De jongeren/studenten moeten alles inleveren maar de ouderen hohohohoquote:Op maandag 16 september 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
Wat zou je toch willen dat ze Henk eens vol voor zijn bakkes klappen.
Dat zie je vaak bij oude cnorriepotten.quote:Op maandag 16 september 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Henk gaat steeds rustiger praten, bijna passief-agressief.
twitter:yvonnehofs twitterde op maandag 16-09-2013 om 23:39:50Daar gaat 'ie weer! @HenkKrol kijkt alléén naar activa (bezittingen). Van passiva (verplichtingen) heeft 'ie nooit gehoord. Prutsboekhouder reageer retweet
Daarom.quote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks mis je nog 1 van Henk's ingestudeerde gezichtsuitdrukkingen.
"Dat zit allemaal in stenen!"quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
Straks gaat hij nog zeggen dat oudjes al hun geld in huizen hebben die nu niks meer waard zijn en onverkoopbaar. Let maar op.
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.quote:Op maandag 16 september 2013 23:41 schreef marcodej het volgende:
twitter:yvonnehofs twitterde op maandag 16-09-2013 om 23:39:50Daar gaat 'ie weer! @HenkKrol kijkt alléén naar activa (bezittingen). Van passiva (verplichtingen) heeft 'ie nooit gehoord. Prutsboekhouder reageer retweet
Boekhoudster zo te zienquote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.
Nu nog steeds niet.
Geretweet door de neus, met dat handje en dat kapsel.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist niet wie Yvonne Hofs was.
Nu nog steeds niet.
Zolang niemand die paraat heeft bekt dat allemaal wel lekker.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef alors het volgende:
'Kijk alle cijfers'Die spreken je allemaal tegen Henkie.
Het was geweldig gisteren.quote:Op maandag 16 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Zet er maar een episch muziekje onder en misschien gaan we het leuk vinden.
Met de tweedehands rollator, nog zo'n keiharde bezuiniging die ouderen recht in het hart treft.quote:Op maandag 16 september 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
Oh, ik dacht dat hij zijn mening kracht bij ging zetten met argumenten, maar het is gewoon een oproep om te demonstreren
Echt he. Hun hele leven in de watten gelegd, maar oh wee als ze zelf eens iets moeten inleveren hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 23:42 schreef matthijst het volgende:
Echt, die gast moeten ze eens flink in elkaar trappen
Alles opmaken die oudjes en fuck de jeugd van tegenwoordig.
Wel leuk dat je de bal niet ziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |