Waarom heb ik altijd 3 zinnen nodig om te zeggen wat een ander in 1 zin kanquote:Op woensdag 18 september 2013 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die blijven gewoon onderwater totdat er een nieuw kabinet zit.
De 7 F16's gaan niet verkocht worden. Die verdwijnen in de logistieke reserve. Om de overige kisten vliegend te kunnen houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus ook niet; het verkopen.
De pruttels, Leopards en de Zuiderkruis zijn ook al zo goed verkocht. En wie heeft er nou interesse in de Karel Doorman of 7 versleten F16's?
En 't waren toch al 7 kisten die volgens de boeken nog wel konden vliegen, maar operationeel niet meer inzetbaar waren.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 7 F16's gaan niet verkocht worden. Die verdwijnen in de logistieke reserve. Om de overige kisten vliegend te kunnen houden.
http://www.defensie.nl/_s(...)cht_tcm46-208258.pdf
Is toch ook nog 120 man dat ze op papier moeten herplaatsen?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Is trouwens dat marnsbat niet gewoon een administratieve bezuiniging? Dan bedoel ik dat ze alleen het naampjes weghalen?
Truste.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch ook nog 120 man dat ze op papier moeten herplaatsen?
Van de F-16's ging ik in ieder geval al uit dat het reserveonderdelen toestellen waren, die al niet meer operationeel waren.
Maar goed, morgen lees ik verder.
Volgend jaar dus herhalenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:56 schreef Lotusss het volgende:
Ja hoi, in het buitenland tijdens Prinsjesdag. Moet ik vaker doen
Doel je er op dat het 3e mariniers bataljon verdwijnt?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Is trouwens dat marnsbat niet gewoon een administratieve bezuiniging? Dan bedoel ik dat ze alleen het naampjes weghalen?
Dank voor de ophelderingquote:Op woensdag 18 september 2013 07:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doel je er op dat het 3e mariniers bataljon verdwijnt?
Dit 'Bataljon' bestond uit 2 compagnieën, 31e Curaçao en 32e Aruba, dus sinds 2009 enkel nog uit 1 compagnie. Deze compagnie was ook niet 100% gevuld, waardoor feitelijk net aan 2 pelotons en een half trainingspeloton op papier te boek stond als een bataljon.
Voor die '120' man vrees ik niet, dat komt wel goed. Ik vrees eerder voor het vlootpersoneel op de kazerne zelf.
waz met jouquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BB's zullen er altijd blijven, zal defensie alleen tevreden moeten zijn met een viertjes mentaliteit ipv een zesjes
Bedoelde daar níet mee dat jij een viertjes mentaliteit hebt.quote:
En de oorzaak is?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn peloton kan niet genoeg manschappen op de been krijgen om mij te ondersteunen op de beëdiging...
Als in lam van het zuipen?quote:
Lekker dan, vijfjes mentaliteit die lui.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, nee. Te lui ofzo. Geen zin.denk ik.
quote:Op woensdag 18 september 2013 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker dan, vijfjes mentaliteit die lui.
Jij vindt te lui zijn, of geen zin hebben een voldoende waard?quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij vindt te lui zijn, of geen zin hebben een voldoende waard?
Oh, je huilt omdat dat de mentaliteit is. Da's dan inderdaad wel iets om van te janken.quote:
Jah, daar huil ik idd om.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, je huilt omdat dat de mentaliteit is. Da's dan inderdaad wel iets om van te janken.
ah oke, maak het hier elke ochtend mee, dan zegt de kpl dat we weer leuke dingen gaan doenquote:Op woensdag 18 september 2013 18:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bedoelde daar níet mee dat jij een viertjes mentaliteit hebt.
Bedoelde daarmee dat er altijd mensen (zoals jij) zullen zijn die bij defensie willen, maar dat defensie ondertussen zo onaantrekkelijk wordt als werkgever, ze de aaname standaard moeten verlagen om voldoende aanmeldingen te krijgen.
Vind je het nog leuk?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ah oke, maak het hier elke ochtend mee, dan zegt de kpl dat we weer leuke dingen gaan doen
Ach, hij heeft een punt: ik ga toch ook niet elke dag 2 uur eerder weg omdat ik dan zeker weet dat ik ONGEACHT wat dan ook optijd op de universiteit ben? Heck, ik KAN geeneens 2 uur eerder weg, want ik heb de vroegste trein alquote:Op woensdag 18 september 2013 19:56 schreef Lotusss het volgende:
KLB / Mensen die het je kwalijk nemen als je trein vertraging heeft
Te last komen is blijkbaar acceptabel...
wanneer is het? Ik ga je steunen!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn peloton kan niet genoeg manschappen op de been krijgen om mij te ondersteunen op de beëdiging...
En waar precies heb jij die lui nodig om beëedigd te worden?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Zaterdagquote:Op woensdag 18 september 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wanneer is het? Ik ga je steunen!
Nijverdal, zaterdag. Er is een aantal paxen dat mijn peloton moet leveren kennelijk (2x BHV'er volgens mij o.a.), en daar zijn nog een aantal plekken in vrij.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waar precies heb jij die lui nodig om beëedigd te worden?
Dat kan ook gewoon op kantoor.
Gvd...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Nijverdal, zaterdag. Er is een aantal paxen dat mijn peloton moet leveren kennelijk (2x BHV'er volgens mij o.a.), en daar zijn nog een aantal plekken in vrij.
Natuurlijk niet elke dag, maar als je structureel te laat komt, dan zijn er 3 keuzes. Waar "telkens te laat komen" niet bij hoort.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft een punt: ik ga toch ook niet elke dag 2 uur eerder weg omdat ik dan zeker weet dat ik ONGEACHT wat dan ook optijd op de universiteit ben? Heck, ik KAN geeneens 2 uur eerder weg, want ik heb de vroegste trein al.
ErwinRommel en ik willen graag bij je beëdiging zijn als het mag van jou.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zaterdag
[..]
Nijverdal, zaterdag. Er is een aantal paxen dat mijn peloton moet leveren kennelijk (2x BHV'er volgens mij o.a.), en daar zijn nog een aantal plekken in vrij.
http://www.deweekkrant.nl(...)p_het_henri_dunantpl
[ afbeelding ]
Sure, jullie hebben mijn zegen, ook namens Aapsoldaat die dan ook aanwezig isquote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik willen graag bij je beëdiging zijn als het mag van jou.
Weet ik veel opper.. ik ben maar een domme kutpax, ik dien gehoorzaam en doe wat mij bevolen wordt, dus don't look at mequote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n circus optuigen voor een handvol Natressers...
Godverdomme.. dat moet wel de ergste en schaamteloze overgeneralisatie zijn die ik ooit gezien heb. Godverdomme..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:17 schreef Royyy het volgende:
Ah, het maandelijkse topic is er weer![]()
NWS / Niveau defensie daalt, zelfs bij Marechaussee
Vroeger werd er niet zo'n drukte om gemaakt...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik veel opper.. ik ben maar een domme kutpax, ik dien gehoorzaam en doe wat mij bevolen wordt, dus don't look at me
Wil je de details dan nog even naar mij PM en? Dan zijn wij er!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sure, jullie hebben mijn zegen, ook namens Aapsoldaat die dan ook aanwezig is.
Heb voor de belofte gekozen gezien ik niet gelovig ben, hoewel de eed mooier klinktquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger werd er niet zo'n drukte om gemaakt...
Wat ga je doen? Eed of belofte?
Yes, will do!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je de details dan nog even naar mij PM en? Dan zijn wij er!
Hmmmm, volgens mij maak ik mij daar af en toe ook schuldig aanquote:Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme.. dat moet wel de ergste en schaamteloze overgeneralisatie zijn die ik ooit gezien heb. Godverdomme..
No problemo joh.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edit: en sorry Nijverdal is iets te ver rijden om naar je beëdiging te komen.
Ja ja, op een zaterdag, ze motten je gewoon niet gekke tinusquote:Op woensdag 18 september 2013 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Investeren in de toekomst (van Defensie) kan je dat zo onderhand wel noemen...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n circus optuigen voor een handvol Natressers...
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
https://dl-web.dropbox.co(...)X1-MnHs_-R39BbijMCLg
Alvast voor zaterdag
quote:
11:30 ongeveer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe laat vind de beëdiging plaats? Moet natuurlijk wel op het juiste moment afspelen
Mogguh meneer met de peuk in de mondquote:
jullie werden naast elkaar wakker?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh meneer met de peuk in de mond
Huh?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jullie werden naast elkaar wakker?
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jullie werden naast elkaar wakker?
Hoe wist je anders dat hij een peuk in zn mond had?quote:
Oh, zijn UI. Jitzzze loopt toch ook met een banaan in zijn oorquote:Op donderdag 19 september 2013 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe wist je anders dat hij een peuk in zn mond had?
Jullie mogen gewoon eerlijk zijn. Jullie zijn niet het eerste koppel uit [def]quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, zijn UI. Jitzzze loopt toch ook met een banaan in zijn oor
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, zijn UI. Jitzzze loopt toch ook met een banaan in zijn oor
Ik wil wel in je bootje zitten, maar is ver rijdenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef m.k het volgende:
Verveling alom hier, om een of andere reden wil niemand in een bootje zitten
Tsssquote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil wel in je bootje zitten, maar is ver rijden
quote:
Leuk, effe kijken vanavond.quote:
gesolliciteerd bij KL, KM, Klu of KMar?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Leuk, effe kijken vanavond.
Net de hele papierwinkel voor de sollicitatie op de bus gedaan.Nu maar hopen dat er nog een krijgsmacht is als ik door de keuring ben.
Onderoff. Klu.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gesolliciteerd bij KL, KM, Klu of KMar?
Ik hoop het ook voor je, maar snel en defensie zijn een contradictiequote:Op donderdag 19 september 2013 18:04 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Onderoff. Klu.Hopen dat ik snel bericht krijg zodat het selectiecircus kan beginnen.
tijdje terug al gezien. Weer eens een goeie van VICEquote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef AchJa het volgende:
Zo, net deze maar eens gezien, aanradertje:
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef AchJa het volgende:
Zo, net deze maar eens gezien, aanradertje:
Ja, alleen ik erger me kapot aan sommige mensen die niet wìllen luisteren waardoor iedereen op zn flikker krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |