SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik vind juist trevor chil...lekker white trash.quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef boffer69 het volgende:
franklin is veel leuker dan trevor imoIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
die mensen op de achtergrondquote:![]()
![]()
Alle voertuigen hebben nu ook een merknaam zie ik? Als je in een auto stapt zag ik shit als Ubermacht <modelnaam>.![]()
Ahgossiequote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Had geen tijd, anders word ik altijd genaaid namelijk![]()
![]()
![]()
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, X, Driehoek, R1, O (3x), L2
Spawn Buzzard druk O (2x), L1, O (3x), L1, L2, R1, Driehoek, O, Driehoek
Spawn Comet druk R1, O, R2, Rechts, L1, L2, X (2x), Vierkant, R1
Spawn Limo druk R2, Rechts, L2, Links (2x), R1, L1, O, L1
Spawn Sanchez druk O, X, L1, O (2x), L1, O, R1, R2, L2, L1 (2x)
Spawn Trashmaster druk O, R1, O, R1, Links (2x), R1, L1, O, Rechts
Verander het weer druk R2, X, L1 (2x), L2 (3x), Vierkant![]()
quote:
Dit ernaRED ONS HENNIEGOD![]()
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, A, Y, RB, B (3x), LT
Spawn Buzzard druk B (2x), LB, B (3x), LB, LT, RB, Y, B, Y
Spawn Comet druk RB, B, RT, Rechts, LB, LT, A (2x), X, RB
Spawn Limo druk RT, Rechts, LT, Links (2x), RB, LB, B, LB
Spawn Sanchez druk B, A, LB, B (2x), LB, B, RB, RT, LT, LB (2x)
Spawn Trashmaster druk B, RB, B, RB, Links (2x), RB, LB, B, Rechts
Verander het weer druk RT, A, LB (2x), LT (3x), X![]()
Fijn, nu de game nogquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, A, Y, RB, B (3x), LT
Spawn Buzzard druk B (2x), LB, B (3x), LB, LT, RB, Y, B, Y
Spawn Comet druk RB, B, RT, Rechts, LB, LT, A (2x), X, RB
Spawn Limo druk RT, Rechts, LT, Links (2x), RB, LB, B, LB
Spawn Sanchez druk B, A, LB, B (2x), LB, B, RB, RT, LT, LB (2x)
Spawn Trashmaster druk B, RB, B, RB, Links (2x), RB, LB, B, Rechts
Verander het weer druk RT, A, LB (2x), LT (3x), X
Dit is gewoon raar :l![]()
quote:Nope, wellicht heeft deze man wel 72 uur gespeeld of langer. Dus je kan niet weten hoeveel heists er zijnquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat die lijers van PostNL maar goed en snel hun werk doen dinsdag.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Leo Leo doet alles op de fiets. En dan playstation aan en webcam kijken of Renate al wakker is. Ziet er wel stil uit.quote:![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat die lijers van PostNL maar goed en snel hun werk doen dinsdag.
Gisteren! Don't get your hopes up, mateOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Koop dan een groene brievenbus van plastic.quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren! Don't get your hopes up, mate![]()
Gewoon brabantia. Plastic is voor de skere G'squote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koop dan een groene brievenbus van plastic.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Brabantia hebben ze niet bij de action G. Dus geen brabantia voor deze skirre boi.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon brabantia. Plastic is voor de skere G's![]()
Gewoon een melkbus.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon brabantia. Plastic is voor de skere G's![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leo Leo doet alles op de fiets. En dan playstation aan en webcam kijken of Renate al wakker is. Ziet er wel stil uit.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Alleen die?quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, X, Driehoek, R1, O (3x), L2
Spawn Buzzard druk O (2x), L1, O (3x), L1, L2, R1, Driehoek, O, Driehoek
Spawn Comet druk R1, O, R2, Rechts, L1, L2, X (2x), Vierkant, R1
Spawn Limo druk R2, Rechts, L2, Links (2x), R1, L1, O, L1
Spawn Sanchez druk O, X, L1, O (2x), L1, O, R1, R2, L2, L1 (2x)
Spawn Trashmaster druk O, R1, O, R1, Links (2x), R1, L1, O, Rechts
Verander het weer druk R2, X, L1 (2x), L2 (3x), Vierkant![]()
Slowchat
Laat die meloenen maar komen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
hahahaha lol xd xdOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slowchat
Laat die meloenen maar komen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slowchat
Laat die meloenen maar komen![]()
![]()
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:40 schreef J03llV het volgende:
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )Sick heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was tijden terug al te lezen op GTAF
![]()
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )Vast en zeker in het hoofdkwartier van KwakoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kies voor Franklin, omdat de naam Frank
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )Waarom kijk ik toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef J03llV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo GTA SA op de PC spelen met een ps3 controller, om alvast in de stemming te komen!![]()
En een vraagje, weet iemand of je je eigen muziek kan importen in GTA V?
Net zoals in Sa![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk een pallet meloenenquote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
https://twitter.com/GTAlotto
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef J03llV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef J03llV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Waarom kijk ik opnieuw die verdomde spoilers, ik ken dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Hahahhaa precies!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
[..]
Waarom kijk ik opnieuw die verdomde spoilers, ik ken dieOmdat je een Roemeen bent, je rolt niet alleen die zakken maar ook spoilers/grilles/velgen noem maar op kill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...![]()
abc kap ermee, morgen naar school en dan niet meer hier kijken totdat mijn lieftallige milf postbode arriveert. ggrgrgrquote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Omdat je een Roemeen bent, je rolt niet alleen die zakken maar ook spoilers/grilles/velgen noem maar op kill.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hoi * Met Ali en Mo en co.quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.
Gefelicitterd!
Geef ons waar jouw ps3 staat huis woont en we komen het afhalen langs brengen.![]()
Hehehehe...quote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Omdat je een Roemeen bent, je rolt niet alleen die zakken maar ook spoilers/grilles/velgen noem maar op kill.![]()
![]()
Kuuut, ik klikte een beetje dromerig op die spoiler en realiseerde me later pas dat het een spoiler was :s![]()
NOG EEN HUGE SPOILER IETS MINDER HUGE MAAR SERIEUS KIJK NIET ALS JE DOOR MIJN LAATSTE SPOILER VERDRIETIG WERD EN JE LOTION PAKTE EN MAAR GING FAPPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef J03llV het volgende:
NOG EEN HUGE SPOILER IETS MINDER HUGE MAAR SERIEUS KIJK NIET ALS JE DOOR MIJN LAATSTE SPOILER VERDRIETIG WERD EN JE LOTION PAKTE EN MAAR GING FAPPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here..quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Captainp00face het volgende:
Kuuut, ik klikte een beetje dromerig op die spoiler en realiseerde me later pas dat het een spoiler was :s
MentionedDCMJ![]()
Bedankt voor het proportionele spoiler gebruik
Moderator DIG
hahaha wtfquote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.
volgens mij wint iedereen![]()
Het zijn bijna allemaal 13-14 jarige jochies die winnen, volgens mij gewoon een grap met zijn klasgenootjesquote:Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hahaha wtf
volgens mij wint iedereen![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Als het goed is hou je die gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wel nou goedquote:
Moderator DIG
enerzijds kan ik niet wachten op de game anderzijds geniet ik een vreemd soort genot aan het wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de game zelf. De hype is best tof zo.![]()
Jij zou toch geen streams kijken?quote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is momenteel de beste free roam stream?![]()
#hypequote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zou toch geen streams kijken?![]()
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzichOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzich![]()
Wat moet jij een loser zijn![]()
![]()
Ik hoop op de N64 versiequote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzich![]()
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
![]()
En nu naar bed jijquote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzichIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Een zeppelinquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?![]()
Nu je het zegtquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef PowerPants het volgende:
enerzijds kan ik niet wachten op de game anderzijds geniet ik een vreemd soort genot aan het wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de game zelf. De hype is best tof zo.best leuk was t met de fokkers in dit topic
Moderator DIG
Game ziet er fenomenaal uit.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Geef hem deels wel gelijk
Alleen om daarop te wachten? No thanks
Die dude moet niet zo lopen trollen.![]()
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is momenteel de beste free roam stream?
Rest vooral missiesMentionedDCMJ![]()
Is een zeppelinquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef abruzzese het volgende:
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?![]()
![]()
Nou tweete de Amerikaanse sony twitter dat gtaV op de ps4 nog mooier is :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Game ziet er fenomenaal uit.
Die dude moet niet zo lopen trollen.![]()
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?quote:Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
Prima SCquote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je het zegtbest leuk was t met de fokkers in dit topic
Denk het wel, je krijgt waarschijnlijk een code erbij die je moet inlossenquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?word vanzelf duidelijk als je hem hebt
![]()
![]()
Yup DLCquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?![]()
Flyer met een inwisselbare code inderdaad❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Nacht release?quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Morgen rond deze tijd word ik helemaal gek.![]()
Mwa, alsnog een nacht slapen en dan moet die Turk nog zin hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Morgen rond deze tijd word ik helemaal gek.![]()
Waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"
MentionedDCMJ![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"![]()
![]()
Vanochtend trouwens de eerste missie gezien op youtube, mensen spelen hem al.....
Zag er geweldig uit
Video is al verwijdert![]()
![]()
Zodra die GTA clock onder de 24 uur duikt word ik helemaal gek...
Ik zeg niet dat ik erop ga wachten. Desalniettemin is het wel zo... ook al zijn het streams en shots, uit de shots zie je duidelijk dat niet hetzelfde materiaal uit de trailers etc is gebruikt. Daaruit kan ik concluderen dat ze voor de current-gen builds gewoon vanuit het hi-res materiaal textures met een x percentage polygons hebben geexporteerd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Geef hem deels wel gelijk
Alleen om daarop te wachten? No thanks
Ik wil natuurlijk wel spelen met de hoogste kwaliteit, en het liefst PC omdat die gewoon meer kunnen dan de next-gen consoles.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"
YESYESYESYESYESYESYESGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je kent de game toch al grotendeels.quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef _NZT_ het volgende:
Zodra die GTA clock onder de 24 uur duikt word ik helemaal gek...
![]()
![]()
Ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Morgen rond deze tijd word ik helemaal gek.
Ik moet dan nog zeker zeker een uur of 19 wachten voordat ik kan spelen
Meestal staat dat er na middernacht pas op volgens mijquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2013 21:20:46 ]![]()
Jij wilt moddenquote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik erop ga wachten. Desalniettemin is het wel zo... ook al zijn het streams en shots, uit de shots zie je duidelijk dat niet hetzelfde materiaal uit de trailers etc is gebruikt. Daaruit kan ik concluderen dat ze voor de current-gen builds gewoon vanuit het hi-res materiaal textures met een x percentage polygons hebben geexporteerd.
Ik wil natuurlijk wel spelen met de hoogste kwaliteit, en het liefst PC omdat die gewoon meer kunnen dan de next-gen consoles.![]()
![]()
Uh, bij mij meestal al de dag ervoorquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik moet dan nog zeker zeker een uur of
[..]
Meestal staat dat er na middernacht pas op volgens mij![]()
![]()
Ik wil een contract opstellen met jullie fokkers,
Zweren jullie hierbij plechtig om na de release nog dit topic te blijven volgen en al je gta bullshit hier te posten? Of gaan jullie als een stelletje nerds in een poep onderbroek voor de tv zitten met een bak Kentucky Fried Chicken en met je smerige poten aan de controller zitten?
Ondergetekende
X
J03ll-V![]()
Ja, modden valt daar ook onder ja.quote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
ben ook een PC gamer maar fuck it ik ga echt niet nog maanden wachten totdat ik met de grootste game van dit jaar kan spelen. PS3![]()
![]()
Waarschijnlijk zit iedereen hier dan non-stop te gamenquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Zweren jullie hierbij plechtig om na de release nog dit topic te blijven volgen en al je gta bullshit hier te posten? Of gaan jullie als een stelletje nerds in een poep onderbroek voor de tv zitten met een bak Kentucky Fried Chicken en met je smerige poten aan de controller zitten?
Ondergetekende
X
J03ll-V![]()
![]()
KFCquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
plechtig om na de release nog dit topic te blijven volgen en al je gta bullshit hier te posten? Of gaan jullie als een stelletje nerds in een poep onderbroek voor de tv zitten met een bak Kentucky Fried Chicken en met je smerige poten aan de controller zitten?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Ohja, even KFC op de terugweg halen morgen!quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-V
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, modden valt daar ook onder ja.![]()
![]()
Even reserveren vooraf is wel een plusjequote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef boffer69 het volgende:
Denken jullie trouwens dat ie in alle winkels is uitverkocht straks, de dag van de release?![]()
![]()
Nee, geen een stream of gameplay video gekeken...quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kent de game toch al grotendeels.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ik kies toch voor het laatstequote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-V
Moderator DIG
Misschien bepaalde winkels welquote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef boffer69 het volgende:
Denken jullie trouwens dat ie in alle winkels is uitverkocht straks, de dag van de release?
Maar ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele GTA 5 meer te vinden is een winkel![]()
Ik ga een dikke pizza bestellen en sluit me voor de rest van de week gewoon op in mijn kamer.
Oh wacht dat doe ik sowieso al...![]()
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-V![]()
![]()
![]()
![]()
What about watermelon?quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-VIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Amenquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Praten over modden terwijl je de game nog niet het gespeeld![]()
![]()
hele week met 1 pizza?quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef PowerPants het volgende:
Ik ga een dikke pizza bestellen en sluit me voor de rest van de week gewoon op in mijn kamer.
Oh wacht dat doe ik sowieso al...![]()
ik ook, maar do en vr en za en zo vrijquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Fritter het volgende:
Helaas moet ik woensdag weer om 5 uur werken![]()
![]()
Heb ik ook gedaan, maar is bij een lokale winkel dus waarschijnlijk houden ze geen rekening met de aantal pre-orders / de vrachtquote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef Fritter het volgende:
[..]
Even reserveren vooraf is wel een plusje![]()
![]()
En ben pas zondag weer vrijquote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik ook, maar do en vr en za en zo vrijnatuurlijk ga ik wel gamen ondertussen
![]()
![]()
Wat ik net toch heb gezien he, grootste spoiler ever maar te sneu om hier te spoilen anders gaat iedereen janken![]()
Ja maar is wel kut. Hele tijd in je kop dat je niet te lang door moet want... en dan stug toch doen, en met je houterige houthakkershoofd weer aan het werk de volgende dag.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Fritter het volgende:
[..]
En ben pas zondag weer vrijnatuurlijk ga ik wel gamen ondertussen
zoooooooooooooooooooooooooooooo KUT![]()
Zet in een spoiler danquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef J03llV het volgende:
Wat ik net toch heb gezien he, grootste spoiler ever maar te sneu om hier te spoilen anders gaat iedereen janken![]()
Doe maar niet neequote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef J03llV het volgende:
Wat ik net toch heb gezien he, grootste spoiler ever maar te sneu om hier te spoilen anders gaat iedereen jankenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja maar is wel kut. Hele tijd in je kop dat je niet te lang door moet want... en dan stug toch doen, en met je houterige houthakkershoofd weer aan het werk de volgende dag.
zoooooooooooooooooooooooooooooo KUTik voel de pijn ook
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja maar is wel kut. Hele tijd in je kop dat je niet te lang door moet want... en dan stug toch doen, en met je houterige houthakkershoofd weer aan het werk de volgende dag.
zoooooooooooooooooooooooooooooo KUT
Even in spoiler zettenquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef J03llV het volgende:
![]()
Ik heb dat ook.quote:
Dinsdag bij thuiskomst ligt die klaar. Dan gamen tot? weet niet want woensdag gaat half 5 die kutwekker.![]()
Dinsdag vrij,quote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Dinsdag bij thuiskomst ligt die klaar. Dan gamen tot? weet niet want woensdag gaat half 5 die kutwekker.![]()
![]()
Straks is er weer zo'n koekwous die per ongeluk kliktquote:
Moderator DIG
Jammer voor hun danquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik heb ondervonden dat dat niet werkt want menig mens klikt die spoiler gewoon open![]()
![]()
Doen ze zelfquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Straks is er weer zo'n koekwous die per ongeluk klikt![]()
![]()
Mega spoilers gespot? Mooi, voorlopig niet meer in dit topic kijken want ik ben een van de sukkels die dan denkt "oew even kijken" en dan het hele verhaal voor zichzelf verpest
,,/![]()
Ik gebruik tijdelijk een blackberry.
En als ik dan mobiel ga FOK!ken op mijn blackberry dan zie ik die spoilers gewoon![]()
![]()
quote:voor je, ik helaas niet
Alvast veel plezier
Dan is het echt een koekwous, en zijn eigen schuld. Doe is een PB dan, ik ben wel nieuwsgierig, en kan me die spoilers fucken. Als ik dat spel heb, is die enorme erectie toch niet meer in te houden. ALLE RAMEN EN DEUREN OPENNNNNNNNNNNquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Straks is er weer zo'n koekwous die per ongeluk klikt![]()
Kloptquote:
Maar ik klik geen enkele spoiler meer aan hier, dus mij maakt het eigenlijk niet uit.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maak je blackberry kapot,quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik gebruik tijdelijk een blackberry.
En als ik dan mobiel ga FOK!ken op mijn blackberry dan zie ik die spoilers gewoon![]()
Hahaha als post nl hem optijd levertquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]voor je, ik helaas niet
Alvast veel plezier
[..]
Dan is het echt een koekwous, en zijn eigen schuld. Doe is een PB dan, ik ben wel nieuwsgierig, en kan me die spoilers fucken. Als ik dat spel heb, is die enorme erectie toch niet meer in te houden. ALLE RAMEN EN DEUREN OPENNNNNNNNNNN![]()
Hoezo is modden een emo.gif? Fritter?Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Dm?quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef J03llV het volgende:
Neh, ik doet dat de mensen niet aan, heb straks miljoenen gta'ers achter me aan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde![]()
Nee buurmesije brengt hemquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Hahaha als post nl hem optijd levert![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
Hoezo is modden een emo.gif? Fritter?![]()
![]()
VERKLAAR JE NADER, KLEINE HOMOFIEL?!!!quote:Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Moddenquote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VERKLAAR JE NADER, KLEINE HOMOFIEL?!!!![]()
![]()
Dan heb ik geen mobiel meerquote:
Gister mijn galaxy note voor de 2e x in 4 maanden tijd weggebracht voor reparatie![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VERKLAAR JE NADER, KLEINE HOMOFIEL?!!!![]()
![]()
GTAGames.nl administrator zoals gewoonlijk weer van niets op de hoogte.
Als hij nu ook zo'n foto van de voorkant van het doosje met daarnaast de rekening plaatst geloof ik het. Nu zeggen mensen wel dat ze hem hebben, maar ik heb het eigenlijk nog niet daadwerkelijk op het forum gezien.![]()
weet nog dat die tent de shit was in 2006 ofzo.
![]()
Kan je eigenlijk net zoals in san andreas, dik worden of gespierd?I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Die site is na SA achteruit gegaan, niet normaal.quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
GTAGames.nl administrator zoals gewoonlijk weer van niets op de hoogte.
Als hij nu ook zo'n foto van de voorkant van het doosje met daarnaast de rekening plaatst geloof ik het. Nu zeggen mensen wel dat ze hem hebben, maar ik heb het eigenlijk nog niet daadwerkelijk op het forum gezien.![]()
weet nog dat die tent de shit was in 2006 ofzo.
Max leeftijd is 11 daar![]()
![]()
Modfilms op youtube kan ik andere zeer waarderen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
OH MY GODquote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Zipportal het volgende:
http://www.rockstarannoun(...)F4zFdD.PKE1uV46.dpbs
PC logo.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
kijk al bijna de heledag na die kerel haha!quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef J03llV het volgende:
[..]
Spoilers als een rund maar op eigen risico
http://goodgame.ru/channel/BreadPit/
hihi![]()
Iemand een foto voor mij met fok.nl ofzo.
Vriend van me krijg ik niet aan zijn verstand dat jullie hem al hebben 😄![]()
15 dagen?quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Zipportal het volgende:
PC logo.![]()
Is je vriend een Atheïst?quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef nelisb het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die site is na SA achteruit gegaan, niet normaal.
Max leeftijd is 11 daarOok misschien net 10 forumreacties per dag ofzo, het is een soort van GTA site voor het publiek van Habbo Hotel geworden.
Yuri_Boyka was gewoon leuk aan het streamen, heel veel mensen in Nederland (en elders) spelen het al een paar dagen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef nelisb het volgende:
Ja,quote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt.Ook misschien net 10 forumreacties per dag ofzo, het is een soort van GTA site voor het publiek van Habbo Hotel geworden.
moet je voor de gein eens die wensenlijst lezen daar van gtaV
om te janken![]()
Er zit op www.rockstargames.com/v ook een countdown van 15 dagen met een GTA 2 logo erbij ofzo toch? Zou dat de PC release van GTA V kunnen zijn, gezien die game voor PC uit kwam?quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Zipportal het volgende:
PC logo.Klopt, jammer.quote:Op zondag 15 september 2013 21:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja,
moet je voor de gein eens die wensenlijst lezen daar van gtaV
om te jankenGelukkig zijn er op GTAForums.com wel fatsoenlijke topics te vinden.
![]()
Trouwens, van de week op marktplaats: Gezocht GTA 5 als ik hem vandaag kan ophalen 350 euro, dag voor de release geef ik 500.
WAT?![]()
![]()
Proletariaat had gister een foto met z'n doosje die hij voor z'n scherm met dit topic erop hieldGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zie geen countdown? Vergeet niet dat Online over 2 week uitkomt.quote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zit op www.rockstargames.com/v ook een countdown van 15 dagen met een GTA 2 logo erbij ofzo toch? Zou dat de PC release van GTA V kunnen zijn, gezien die game voor PC uit kwam?
[..]
Klopt, jammer.Gelukkig zijn er op GTAForums.com wel fatsoenlijke topics te vinden.
![]()
Even voor de mensen die het niet geloofde,
een Duitse site die gta V ook verkoopt heeft gister aan de mensen die hem hebben ge pre-ordert al geleverd.
Dus het kan echt![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef J03llV het volgende:
Kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verhaallijn is 25 uur dus het zou kunnen als je extreem goed bentquote:
Moderator DIG
quote:Op zondag 15 september 2013 21:39 schreef J03llV het volgende:
[..]Kan je tegenwoordig in elk spel vinden in het menuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onmogelijk dus, 25 uur achter elkaar enkel de verhaallijn doen? Neehoor dat houd niemand volquote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verhaallijn is 25 uur dus het zou kunnen als je extreem goed bent![]()
![]()
Alleen deze keer is er geen menu aan te pas gekomenquote:Op zondag 15 september 2013 21:41 schreef Fritter het volgende:
[..]
Kan je tegenwoordig in elk spel vinden in het menu![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Alleen deze keer is er geen menu aan te pas gekomen![]()
Die BreadPit kerel zeker?quote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef J03llV het volgende:
[..]
Alleen deze keer is er geen menu aan te pas gekomen![]()
kijk die link van die rus dan? die heeft verhaal lijn uitgespeeldquote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef Fritter het volgende:
[..]
Onmogelijk dus, 25 uur achter elkaar enkel de verhaallijn doen? Neehoor dat houd niemand volhihi![]()
Uhuhquote:Geen menu aangekliktquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve een rus met wodka opquote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef Fritter het volgende:
[..]
Onmogelijk dus, 25 uur achter elkaar enkel de verhaallijn doen? Neehoor dat houd niemand vol![]()
Onmogelijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:43 schreef Neejman het volgende:
[..]
kijk die link van die rus dan? die heeft verhaal lijn uitgespeeld![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Fritter het volgende:
Ik zie het ja, als je goed ben met computers kan je een aftiteling maken![]()
![]()
Echt hé.quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef byah het volgende:
Zelfs met het spel durf ik niet meer op spoilers te klikken hier.
If not now, then when.![]()
Zoveel bijzonders is het nietquote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef byah het volgende:
Zelfs met het spel durf ik niet meer op spoilers te klikken hier.Spoilers geloof ik pas als ik zelf weet hoe het loopt
![]()
Deze gaat wel weer snel...nu 1,5 uurquote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Poffert het volgende:
Topics gaan alweer langzamer dan een dag of 2 geleden.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Idd zo halen wij nooit #100.quote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Poffert het volgende:
Topics gaan alweer langzamer dan een dag of 2 geleden.![]()
![]()
Weekend afgelopen voor velequote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Poffert het volgende:
Topics gaan alweer langzamer dan een dag of 2 geleden.![]()
The last of us is 15 voor je perspectiefquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Doorposten dan stelletje graftakken!quote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Idd zo halen wij nooit #100.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Morgenavond voor avondrelease....gaat het wel los hier denk ikquote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef J03llV het volgende:
Vandaag 5 topics, morgen 5. Komt goed! Alhoewel het morgen school/werkdag is voor de meestenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
The last of us had ik ook in een dagje dusja 25 is redelijk veelquote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
The last of us is 15 voor je perspectief![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Idd zo halen wij nooit #100.Morgen worden er sowieso wel weer 6 topics volgebaggert hoor
GTA4 was 40 uur.quote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
The last of us is 15 voor je perspectiefValt mij dus tegen.
![]()
Morgenavond wordt het wel druk waarschijnlijk. Ik ben er wel na 20:30 denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef J03llV het volgende:
Vandaag 5 topics, morgen 5. Komt goed! Alhoewel het morgen school/werkdag is voor de meestenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
GTA4 40 uur? Dikke neus?quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
GTA4 was 40 uur.Valt mij dus tegen.
![]()
![]()
Nou ik ben wel wat sneller door die missies gelopen in 4 hoor, weet niet precies maar zal niet meer dan 24 uur zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
GTA4 was 40 uur.Valt mij dus tegen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
Die gast heeft al 1,1 miljard dollar op zijn rekening staan. Moet wel een cheat zijn, toch?quote:Op zondag 15 september 2013 21:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://instagib.tv/dylanoc1
Die gaat weer streamen nu.![]()
FF zoekenquote:Op zondag 15 september 2013 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die gast heeft al 1,1 miljard dollar op zijn rekening staan. Moet wel een cheat zijn, toch?![]()
![]()
we redden die 100 wel
Morgen is de hypetrain toch op volle snelheid richting eindstationAll The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hapert die stream van DylanOc1 bij jullie ook zo?
jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hapert die stream van DylanOc1 bij jullie ook zo?![]()
Je hebt toch helemaal geen cheats nodig als ik hoor wat je met die heists verdient.quote:Op zondag 15 september 2013 22:02 schreef Fritter het volgende:
Als ik inside gamer geloof word het weer: R1,R2,Rondje,kruisje etc?
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hapert die stream van DylanOc1 bij jullie ook zo?![]()
![]()
Ik ga sowieso niet cheaten deze keer, pas als ik hem uitgespeeld heb en een nieuwe save startquote:Op zondag 15 september 2013 22:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen cheats nodig als ik hoor wat je met die heists verdient.![]()
![]()
Ik hoorde dat er vijf topics vol moetenZie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Mja, ik gebruik toch nooit cheats. Was gewoon benieuwd hoe die gast aan zo veel geld komt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:02 schreef Fritter het volgende:
Als ik inside gamer geloof word het weer: R1,R2,Rondje,kruisje etc?
![]()
Goed belegd bij de BAWSAQquote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik toch nooit cheats. Was gewoon benieuwd hoe die gast aan zo veel geld komt.![]()
![]()
Ik heb in één maand tijd, van 9 augustus tot nu toe meer dan 1000 post's gehaald. Allemaal door het GTA V topic.quote:Op zondag 15 september 2013 22:05 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoorde dat er vijf topics vol moeten5 topics vol moet lukken.
![]()
![]()
Nou ja ik las net hier ergens dat iemand met 1 heist al 23 miljoen kreeg, dus dan kan het snel gaan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik toch nooit cheats. Was gewoon benieuwd hoe die gast aan zo veel geld komt.
Vijf en nog een beetjequote:Op zondag 15 september 2013 22:05 schreef Gamer_V het volgende:
Ik hoorde dat er vijf topics vol moeten
Moderator DIG
Dat is toch niks. Man als ik vakantie heb, doe ik dat per weekquote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb in één maand tijd, van 9 augustus tot nu toe meer dan 1000 post's gehaald. Allemaal door het GTA V topic.5 topics vol moet lukken.
![]()
![]()
Dat is er nog niet toch?quote:[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Maar ik moet ook nog zakkenrollen, skimmen, plofkraken doen buiten het FOK!ken...quote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat is toch niks. Man als ik vakantie heb, doe ik dat per week![]()
Gewoon goedkope crew hurenquote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou ja ik las net hier ergens dat iemand met 1 heist al 23 miljoen kreeg, dus dan kan het snel gaan.![]()
![]()
Geef mij een Top2000. Ik blijk dat op een dag te kunnenquote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb in één maand tijd, van 9 augustus tot nu toe meer dan 1000 post's gehaald. Allemaal door het GTA V topic.5 topics vol moet lukken.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
als money cheat kan je natuurlijk ook gewoon doen wat ik wel eens in GTA SA deed.
je game saven, al je geld in t casino inzetten, als je verliest savegame opnieuw laden , als je wint saven en weer opnieuw beginnen.
Ik denk dat dit ook wel met de bawsaq kan![]()
![]()
Aantal forumposts 1.062 »quote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Maar ik moet ook nog zakkenrollen, skimmen, plofkraken doen buiten het FOK!ken...
_!
![]()
In een maand vind ik het nog best veel hoor...quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Aantal forumposts 1.062 »
_!
![]()
![]()
Noobquote:Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
In een maand vind ik het nog best veel hoor...![]()
kom maar weer als je over de 30K bent
![]()
![]()
alles moet je 'zelf' ontdekkenquote:Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef Fritter het volgende:
Klopt t dat sommige stukken in de map niet zichtbaar zijn?hihi![]()
Nee, je begint langzaam blind te worden!quote:Op zondag 15 september 2013 22:11 schreef Fritter het volgende:
Klopt t dat sommige stukken in de map niet zichtbaar zijn?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Dat is niet cheaten(vind ik) das gewoon handig gebruik maken van de mogelijkheden.quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef dolf1010 het volgende:
als money cheat kan je natuurlijk ook gewoon doen wat ik wel eens in GTA SA deed.
je game saven, al je geld in t casino inzetten, als je verliest savegame opnieuw laden , als je wint saven en weer opnieuw beginnen.
Ik denk dat dit ook wel met de bawsaq kan
Op de bank?quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Noob![]()
kom maar weer als je over de 30K bent
![]()
zo kan je het ook noemen jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat is niet cheaten(vind ik) das gewoon handig gebruik maken van de mogelijkheden.![]()
![]()
ik had het ook over casino in SA.quote:Op zondag 15 september 2013 22:14 schreef Poffert het volgende:
Casino kan je niet in geloof ik in deel 5
bij V zou je dit met de bawsaq kunnen doen, ookal de opbrengst dan wel minder is denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: