Nee G en W winkel, die is nog wat duurder.quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:48 schreef trovey het volgende:
Ik zit de laatste aflevering na te kijken bij uitzending gemist en bij nu het deel van kleding voor de kinderen...mag ik die moeder slaan?
Mag ik in aflevering 3 ook die vent slaan die niet 5 dagen in de week wil werken en die ook nog zo vals zingt als een kraai?quote:
Die aflevering heb ik net gekeken. Wat een sukkel! En die arme Flor Alba die zo onzeker is dat ze denkt dat een leuke vent heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef trovey het volgende:
Pak ik die meteen die lapzwans mee in aflevering 2 die net doet of er niets aan de hand is.
Gelukkig komt dat aan het einde redelijk goed...althans voor de camera dan.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:00 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik net gekeken. Wat een sukkel! En die arme Flor Alba die zo onzeker is dat ze denkt dat een leuke vent heeft.
ben bang dat je achter in de rij moet aansluiten, maar inderdaad, gelukkig ben ik dus niet de enige bij wie dit soort lui agressie opwekt.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag ik in aflevering 3 ook die vent slaan die niet 5 dagen in de week wil werken en die ook nog zo vals zingt als een kraai?Mag het, mag het?
Pak ik die meteen die lapzwans mee in aflevering 2 die net doet of er niets aan de hand is.
Maar hij kreeg na afloop wel een abo...als een kind zo blij....hij ging nog net niet dansen en joelen in dit woonkamer.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:09 schreef Angelof9 het volgende:
Pak de Donald Duck er maar alvast bij dan!
Nog zo'n sukkel
Volwassen zijn, een gezin hebben en dan gewoon zo achterlijk met geld omgaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:48 schreef WRH het volgende:
[..]
ben bang dat je achter in de rij moet aansluiten, maar inderdaad, gelukkig ben ik dus niet de enige bij wie dit soort lui agressie opwekt.
Kon je ook wel aan hun hoofd zienquote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef Angelof9 het volgende:
Die lui hadden zich waarschijnlijk alleen maar opgegeven omdat ze dachten dat het programma wel even al hun schulden zou aflossen.
Ja maar ja maarquote:Op donderdag 19 september 2013 12:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de aflevering van deze week nog eens gekeken, maar omg, wat een trut ook: 'we kunnen de kindjes geen uitjes meer geven'... maar dan wel honderden euro's uitgeven aan matching outfitjes
En daarna gewoon verder gaan met hun mislukte projectjes.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef Angelof9 het volgende:
Die lui hadden zich waarschijnlijk alleen maar opgegeven omdat ze dachten dat het programma wel even al hun schulden zou aflossen.
Hehe... kijk, dat je wil dat alles een beetje matcht, prima. Maar dat kan ook met H&M en uitverkoop spulletjesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, je moet het natuurlijk niet kunnen zien hè dat ze wat minder te besteden hebben, de buren zouden er eens wat van kunnen denken, gewoon de schijn ophouden en je lekker verder in de schulden steken.
![]()
Ja, maar dat is uitverkoop en goedkoop, dat kan echt niet hoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe... kijk, dat je wil dat alles een beetje matcht, prima. Maar dat kan ook met H&M en uitverkoop spulletjes
Je hebt gelijk ook! Gewoon lekker splurgen en daarna lekker een kopje dure thee van de gezondheidswinkelquote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, maar dat is uitverkoop en goedkoop, dat kan echt niet hoor.![]()
Hehequote:Kom ik aan met mijn H& M uit de Kringloop.![]()
![]()
Wat ik over heb aan kleedgeld kan ik ergens anders aan besteden of sparen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook! Gewoon lekker splurgen en daarna lekker een kopje dure thee van de gezondheidswinkel
[..]
HeheGroot gelijk toch?
Misschien kun je sparen voor een winkeltje in bakspullen gewoon lenenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ik over heb aan kleedgeld kan ik ergens anders aan besteden of sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |