DIe is toch al verkocht?quote:
Vanmiddag weten we het.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is nog steeds een gerucht, net als de aankoop van de JSF
http://frontpage.fok.nl/nieuws/617960/1/1/500/jsf-definitief-gekocht.htmlquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:24 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, vanmiddag zeepkistsessie met een videoboodschap van mindef en de CDS... Dat belooft weinig goeds.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:24 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, vanmiddag zeepkistsessie met een videoboodschap van mindef en de CDS... Dat belooft weinig goeds.
Yup...quote:
Volkskrantquote:11.31 uur - Honderden gedwongen ontslagen bij Defensie
Bij het ministerie van Defensie zullen honderden mensen gedwongen ontslagen worden als gevolg van nieuwe bezuinigingen. Dat melden ingewijden. Het is een nieuwe klap voor het departement dat door eerdere bezuinigingen al 12.000 functies moest schrappen.
De bezuinigingen lopen op tot 348 miljoen euro. Naast de kazerne in Assen wordt ook de Van Ghentkazerne in Rotterdam gesloten. Verder wordt de 45e Pantserinfanteriebataljon opgeheven en verdwijnt de compagnie mariniers die op Aruba is gestationeerd. Andere maatregelen zijn de verkoop van het in aanbouw zijnde logistiek ondersteuningsschip Karel Doorman en het schrappen van 6 tot 7 F-16's.
Hoorde het ook...quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:02 schreef MaryMouse het volgende:
2300 extra ontslagen werd zojuist op het journaal gezegd
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan, maar ik zit mijn knoeten op Erfprins.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan blijven alleen diegene over die het écht willen.
Endex bedoel je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef hcwp het volgende:
Heel defensie begint inmiddels op een grote mentex te lijken...
Was mij ook al opgevallen. Wil ze vast mee aangeven hoe betrokken ze zich voelt bij defensiequote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen. Wil ze vast mee aangeven hoe betrokken ze zich voelt bij defensie
Ik zit mij al de hele tijd af te vragen hoeveel defensie zou bezuinigen als ze hun ceremoniële taken opgeven.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:24 schreef m.k het volgende:
prinsjesdag: mede mogelijkgemaakt door defensie
Ik zie het probleem niet. prinsjesdag is toch om te janken. van mij part houden ze het in een zeecontainerquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit mij al de hele tijd af te vragen hoeveel defensie zou bezuinigen als ze hun ceremoniële taken opgeven.
Maar dan wordt prinsjesdag wel heel erg kaal, met alleen een handjevol veteranen en politieagenten langs de route.
Bron: http://avrm.wordpress.com(...)elang-van-nederland/quote:Ik zal er de komende jaren voor knokken.
In het belang van u,
In het belang van Defensie,
In het belang van Nederland.
Minister van Defensie
Jeanine Hennis-Plasschaert
quote:Ik zal Defensie er de komende jaren gewoon van langs blijven geven met de voorbinddildo.
In het belang van het kabinet,
In het belang van het winnen van kiezers,
In het belang van mijn politieke carrière.
Minister van Nagenoeg een goede Grap
Jeanine Hennis-Plasschaert
Wat is een megavliegtuig?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef m.k het volgende:
Roemer is trouwens ook een supergrappenmaker http://www.nieuws.nl/alge(...)e-gratis-af-te-halen
Zie je ook weer gelijk dat de mensen die het land moeten besturen super professioneel zijn.
De JSF is supermega groot duhquote:
Tja, het was een beslissing van zijn baas, de Kruifquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:31 schreef samthegreat5 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)08229&type=1&theater
Hartbrekend pleidooi van de commandant.
Vanavond al, dan word ik weer in mijn kont genaaid door Aapsoldaatquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, dat was het dan weer. Hoeveel weken tot de volgende ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |