hele week met 1 pizza?quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef PowerPants het volgende:
Ik ga een dikke pizza bestellen en sluit me voor de rest van de week gewoon op in mijn kamer.
Oh wacht dat doe ik sowieso al...
ik ook, maar do en vr en za en zo vrijquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Fritter het volgende:
Helaas moet ik woensdag weer om 5 uur werken
Heb ik ook gedaan, maar is bij een lokale winkel dus waarschijnlijk houden ze geen rekening met de aantal pre-orders / de vrachtquote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef Fritter het volgende:
[..]
Even reserveren vooraf is wel een plusje
En ben pas zondag weer vrijquote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik ook, maar do en vr en za en zo vrij
Ja maar is wel kut. Hele tijd in je kop dat je niet te lang door moet want... en dan stug toch doen, en met je houterige houthakkershoofd weer aan het werk de volgende dag.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Fritter het volgende:
[..]
En ben pas zondag weer vrijnatuurlijk ga ik wel gamen ondertussen
Zet in een spoiler danquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef J03llV het volgende:
Wat ik net toch heb gezien he, grootste spoiler ever maar te sneu om hier te spoilen anders gaat iedereen janken
Doe maar niet neequote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef J03llV het volgende:
Wat ik net toch heb gezien he, grootste spoiler ever maar te sneu om hier te spoilen anders gaat iedereen janken
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja maar is wel kut. Hele tijd in je kop dat je niet te lang door moet want... en dan stug toch doen, en met je houterige houthakkershoofd weer aan het werk de volgende dag.
zoooooooooooooooooooooooooooooo KUT
quote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja maar is wel kut. Hele tijd in je kop dat je niet te lang door moet want... en dan stug toch doen, en met je houterige houthakkershoofd weer aan het werk de volgende dag.
zoooooooooooooooooooooooooooooo KUT
Even in spoiler zettenquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef J03llV het volgende:
Ik heb dat ook.quote:
Dinsdag vrij,quote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.
Dinsdag bij thuiskomst ligt die klaar. Dan gamen tot? weet niet want woensdag gaat half 5 die kutwekker.
Straks is er weer zo'n koekwous die per ongeluk kliktquote:
Jammer voor hun danquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik heb ondervonden dat dat niet werkt want menig mens klikt die spoiler gewoon open
Doen ze zelfquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Straks is er weer zo'n koekwous die per ongeluk klikt
quote:
Dan is het echt een koekwous, en zijn eigen schuld. Doe is een PB dan, ik ben wel nieuwsgierig, en kan me die spoilers fucken. Als ik dat spel heb, is die enorme erectie toch niet meer in te houden. ALLE RAMEN EN DEUREN OPENNNNNNNNNNNquote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Straks is er weer zo'n koekwous die per ongeluk klikt
Kloptquote:
Maak je blackberry kapot,quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik gebruik tijdelijk een blackberry.
En als ik dan mobiel ga FOK!ken op mijn blackberry dan zie ik die spoilers gewoon
Hahaha als post nl hem optijd levertquote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]voor je, ik helaas niet
Alvast veel plezier
[..]
Dan is het echt een koekwous, en zijn eigen schuld. Doe is een PB dan, ik ben wel nieuwsgierig, en kan me die spoilers fucken. Als ik dat spel heb, is die enorme erectie toch niet meer in te houden. ALLE RAMEN EN DEUREN OPENNNNNNNNNNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |