abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131711867
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
O is die al weg? Sorry heb het niet allemaal gevolgd ivm vakantie.

O Lampre zie ik.
Zonde.
Lekker alles op een hoop rijden met Scarponi, Ullisi en Niemiec :7
pi_131711906
Mooie ploeg krijgt Lampre zo ja. Werd tijd ook
pi_131711930
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 16:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lekker alles op een hoop rijden met Scarponi, Ullisi en Niemiec :7
Heb niks met Lampre, en vind dat Scarponi al helemaal niet meer mag rijden.

Alhoewel die zwart roze outfitjes van tijdje geleden wel erg mooi zijn:
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131711966
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heb niks met Lampre, en vind dat Scarponi al helemaal niet meer mag rijden.

Alhoewel die zwart roze outfitjes van tijdje geleden wel erg mooi zijn:
[ afbeelding ]
Net Ajax zo :')
pi_131711994
Ajax :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131712146
quote:
Martin met arm-spoilers naar wereldtitel

Tony Martin gebruikte woensdag tijdens de tijdrit hulpstukken aan de bovenarmen om met zijn lichaam nog meer een aërodynamische houding aan te nemen. Volgens de Zwitserse sensatiekrant Blick is de drievoudige wereldkampioen tijdrijden zonder meer een valsspeler.

Net boven de ellebogen bevonden zich onder zijn aërodynamische pak blokjes aan de achterkant van de bovenarmen waardoor hij nog sneller door de wind kliefde. Volgens de Zwitser Marcel Albasini, vader van Michael en lid van de Zwitserse ploeg, zijn die ‘spoilers’ stof tot discussie. ‘Ze controleren de fietsen van kop tot teen, maar wat de atleet doet, met zijn lichaamsstructuur doet, interesseert hen blijkbaar niet.’

Het commentaar van ploegmanager Patrick Lefevere (Omega Pharma-Quick Step) is kort en bondig: ‘Zijn pak is goedgekeurd door de Internationale Wielerunie, so what? Meer dan twee jaar geleden werden er pakken afgekeurd omdat er schubben uit de zwemwereld werden gebruikt om minder te schuiven op het zadel.’
pi_131712405
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wie zegt dat niemand dat door heeft? Het gaat er hier over dat hij ervoor gezorgd heeft dat er geen Spanjaard kampioen werd. Of dat nou was omdat hij er niet aan dacht, omdat hij niet achter Costa aan wilde gaan of omdat hij nog even op de naam van een acteur probeerde te komen doet er niet toe :+
Iedereen doet alsof het aan de Spaanse tactiek lag. Dat men boos was op Valverde klopt, maar het was gewoon onzinnig. Sowieso mag van mij die hele landenteams onzin overboord. Het hele jaar in teams en dan 1x voor je land, en dan denken dat het ploegenbelang niet meer geld, laughable.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 september 2013 @ 17:09:31 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_131712569
Ik hoop van ganse harte dat het WK niet ook met commerciële teams gereden gaat worden, maar dat zal helaas vast ooit wel gaan gebeuren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_131712622
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop van ganse harte dat het WK niet ook met commerciële teams gereden gaat worden, maar dat zal helaas vast ooit wel gaan gebeuren.
Waarom organiseren ze niet een grote ronde om de wereldkampioen te bepalen :D
pi_131715981
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Iedereen doet alsof het aan de Spaanse tactiek lag. Dat men boos was op Valverde klopt, maar het was gewoon onzinnig. Sowieso mag van mij die hele landenteams onzin overboord. Het hele jaar in teams en dan 1x voor je land, en dan denken dat het ploegenbelang niet meer geld, laughable.
Zo gaat het toch vrijwel in elke sport? Ik vind het niet zo raar. Het is alleen een eendagskoers, dat maakt de onderlinge binding niet zo groot vergeleken met een toernooi.
pi_131717029
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Zo gaat het toch vrijwel in elke sport? Ik vind het niet zo raar. Het is alleen een eendagskoers, dat maakt de onderlinge binding niet zo groot vergeleken met een toernooi.
Zo gaat het niet bij een WK voetbal of atletiek nee.

Ik ben voor het afschaffen van landenteams bij het WK juist.
pi_131718871
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zo gaat het niet bij een WK voetbal of atletiek nee.

Ik ben voor het afschaffen van landenteams bij het WK juist.
Wat bedoel je met zo gaat het niet? Ploegen belangen?
pi_131718966
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Wat bedoel je met zo gaat het niet? Ploegen belangen?
Er is geen dubbel belang aan het wedstrijdverloop af te zien.
pi_131719140
Misschien betere premies, beste team op stellen ipv beste wielrenners. En ach, de kabel zorgde in het Nederlands Elftal ook voor andere belangen.
  maandag 30 september 2013 @ 20:34:35 #40
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131719463
Die Valverde moet er toch ziek van worden trouwens. Al 5x op het podium en niet winnen :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_131720592
Ik gunde het die spanjaarden ook niet, sneu voor Nibali
  maandag 30 september 2013 @ 22:26:40 #42
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_131725795
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef wimderon het volgende:
Ik ben het toch niet helemaal eens met de kritiek op Valverde, Rodriguez valt ook wel wat te verwijten in mijn ogen. Ja, Valverde had Costa niet moeten laten rijden. Maar tot op dat moment was hij de perfecte ploegmaat. Hij liet zelfs nog het gat vallen op dat laatste bultje van 200 meter.

Rodriguez had een paar meter toen ze 'boven' kwamen. Ik vind dat je Rodriguez best kunt verwijten dat hij toen vol voor eigen kans bleef gaan, ook al lukte het om van Nibali weg te rijden. Waarom gaat hij op dat moment niet in dienst van Valverde rijden, die verreweg de snelste sprint heeft? Zo zorgt Rodriguez er ook voor dat Valverde een bijna zekere wereldtitel misloopt.
Dit. Die laatste keer dat Nibali JRod terug pakt, hadden ze gewoon voor Valverde in de sprint moeten gaan. Valverde was ook de kopman van Spanje (toch?). Maar die twee in één ploeg zetten vind ik al een beetje dom. Je kan niet om ze heen, maar ze gunnen elkaar niets. In de Vuelta deden ze ook weinig meer dan een staarwedstrijd met z'n tweeën houden.
The more debt, the better
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:32:45 #43
14505 OProg
A Life in Music
pi_131738332
quote:
Fietsendieven slaan toe bij WK
FLORENCE -
Na de Russische ploeg is ook het Deense wielerteam bij de WK wielrennen in Florence beroofd van complete fietsen en losse wielen. Coureur Alex Rasmussen maakte op Twitter boos melding van de omvangrijke diefstal.

"Het gaat om 30 fietsen en 50 paar wielen, vooral van jonge renners die hun materiaal zelf moeten betalen. Schandalig. Er moet iets gedaan worden om deze vorm van georganiseerde misdaad aan te pakken”, betoogde Rasmussen.

Bij het Russische team werden eerder in Florence ook al WK-fietsen ontvreemd.
:( :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_131748708
Tsja. Bij een toertocht als de AGR worden jaarlijks ook tientallen fietsen gejat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')