Nu je het zegtquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef PowerPants het volgende:
enerzijds kan ik niet wachten op de game anderzijds geniet ik een vreemd soort genot aan het wachten totdat ik eindelijk aan de slag kan gaan met de game zelf. De hype is best tof zo.
Game ziet er fenomenaal uit.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Geef hem deels wel gelijk
Alleen om daarop te wachten? No thanks
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is momenteel de beste free roam stream?
Is een zeppelinquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb bij GameMania begin Augustus 2013 de pre-order GTA V Xbox 360 met de atomic blimp besteld .
Maar nu weet ik niet wat deze atomic blimp precies inhoud ?
Nou tweete de Amerikaanse sony twitter dat gtaV op de ps4 nog mooier is :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Game ziet er fenomenaal uit.
Die dude moet niet zo lopen trollen.
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?quote:
Prima SCquote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu je het zegtbest leuk was t met de fokkers in dit topic
Denk het wel, je krijgt waarschijnlijk een code erbij die je moet inlossenquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?
Yup DLCquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Maar is dat nu een download content of hoe moet ik dat zien ?
Nacht release?quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Morgen rond deze tijd word ik helemaal gek.
Mwa, alsnog een nacht slapen en dan moet die Turk nog zin hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef Gezicht het volgende:
Morgen rond deze tijd word ik helemaal gek.
Waarschijnlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"
quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Morgen staat er waarschijnlijk op bol in plaats van: "Word verwerkt" "verzonden"
Ik zeg niet dat ik erop ga wachten. Desalniettemin is het wel zo... ook al zijn het streams en shots, uit de shots zie je duidelijk dat niet hetzelfde materiaal uit de trailers etc is gebruikt. Daaruit kan ik concluderen dat ze voor de current-gen builds gewoon vanuit het hi-res materiaal textures met een x percentage polygons hebben geexporteerd.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Geef hem deels wel gelijk
Alleen om daarop te wachten? No thanks
quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Fritter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |