Ook die videoboodschap is hartverscheurend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, het was een beslissing van zijn baas, de Kruif
Zodra de tegenvallende belastinginkomsten van Q3 en Q4 bekend zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, dat was het dan weer. Hoeveel weken tot de volgende ronde?
Ik heb vandaag weer gezien dat je van een kale kip kunt blijven plukken, dus ja, waarom wachten tot 2015 met die ene miljoen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zodra de tegenvallende belastinginkomsten van Q3 en Q4 bekend zijn.
En ik zag in de miljoenen nota al dat defensie voor 2015 met wéér een miljoen minder begroot staat.
Dat hoor ik al jaren, maar keer op keer wordt er opnieuw bezuinigd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
Het huishoudboekje was niet op orde! Dan hebben er toch de afgelopen jaren wat mensen zitten snurken.
Maar ze gaat knokken hoor![]()
ik bedoelde uiteraard 100 miljoen minder. Ze hoopt waarschijnlijk dat tegen die tijd de leopards en de Karel doorman verkocht zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer gezien dat je van een kale kip kunt blijven plukken, dus ja, waarom wachten tot 2015 met die ene miljoen?
Tja, ergens moet mijn salarisverhoging toch vandaan komenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoor ik al jaren, maar keer op keer wordt er opnieuw bezuinigd.
Ja, dat kan alleen komt er dan ook huidweefsel en bloed mee i.p.v. alleen veren, om maar even metaforisch te spreken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer gezien dat je van een kale kip kunt blijven plukken
En dat begrijp ik dus ook niet; het verkopen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik bedoelde uiteraard 100 miljoen minder. Ze hoopt waarschijnlijk dat tegen die tijd de leopards en de Karel doorman verkocht zijn.
[..]
Tja, ergens moet mijn salarisverhoging toch vandaan komen
Ach, op één nier kan je ook leven, dus we gaan gewoon organen verkopenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat kan alleen komt er dan ook huidweefsel en bloed mee i.p.v. alleen veren, om maar even metaforisch te spreken.
Goed idee, alle opleidingen naar de verste uithoeken van het land trappen. Zo houd je al helemaal geen geschikte kandidaten over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan, maar ik zit mijn knoeten op Erfprins.
Van de pruttels is bekend dat die naar Jordanië gaan, ik heb niet gehoord dat sinds het niet doorgaan van de verkoop van de leopards aan Indonesië er een nieuwe koper is, de Zuiderkruis komt op de schoothoop bij gebrek aan een koper. Duitsland had meen ik interesse in de Doorman maar ja die moeten ook bezuinigen, die 7 F16's zullen misschien ook schootprijs opleveren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat begrijp ik dus ook niet; het verkopen.
De pruttels, Leopards en de Zuiderkruis zijn ook al zo goed verkocht. En wie heeft er nou interesse in de Karel Doorman of 7 versleten F16's?
Wat ik bedoel te zeggen is dat het verkopen van je afgedankte spullen erg moeilijk is. Hoe lang hebben we met die pruttels geleurd? 15 jaar?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van de pruttels is bekend dat die naar Jordanië gaan, ik heb niet gehoord dat sinds het niet doorgaan van de verkoop van de leopards aan Indonesië er een nieuwe koper is, de Zuiderkruis komt op de schoothoop bij gebrek aan een koper. Duitsland had meen ik interesse in de Doorman maar ja die moeten ook bezuinigen, die 7 F16's zullen misschien ook schootprijs opleveren.
Dan zeggen we weer hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het verkopen van je afgedankte spullen erg moeilijk is. Hoe lang hebben we met die pruttels geleurd? 15 jaar?
Alsof er straks überhaupt nog iemand uit zichzelf bij Defensie wil gaan werkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed idee, alle opleidingen naar de verste uithoeken van het land trappen. Zo houd je al helemaal geen geschikte kandidaten over.
De tijd dat je reiskostenvergoeding kreeg als je gekeurd werd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alsof er straks überhaupt nog iemand uit zichzelf bij Defensie wil gaan werken
De tijd dat Defensie bonussen en goodies gaat uitloven om alleen maar vacatures te kunnen vullen..
BB's zullen er altijd blijven, zal defensie alleen tevreden moeten zijn met een viertjes mentaliteit ipv een zesjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De tijd dat Defensie bonussen en goodies gaat uitloven om alleen maar vacatures te kunnen vullen..
Alsof er straks überhaupt nog een Defensie is om bij te werken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
is er nog steeds...quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De tijd dat je reiskostenvergoeding kreeg als je gekeurd werd.
Kijk, dat levert tenminste een structurele besparing op van zo'n 7 miljard per jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alsof er straks überhaupt nog een Defensie is om bij te werken.
Ja, en dan wordt er een drijfmijn gespot in de vaarroute naar de Europoort, en wordt de haven van R'dam voor twee dagen dichtgegooid tot er een buitenlandse mijnenjager sein veilig heeft gegeven... Wat voor miljardenschade heeft dat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk, dat levert tenminste een structurele besparing op van zo'n 7 miljard per jaar.
Dat hoef je mij niet uit te leggen hoor. Heb van de week nog een discussie gevoerd met iemand die het maar belachelijk vond dat de KM aan Atalanta meewerkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt er een drijfmijn gespot in de vaarroute naar de Europoort, en wordt de haven van R'dam voor twee dagen dichtgegooid tot er een buitenlandse mijnenjager sein veilig heeft gegeven... Wat voor miljardenschade heeft dat?
Boeien, ik zit thuis op de bank, zie het nieuws op TV en lach erom. Hopelijk gaat er zelfs iets verschrikkelijk mis dat de Nederlandse burgers direct aangrijpt. ''Oja, oeps we hebben geen krijgsmacht om onze eigen shit te fixen''. De internationale/europese gemeenschap heeft dan schijt aan ons, tenzij het toevallig direct hun handelsbelangen bedreigt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt er een drijfmijn gespot in de vaarroute naar de Europoort, en wordt de haven van R'dam voor twee dagen dichtgegooid tot er een buitenlandse mijnenjager sein veilig heeft gegeven... Wat voor miljardenschade heeft dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |