twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-09-2013 om 12:12:11En b) er in de week van het WK ook nog tig andere internationale wielerwedstrijden plaatsvinden. reageer retweet
Misschien om te zorgen dat die ook aandacht krijgen? Ik vind het wel prima in elk geval, er is in zo'n week ook prima de ruimte voorquote:Op zondag 22 september 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is het junioren WK eigenlijk gelijk met het 'echte' WK?
Ik kan geen enkele sport bedenken waar dit ook zo is.quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien om te zorgen dat die ook aandacht krijgen? Ik vind het wel prima in elk geval, er is in zo'n week ook prima de ruimte voor
Hij heeft op beide punten gewoon gelijk toch?quote:Op zondag 22 september 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat Evertjan dan weer niet plaatst is de b-tweet van Tijntje.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 22-09-2013 om 12:12:11En b) er in de week van het WK ook nog tig andere internationale wielerwedstrijden plaatsvinden. reageer retweet
Klopt, ik geef hem ook nergens ongelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft op beide punten gewoon gelijk toch?
Ik kan ook weinig sporten bedenken waar er voor het WK junioren relatief veel aandacht is.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele sport bedenken waar dit ook zo is.
Dat komt ook door deze constructie.quote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan ook weinig sporten bedenken waar er voor het WK junioren relatief veel aandacht is.
Bij bijvoorbeeld atletiek of zwemmen is het ook niet mogelijk natuurlijk. Bij wielrennen kan het wel gewoon, dus mooi dat ze dat doenquote:Op zondag 22 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat komt ook door deze constructie.
En voetbal, uiteraard. That's it denk ik.
quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Godver, nu staat er 'Livebeelden vanaf 15u' op de site van de NOS. Steeds een half uur later.
Die 2 en Greenets denk ik. Movistar misschien nog.quote:Op zondag 22 september 2013 14:49 schreef Remzz het volgende:
Wat zijn eigenlijk de echte kanshebbers, Quick Step weer? Sky?
Optum Kelly Benefit is wel aan het inlopen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Rabobank Development Team 1e nu bij tussenpuntje 2.
quote:Onduidelijkheid vanuit de organisatie rondom de wedstrijdbeelden. Voorlopig nog geen live-registratie.
Sporza heeft ook geen beeld...quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS denkt:
Leuk, maar niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |