Nu je het zegtquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef PowerPants het volgende:
enerzijds kan ik niet wachten op de game anderzijds geniet ik een vreemd soort genot aan het wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de game zelf. De hype is best tof zo.
Game ziet er fenomenaal uit.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Geef hem deels wel gelijk
Alleen om daarop te wachten? No thanks
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is momenteel de beste free roam stream?
Is een zeppelinquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?
Nou tweete de Amerikaanse sony twitter dat gtaV op de ps4 nog mooier is :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Game ziet er fenomenaal uit.
Die dude moet niet zo lopen trollen.
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?quote:
Prima SCquote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je het zegtbest leuk was t met de fokkers in dit topic
Denk het wel, je krijgt waarschijnlijk een code erbij die je moet inlossenquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?
Yup DLCquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?
Nacht release?quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Morgen rond deze tijd word ik helemaal gek.
Mwa, alsnog een nacht slapen en dan moet die Turk nog zin hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"
quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"
Ik zeg niet dat ik erop ga wachten. Desalniettemin is het wel zo... ook al zijn het streams en shots, uit de shots zie je duidelijk dat niet hetzelfde materiaal uit de trailers etc is gebruikt. Daaruit kan ik concluderen dat ze voor de current-gen builds gewoon vanuit het hi-res materiaal textures met een x percentage polygons hebben geexporteerd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Geef hem deels wel gelijk
Alleen om daarop te wachten? No thanks
quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Je kent de game toch al grotendeels.quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef _NZT_ het volgende:
Zodra die GTA clock onder de 24 uur duikt word ik helemaal gek...
Ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Meestal staat dat er na middernacht pas op volgens mijquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Jij wilt moddenquote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik erop ga wachten. Desalniettemin is het wel zo... ook al zijn het streams en shots, uit de shots zie je duidelijk dat niet hetzelfde materiaal uit de trailers etc is gebruikt. Daaruit kan ik concluderen dat ze voor de current-gen builds gewoon vanuit het hi-res materiaal textures met een x percentage polygons hebben geexporteerd.
Ik wil natuurlijk wel spelen met de hoogste kwaliteit, en het liefst PC omdat die gewoon meer kunnen dan de next-gen consoles.
Uh, bij mij meestal al de dag ervoorquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik moet dan nog zeker zeker een uur of
[..]
Meestal staat dat er na middernacht pas op volgens mij
Ja, modden valt daar ook onder ja.quote:
Waarschijnlijk zit iedereen hier dan non-stop te gamenquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ik wil een contract opstellen met jullie fokkers,
Zweren jullie hierbij plechtig om na de release nog dit topic te blijven volgen en al je gta bullshit hier te posten? Of gaan jullie als een stelletje nerds in een poep onderbroek voor de tv zitten met een bak Kentucky Fried Chicken en met je smerige poten aan de controller zitten?
Ondergetekende
X
J03ll-V
KFCquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
plechtig om na de release nog dit topic te blijven volgen en al je gta bullshit hier te posten? Of gaan jullie als een stelletje nerds in een poep onderbroek voor de tv zitten met een bak Kentucky Fried Chicken en met je smerige poten aan de controller zitten?
Ohja, even KFC op de terugweg halen morgen!quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Zweren jullie hierbij plechtig om na de release nog dit topic te blijven volgen en al je gta bullshit hier te posten? Of gaan jullie als een stelletje nerds in een poep onderbroek voor de tv zitten met een bak Kentucky Fried Chicken en met je smerige poten aan de controller zitten?
Ondergetekende
X
J03ll-V
quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, modden valt daar ook onder ja.
Even reserveren vooraf is wel een plusjequote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef boffer69 het volgende:
Denken jullie trouwens dat ie in alle winkels is uitverkocht straks, de dag van de release?
Nee, geen een stream of gameplay video gekeken...quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kent de game toch al grotendeels.
Ik kies toch voor het laatstequote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-V
Misschien bepaalde winkels welquote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef boffer69 het volgende:
Denken jullie trouwens dat ie in alle winkels is uitverkocht straks, de dag van de release?
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-V
What about watermelon?quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef J03llV het volgende:
Ondergetekende
X
J03ll-V
Amenquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Praten over modden terwijl je de game nog niet het gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |