1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2003 Hamilton Igor Astarloa (ESP) Alejandro Valverde (ESP) Peter Van Petegem (BEL) 2004 Verona Óscar Freire (ESP) Erik Zabel (GER) Luca Paolini (ITA) 2005 Madrid Tom Boonen (BEL) Alejandro Valverde (ESP) Anthony Geslin (FRA) 2006 Salzburg Paolo Bettini (ITA) Erik Zabel (GER) Alejandro Valverde (ESP) 2007 Stuttgart Paolo Bettini (ITA) Alexandr Kolobnev (RUS) Stefan Schumacher (GER) 2008 Varese Alessandro Ballan (ITA) Damiano Cunego (ITA) Matti Breschel (DEN) 2009 Mendrisio Cadel Evans (AUS) Alexandr Kolobnev (RUS) Joaquim Rodríguez (ESP) 2010 Geelong Thor Hushovd (NOR) Matti Breschel (DEN) Allan Davis (AUS) 2011 Copenhagen Mark Cavendish (GBR) Matthew Goss (AUS) André Greipel (GER) 2012 Valkenburg Philippe Gilbert (BEL) Edvald Boasson Hagen (NOR) Alejandro Valverde (ESP) |
Als hij zijn benen niet weer in Amerika achter heeft gelaten heeft ie wel een kansje jaquote:
Dat zal na een ruime week wel meevallen lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef marcodej het volgende:
De Noord-Amerikagangers hebben toch een dikke jetlag, of zie ik het verkeerd?
Daar hebben ze hooguit tijdens de TTT nog wat last van maar verder niet meer.quote:Op maandag 16 september 2013 14:20 schreef marcodej het volgende:
De Noord-Amerikagangers hebben toch een dikke jetlag, of zie ik het verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zolang Bomans bondscoach is, zou ik niet eens mijn best meer doen om erbij te zijn, als ik Monfort wastwitter:GuillaumeMaebe twitterde op maandag 16-09-2013 om 14:43:09#Monfort in #enecotour: 'vorig jaar reed ik Vuelta & vond Bomans me te moe. Nu doe ik het zonder Vuelta om op WK er zeker bij te zijn' Auw. reageer retweet
Tja, als ze 9 plaatsen hadden gehad zal hij er wellicht wel bij zijn geweest. Ben niet overtuigd van het nut van Meersman op dit parcours, maar die kon je moeilijk thuislaten. Devenyns zou ik persoonlijk ook niet geselecteerd hebben, maar is dit seizoen wel enigszins inwisselbaar met de reserves Monfort/Hermans/Roelandts/Pauwels.quote:Op maandag 16 september 2013 14:47 schreef TheArt het volgende:
Zolang Bomans bondscoach is, zou ik niet eens mijn best meer doen om erbij te zijn, als ik Monfort wastwitter:GuillaumeMaebe twitterde op maandag 16-09-2013 om 14:43:09#Monfort in #enecotour: 'vorig jaar reed ik Vuelta & vond Bomans me te moe. Nu doe ik het zonder Vuelta om op WK er zeker bij te zijn' Auw. reageer retweet
Visconti kan daar wel eens 1 van zijn. Vandaag gevallen en opgegeven in Groot-Brittannië.quote:Op maandag 16 september 2013 16:04 schreef Pino112 het volgende:
Italie:
Giampaolo Caruso en Luca Paolini (Katusha),
Vincenzo Nibali, Simone Ponzi en Alessandro Vanotti (Astana),
Rinaldo Nocentini (Ag2r-La Mondiale),
Filippo Pozzato, Michele Scarponi en Diego Ulissi (Lampre Merida),
Ivan Santaromita (BMC)
Giovanni Visconti (Movistar).
Vallen er nog twee af.
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 16 september 2013 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij de Lampre-renners durf ik te betwijfelen of die wel vol in dienst gaan rijden van een Nibali.
Zoals ik destijds al aangaf niet slim om zo vroeg de volledige selectie bekend te maken.quote:MONTRÉAL -
Bondscoach Johan Lammerts kan vandaag twee telefoontjes verwachten. Niki Terpstra en Sebastian Langeveld willen horen hoe de selectie voor het WK in Florence in twee weken ervoor staat.
Lammerts heeft de tweede belangrijke Canadese wedstrijden niet afgewacht en al in een vroeg stadium zijn negen mannen voor Florence aangewezen. Nu Wout Poels, Laurens ten Dam en Johnny Hoogerland ziek uit de Vuelta zijn terug gekeerd, willen Terpstra en Langeveld hun status weten.
Terpstra reed in Montréal een dijk van een finale en was een van de beste mannen in koers.
"Aanvankelijk dacht ik dat het parcours in Florence te zwaar voor mij was met een klim van vier kilometer. Maar ik hoor steeds meer renners dat het toch te doen is. De renners bepalen immers hoe zwaar het parcours is. Ook vanuit mijn ploeg hoor ik nu geluiden dat ik zeker een rol van betekenis op dit WK kan hebben.”
Ook Langeveld was sterk in Canada. "Samen met Tankink behoor ik bij de reserves. Ik ben benieuwd wat de status is van de in de Vuelta uitgevallen renners. Ik hoor verhalen dat er misschien nog een plek ter beschikking komt. Ik zou graag in Italië willen rijden”, aldus Langeveld.
Deze 2 mogen best in de plaats van ten Dam en Poels/Westra rijden denk ik. Dom van Lammerts om de selectie zo vroeg bekend te maken.twitter:DekkerThomas twitterde op maandag 16-09-2013 om 16:38:05Hoe kan je het jezelf als bondscoach moeilijk maken? Quebec en montreal niet afwachten. Terpstra en langeveld zouden niet misstaan lijkt mij reageer retweet
Bodnar en Kwiatkowski voor TT.quote:Kwiatkowski
Gołaś
Majka
Niemiec
Huzarski
Paterski
M. Bodnar
Szmyd
Marczyński
quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Misschien handig om bij elkaar te hebben in de OP?Kiserlovski eruit, Rogina erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere selecties:quote:Duitsland:
Degenkolb
Geschke
Martens
Burghardt
Nerz
Wegmann
Martin (TT)
Gretsch (TT)
Grabsch (TT)
Frankrijk:
Bardet
Barguil
Gautier
Moinard
Pinot
Riblon
Roux
Vichot
Voeckler
Chavanel (TT)
Roy (TT)
Portugal:
Costa
Cardoso
Machado (ook TT)
Oliveira (TT)
Oostenrijk:
Denifl
Preidler
Eibegger
Eisel
Brändle (ook TT)
Zoidl (ook TT)
Venezuela:
Godoy
Monsalve
Ochoa
Jackson Rodriguez
Sequera
VargasVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hij had zelf eerst ook aangegeven dat het parcours niet voor hem was, kennelijk komt hij daarop nu terug. Al is de definitieve selectie natuurlijk veel te vroeg beslist.quote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Met name van Terpstra zou ik het jammer vinden als hij niet mee mag.
Ik vind deze uitspraak van hem wel apartquote:Op woensdag 18 september 2013 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had zelf eerst ook aangegeven dat het parcours niet voor hem was, kennelijk komt hij daarop nu terug. Al is de definitieve selectie natuurlijk veel te vroeg beslist.
Kennelijk verwacht hij dat het niet zo'n zware koers wordtquote:Aanvankelijk dacht ik dat het parcours in Florence te zwaar voor mij was met een klim van vier kilometer. Maar ik hoor steeds meer renners dat het toch te doen is. De renners bepalen immers hoe zwaar het parcours is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:29 schreef Wombcat het volgende:
Of denkt hij dat de renners bepalen hoe zwaar het parkoers wordt door er over te stemmen?
Idd wat vreemd, ik verwacht gewoon een vrij zware koers wordt dankzij het parcours. Er zal in het begin wel wat afwachtend worden gereden, maar ik denk dat ze met een klein groepje richting finish rijden. Ondanks zijn goede rijden in Canada verwacht ik dat het voor Terpstra toch te zwaar is.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak van hem wel apart
[..]
Kennelijk verwacht hij dat het niet zo'n zware koers wordt(een te zwaar parkoers wordt namelijk voor hem goed te doen als de wedstrijd niet hard gemaakt wordt)
Of denkt hij dat de renners bepalen hoe zwaar het parkoers wordt door er over te stemmen?
Ik acht die kans levensgroot ja.quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Cavaliers het volgende:
Cancellara gaat hier dan eindelijk wereldkampioen worden.
Denk dat het Nederlandse blok niets onder hoeft te doen voor het Italiaanse blok en daar ging het in de jaren dat ze 2e werd juist vaak verkeerd. Normaal gesproken kan niemand haar verslaan in Firenze.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Italiaanse zal in eigen land wel weer roet in het eten gooien.
Enig idee of er ook een kopman is aangewezen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef TheArt het volgende:
Spanje
Valverde
Rodríguez
Contador
D. Moreno
Castroviejo
LL Sanchez
S. Sanchez
Jose Herrada
E. Martinez
Valverdequote:Op woensdag 18 september 2013 21:16 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Enig idee of er ook een kopman is aangewezen?
Samuel Sanchez zal ook wel voor eigen kans willen gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Al zullen met name Purito en Moreno wel hun eigen plan trekken.
Waarom geweigerd?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:52 schreef Steven184 het volgende:
Hesjedal heeft zijn selectie geweigerd. Canada roept geen vervanger op, waardoor alleen Meier en Parisien aan de start zullen staan. Tuft rijdt de tijdrit.
Toch wel een degelijke ploeg. Rast en Elmiger zijn wel in orde op dit moment, Frank rijdt al het hele jaar goed, Schär is een prima knecht en was prima in vorm (al heeft hij na Utah en Colorado alleen nog Plouay gereden). Zaugg is degelijk bezig en meestal wel goed in het najaar. Albasini lijkt het niet meer te hebben, maar zat vorig jaar ook vanuit het niets in het eerste pelotonnetje na Gilbert.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
Michael Albasini (Orica); Fabian Cancellara, Gregory Rast (RadioShack); Sébastien Reichenbach, Martin Elmiger (IAM); Mathias Frank, Michael Schär, Danilo Wyss (BMC); Oliver Zaugg (Saxo)
De acht die Cancellara naar de wereldtitel helpen.
quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Cavaliers het volgende:
Cancellara gaat hier dan eindelijk wereldkampioen worden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef TheArt het volgende:
Poels meldt zich af voor het WK, Langeveld is zijn vervanger.
Verstandige beslissing van Wout.
vanaf de start kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Altijd een hoogtepunt inderdaad
3 jaar terug in Geelong was voor mij nog de mooiste tot nu toe. Kwam ik om half 4 's nachts terug van het uitgaan en toen lekker tot 8 uur 's morgens WK kijkenquote:
Renners uit hele kleine wielerlandjes die dan gaan aanvallen enzoquote:
haha inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Renners uit hele kleine wielerlandjes die dan gaan aanvallen enzo
Eritrea wat niet meer bij die hele kleine wielerlandjes hoort en dus gewoon voor de overwinning gaat
Met die Kazach (?) die toen bijna een rondje voorsprong hadquote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
3 jaar terug in Geelong was voor mij nog de mooiste tot nu toe. Kwam ik om half 4 's nachts terug van het uitgaan en toen lekker tot 8 uur 's morgens WK kijken
Was ook nog eens een geweldige koers.
Ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Doet Horner mee eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rodriguez hoopt er vooral in 2015 bij te zijn om Horner naar de titel te leiden.
Dat is het mooiste aan het WK inderdaad, van die hopeloze pogingen maar vol met "hoop".quote:Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eritrea wat niet meer bij die hele kleine wielerlandjes hoort en dus gewoon voor de overwinning gaat
Ik droomde vannacht dat ik het was vergeten en pas met 150km te gaan inschakelde, toen al die kleine landen al aangevallen haddenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:34 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Dat is het mooiste aan het WK inderdaad, van die hopeloze pogingen maar vol met "hoop".
Geen Wackerquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik het was vergeten en pas met 150km te gaan inschakelde, toen al die kleine landen al aangevallen hadden
En om ook nog wat nuttigs aan deze post toe te voegen, hier een overzicht van de voorlopige starters op de tijdrit:
http://www.procyclingstat(...)s_ITT_2013-Startlist
Grootste afwezige op die lijst is natuurlijk Eugen Wacker, die toch derde was op het Aziatisch Kampioenschap dit jaar, maar misschien komt hij er nog bij. Zijn DNF in Qinhai Lake voorspelt echter niet veel goeds.
Zit niet veel logica in, 5 Portugezen, 4 Slovenen , 4 uit Eritrea ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:54 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens hier is inschrijflijst van de TTT.
[..]
Geen Wacker
Momo... bedoelt dat ze veel meer renners uit Eritrea had verwacht.quote:
Hij zou wel eens te weinig verstoppertje gespeeld kunnen hebben. Eerder dachten velen dat dit te zwaar zou zijn voor Cancellara, maar nu lijkt er bijna een iedereen-tegen-Cancellara sfeer te ontstaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik acht die kans levensgroot ja.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er nu al sin in.
Ook in een potje bingo, trouwens.
Ja, gaat gewoon wat knechtwerk doen nadat dat in Kopenhagen en London voor hem is gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Steeds als ik het ergens in een artikel lees denk ik dat het een foutje is, maar is Cavendish nou echt opgenomen in de selectie van de Britten?
Daarom moet zo'n WK wedstrijd ook gewoon van start tot finish uitgezonden worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:
Nee. Froome, Porte, Sioutsou, Kiryienka, Boasson Hagen en Thomas.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Doen Froome en Wiggo allebei mee? Zo ja, dan verander ik mijn favoriet in Sky
Die starten als eerste zeker?quote:
onderschat de tt-kwaliteiten van Jasper Hamelink niet.. die ontpopte zich in mijn pcm-avontuur tot een tijdrit-toppertje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die starten als eerste zeker?
Als de regen daarna met bakken uit de lucht komt, hebben ze misschien nog een waterkansje.
Het zou er nog eens bij moeten komen dat ze hem als kopman uit willen spelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, gaat gewoon wat knechtwerk doen nadat dat in Kopenhagen en London voor hem is gedaan.
De vrouwen bedoel ik, die zijn 20 minuten geleden al gestartquote:Op zondag 22 september 2013 10:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jawel, komt toch gewoon op de NOS.
quote:The order will be Tom Dumoulin – Will Clarke – Ramon Sinkeldam – Tobias Ludvigsson – Reinardt Janse van Rensburg – Patrick Gretsch. After a lot of analysis and training this is the final selection. We have looked at several aspects, the length, the strengths and feelings of each rider. Tom Dumoulin will kick things off as he is technically good at the start, not too fast but also not too slow. He will be riding behind Patrick, so he can coach him as Patrick is really strong and sometimes too eager to accelerate. We have split Reinardt and Ramon, who are both very explosive riders, they will be keeping up the pace of the team. Tobias, Patrick and Will are all very strong time triallists and will be necessary to keep the speed high and maintain this for a long time. The level of the riders is quite equal which should result in a well-balanced team.
Ah bedankt, beter dan niks in elk gevalquote:Op zondag 22 september 2013 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Alleen een liveblog bij de NOS.
http://nos.nl/liveblog/553975-live-ploegentijdrit-vrouwen.html
Iets gevondenquote:Op zondag 22 september 2013 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Je zou trouwens verwachten dat ze wel gewoon live timing op de site hebben ofzo, kom op, het is een WK
Baasquote:Op zondag 22 september 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iets gevonden
http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2013/
quote:Op zondag 22 september 2013 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Baas
Ziet er hetzelfde uit als de live timing voor World Cup mountainbike en downhill enzo, heb je zeker van de UCI site? Helemaal vergeten te kijken daar
Specialized ook, Rabo 3e op 11,52squote:Op zondag 22 september 2013 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Rabo als eerste onder de tijd van Rusvelo op het eerste punt, de 2 andere grote teams moeten nog komen.
En Orica eronderdoor
Laaste klopte dus niet helemaal. 1.31 uiteindelijk. Stuk logischer.quote:Op zondag 22 september 2013 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Rabo nog maar 3 seconden achter Orica
En het laatste stuk van Boels, wat is deze
Van 55 seconden achter Rusvelo naar een halve seconde op de finish.
Nicequote:Op zondag 22 september 2013 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Zilver dus, want uiteindelijk Orica gewoon ingehaald
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-09-2013 om 12:11:30Het is opmerkelijk dat a) onderdelen van het WK Wielrennen (junioren etc. niet inbegrepen) geen verplichting zijn om in beeld te brengen. reageer retweet
quote:Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef Evertjan het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-09-2013 om 12:11:30Het is opmerkelijk dat a) onderdelen van het WK Wielrennen (junioren etc. niet inbegrepen) geen verplichting zijn om in beeld te brengen. reageer retweet
Leuke troll welquote:Op zondag 22 september 2013 12:23 schreef Evertjan het volgende:
16u op site volgens mij.quote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
De NOS begint pas om kwart voor 5 met de uitzending
Wie beginnen om 2 uur?quote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de NOS de NOS:quote:
twitter:wielrennen twitterde op zondag 22-09-2013 om 09:55:24De NOS is er elke dag met een liveblog. De eerste beelden zijn vanaf 14.00u te zien, op #Ned1 en NOS.nl. #Toscana2013 http://t.co/Jqa1d5mHvj reageer retweet
Ja fijn, ik moet ook de F1 streamen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de NOS de NOS:twitter:wielrennen twitterde op zondag 22-09-2013 om 09:55:24De NOS is er elke dag met een liveblog. De eerste beelden zijn vanaf 14.00u te zien, op #Ned1 en NOS.nl. #Toscana2013 http://t.co/Jqa1d5mHvj reageer retweet
Mooi zo, dan slinger ik de laptop alvast aan.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de NOS de NOS:twitter:wielrennen twitterde op zondag 22-09-2013 om 09:55:24De NOS is er elke dag met een liveblog. De eerste beelden zijn vanaf 14.00u te zien, op #Ned1 en NOS.nl. #Toscana2013 http://t.co/Jqa1d5mHvj reageer retweet
Daar zijn genoeg andere topics voor.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja fijn, ik moet ook de F1 streamen.
Leuk geweest weer.
Balen, ik had Utensilnord Ora24.eu toch wel graag gezien.quote:Op zondag 22 september 2013 13:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen zorgen. Tegen de tijd OPQS van start gaat is Utensilnord Ora24.eu nog steeds op het parcours bezig.quote:Op zondag 22 september 2013 13:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Balen, ik had Utensilnord Ora24.eu toch wel graag gezien.
quote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef rubbereend het volgende:
Heeft de NOS vorig jaar dan niet van alles beelden gemaakt?
Nee. We zaten hier vorig jaar nog de NOS te bashen omdat ze alleen de TTT heren en de dames en herenprofs op zaterdag en zondag uitzonden.quote:Op zondag 22 september 2013 12:51 schreef rubbereend het volgende:
Heeft de NOS vorig jaar dan niet van alles beelden gemaakt?
Niet eens de tijdrit?quote:Op zondag 22 september 2013 14:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
[..]
Nee. We zaten hier vorig jaar nog de NOS te bashen omdat ze alleen de TTT heren en de dames en herenprofs op zaterdag en zondag uitzonden.
Vanaf 14u, dat kan dan dus ook 16u zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zouden alles gewoon uit moeten zenden, sowieso. Het is geen regionaal wedstrijdje, het is een WK...quote:
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-09-2013 om 12:12:11En b) er in de week van het WK ook nog tig andere internationale wielerwedstrijden plaatsvinden. reageer retweet
Misschien om te zorgen dat die ook aandacht krijgen? Ik vind het wel prima in elk geval, er is in zo'n week ook prima de ruimte voorquote:Op zondag 22 september 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het junioren WK eigenlijk gelijk met het 'echte' WK?
Ik kan geen enkele sport bedenken waar dit ook zo is.quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien om te zorgen dat die ook aandacht krijgen? Ik vind het wel prima in elk geval, er is in zo'n week ook prima de ruimte voor
Hij heeft op beide punten gewoon gelijk toch?quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat Evertjan dan weer niet plaatst is de b-tweet van Tijntje.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-09-2013 om 12:12:11En b) er in de week van het WK ook nog tig andere internationale wielerwedstrijden plaatsvinden. reageer retweet
Klopt, ik geef hem ook nergens ongelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft op beide punten gewoon gelijk toch?
Ik kan ook weinig sporten bedenken waar er voor het WK junioren relatief veel aandacht is.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele sport bedenken waar dit ook zo is.
Dat komt ook door deze constructie.quote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan ook weinig sporten bedenken waar er voor het WK junioren relatief veel aandacht is.
Bij bijvoorbeeld atletiek of zwemmen is het ook niet mogelijk natuurlijk. Bij wielrennen kan het wel gewoon, dus mooi dat ze dat doenquote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt ook door deze constructie.
En voetbal, uiteraard. That's it denk ik.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Godver, nu staat er 'Livebeelden vanaf 15u' op de site van de NOS. Steeds een half uur later.
Die 2 en Greenets denk ik. Movistar misschien nog.quote:Op zondag 22 september 2013 14:49 schreef Remzz het volgende:
Wat zijn eigenlijk de echte kanshebbers, Quick Step weer? Sky?
Optum Kelly Benefit is wel aan het inlopen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Rabobank Development Team 1e nu bij tussenpuntje 2.
quote:Onduidelijkheid vanuit de organisatie rondom de wedstrijdbeelden. Voorlopig nog geen live-registratie.
Sporza heeft ook geen beeld...quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS denkt:
Leuk, maar niet hier.
NOS heeft dit jaar toch duidelijk gemeld dat ze minder wielrennen gingen uitzenden.quote:
Komt omdat er zenders in NL zijn met rechtren.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Pino112 het volgende:
UCI heeft ook een livestream.
Niet in Nederland blijkbaar.
Ja de NOS.quote:Op zondag 22 september 2013 15:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Komt omdat er zenders in NL zijn met rechtren.
261 Jasper Bovenhuis (Ned)quote:Op zondag 22 september 2013 15:23 schreef Pedroso het volgende:
Zitten er eigenlijk nog grote talenten in het Rabo Development Team ?
Volleybal is tenminste schoon.quote:
Hebben minder dan twee minuten iets laten zien.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er met de NOS ? Kijk op Sporza nl.
What's new.quote:Op zondag 22 september 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben minder dan twee minuten iets laten zien.
Zoals?quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Slobeend het volgende:
Belkin had best wat beters mogen sturen.
Duurtraining van een uur met nog een week te gaan moet toch kunnen zou je zeggenquote:Op zondag 22 september 2013 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeGees wordt WK volgende week, dus die moet gespaard worden.
Ploegentijdrit is toch wel wat zwaarder dan een duurtraining denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Duurtraining van een uur met nog een week te gaan moet toch kunnen zou je zeggen
Rabobank is tweede geworden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik schakel net in. Al iets bijzonders gebeurd?
Wat een slechte beeldkwaliteit trouwens.
Ronduit teleurstellend dus.quote:Op zondag 22 september 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Belkin 12e tussentijd, 24 seconden achter op Cannondale.
Hebben rustig aan gedaan, gaan zometeen gas gevenquote:
Live volleybal?quote:
LLS gaan ze nooit meer ergens vrijwillig opstellen. Vraag is of Boom er zin in had, anders had hij normaal gesproken wel gestart.quote:Op zondag 22 september 2013 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boom, LLS. Wagner word je niet vrolijk van.
Geen rare keuze ofzo dan.quote:Op zondag 22 september 2013 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...op TT staat dezelfde tussenstand.
Que?quote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Met Boom, Mollema, Gesink, LLS, Kelderman en Clement zou je gewoon voor het podium meedoen.
Ja ik ook, maar dit vind ik niet echt een reden om op de NOS te gaan haten...het is niet zoals op de OS dat ze live sport laten schieten voor herhalingen van dingen die live bezig waren toen ze herhalingen van dingen van een paar uur daarvoor uit aan het zenden warenquote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap de keuze op zich ook wel, maar zelf vind ik wielrennen leuker.
Dit dus.quote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap de keuze op zich ook wel, maar zelf vind ik wielrennen leuker.
Dat is niet hetzelfde als een TTT, dat kan je never nooit niet 1 op 1 vertalen. En andere ploegen hebben echt gewoon meer kwaliteit hiervoor. Kijk naar de selectie van Orica.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zijn stuk voor stuk renners die in een TT van een grote ronde top10-15 kunnen rijden.
Volgens de NOS zelf wel ja: http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ze volgende week iets anders verkiezen boven het wielrennen dan zou ik dan onbegrijpelijk vinden.
Zend men volgende week ook de vrouwen live uit?
Dezelfde NOS die zogenaamd om 14.30 uur met een TTT-stream zou komen en dat nu gewoon doodleuk heeft aangepast naar 16.00 uur?quote:Op zondag 22 september 2013 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens de NOS zelf wel ja: http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/
Jaquote:Op zondag 22 september 2013 15:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dezelfde NOS die zogenaamd om 14.30 uur met een TTT-stream zou komen en dat nu gewoon doodleuk heeft aangepast naar 16.00 uur?
Is toch service dat ze dat netjes aangepast hebben naar 16:00?quote:Op zondag 22 september 2013 15:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dezelfde NOS die zogenaamd om 14.30 uur met een TTT-stream zou komen en dat nu gewoon doodleuk heeft aangepast naar 16.00 uur?
En helemaal als je zelf niet eens de beelden hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:05 schreef Mykonos het volgende:
En NOS gaat weer voorbeschouwen op PSV-Ajax. Voorbeschouwingen zijn sowieso al onzinnige stukjes televisie altijd, maar als er livesport is, al helemaal
De NOS krijgt subsidie als Joep Schreuder in beeld is.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
En helemaal als je zelf niet eens de beelden hebt.
En al helemaal met Joep Scheurderquote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
En helemaal als je zelf niet eens de beelden hebt.
Leuk idee maar in de praktijk niet echt toe te passen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Een regenboogtrui voor de TTT-wereldkampioen slaat helemaal nergens op.
Als ze hem alleen tijdens ploegentijdritten mogen gebruiken wel wat mij betreftquote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Een regenboogtrui voor de TTT-wereldkampioen slaat helemaal nergens op.
Maar dan rijden er bepaalde renners in een regenboogtrui die niet deel uit maakten van het team dat wereldkampioen werd. Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze hem alleen tijdens ploegentijdritten mogen gebruiken wel wat mij betreft
Maar ja, inderdaad wel raar als je dan een ploegentijdrit hebt met 8 renners die hier niet aanwezig waren, dat klopt
Duurde ook even voor ik dat doorhad.quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze snappen dat systeem niet he. OPQS heeft een veel grotere voorsprong dan daar staat, omdat ze nog extra kilometers hebben om een grotere voorsprong op de referentie op te bouwen.
Dan moeten ze het zo doen dat alleen de renners die deel uit maakten van het WK team zo'n trui mogen dragen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze hem alleen tijdens ploegentijdritten mogen gebruiken wel wat mij betreft
Maar ja, inderdaad wel raar als je dan een ploegentijdrit hebt met 8 renners die hier niet aanwezig waren, dat klopt
Ik snap niet dat ze dat bij Sporza (ongetwijfeld ook de NOS) niet weten. Dat systeem wordt nu al jaren gehanteerd en het is nota bene hun baan. En dan toch maar weer verbaasd zijn dat Quick Step zoveel sneller is bij het tweede punt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Duurde ook even voor ik dat doorhad.
'Alleen de renners die ploegentijdritwereldkampioen zijn geworden mogen een regenboogtruitje dragen tijdens een ploegentijdrit', kan toch wel?quote:Op zondag 22 september 2013 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan rijden er bepaalde renners in een regenboogtrui die niet deel uit maakten van het team dat wereldkampioen werd. Dat moet je niet willen.
Wat te doen met de renners die 10km voor de streep moesten lossen? Het wordt dan wel heel erg ingewikkeld.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zo doen dat alleen de renners die deel uit maakten van het WK team zo'n trui mogen dragen.
Laat daarom die trui maar zitten.quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat te doen met de renners die 10km voor de streep moesten lossen? Het wordt dan wel heel erg ingewikkeld.
Dat zijn er maximaal 2 (vorig jaar zelfs geen enkele bij OPQS), zou het wel een goed systeem vinden eigenlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat te doen met de renners die 10km voor de streep moesten lossen? Het wordt dan wel heel erg ingewikkeld.
twitter:mrconde twitterde op zondag 22-09-2013 om 16:30:45Chris Froome has problems just staying with his team mates now. Should be a lot better next Sunday tho.. #Toscana2013 reageer retweet
Dit zou je dan moeten doen ja. Wereldkampioen worden geeft je immers wel het recht om een regenboogtrui te dragen zou je zeggen...quote:Op zondag 22 september 2013 16:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
'Alleen de renners die ploegentijdritwereldkampioen zijn geworden mogen een regenboogtruitje dragen tijdens een ploegentijdrit', kan toch wel?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:mrconde twitterde op zondag 22-09-2013 om 16:30:45Chris Froome has problems just staying with his team mates now. Should be a lot better next Sunday tho.. #Toscana2013 reageer retweet
Die zijn onderdeel van het team dat de ploegentijdrit won en krijgen dus een trui. Ze krijgen nu ook een medaille.quote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, krijgen ze dan wel WT-punten? Ze krijgen volgens mij geen CQ-punten.quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zijn onderdeel van het team dat de ploegentijdrit won en krijgen dus een trui. Ze krijgen nu ook een medaille.
Jawel, elke renner krijgt de CQ-punten die achter de ploegen staan. WT-punten niet, maar dat geldt voor het hele WK, die maakt geen deel uit van de WT.quote:Op zondag 22 september 2013 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, krijgen ze dan wel WT-punten? Ze krijgen volgens mij geen CQ-punten.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23423
Het verhaal van Abandy kennen we, die rijdt altijd als toerist na de Tour. Evans reed überhaupt niets meer, behalve de Tour of Colorado waar ie verre van slecht van was, in tegenstelling tot Froome die bij de eerste molshoop moest lossen. Wiggins werd nog olympisch kampioen tijdrijden, waarna ie wat feestjes ging bouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:36 schreef Marcoss het volgende:
Afgelopen jaren heeft de Tourwinnaar nooit een fatsoenlijk najaar gereden toch?
Andy was nog geen Tourwinnaar toenquote:Op zondag 22 september 2013 16:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Het verhaal van Abandy kennen we, die rijdt altijd als toerist na de Tour. Evans reed überhaupt niets meer, behalve de Tour of Colorado waar ie verre van slecht van was, in tegenstelling tot Froome die bij de eerste molshoop moest lossen. Wiggins werd nog olympisch kampioen tijdrijden, waarna ie wat feestjes ging bouwen.
Froome rijdt serieus koersen met doelstellingen en bakt er niets meer van. Het verschil tussen de Froome van februari tot en met juli waarin ie bergop compleet onklopbaar was, ook in periodes waar ie helemaal niet in vorm moest zijn, en de Froome na juli is echt hilarisch groot. Dat basisniveau kan niet opeens weg zijn.
Dat was allang duidelijk toch met die reference-tijden?quote:
Nee, die zeggen niet alles omdat Omega en Orica niet op hetzelfde punt op het parcours rijden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat was allang duidelijk toch met die reference-tijden?
De ploegentijdrit is wel onderdeel van de WorldTour, maar de punten worden alleen aan ploegen gegeven. De winnende ploeg krijgt 200 punten, evenveel als de Tourwinnaar.quote:Op zondag 22 september 2013 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jawel, elke renner krijgt de CQ-punten die achter de ploegen staan. WT-punten niet, maar dat geldt voor het hele WK, die maakt geen deel uit van de WT.
Is dat zo ja? Dan is dat nu anders, was vorig jaar niet het gevalquote:Op zondag 22 september 2013 16:51 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
De ploegentijdrit is wel onderdeel van de WorldTour, maar de punten worden alleen aan ploegen gegeven. De winnende ploeg krijgt 200 punten, evenveel als de Tourwinnaar.
Terpstra ook weg, volgens mijquote:Op zondag 22 september 2013 16:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mja, Mouris draagt nu niet zoveel meer bij.
Die liet het gat vallenquote:Op zondag 22 september 2013 16:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mja, Mouris draagt nu niet zoveel meer bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |