SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef J03llV het volgende:
NOG EEN HUGE SPOILER IETS MINDER HUGE MAAR SERIEUS KIJK NIET ALS JE DOOR MIJN LAATSTE SPOILER VERDRIETIG WERD EN JE LOTION PAKTE EN MAAR GING FAPPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here..quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Captainp00face het volgende:
Kuuut, ik klikte een beetje dromerig op die spoiler en realiseerde me later pas dat het een spoiler was :s
hahaha wtfquote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
https://twitter.com/GTAlotto
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.
Het zijn bijna allemaal 13-14 jarige jochies die winnen, volgens mij gewoon een grap met zijn klasgenootjesquote:Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hahaha wtf
volgens mij wint iedereen
quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Als het goed is hou je die gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel nou goedquote:
Jij zou toch geen streams kijken?quote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is momenteel de beste free roam stream?
#hypequote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zou toch geen streams kijken?
quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzich
Ik hoop op de N64 versiequote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzich
quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
En nu naar bed jijquote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Een zeppelinquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |