Ik wil wel in je bootje zitten, maar is ver rijdenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef m.k het volgende:
Verveling alom hier, om een of andere reden wil niemand in een bootje zitten
Tsssquote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil wel in je bootje zitten, maar is ver rijden
quote:
Leuk, effe kijken vanavond.quote:
gesolliciteerd bij KL, KM, Klu of KMar?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Leuk, effe kijken vanavond.
Net de hele papierwinkel voor de sollicitatie op de bus gedaan.Nu maar hopen dat er nog een krijgsmacht is als ik door de keuring ben.
Onderoff. Klu.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gesolliciteerd bij KL, KM, Klu of KMar?
Ik hoop het ook voor je, maar snel en defensie zijn een contradictiequote:Op donderdag 19 september 2013 18:04 schreef Yogaflame het volgende:
[..]
Onderoff. Klu.Hopen dat ik snel bericht krijg zodat het selectiecircus kan beginnen.
tijdje terug al gezien. Weer eens een goeie van VICEquote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef AchJa het volgende:
Zo, net deze maar eens gezien, aanradertje:
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef AchJa het volgende:
Zo, net deze maar eens gezien, aanradertje:
Ja, alleen ik erger me kapot aan sommige mensen die niet wìllen luisteren waardoor iedereen op zn flikker krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |