Kloptquote:
Maak je blackberry kapot,quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik gebruik tijdelijk een blackberry.
En als ik dan mobiel ga FOK!ken op mijn blackberry dan zie ik die spoilers gewoon
Hahaha als post nl hem optijd levertquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]voor je, ik helaas niet
Alvast veel plezier
[..]
Dan is het echt een koekwous, en zijn eigen schuld. Doe is een PB dan, ik ben wel nieuwsgierig, en kan me die spoilers fucken. Als ik dat spel heb, is die enorme erectie toch niet meer in te houden. ALLE RAMEN EN DEUREN OPENNNNNNNNNNN
Dm?quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef J03llV het volgende:
Neh, ik doet dat de mensen niet aan, heb straks miljoenen gta'ers achter me aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde
Nee buurmesije brengt hemquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Fritter het volgende:
[..]
Hahaha als post nl hem optijd levert
quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
Hoezo is modden een emo.gif? Fritter?
VERKLAAR JE NADER, KLEINE HOMOFIEL?!!!quote:
Moddenquote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VERKLAAR JE NADER, KLEINE HOMOFIEL?!!!
Dan heb ik geen mobiel meerquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
VERKLAAR JE NADER, KLEINE HOMOFIEL?!!!
Die site is na SA achteruit gegaan, niet normaal.quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
GTAGames.nl administrator zoals gewoonlijk weer van niets op de hoogte.
Als hij nu ook zo'n foto van de voorkant van het doosje met daarnaast de rekening plaatst geloof ik het. Nu zeggen mensen wel dat ze hem hebben, maar ik heb het eigenlijk nog niet daadwerkelijk op het forum gezien.![]()
weet nog dat die tent de shit was in 2006 ofzo.
OH MY GODquote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Zipportal het volgende:
http://www.rockstarannoun(...)F4zFdD.PKE1uV46.dpbs
PC logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |