Wie niet zo je zeggen..quote:
Meid... vertel mij wat. Voor mij alleen maar prada en gucci!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie niet zo je zeggen..
Behalve Mien Muts van gisteren, stel je voor dat d'r kindjes in iets van de sale lopen en niet in de nieuwste mode!Schande!
De hondjes van Barbie?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meid... vertel mij wat. Voor mij alleen maar prada en gucci!
Ja stel je voor dat je het gesprek van t schoolplein wordtquote:Op woensdag 18 september 2013 12:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie niet zo je zeggen..
Behalve Mien Muts van gisteren, stel je voor dat d'r kindjes in iets van de sale lopen en niet in de nieuwste mode!Schande!
Ze zijn beiden volledig aansprakelijk voor hun financiële situatie. Natuurlijk moet je elkaar in een huwelijk kunnen vertrouwen, maar dat moet wel van twee kanten komen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij niet... ik vind dat zij schuld heeft, niet hij
Dat ontken ik ook niet. Maar hij heeft géén schuld aan haar koopverslaving en is er zeker niet verantwoordelijk voor! Financieel aansprakelijk en verantwoordelijk voor de gevolgen wel, maar wat Sjon deed, 'jouw vrouw is ongelukkig, 't is jouw schuld', is imho not done.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:33 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden volledig aansprakelijk voor hun financiële situatie.
Dat absoluut. Maar dat maakt hem nog niet schuldig aan haar gestoorde gedrag en ongelukkig zijn. Ik heb er best een hekel aan als er gesuggereerd wordt dat mensen helemaal geen eigen schuld hebben aan hun gedrag en het allemaal aan een ander ligt. Hij maakt haar geen verwijten en neemt zijn verantwoordelijkheid, maar Sjon maakt hém wel verwijten over haar gedrag. De omgekeerde wereld.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:45 schreef Ivo1985 het volgende:
Maar het is wel mede zijn schuld dat er nooit eerder serieus stappen zijn ondernomen om de financiële situatie onder controle te krijgen. Hij stak immers gewoon z'n kop in het zand en vroeg zich niet af waar al die mooie meubels, gadgets en kinderkleertjes toch van betaald werden.
Aansprakelijk ja, maar niet verantwoordelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:33 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ze zijn beiden volledig aansprakelijk voor hun financiële situatie.
ik ben bang nog best wel lang, want hij was wel echt een watje en onnozel.quote:
Dat viel best mee, die kerel interesseerde zich (voorheen) simpelweg niet in de financiële situatie van zijn gezin. Toen hij beheer kreeg over de pinpas(sen) liet hij wel blijken er kort op te kunnen zitten.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef WRH het volgende:
[..]
ik ben bang nog best wel lang, want hij was wel echt een watje en onnozel.
dan daar boven op het all time excuus van de kinderen..
die blijven wel zitten hoor. of het een gelukkig huwelijk is is een ander verhaal.
Gelet op hoe kort de schulden bestaan, lijkt het erop dat dat in het verleden ook niet nodig was. Het lijkt alsof het tot voor kort best goed ging en pas nadat het mis ging met de zaak die vrouw helemaal los ging. Anders was de post 'overige schulden' in mijn beleving veel hoger geweest...quote:Op woensdag 18 september 2013 14:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat viel best mee, die kerel interesseerde zich (voorheen) simpelweg niet in de financiële situatie van zijn gezin. Toen hij beheer kreeg over de pinpas(sen) liet hij wel blijken er kort op te kunnen zitten.
Er werd overgemaakt van de spaarrekening ook toch? Kan zijn dat er eerst een aardig reservepotje was.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelet op hoe kort de schulden bestaan, lijkt het erop dat dat in het verleden ook niet nodig was. Het lijkt alsof het tot voor kort best goed ging en pas nadat het mis ging met de zaak die vrouw helemaal los ging. Anders was de post 'overige schulden' in mijn beleving veel hoger geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |