En helemaal als je zelf niet eens de beelden hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:05 schreef Mykonos het volgende:
En NOS gaat weer voorbeschouwen op PSV-Ajax. Voorbeschouwingen zijn sowieso al onzinnige stukjes televisie altijd, maar als er livesport is, al helemaal
De NOS krijgt subsidie als Joep Schreuder in beeld is.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
En helemaal als je zelf niet eens de beelden hebt.
En al helemaal met Joep Scheurderquote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
En helemaal als je zelf niet eens de beelden hebt.
Leuk idee maar in de praktijk niet echt toe te passen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Een regenboogtrui voor de TTT-wereldkampioen slaat helemaal nergens op.
Als ze hem alleen tijdens ploegentijdritten mogen gebruiken wel wat mij betreftquote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Een regenboogtrui voor de TTT-wereldkampioen slaat helemaal nergens op.
Maar dan rijden er bepaalde renners in een regenboogtrui die niet deel uit maakten van het team dat wereldkampioen werd. Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze hem alleen tijdens ploegentijdritten mogen gebruiken wel wat mij betreft
Maar ja, inderdaad wel raar als je dan een ploegentijdrit hebt met 8 renners die hier niet aanwezig waren, dat klopt
Duurde ook even voor ik dat doorhad.quote:Op zondag 22 september 2013 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze snappen dat systeem niet he. OPQS heeft een veel grotere voorsprong dan daar staat, omdat ze nog extra kilometers hebben om een grotere voorsprong op de referentie op te bouwen.
Dan moeten ze het zo doen dat alleen de renners die deel uit maakten van het WK team zo'n trui mogen dragen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze hem alleen tijdens ploegentijdritten mogen gebruiken wel wat mij betreft
Maar ja, inderdaad wel raar als je dan een ploegentijdrit hebt met 8 renners die hier niet aanwezig waren, dat klopt
Ik snap niet dat ze dat bij Sporza (ongetwijfeld ook de NOS) niet weten. Dat systeem wordt nu al jaren gehanteerd en het is nota bene hun baan. En dan toch maar weer verbaasd zijn dat Quick Step zoveel sneller is bij het tweede punt.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Duurde ook even voor ik dat doorhad.
'Alleen de renners die ploegentijdritwereldkampioen zijn geworden mogen een regenboogtruitje dragen tijdens een ploegentijdrit', kan toch wel?quote:Op zondag 22 september 2013 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan rijden er bepaalde renners in een regenboogtrui die niet deel uit maakten van het team dat wereldkampioen werd. Dat moet je niet willen.
Wat te doen met de renners die 10km voor de streep moesten lossen? Het wordt dan wel heel erg ingewikkeld.quote:Op zondag 22 september 2013 16:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan moeten ze het zo doen dat alleen de renners die deel uit maakten van het WK team zo'n trui mogen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |