Ik bak leen niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien kun je sparen voor een winkeltje in bakspullen gewoon lenen
Ik denk dat je als je niet bakt veel meer kans maakt dan zij. Mensen die denken dat 'van je hobby je beroep maken' betekent dat je de hele dag op kosten van je klanten kan fröbelenquote:
Als ik een nieuwe winkel zie met zoiets als cadeauartikelen of oh zo schattige maar kitscherige kinderartikelen dan weet ik het al "hobbywinkeltje dat binnen de kortste keren weer weg is" en laat ik nou steeds gelijk krijgen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat je als je niet bakt veel meer kans maakt dan zij. Mensen die denken dat 'van je hobby je beroep maken' betekent dat je de hele dag op kosten van je klanten kan fröbelenIk ken zo'n type met een handwerkwinkel, dat liep ongeveer gelijk af, behalve dat ze de mazzel had dat het pand van haar ouder was en niks kostte.
eens, je ziet ze om de haverklap: vrouwen die tijdens de zwangerschap of er vlak na opeens beginnen met (parttime geopende) winkeltjes in leuke babyspulletjes of kleding, vrouwen die gaan trouwen en opeens het licht zien en een winkeltje beginnen in haarglitter spulletjes, vrouwen die zich vervelen en taarten gaan decoreren (want het draait natuurlijk niet om gewoon lekkere taarten maar om de tuttels en versieringen erop) en dan maar in de bakspulletjes gaan, of de o zo bekende:quote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe winkel zie met zoiets als cadeauartikelen of oh zo schattige maar kitscherige kinderartikelen dan weet ik het al "hobbywinkeltje dat binnen de kortste keren weer weg is" en laat ik nou steeds gelijk krijgen.
Stuk goedkoper ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:27 schreef WRH het volgende:
[..]
eens, je ziet ze om de haverklap: vrouwen die tijdens de zwangerschap of er vlak na opeens beginnen met (parttime geopende) winkeltjes in leuke babyspulletjes of kleding, vrouwen die gaan trouwen en opeens het licht zien en een winkeltje beginnen in haarglitter spulletjes, vrouwen die zich vervelen en taarten gaan decoreren (want het draait natuurlijk niet om gewoon lekkere taarten maar om de tuttels en versieringen erop) en dan maar in de bakspulletjes gaan, of de o zo bekende:
geen geld om te verhuizen dus maar aan het 'creatief klussen' en ach ja, laten we dat in een winkeltje gieten dus de kratjes met sjablonen, de bestempelde pollepels voor aan de muur en de kunstig bewerkte eigen kaarsen.
het lijkt wel een soort van cyclus: zodra een bepaald type vrouw zelf een nieuwe hobby start, meestal doordat ze in een bepaalde levensfase zitten, denken ze gelijk een uniek iets te hebben ontdekt en moet er geld mee verdiend worden.
eigenlijk willen ze gewoon met een eerlijk verdiend pasje naar de groothandel om voor zichzelf te kunnen inkopen, maar ze kunnen beter gewoon naar een hobbyclub en wachten tot het weer over gaat.
geen verrassing inderdaad, ze hadden er in de eerste plaats al niks te zoeken. Hopelijk leren ze ervan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
http://www.funda.nl/koop/(...)uurloseweg-51/fotos/
zouden ze opgeruimd hebben voor de foto's of zijn er al heel veel spullen van hem weg?
zou hij al een briefje naar Martijn Krabbe geschreven hebben?
Mwoah, zolang hij maar zn muziek kan maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef WRH het volgende:
als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs een hypotheek van 5 ton.
deze mensen hebben zo'n ongelooflijk groot probleem, niet normaal meer.
Misschien kan 'ie iets beginnen met die koopzieke baktaart van deze week. Kan ze een gezin van 11 matching kleden van het geld dat hij niet verdient met de muziekquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, zolang hij maar zn muziek kan maken.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
Zou mij niks verbazen als hij de spulletjes elders (ander bedrijfje ofzo) heeft ondergebracht..quote:zouden ze opgeruimd hebben voor de foto's of zijn er al heel veel spullen van hem weg?
quote:zou hij al een briefje naar Martijn Krabbe geschreven hebben?
Een soort veiling? Ik vind dit beetje apart concept zegmaar..quote:LET OP: de genoemde prijs betreft een scherpe VANAF prijs, biedingen boven dit bedrag worden door verkoper serieus in overweging genomen.
Bied maar eens 325k, ik denk dat de bank ze dan wel dwingt om akkoord te gaanquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een soort veiling? Ik vind dit beetje apart concept zegmaar..
ik denk het ook en dan (als mijn herinnering klopt met dat ze 5 ton hypotheek hebben) gaan ze dus het schip in voor een flink bedrag. zo hoog dat ik mij niet kan voorstellen dat er echt nog uit gaan komen, nog los van hoe ze in het leven staan en niet bereid zijn om veranderingen door te voeren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bied maar eens 325k, ik denk dat de bank ze dan wel dwingt om akkoord te gaan
Ik zie het tegenwoordig wel vaker trouwens
Volgens mij is die hypotheek niet genoemd, maar hebben we dat hier zo'n beetje verzonnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:26 schreef WRH het volgende:
ik denk het ook en dan (als mijn herinnering klopt met dat ze 5 ton hypotheek hebben) gaan ze dus het schip in voor een flink bedrag. zo hoog dat ik mij niet kan voorstellen dat er echt nog uit gaan komen, nog los van hoe ze in het leven staan en niet bereid zijn om veranderingen door te voeren.leuk he, je 'geld verdienen' met je hobby...
Ja, die is dus niet genoemd door Anne Mariequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:33 schreef WRH het volgende:
oh, dat zou ook kunnen![]()
geen idee meer wat ze aan hypotheek hadden, waar is anne marie met haar lijstjes als je ze nodig hebt.
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bied maar eens 325k, ik denk dat de bank ze dan wel dwingt om akkoord te gaan
Ik zie het tegenwoordig wel vaker trouwens
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
zouden ze opgeruimd hebben voor de foto's of zijn er al heel veel spullen van hem weg?
Is dat niet van Uitstel? Omdat deze topic Dubbeltje heetquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef WRH het volgende:
wat een verrassing... :
nee schat, ze zaten in Dubbeltje, maar wilden niet echt geholpen worden door John en Anne Marie en nu staat hun huis te koop, dus we verwachten dat ze straks weer gaan aankloppen bij het volgende programma: Martijn dus!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat niet van Uitstel? Omdat deze topic Dubbeltje heet
Maar dat huis van binnen van die Mevr lijkt veel van haar die door Martijn werd geholpen..quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef WRH het volgende:
nee schat, ze zaten in Dubbeltje, maar wilden niet echt geholpen worden door John en Anne Marie en nu staat hun huis te koop, dus we verwachten dat ze straks weer gaan aankloppen bij het volgende programma: Martijn dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |