Wil je de details dan nog even naar mij PM en? Dan zijn wij er!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sure, jullie hebben mijn zegen, ook namens Aapsoldaat die dan ook aanwezig is.
Heb voor de belofte gekozen gezien ik niet gelovig ben, hoewel de eed mooier klinktquote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger werd er niet zo'n drukte om gemaakt...
Wat ga je doen? Eed of belofte?
Yes, will do!quote:Op woensdag 18 september 2013 20:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je de details dan nog even naar mij PM en? Dan zijn wij er!
Hmmmm, volgens mij maak ik mij daar af en toe ook schuldig aanquote:Op woensdag 18 september 2013 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme.. dat moet wel de ergste en schaamteloze overgeneralisatie zijn die ik ooit gezien heb. Godverdomme..
No problemo joh.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Edit: en sorry Nijverdal is iets te ver rijden om naar je beëdiging te komen.
Ja ja, op een zaterdag, ze motten je gewoon niet gekke tinusquote:Op woensdag 18 september 2013 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn peloton kan niet genoeg manschappen op de been krijgen om mij te ondersteunen op de beëdiging...
Investeren in de toekomst (van Defensie) kan je dat zo onderhand wel noemen...quote:Op woensdag 18 september 2013 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo'n circus optuigen voor een handvol Natressers...
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef samthegreat5 het volgende:
https://dl-web.dropbox.co(...)X1-MnHs_-R39BbijMCLg
Alvast voor zaterdag
quote:
11:30 ongeveer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe laat vind de beëdiging plaats? Moet natuurlijk wel op het juiste moment afspelen
Mogguh meneer met de peuk in de mondquote:
jullie werden naast elkaar wakker?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mogguh meneer met de peuk in de mond
Huh?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jullie werden naast elkaar wakker?
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jullie werden naast elkaar wakker?
Hoe wist je anders dat hij een peuk in zn mond had?quote:
Oh, zijn UI. Jitzzze loopt toch ook met een banaan in zijn oorquote:Op donderdag 19 september 2013 12:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe wist je anders dat hij een peuk in zn mond had?
Jullie mogen gewoon eerlijk zijn. Jullie zijn niet het eerste koppel uit [def]quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, zijn UI. Jitzzze loopt toch ook met een banaan in zijn oor
Ik geloof er niks van!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, zijn UI. Jitzzze loopt toch ook met een banaan in zijn oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |