Toch wel een degelijke ploeg. Rast en Elmiger zijn wel in orde op dit moment, Frank rijdt al het hele jaar goed, Schär is een prima knecht en was prima in vorm (al heeft hij na Utah en Colorado alleen nog Plouay gereden). Zaugg is degelijk bezig en meestal wel goed in het najaar. Albasini lijkt het niet meer te hebben, maar zat vorig jaar ook vanuit het niets in het eerste pelotonnetje na Gilbert.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:50 schreef Cavaliers het volgende:
Michael Albasini (Orica); Fabian Cancellara, Gregory Rast (RadioShack); Sébastien Reichenbach, Martin Elmiger (IAM); Mathias Frank, Michael Schär, Danilo Wyss (BMC); Oliver Zaugg (Saxo)
De acht die Cancellara naar de wereldtitel helpen.
quote:Op maandag 16 september 2013 09:38 schreef Cavaliers het volgende:
Cancellara gaat hier dan eindelijk wereldkampioen worden.
quote:Op donderdag 19 september 2013 16:28 schreef TheArt het volgende:
Poels meldt zich af voor het WK, Langeveld is zijn vervanger.
Verstandige beslissing van Wout.
vanaf de start kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:00 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Altijd een hoogtepunt inderdaad
3 jaar terug in Geelong was voor mij nog de mooiste tot nu toe. Kwam ik om half 4 's nachts terug van het uitgaan en toen lekker tot 8 uur 's morgens WK kijkenquote:
Renners uit hele kleine wielerlandjes die dan gaan aanvallen enzoquote:
haha inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Renners uit hele kleine wielerlandjes die dan gaan aanvallen enzo
Eritrea wat niet meer bij die hele kleine wielerlandjes hoort en dus gewoon voor de overwinning gaat
Met die Kazach (?) die toen bijna een rondje voorsprong hadquote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
3 jaar terug in Geelong was voor mij nog de mooiste tot nu toe. Kwam ik om half 4 's nachts terug van het uitgaan en toen lekker tot 8 uur 's morgens WK kijken
Was ook nog eens een geweldige koers.
Ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Doet Horner mee eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rodriguez hoopt er vooral in 2015 bij te zijn om Horner naar de titel te leiden.
Dat is het mooiste aan het WK inderdaad, van die hopeloze pogingen maar vol met "hoop".quote:Op donderdag 19 september 2013 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Renners uit hele kleine wielerlandjes die dan gaan aanvallen enzo
Eritrea wat niet meer bij die hele kleine wielerlandjes hoort en dus gewoon voor de overwinning gaat
Ik droomde vannacht dat ik het was vergeten en pas met 150km te gaan inschakelde, toen al die kleine landen al aangevallen haddenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:34 schreef ChangingCranks het volgende:
[..]
Dat is het mooiste aan het WK inderdaad, van die hopeloze pogingen maar vol met "hoop".
Geen Wackerquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik het was vergeten en pas met 150km te gaan inschakelde, toen al die kleine landen al aangevallen hadden
En om ook nog wat nuttigs aan deze post toe te voegen, hier een overzicht van de voorlopige starters op de tijdrit:
http://www.procyclingstat(...)s_ITT_2013-Startlist
Grootste afwezige op die lijst is natuurlijk Eugen Wacker, die toch derde was op het Aziatisch Kampioenschap dit jaar, maar misschien komt hij er nog bij. Zijn DNF in Qinhai Lake voorspelt echter niet veel goeds.
Zit niet veel logica in, 5 Portugezen, 4 Slovenen , 4 uit Eritrea ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:54 schreef Steven184 het volgende:
Trouwens hier is inschrijflijst van de TTT.
[..]
Geen Wacker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |