Henkie heeft fantasieën waar de hoorns van stieren in voorkomen.quote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat zo'n stier hem op de hoorns neemt, kijken of ie ze dan nog zo aardig vindt.
Henk noemt dat liefkozend de Hoorntong.quote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Henkie heeft fantasieën waar de hoorns van stieren in voorkomen.
Die verstopte zich bij de meisjesdouches.quote:Op maandag 16 september 2013 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
KorfbalwedstrijdIemand Stinho gespot?
quote:Op maandag 16 september 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit inmiddels op de boot.
uitdoen dat schermquote:Op maandag 16 september 2013 23:33 schreef Latert het volgende:
Mijn humeur wordt er niet beter van door P&W.
Je gaat er zelfs spelfouten van maken.quote:Op maandag 16 september 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
Mijn opa van 94 heeft een smak geld op zijn spaarrekeningetje staan, daar wordt je eng van.
Ken jou het schelen, ouwe trekpop.quote:Op maandag 16 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gaat er zelfs spelfouten van maken.
Echt he.quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Kijk Henkie nee schudden, dat heeft ie knap geoefend.
De jongeren/studenten moeten alles inleveren maar de ouderen hohohohoquote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
Wat zou je toch willen dat ze Henk eens vol voor zijn bakkes klappen.
Dat zie je vaak bij oude cnorriepotten.quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Henk gaat steeds rustiger praten, bijna passief-agressief.
twitter:yvonnehofs twitterde op maandag 16-09-2013 om 23:39:50Daar gaat 'ie weer! @HenkKrol kijkt alléén naar activa (bezittingen). Van passiva (verplichtingen) heeft 'ie nooit gehoord. Prutsboekhouder reageer retweet
Daarom.quote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks mis je nog 1 van Henk's ingestudeerde gezichtsuitdrukkingen.
"Dat zit allemaal in stenen!"quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
Straks gaat hij nog zeggen dat oudjes al hun geld in huizen hebben die nu niks meer waard zijn en onverkoopbaar. Let maar op.
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
twitter:yvonnehofs twitterde op maandag 16-09-2013 om 23:39:50Daar gaat 'ie weer! @HenkKrol kijkt alléén naar activa (bezittingen). Van passiva (verplichtingen) heeft 'ie nooit gehoord. Prutsboekhouder reageer retweet
Boekhoudster zo te zienquote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.
Nu nog steeds niet.
Geretweet door de neus, met dat handje en dat kapsel.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.
Nu nog steeds niet.
Zolang niemand die paraat heeft bekt dat allemaal wel lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef alors het volgende:
'Kijk alle cijfers'Die spreken je allemaal tegen Henkie.
Het was geweldig gisteren.quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Zet er maar een episch muziekje onder en misschien gaan we het leuk vinden.
Met de tweedehands rollator, nog zo'n keiharde bezuiniging die ouderen recht in het hart treft.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
Oh, ik dacht dat hij zijn mening kracht bij ging zetten met argumenten, maar het is gewoon een oproep om te demonstreren
Echt he. Hun hele leven in de watten gelegd, maar oh wee als ze zelf eens iets moeten inleveren hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef matthijst het volgende:
Echt, die gast moeten ze eens flink in elkaar trappen
Alles opmaken die oudjes en fuck de jeugd van tegenwoordig.
Wel leuk dat je de bal niet ziet.quote:
Hangt een beetje van de looks af, hij heeft ze niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sporters in dit programma, altijd een succes.
Hij kust een beker, dat is reflectie.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor foto op de achtergrond? Die tongende mensen.
Hij zoent de beker.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor foto op de achtergrond? Die tongende mensen.
Owquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kust een beker, dat is reflectie.
Drie flessen Bordeaux weer. Dan krijg je dat. Maakt niet uit joh.quote:
AH wijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Drie flessen Bordeaux weer. Dan krijg je dat. Maakt niet uit joh.
Bandjes, Poetin bedanken.. het is wel duidelijk waar onze Führer heen wil met Nederland.quote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef matthijst het volgende:
Opeens respect voor Poetin
Tyfushenk
Gelukkig ben jij er nog met je kritische houding.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Oh morgen is kut dus, lafjes de MP zijn propagandapraatje laten afdraaien.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zal zijn moeder ongerust zijn als ie niet op tijd thuis is.
ik niet iigquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef Latert het volgende:
Is er iemand die wel gaat kijken vanavond?
Met een CDA bril?quote:
die geilen op markquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:09 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zitten er alleen maar lekkere wijven op de eerste rij
Dank, hier heb ik wat aan.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef matthijst het volgende:
Echt, kan iemand die zwetsmajoor een bezem in zn anus rammen.
En dat heeft dan een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ban zie ik
Rutte
Samsom had vanavond hetzelfde: 'ik merk de crisis ook als ik op straat loop en met mensen spreek'quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
Haha, prachtig, die gast heeft echt 0,0 benul van wat de normale man te besteden heeft op het moment.
Dat heet participatiesamenleving.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:35 schreef noodgang het volgende:
Nu moet ik zijn problemen gaan oplossen
Ik niet zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in pizza met melk.
Dat begrip alleen al, je zal en moet meedoen met wat je opgedrongen wordt, klinkt bijna niet meer democratischquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heet participatiesamenleving.
God is genoemd, die is best oudquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
OUDEREN ZIJN OOK 0 KEER GENOEMD! IK HEB GETURFD! EN HUN VERMOGEN ZIT IN STENEN!
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
God is genoemd, die is best oud
Wimlex bestaat ook niet.quote:
Dat is Tupac Shakur met Elvis Presley, Ian Curtis, Amy Winehouse, Jimi Hendrix, Jim Morrison, John Lennon, Janis Joplin, Brian Jones, Hillel Slovak en Kurt Cobain.quote:
Samen met Kees van der Staaij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Arie Slob aan de macht komt.
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Arie Slob aan de macht komt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komt
Dat is de schipper naast de illuminatiquote:
Geeft in elk geval een leukere uitzending van P&W dan Slobquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komt
Nee, dat zou rampzalig zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met Kees van der Staaij?
Ik zou dan neigen naar een topshow.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geeft in elk geval een leukere uitzending van P&W dan Slob
Heb het laatst geprobeerd, niet te doen zegquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef remcoP het volgende:
Niet weer dat "over de schaduw heen springen"
Moet je slim doen bij een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb het laatst geprobeerd, niet te doen zeg
Intensieve grenscontrole voor fantasmokkelaars!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan we fantaatjes en colaatjes in Belgie en Duitsland halen.
Mooi selectief ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
En de benzine dan? Gelden daar die grenseffecten niet voor?
Die moest je kopen van Rutte, ik ga dus maar een auto kopen om al mijn boodschappen in Duitsland te gaan doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Auto is dan ook een primaire levensbehoefte.
Waarheden spreekt deze vrouw.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
JSFDat gaat nog een grotere faal worden dan de Fyra.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
JSFDat gaat nog een grotere faal worden dan de Fyra.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Mensen die niet hebben gekeken, hebben zichzelf een boel ergernis bespaard.
Eens
Oneens
Nee, dat is 'demagogisch'quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
4 miljard.Pff.. en dan bezuinigen op de zorg.
Eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
En terwijl het programma bezig was kreeg ik nog een ergernis, eigen risico dat weer omhoog gaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
Ik kreeg intussen een topshow. Jacco Gardnerquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijl het programma bezig was kreeg ik nog een ergernis, eigen risico dat weer omhoog gaat.
Beter gooien ze het vrijwillig eigen risico nog wat meer omhoog.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijl het programma bezig was kreeg ik nog een ergernis, eigen risico dat weer omhoog gaat.
Tientje, valt mee. Gewoon op max zetten trouwens, dat eigen risico.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet sowieso iets anders gaan zoeken straks, qua zorgverzekering, ik wil goedkoop uit zijn, dus ik denk inderdaad dat ik dat doe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tientje, valt mee. Gewoon op max zetten trouwens, dat eigen risico.
500,- verschil scheelt ca 25,- in de maand. Je loopt dus ongeveer 200,- risico in het jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet sowieso iets anders gaan zoeken straks, qua zorgverzekering, dus ik wil goedkoop uit zijn, dus ik denk inderdaad dat ik dat doe.
EInd van het jaar even kijken die ik nu heb is best duur (uitgebreid), maar dat wordt deels door mijn werkgever betaalt en dat heb ik straks niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
500,- verschil scheelt ca 25,- in de maand. Je loopt dus ongeveer 200,- risico in het jaar.
Goeie tip, dankjequote:Op woensdag 18 september 2013 00:21 schreef poemojn het volgende:
De Friesland, incl tandarts ¤80 pp pm.
Het voordeel van omhoog gooien is dat het vanzelf weer naar beneden komt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gooien ze het vrijwillig eigen risico nog wat meer omhoog.
Helaas geen CDA'er die door ons Johan kan worden aangepakt.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef Specularium het volgende:
Timmerfrans
Minister van Buitenlandse Zaken
Nausicaa Marbe
Over het boek van Timur Vermes, waarin Hitler terugkeert naar Duitsland
Johan Derksen
Over de vraag wat de ‘Cruijff revolutie’ Ajax gebracht heeft
Eric Vloeimans
Met zijn band ‘Oliver’s Cinema’ over het maken van goede filmmuziek
Heeft die jongen weer een ban?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
Derksen en een niet aanwezige johannes_vermeer is meestal een topshow.
Geen streepje, dus die sukkel heeft weer een leven gevonden.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heeft die jongen weer een ban?
Zit gewoon uitgelogd mee te lezen die jongen en zijn leven.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen streepje, dus die sukkel heeft weer een leven gevonden.
Zoveel interessants valt er hier niet te lezenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit gewoon uitgelogd mee te lezen die jongen en zijn leven.
Jij wel hopelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:05 schreef Evertjan het volgende:
krijg je een ban voor het woord topshow?
Verdomme.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel de laatste spreker worden
Niet weten dat Derksen overal een mening over heeft.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja anders waren we al afgehaakt.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |