Boekhoudster zo te zienquote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.
Nu nog steeds niet.
Geretweet door de neus, met dat handje en dat kapsel.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.
Nu nog steeds niet.
Zolang niemand die paraat heeft bekt dat allemaal wel lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef alors het volgende:
'Kijk alle cijfers'Die spreken je allemaal tegen Henkie.
Het was geweldig gisteren.quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Zet er maar een episch muziekje onder en misschien gaan we het leuk vinden.
Met de tweedehands rollator, nog zo'n keiharde bezuiniging die ouderen recht in het hart treft.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
Oh, ik dacht dat hij zijn mening kracht bij ging zetten met argumenten, maar het is gewoon een oproep om te demonstreren
Echt he. Hun hele leven in de watten gelegd, maar oh wee als ze zelf eens iets moeten inleveren hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef matthijst het volgende:
Echt, die gast moeten ze eens flink in elkaar trappen
Alles opmaken die oudjes en fuck de jeugd van tegenwoordig.
Wel leuk dat je de bal niet ziet.quote:
Hangt een beetje van de looks af, hij heeft ze niet.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sporters in dit programma, altijd een succes.
Hij kust een beker, dat is reflectie.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor foto op de achtergrond? Die tongende mensen.
Hij zoent de beker.quote:Op maandag 16 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor foto op de achtergrond? Die tongende mensen.
Owquote:Op maandag 16 september 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kust een beker, dat is reflectie.
Drie flessen Bordeaux weer. Dan krijg je dat. Maakt niet uit joh.quote:
AH wijn.quote:Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Drie flessen Bordeaux weer. Dan krijg je dat. Maakt niet uit joh.
Bandjes, Poetin bedanken.. het is wel duidelijk waar onze Führer heen wil met Nederland.quote:Op maandag 16 september 2013 23:54 schreef matthijst het volgende:
Opeens respect voor Poetin
Tyfushenk
Gelukkig ben jij er nog met je kritische houding.quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Oh morgen is kut dus, lafjes de MP zijn propagandapraatje laten afdraaien.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zal zijn moeder ongerust zijn als ie niet op tijd thuis is.
ik niet iigquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef Latert het volgende:
Is er iemand die wel gaat kijken vanavond?
Met een CDA bril?quote:
die geilen op markquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:09 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zitten er alleen maar lekkere wijven op de eerste rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |