Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Arie Slob aan de macht komt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komt
Dat is de schipper naast de illuminatiquote:
Geeft in elk geval een leukere uitzending van P&W dan Slobquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komt
Nee, dat zou rampzalig zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met Kees van der Staaij?
Ik zou dan neigen naar een topshow.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geeft in elk geval een leukere uitzending van P&W dan Slob
Heb het laatst geprobeerd, niet te doen zegquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef remcoP het volgende:
Niet weer dat "over de schaduw heen springen"
Moet je slim doen bij een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb het laatst geprobeerd, niet te doen zeg
Intensieve grenscontrole voor fantasmokkelaars!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan we fantaatjes en colaatjes in Belgie en Duitsland halen.
Mooi selectief ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
En de benzine dan? Gelden daar die grenseffecten niet voor?
Die moest je kopen van Rutte, ik ga dus maar een auto kopen om al mijn boodschappen in Duitsland te gaan doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Auto is dan ook een primaire levensbehoefte.
Waarheden spreekt deze vrouw.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
JSFDat gaat nog een grotere faal worden dan de Fyra.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
JSFDat gaat nog een grotere faal worden dan de Fyra.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Mensen die niet hebben gekeken, hebben zichzelf een boel ergernis bespaard.
Eens
Oneens
Nee, dat is 'demagogisch'quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
4 miljard.Pff.. en dan bezuinigen op de zorg.
Eensquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
En terwijl het programma bezig was kreeg ik nog een ergernis, eigen risico dat weer omhoog gaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
Ik kreeg intussen een topshow. Jacco Gardnerquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijl het programma bezig was kreeg ik nog een ergernis, eigen risico dat weer omhoog gaat.
Beter gooien ze het vrijwillig eigen risico nog wat meer omhoog.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En terwijl het programma bezig was kreeg ik nog een ergernis, eigen risico dat weer omhoog gaat.
Tientje, valt mee. Gewoon op max zetten trouwens, dat eigen risico.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet sowieso iets anders gaan zoeken straks, qua zorgverzekering, ik wil goedkoop uit zijn, dus ik denk inderdaad dat ik dat doe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tientje, valt mee. Gewoon op max zetten trouwens, dat eigen risico.
500,- verschil scheelt ca 25,- in de maand. Je loopt dus ongeveer 200,- risico in het jaar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik moet sowieso iets anders gaan zoeken straks, qua zorgverzekering, dus ik wil goedkoop uit zijn, dus ik denk inderdaad dat ik dat doe.
EInd van het jaar even kijken die ik nu heb is best duur (uitgebreid), maar dat wordt deels door mijn werkgever betaalt en dat heb ik straks niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
500,- verschil scheelt ca 25,- in de maand. Je loopt dus ongeveer 200,- risico in het jaar.
Goeie tip, dankjequote:Op woensdag 18 september 2013 00:21 schreef poemojn het volgende:
De Friesland, incl tandarts ¤80 pp pm.
Het voordeel van omhoog gooien is dat het vanzelf weer naar beneden komt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gooien ze het vrijwillig eigen risico nog wat meer omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |