SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik vind juist trevor chil...lekker white trash.quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef boffer69 het volgende:
franklin is veel leuker dan trevor imoIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
die mensen op de achtergrondquote:![]()
![]()
Alle voertuigen hebben nu ook een merknaam zie ik? Als je in een auto stapt zag ik shit als Ubermacht <modelnaam>.![]()
Ahgossiequote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef boffer69 het volgende:
[..]
Had geen tijd, anders word ik altijd genaaid namelijk![]()
![]()
![]()
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, X, Driehoek, R1, O (3x), L2
Spawn Buzzard druk O (2x), L1, O (3x), L1, L2, R1, Driehoek, O, Driehoek
Spawn Comet druk R1, O, R2, Rechts, L1, L2, X (2x), Vierkant, R1
Spawn Limo druk R2, Rechts, L2, Links (2x), R1, L1, O, L1
Spawn Sanchez druk O, X, L1, O (2x), L1, O, R1, R2, L2, L1 (2x)
Spawn Trashmaster druk O, R1, O, R1, Links (2x), R1, L1, O, Rechts
Verander het weer druk R2, X, L1 (2x), L2 (3x), Vierkant![]()
quote:
Dit ernaRED ONS HENNIEGOD![]()
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, A, Y, RB, B (3x), LT
Spawn Buzzard druk B (2x), LB, B (3x), LB, LT, RB, Y, B, Y
Spawn Comet druk RB, B, RT, Rechts, LB, LT, A (2x), X, RB
Spawn Limo druk RT, Rechts, LT, Links (2x), RB, LB, B, LB
Spawn Sanchez druk B, A, LB, B (2x), LB, B, RB, RT, LT, LB (2x)
Spawn Trashmaster druk B, RB, B, RB, Links (2x), RB, LB, B, Rechts
Verander het weer druk RT, A, LB (2x), LT (3x), X![]()
Fijn, nu de game nogquote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk RB(2x), B, RT, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, A, Y, RB, B (3x), LT
Spawn Buzzard druk B (2x), LB, B (3x), LB, LT, RB, Y, B, Y
Spawn Comet druk RB, B, RT, Rechts, LB, LT, A (2x), X, RB
Spawn Limo druk RT, Rechts, LT, Links (2x), RB, LB, B, LB
Spawn Sanchez druk B, A, LB, B (2x), LB, B, RB, RT, LT, LB (2x)
Spawn Trashmaster druk B, RB, B, RB, Links (2x), RB, LB, B, Rechts
Verander het weer druk RT, A, LB (2x), LT (3x), X
Dit is gewoon raar :l![]()
quote:Nope, wellicht heeft deze man wel 72 uur gespeeld of langer. Dus je kan niet weten hoeveel heists er zijnquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat die lijers van PostNL maar goed en snel hun werk doen dinsdag.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Leo Leo doet alles op de fiets. En dan playstation aan en webcam kijken of Renate al wakker is. Ziet er wel stil uit.quote:![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat die lijers van PostNL maar goed en snel hun werk doen dinsdag.
Gisteren! Don't get your hopes up, mateOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Koop dan een groene brievenbus van plastic.quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren! Don't get your hopes up, mate![]()
Gewoon brabantia. Plastic is voor de skere G'squote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koop dan een groene brievenbus van plastic.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Brabantia hebben ze niet bij de action G. Dus geen brabantia voor deze skirre boi.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon brabantia. Plastic is voor de skere G's![]()
Gewoon een melkbus.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon brabantia. Plastic is voor de skere G's![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leo Leo doet alles op de fiets. En dan playstation aan en webcam kijken of Renate al wakker is. Ziet er wel stil uit.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Alleen die?quote:Op zondag 15 september 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Cheat Code
Verlaag je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts, Links
Verhoog je Wanted Level druk R1(2x), O, R2, Links, Rechts, Links, Rechts, Links Rechts
Explosieve Melee Attacks druk Rechts, Links, X, Driehoek, R1, O (3x), L2
Spawn Buzzard druk O (2x), L1, O (3x), L1, L2, R1, Driehoek, O, Driehoek
Spawn Comet druk R1, O, R2, Rechts, L1, L2, X (2x), Vierkant, R1
Spawn Limo druk R2, Rechts, L2, Links (2x), R1, L1, O, L1
Spawn Sanchez druk O, X, L1, O (2x), L1, O, R1, R2, L2, L1 (2x)
Spawn Trashmaster druk O, R1, O, R1, Links (2x), R1, L1, O, Rechts
Verander het weer druk R2, X, L1 (2x), L2 (3x), Vierkant![]()
Slowchat
Laat die meloenen maar komen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
hahahaha lol xd xdOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slowchat
Laat die meloenen maar komen![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Slowchat
Laat die meloenen maar komen![]()
![]()
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:40 schreef J03llV het volgende:
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )Sick heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was tijden terug al te lezen op GTAF
![]()
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )Vast en zeker in het hoofdkwartier van KwakoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kies voor Franklin, omdat de naam Frank
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
HUGE HUGE HUGE SPOILER( GEEN FATTOE )Waarom kijk ik toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef J03llV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo GTA SA op de PC spelen met een ps3 controller, om alvast in de stemming te komen!![]()
En een vraagje, weet iemand of je je eigen muziek kan importen in GTA V?
Net zoals in Sa![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk een pallet meloenenquote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
https://twitter.com/GTAlotto
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef J03llV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef J03llV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Waarom kijk ik opnieuw die verdomde spoilers, ik ken dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Hahahhaa precies!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
[..]
Waarom kijk ik opnieuw die verdomde spoilers, ik ken dieOmdat je een Roemeen bent, je rolt niet alleen die zakken maar ook spoilers/grilles/velgen noem maar op kill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...![]()
abc kap ermee, morgen naar school en dan niet meer hier kijken totdat mijn lieftallige milf postbode arriveert. ggrgrgrquote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Omdat je een Roemeen bent, je rolt niet alleen die zakken maar ook spoilers/grilles/velgen noem maar op kill.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Hoi * Met Ali en Mo en co.quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.
Gefelicitterd!
Geef ons waar jouw ps3 staat huis woont en we komen het afhalen langs brengen.![]()
Hehehehe...quote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Omdat je een Roemeen bent, je rolt niet alleen die zakken maar ook spoilers/grilles/velgen noem maar op kill.![]()
![]()
Kuuut, ik klikte een beetje dromerig op die spoiler en realiseerde me later pas dat het een spoiler was :s![]()
NOG EEN HUGE SPOILER IETS MINDER HUGE MAAR SERIEUS KIJK NIET ALS JE DOOR MIJN LAATSTE SPOILER VERDRIETIG WERD EN JE LOTION PAKTE EN MAAR GING FAPPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef J03llV het volgende:
NOG EEN HUGE SPOILER IETS MINDER HUGE MAAR SERIEUS KIJK NIET ALS JE DOOR MIJN LAATSTE SPOILER VERDRIETIG WERD EN JE LOTION PAKTE EN MAAR GING FAPPEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same here..quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Captainp00face het volgende:
Kuuut, ik klikte een beetje dromerig op die spoiler en realiseerde me later pas dat het een spoiler was :s
MentionedDCMJ![]()
Bedankt voor het proportionele spoiler gebruik
Moderator DIG
hahaha wtfquote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef dolf1010 het volgende:
Ik vraag me af wat die "winnaars" als DM krijgen.
volgens mij wint iedereen![]()
Het zijn bijna allemaal 13-14 jarige jochies die winnen, volgens mij gewoon een grap met zijn klasgenootjesquote:Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
hahaha wtf
volgens mij wint iedereen![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Als het goed is hou je die gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wel nou goedquote:
Moderator DIG
enerzijds kan ik niet wachten op de game anderzijds geniet ik een vreemd soort genot aan het wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de game zelf. De hype is best tof zo.![]()
Jij zou toch geen streams kijken?quote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is momenteel de beste free roam stream?![]()
#hypequote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zou toch geen streams kijken?![]()
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzichOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzich![]()
Wat moet jij een loser zijn![]()
![]()
Ik hoop op de N64 versiequote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzich![]()
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
![]()
En nu naar bed jijquote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat de PC/ next-gen versie beetje snel uitkomt, dat zou het spel beetje recht doen opzichIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Een zeppelinquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?![]()
Nu je het zegtquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef PowerPants het volgende:
enerzijds kan ik niet wachten op de game anderzijds geniet ik een vreemd soort genot aan het wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de game zelf. De hype is best tof zo.best leuk was t met de fokkers in dit topic
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: