Lekker alles op een hoop rijden met Scarponi, Ullisi en Niemiecquote:Op maandag 30 september 2013 16:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
O is die al weg? Sorry heb het niet allemaal gevolgd ivm vakantie.
O Lampre zie ik.
Zonde.
Heb niks met Lampre, en vind dat Scarponi al helemaal niet meer mag rijden.quote:Op maandag 30 september 2013 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lekker alles op een hoop rijden met Scarponi, Ullisi en Niemiec
Net Ajax zoquote:Op maandag 30 september 2013 16:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heb niks met Lampre, en vind dat Scarponi al helemaal niet meer mag rijden.
Alhoewel die zwart roze outfitjes van tijdje geleden wel erg mooi zijn:
[ afbeelding ]
quote:Martin met arm-spoilers naar wereldtitel
Tony Martin gebruikte woensdag tijdens de tijdrit hulpstukken aan de bovenarmen om met zijn lichaam nog meer een aërodynamische houding aan te nemen. Volgens de Zwitserse sensatiekrant Blick is de drievoudige wereldkampioen tijdrijden zonder meer een valsspeler.
Net boven de ellebogen bevonden zich onder zijn aërodynamische pak blokjes aan de achterkant van de bovenarmen waardoor hij nog sneller door de wind kliefde. Volgens de Zwitser Marcel Albasini, vader van Michael en lid van de Zwitserse ploeg, zijn die ‘spoilers’ stof tot discussie. ‘Ze controleren de fietsen van kop tot teen, maar wat de atleet doet, met zijn lichaamsstructuur doet, interesseert hen blijkbaar niet.’
Het commentaar van ploegmanager Patrick Lefevere (Omega Pharma-Quick Step) is kort en bondig: ‘Zijn pak is goedgekeurd door de Internationale Wielerunie, so what? Meer dan twee jaar geleden werden er pakken afgekeurd omdat er schubben uit de zwemwereld werden gebruikt om minder te schuiven op het zadel.’
Iedereen doet alsof het aan de Spaanse tactiek lag. Dat men boos was op Valverde klopt, maar het was gewoon onzinnig. Sowieso mag van mij die hele landenteams onzin overboord. Het hele jaar in teams en dan 1x voor je land, en dan denken dat het ploegenbelang niet meer geld, laughable.quote:Op maandag 30 september 2013 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie zegt dat niemand dat door heeft? Het gaat er hier over dat hij ervoor gezorgd heeft dat er geen Spanjaard kampioen werd. Of dat nou was omdat hij er niet aan dacht, omdat hij niet achter Costa aan wilde gaan of omdat hij nog even op de naam van een acteur probeerde te komen doet er niet toe
Waarom organiseren ze niet een grote ronde om de wereldkampioen te bepalenquote:Op maandag 30 september 2013 17:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoop van ganse harte dat het WK niet ook met commerciële teams gereden gaat worden, maar dat zal helaas vast ooit wel gaan gebeuren.
Zo gaat het toch vrijwel in elke sport? Ik vind het niet zo raar. Het is alleen een eendagskoers, dat maakt de onderlinge binding niet zo groot vergeleken met een toernooi.quote:Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen doet alsof het aan de Spaanse tactiek lag. Dat men boos was op Valverde klopt, maar het was gewoon onzinnig. Sowieso mag van mij die hele landenteams onzin overboord. Het hele jaar in teams en dan 1x voor je land, en dan denken dat het ploegenbelang niet meer geld, laughable.
Zo gaat het niet bij een WK voetbal of atletiek nee.quote:Op maandag 30 september 2013 19:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zo gaat het toch vrijwel in elke sport? Ik vind het niet zo raar. Het is alleen een eendagskoers, dat maakt de onderlinge binding niet zo groot vergeleken met een toernooi.
Wat bedoel je met zo gaat het niet? Ploegen belangen?quote:Op maandag 30 september 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het niet bij een WK voetbal of atletiek nee.
Ik ben voor het afschaffen van landenteams bij het WK juist.
Er is geen dubbel belang aan het wedstrijdverloop af te zien.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Wat bedoel je met zo gaat het niet? Ploegen belangen?
Dit. Die laatste keer dat Nibali JRod terug pakt, hadden ze gewoon voor Valverde in de sprint moeten gaan. Valverde was ook de kopman van Spanje (toch?). Maar die twee in één ploeg zetten vind ik al een beetje dom. Je kan niet om ze heen, maar ze gunnen elkaar niets. In de Vuelta deden ze ook weinig meer dan een staarwedstrijd met z'n tweeën houden.quote:Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef wimderon het volgende:
Ik ben het toch niet helemaal eens met de kritiek op Valverde, Rodriguez valt ook wel wat te verwijten in mijn ogen. Ja, Valverde had Costa niet moeten laten rijden. Maar tot op dat moment was hij de perfecte ploegmaat. Hij liet zelfs nog het gat vallen op dat laatste bultje van 200 meter.
Rodriguez had een paar meter toen ze 'boven' kwamen. Ik vind dat je Rodriguez best kunt verwijten dat hij toen vol voor eigen kans bleef gaan, ook al lukte het om van Nibali weg te rijden. Waarom gaat hij op dat moment niet in dienst van Valverde rijden, die verreweg de snelste sprint heeft? Zo zorgt Rodriguez er ook voor dat Valverde een bijna zekere wereldtitel misloopt.
quote:Fietsendieven slaan toe bij WK
FLORENCE -
Na de Russische ploeg is ook het Deense wielerteam bij de WK wielrennen in Florence beroofd van complete fietsen en losse wielen. Coureur Alex Rasmussen maakte op Twitter boos melding van de omvangrijke diefstal.
"Het gaat om 30 fietsen en 50 paar wielen, vooral van jonge renners die hun materiaal zelf moeten betalen. Schandalig. Er moet iets gedaan worden om deze vorm van georganiseerde misdaad aan te pakken”, betoogde Rasmussen.
Bij het Russische team werden eerder in Florence ook al WK-fietsen ontvreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |