Dit zijn de mensen van vorige week die het spaargeld van de kinderen hadden verbruikt... die!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar dat huis van binnen van die Mevr lijkt veel van haar die door Martijn werd geholpen..
Och dat stel ik dacht dat ze van afgelopen dinsdag bedoelde.. Die hebben een brief gestuurd naar Martijn denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zijn de mensen van vorige week die het spaargeld van de kinderen hadden verbruikt... die!
5 tonquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef WRH het volgende:
als ik het mij goed herinner hadden ze zelfs een hypotheek van 5 ton.
deze mensen hebben zo'n ongelooflijk groot probleem, niet normaal meer.
Nou muziek.....quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, zolang hij maar zn muziek kan maken.
Die man alleen al 4000k nettoquote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef Pap89 het volgende:
Van de week, komen er toch van die mensen die 4000+ netto per maand binnenharken en nog in de problemen zitten?
Wel een verassing dus als het zo doorgaat.quote:Op zondag 22 september 2013 19:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
5 tonwtf, hoe hebben ze dat ooit voor elkaar gekregen met hun inkomen?
Maar dat het nu te koop staat is natuurlijk geen verassing, die man had zijn eigen vonnis getekend toen hij besloot door te gaan met zijn muziek.
ik zit er klaar voorquote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef Pap89 het volgende:
Van de week, komen er toch van die mensen die 4000+ netto per maand binnenharken en nog in de problemen zitten?
Wat voor werk doet ie eigenlijk? Bijster snugger zag ie er niet uit vond ik.quote:
dit, ben daar ook heel benieuwd naar.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat voor werk doet ie eigenlijk? Bijster snugger zag ie er niet uit vond ik.
"mag je blij zijn"quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef Geralt het volgende:
Internationaal op de vrachtwagen mag je blij zijn als je structureel de 3K aantikt netto.
Ik heb het over dat je als internationaal vrachtwagenchauffeur blij mag zijn als je die 3K al haalt, want die 4,1K haal je daar niet mee.quote:Op maandag 23 september 2013 17:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"mag je blij zijn"
Wat een onzin. Het gros van de Nederlanders mag blij zijn als ze die 3K bruto al aantikken.
Volgens mij zeiden ze al dat ze samenwoondequote:Op maandag 23 september 2013 18:17 schreef Andromache het volgende:
toch nog eens over die muziektjappie. ik begrijp van de Facebook van zijn dochter dat die al sinds november vorig jaar samenwoont. zijn deze afleveringen dan al werkelijk een jaar geleden opgenomen? dat de bank pas na zo'n lange tijd aan de bel trekt en hen dwingt het huis te verkopen, ik sta er van te kijken...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |