Bodnar en Kwiatkowski voor TT.quote:Kwiatkowski
Gołaś
Majka
Niemiec
Huzarski
Paterski
M. Bodnar
Szmyd
Marczyński
quote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Misschien handig om bij elkaar te hebben in de OP?Kiserlovski eruit, Rogina erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdere selecties:quote:Duitsland:
Degenkolb
Geschke
Martens
Burghardt
Nerz
Wegmann
Martin (TT)
Gretsch (TT)
Grabsch (TT)
Frankrijk:
Bardet
Barguil
Gautier
Moinard
Pinot
Riblon
Roux
Vichot
Voeckler
Chavanel (TT)
Roy (TT)
Portugal:
Costa
Cardoso
Machado (ook TT)
Oliveira (TT)
Oostenrijk:
Denifl
Preidler
Eibegger
Eisel
Brändle (ook TT)
Zoidl (ook TT)
Venezuela:
Godoy
Monsalve
Ochoa
Jackson Rodriguez
Sequera
VargasVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hij had zelf eerst ook aangegeven dat het parcours niet voor hem was, kennelijk komt hij daarop nu terug. Al is de definitieve selectie natuurlijk veel te vroeg beslist.quote:Op maandag 16 september 2013 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Met name van Terpstra zou ik het jammer vinden als hij niet mee mag.
Ik vind deze uitspraak van hem wel apartquote:Op woensdag 18 september 2013 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had zelf eerst ook aangegeven dat het parcours niet voor hem was, kennelijk komt hij daarop nu terug. Al is de definitieve selectie natuurlijk veel te vroeg beslist.
Kennelijk verwacht hij dat het niet zo'n zware koers wordtquote:Aanvankelijk dacht ik dat het parcours in Florence te zwaar voor mij was met een klim van vier kilometer. Maar ik hoor steeds meer renners dat het toch te doen is. De renners bepalen immers hoe zwaar het parcours is.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:29 schreef Wombcat het volgende:
Of denkt hij dat de renners bepalen hoe zwaar het parkoers wordt door er over te stemmen?
Idd wat vreemd, ik verwacht gewoon een vrij zware koers wordt dankzij het parcours. Er zal in het begin wel wat afwachtend worden gereden, maar ik denk dat ze met een klein groepje richting finish rijden. Ondanks zijn goede rijden in Canada verwacht ik dat het voor Terpstra toch te zwaar is.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind deze uitspraak van hem wel apart
[..]
Kennelijk verwacht hij dat het niet zo'n zware koers wordt(een te zwaar parkoers wordt namelijk voor hem goed te doen als de wedstrijd niet hard gemaakt wordt)
Of denkt hij dat de renners bepalen hoe zwaar het parkoers wordt door er over te stemmen?
Ik acht die kans levensgroot ja.quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Cavaliers het volgende:
Cancellara gaat hier dan eindelijk wereldkampioen worden.
Denk dat het Nederlandse blok niets onder hoeft te doen voor het Italiaanse blok en daar ging het in de jaren dat ze 2e werd juist vaak verkeerd. Normaal gesproken kan niemand haar verslaan in Firenze.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Italiaanse zal in eigen land wel weer roet in het eten gooien.
Enig idee of er ook een kopman is aangewezen?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:51 schreef TheArt het volgende:
Spanje
Valverde
Rodríguez
Contador
D. Moreno
Castroviejo
LL Sanchez
S. Sanchez
Jose Herrada
E. Martinez
Valverdequote:Op woensdag 18 september 2013 21:16 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Enig idee of er ook een kopman is aangewezen?
Samuel Sanchez zal ook wel voor eigen kans willen gaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Al zullen met name Purito en Moreno wel hun eigen plan trekken.
Waarom geweigerd?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:52 schreef Steven184 het volgende:
Hesjedal heeft zijn selectie geweigerd. Canada roept geen vervanger op, waardoor alleen Meier en Parisien aan de start zullen staan. Tuft rijdt de tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |