Duurtraining van een uur met nog een week te gaan moet toch kunnen zou je zeggenquote:Op zondag 22 september 2013 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeGees wordt WK volgende week, dus die moet gespaard worden.
Ploegentijdrit is toch wel wat zwaarder dan een duurtraining denk ik.quote:Op zondag 22 september 2013 15:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Duurtraining van een uur met nog een week te gaan moet toch kunnen zou je zeggen
Rabobank is tweede geworden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik schakel net in. Al iets bijzonders gebeurd?
Wat een slechte beeldkwaliteit trouwens.
Ronduit teleurstellend dus.quote:Op zondag 22 september 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Belkin 12e tussentijd, 24 seconden achter op Cannondale.
Hebben rustig aan gedaan, gaan zometeen gas gevenquote:
Live volleybal?quote:
LLS gaan ze nooit meer ergens vrijwillig opstellen. Vraag is of Boom er zin in had, anders had hij normaal gesproken wel gestart.quote:Op zondag 22 september 2013 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Boom, LLS. Wagner word je niet vrolijk van.
Geen rare keuze ofzo dan.quote:Op zondag 22 september 2013 15:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...op TT staat dezelfde tussenstand.
Que?quote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Met Boom, Mollema, Gesink, LLS, Kelderman en Clement zou je gewoon voor het podium meedoen.
Ja ik ook, maar dit vind ik niet echt een reden om op de NOS te gaan haten...het is niet zoals op de OS dat ze live sport laten schieten voor herhalingen van dingen die live bezig waren toen ze herhalingen van dingen van een paar uur daarvoor uit aan het zenden warenquote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap de keuze op zich ook wel, maar zelf vind ik wielrennen leuker.
Dit dus.quote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap de keuze op zich ook wel, maar zelf vind ik wielrennen leuker.
Dat is niet hetzelfde als een TTT, dat kan je never nooit niet 1 op 1 vertalen. En andere ploegen hebben echt gewoon meer kwaliteit hiervoor. Kijk naar de selectie van Orica.quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zijn stuk voor stuk renners die in een TT van een grote ronde top10-15 kunnen rijden.
Volgens de NOS zelf wel ja: http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/quote:Op zondag 22 september 2013 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus.
Als ze volgende week iets anders verkiezen boven het wielrennen dan zou ik dan onbegrijpelijk vinden.
Zend men volgende week ook de vrouwen live uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |