Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komtquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:43 schreef Slobeend het volgende:
Het wordt tijd dat Arie Slob aan de macht komt.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komt
Dat is de schipper naast de illuminatiquote:
Geeft in elk geval een leukere uitzending van P&W dan Slobquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Rene van der Gijp aan de macht komt
Nee, dat zou rampzalig zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Samen met Kees van der Staaij?
Ik zou dan neigen naar een topshow.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geeft in elk geval een leukere uitzending van P&W dan Slob
Heb het laatst geprobeerd, niet te doen zegquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:46 schreef remcoP het volgende:
Niet weer dat "over de schaduw heen springen"
Moet je slim doen bij een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb het laatst geprobeerd, niet te doen zeg
Intensieve grenscontrole voor fantasmokkelaars!quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan we fantaatjes en colaatjes in Belgie en Duitsland halen.
Mooi selectief ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
En de benzine dan? Gelden daar die grenseffecten niet voor?
Die moest je kopen van Rutte, ik ga dus maar een auto kopen om al mijn boodschappen in Duitsland te gaan doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Auto is dan ook een primaire levensbehoefte.
Waarheden spreekt deze vrouw.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:52 schreef alors het volgende:
JSFDat gaat nog een grotere faal worden dan de Fyra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |