Waarom heb ik altijd 3 zinnen nodig om te zeggen wat een ander in 1 zin kanquote:Op woensdag 18 september 2013 00:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die blijven gewoon onderwater totdat er een nieuw kabinet zit.
De 7 F16's gaan niet verkocht worden. Die verdwijnen in de logistieke reserve. Om de overige kisten vliegend te kunnen houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus ook niet; het verkopen.
De pruttels, Leopards en de Zuiderkruis zijn ook al zo goed verkocht. En wie heeft er nou interesse in de Karel Doorman of 7 versleten F16's?
En 't waren toch al 7 kisten die volgens de boeken nog wel konden vliegen, maar operationeel niet meer inzetbaar waren.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 7 F16's gaan niet verkocht worden. Die verdwijnen in de logistieke reserve. Om de overige kisten vliegend te kunnen houden.
http://www.defensie.nl/_s(...)cht_tcm46-208258.pdf
Is toch ook nog 120 man dat ze op papier moeten herplaatsen?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Is trouwens dat marnsbat niet gewoon een administratieve bezuiniging? Dan bedoel ik dat ze alleen het naampjes weghalen?
Truste.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is toch ook nog 120 man dat ze op papier moeten herplaatsen?
Van de F-16's ging ik in ieder geval al uit dat het reserveonderdelen toestellen waren, die al niet meer operationeel waren.
Maar goed, morgen lees ik verder.
Volgend jaar dus herhalenquote:Op woensdag 18 september 2013 00:56 schreef Lotusss het volgende:
Ja hoi, in het buitenland tijdens Prinsjesdag. Moet ik vaker doen
Doel je er op dat het 3e mariniers bataljon verdwijnt?quote:Op woensdag 18 september 2013 00:54 schreef Thaboel het volgende:
Is trouwens dat marnsbat niet gewoon een administratieve bezuiniging? Dan bedoel ik dat ze alleen het naampjes weghalen?
Dank voor de ophelderingquote:Op woensdag 18 september 2013 07:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doel je er op dat het 3e mariniers bataljon verdwijnt?
Dit 'Bataljon' bestond uit 2 compagnieën, 31e Curaçao en 32e Aruba, dus sinds 2009 enkel nog uit 1 compagnie. Deze compagnie was ook niet 100% gevuld, waardoor feitelijk net aan 2 pelotons en een half trainingspeloton op papier te boek stond als een bataljon.
Voor die '120' man vrees ik niet, dat komt wel goed. Ik vrees eerder voor het vlootpersoneel op de kazerne zelf.
waz met jouquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
BB's zullen er altijd blijven, zal defensie alleen tevreden moeten zijn met een viertjes mentaliteit ipv een zesjes
Bedoelde daar níet mee dat jij een viertjes mentaliteit hebt.quote:
En de oorzaak is?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn peloton kan niet genoeg manschappen op de been krijgen om mij te ondersteunen op de beëdiging...
Als in lam van het zuipen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |