Dank, hier heb ik wat aan.quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:22 schreef matthijst het volgende:
Echt, kan iemand die zwetsmajoor een bezem in zn anus rammen.
En dat heeft dan een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel een ban zie ik
Rutte
Samsom had vanavond hetzelfde: 'ik merk de crisis ook als ik op straat loop en met mensen spreek'quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
Haha, prachtig, die gast heeft echt 0,0 benul van wat de normale man te besteden heeft op het moment.
Dat heet participatiesamenleving.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:35 schreef noodgang het volgende:
Nu moet ik zijn problemen gaan oplossen
Ik niet zo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in pizza met melk.
Dat begrip alleen al, je zal en moet meedoen met wat je opgedrongen wordt, klinkt bijna niet meer democratischquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heet participatiesamenleving.
God is genoemd, die is best oudquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:38 schreef marcodej het volgende:
OUDEREN ZIJN OOK 0 KEER GENOEMD! IK HEB GETURFD! EN HUN VERMOGEN ZIT IN STENEN!
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
God is genoemd, die is best oud
Wimlex bestaat ook niet.quote:
Dat is Tupac Shakur met Elvis Presley, Ian Curtis, Amy Winehouse, Jimi Hendrix, Jim Morrison, John Lennon, Janis Joplin, Brian Jones, Hillel Slovak en Kurt Cobain.quote:
Samen met Kees van der Staaij?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Arie Slob aan de macht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |