400 man.quote:
Ja,dat is wel logisch dan.quote:
Krijg ik een knal voor me harses, laten we dat maar niet doen :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Kijk, zo moet je het doen
http://9gag.com/gag/aKzDqoW
Pimpen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hoe gaat het hier, al iemand begonnen met pimpen?
Lange tenen ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
I knowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.quote:
Combi van die drie denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Re het volgende:
ben er wel mee eens dat we maar weer eens moeten gaan evalueren wat er hier weer mis aan het gaan is... te weinig vers bloed, te weinig progressie of teveel "know it all"s ?
Ik ben een wenkbrauwenman en deze zijn inderdaad niet heel fantastischquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Ik ben nog aan het "oefenen"quote:
Goed bezigquote:
Bah wat een lelijk mens toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Als jullie nou eens allemaal iets gaan doen, kunnen we dit topic sluiten ;-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topic loopt een beetje dood, maar komt wel weer tot leven als een figuur zich meldt
Ben je daar nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een ''als versierd worden nooit gebeurt'' advies, zeg, hoe laat men vrouwen initiatief nemen? Dat ik mijzelf met mijn bier kan bezighouden en het vanzelf wel komt.
Huh? Neejohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds mee bezig.Let it goooo.
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh? Neejoh
Ik drink wel gewoon mijn bier leeg tegenwoordig with no hard feelings.
Okequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dus onbegonnen werk ?
Werkt het ook niet als je een pino pak aantrekt ofzo?
Ik zou wel eens met pino willen praten namelijk, moet wel werken.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.
Maar ik heb niet gescoord als paard, dit paard vond zijn bier te goed smaken.
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik wil ook over mijn neus geaaid worden.
Okidoki, pratende pino.
Verder nog iets?
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.
Ander recent voorbeeld, er was duidelijk iemand jarig in de bar, dus gevraagd wie de jarige was, daar met een uitgestoken hand en een glimlach op afgestapt en het gesprek ging redelijk vanzelf, beetje brutaal haar leeftijd gevraagd hoewel ze zichzelf daarvoor al had voorgesteld terwijl mijn intentie alleen 'de felicitatie' was.
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ook
Een jarige pino die praat.![]()
Wat is de leugen in dit verhaal?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de leugen in dit verhaal?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!
Wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat veel stabiele relaties via vrienden ontstaan omdat de kans groter is dat je veel gemeen hebt met gezamenlijke vrienden omdat ze ook overeenkomsten hebben met de vriend(in) die als 'brug' fungeert. Een andere optie is neven en nichten om andere redenen. Vele wegen leiden naar Rome.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel % van de mensen heeft zijn vriendin eigenlijk waar leren kennen?
Uitgaan scoort toch heel slecht?
Wat voorn boeken lees jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat veel stabiele relaties via vrienden ontstaan omdat de kans groter is dat je veel gemeen hebt met gezamenlijke vrienden omdat ze ook overeenkomsten hebben met de vriend(in) die als 'brug' fungeert. Een andere optie is neven en nichten om andere redenen. Vele wegen leiden naar Rome.
Via een activiteitenvereniging of club, en werk in een sociale omgeving. Werk je samen met dames achter de bar, dan gaat het snel, kan ik je vertellen. Als vrienden én als pino's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Okay... Ik wil wel wat vrouwen leren kennen denk ik..
Niet uit het oogpunt versieren ook, dus in principe is de kroeg / uitgaan dan uitgesloten.
Ik werk als pakketen bezorger, schaats 1x per week en studeer niet, ben 21 jaar.
Heeft nog iemand daar tips voor?
Voor mij voelt het overigens al akelig snel ''versieren'' als ik moeite doe om te praten met iemand dan krijg ik dat gevoel al.
Wat is een pino?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Via een activiteitenvereniging of club, en werk in een sociale omgeving. Werk je samen met dames achter de bar, dan gaat het snel, kan ik je vertellen. Als vrienden én als pino's.
Vooral niet naar firefly luisteren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Okay... Ik wil wel wat vrouwen leren kennen denk ik..
Niet uit het oogpunt versieren ook, dus in principe is de kroeg / uitgaan dan uitgesloten.
Ik werk als pakketen bezorger, schaats 1x per week en studeer niet, ben 21 jaar.
Heeft nog iemand daar tips voor?
Voor mij voelt het overigens al akelig snel ''versieren'' als ik moeite doe om te praten met iemand dan krijg ik dat gevoel al.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral niet naar firefly luisteren.
Ja, dat gedrag doet me denken aan een bepaald vuurvliegje dat steeds achter mij aan stalkte en in elk topic waarin ik "toevallig" al gereageerd had (op de op mijn gebruikelijke serieuze manier), er een van kinderlijk niveau persoonlijk bedoelde kleuteropmerking achteraan moest gooien die gelukkig steeds door de modjes weer weggemodereerd werden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Barbusse, je stalkt me al een tijdje in diverse topics met huilsmileys enz. Als je emoties af moet tappen van een forum is er iets niet goed. De laatste keer dat je "normaal" deed kan ik niet herinneren. Soms lijkt het gemiddelde leeftijd hier wel 16 ofzo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Barbusse, je stalkt me al een tijdje in diverse topics met huilsmileys enz. Als je emoties af moet tappen van een forum is er iets niet goed. De laatste keer dat je "normaal" deed kan ik niet herinneren. Soms lijkt het gemiddelde leeftijd hier wel 16 ofzo.
Ok.quote:
Dat was ook mijn ervaring!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.
Vuurvliegje is een irritante troll die ieder weerwoord weerlegt met de bewering dat degene die het weerwoord geeft dan wel onzeker zal zijn en geen vrouw kan krijgen omdat hij nooit uit zijn comfort zone durft te stappen of te lui zou zijn om aan "verbetering van zichzelf te werken", whatever the fuck that means. En wat aantoonbaar onzin is. Echter, ga je serieus in op zijn posts krijg je in het beste geval geen reactie en in het slechtste geval een herhaling van wat hij al gezegd heeft.
Hence, and henceforth the
Ga nou jezelf verbeteren door 296519756 chickies te batsen jonguh, zo kom je er nooit he? Je durft zeker niet he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring!
Hij gaf een keer als weerwoord tegen mij dat ik achter mijn computer thuis zat blah blah terwijl ik op dat moment 600+km verderop zat!![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga nou jezelf verbeteren door 296519756 chickies te batsen jonguh, zo kom je er nooit he? Je durft zeker niet he?![]()
Zonder sarcasme kan je met dergelijke enthousiasme ongetwijfeld ver komen. Gok ik zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef habitue het volgende:
Niet 5 keer per week uitgaan om 17 jarige dronken studentes te scorenWil je nou groeien ofniet?
Ik ben vorig jaar van een all-in completion rate van 2% naar 5.25% gegaan. Zo kom je nogeens ergens in het leven. Nog 340000 approaches dan sta ik in de pua hall of fame
Of je word de dorpsgek die niemand serieus neemtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zonder sarcasme kan je met dergelijke enthousiasme ongetwijfeld ver komen. Gok ik zo.
Ik ben snel geneigd om in iets de kern van waarheid te zien, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of je word de dorpsgek die niemand serieus neemt
Het punt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben snel geneigd om in iets de kern van waarheid te zien, dat bedoel ik te zeggen.
Probleem -> oplossing.
Dat punt is reeds gemaakt door mijn moeder. Haar andere punt was: het komt wel, je hebt nu toch nog geen haast?quote:
De angst is dat ieder gesprekje gelijk voelt als versieren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:45 schreef firefly3 het volgende:
Je moet heel eerlijk tegen jezelf zijn. Ben je bang voor (publiekelijke) afwijzingen? Ben je bang dat ze in je ogen ziet dat je haar ziet zitten? Bang dat ze misschien niet door je gestoord wordr? Bang om gevoel in woorden kenbaar te maken? Bang dat ze een vriendje heeft? Daarna kan je er pas aan werken
Waarom wil je niet dat het aan voelt als versieren? Ik weet het, het is vrij persoonlijk. Als je igg deze vragen voor jezelf steld kan je het overwinnen door een situatie te scheppen dat deze gevoelens versterkt. Dan stellen de normale situaties niets/weinig meer voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De angst is dat ieder gesprekje gelijk voelt als versieren.
Bang dat de buitenwereld je niet serieus neemt als je iets teveel vrouwen aanspreekt? Ik zie hier ook een verborgen angstquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of je word de dorpsgek die niemand serieus neemt
Daar worden je moeder en je werkgever vast heel blij mee. De meeste mensen hier willen dat niet. Ze willen gewoon een relatie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bang dat de buitenwereld je niet serieus neemt als je iets teveel vrouwen aanspreekt? Ik zie hier ook een verborgen angst
Als je een tijdje vrouwen aanspreekt is er niets aan de hand en zeggen ze vaak hoi tegen je, weten ze je naam (en weet je niet meer wie dat was) en dat soort dingen. Verder wordt je populairder in je omgeving, mensen willen bij je in de buurt zijn enzo.
Is dat zo belangrijk ja? Dat mensen ook graag bij je zijn. Staat haaks op je uitspraak "het moet je niks uit maken wat anderen vinden" he. Volgens je eigen uitspraak moet dat alles niks uit maken of zelfs belangrijk voor je zijn. Dat is het kennelijk voor je wel zo. Anders had je het niet zo expliciet vermeld. Zoals je het nu omschrijft gebruik je dus de vrouwen plus aantallen om je zelf een bepaalde status aan te meten. Namelijk, populair en gewild bij andere mensen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bang dat de buitenwereld je niet serieus neemt als je iets teveel vrouwen aanspreekt? Ik zie hier ook een verborgen angst
Als je een tijdje vrouwen aanspreekt is er niets aan de hand en zeggen ze vaak hoi tegen je, weten ze je naam (en weet je niet meer wie dat was) en dat soort dingen. Verder wordt je populairder in je omgeving, mensen willen bij je in de buurt zijn enzo.
Dat is ook een mooi streven, echt waar. Maar een relatie krijgen is veel meer dan 'oh ja, ik ben klaar voor een relatie, nou... doe die maar', zeker als je niet goed contact kan leggen met vrouwen. Makkelijk contact leggen met vrouwen zal je zoveel verder helpen in het krijgen van een relatie. Niets komt vanzelf, maar soms moet je net wat meer uit jezelf halen om ergens te komen. Veel mensen hier moeten niet als doel hebben 'een relatie krijgen' maar 'met meer zelfvertrouwen en makkelijker contact zoeken met vrouwen'. Daarna zou het doel pas moeten zijn 'een relatie krijgen'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar worden je moeder en je werkgever vast heel blij mee. De meeste mensen hier willen dat niet. Ze willen gewoon een relatie.
Is contact leggen wel hetzelfde als versieren? Contact leggen is eigenlijk heel makkelijk te doen. Als je dat niet kan, dan heb je een heel ander probleem. Waarschijnlijk kan je dan niet alleen versieren, maar dan ben je misschien ook nog eens heel verlegen. Volgens kan daar ook beter een apart topic over geopend worden, aangezien dit een "licht topic" is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi streven, echt waar. Maar een relatie krijgen is veel meer dan 'oh ja, ik ben klaar voor een relatie, nou... doe die maar', zeker als je niet goed contact kan leggen met vrouwen. Makkelijk contact leggen met vrouwen zal je zoveel verder helpen in het krijgen van een relatie. Niets komt vanzelf, maar soms moet je net wat meer uit jezelf halen om ergens te komen. Veel mensen hier moeten niet als doel hebben 'een relatie krijgen' maar 'met meer zelfvertrouwen en makkelijker contact zoeken met vrouwen'. Daarna zou het doel pas moeten zijn 'een relatie krijgen'.
Dat je dit allemaal typed geeft aan dat je probleem interpretatie is. Nu ken ik je enigzins en weet ik je probleem ook, maar het is voor jou erg moeilijk om te interpreteren wat iemand bedoeld. Hierdoor zeg je nu iets wat totaal afwijkt van waar mijn punt over gaat. (Lex, wil jij nu zeggen dat je niet verlegen bent als je met een leuke meid praat?)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is contact leggen wel hetzelfde als versieren? Contact leggen is eigenlijk heel makkelijk te doen. Als je dat niet kan, dan heb je een heel ander probleem. Waarschijnlijk kan je dan niet alleen versieren, maar dan ben je misschien ook nog eens heel verlegen. Volgens kan daar ook beter een apart topic over geopend worden, aangezien dit een "licht topic" is.
Wat ik wil zeggen is dat ik, als ik verlegen ben, sowieso geen contact maak met meiden. Dan val ik volledig weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat je dit allemaal typed geeft aan dat je probleem interpretatie is. Nu ken ik je enigzins en weet ik je probleem ook, maar het is voor jou erg moeilijk om te interpreteren wat iemand bedoeld. Hierdoor zeg je nu iets wat totaal afwijkt van waar mijn punt over gaat. (Lex, wil jij nu zeggen dat je niet verlegen bent als je met een leuke meid praat?)
De één heeft moeite met het contact leggen met mensen, de ander kan een gesprek niet draaiende/sturende houden en weer een ander wil te graag... te snel...
Het zijn allemaal oorzaken van het moeite hebben met versieren.
Dan mis je dus stap 1. Versieren is niet alleen 'even dit doen' of 'dat zeggen'. Versieren is een houding, risico's durven nemen, misschien zelfs non-chalant zijn. En nog belangrijker, onafhankelijkheid van een persoon. Maar er zijn veel stappen in dit verhaal. Maak ze in de juiste volgorde. Begin niet bij 6 als 1,2,3,4 & 5 niet in orde zijn (hier noem ik gewoon random nummers).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat ik, als ik verlegen ben, sowieso geen contact maak met meiden. Dan val ik volledig weg.
Dat ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Je moet het stukje vrouwen aanspreken los laten. Dag is namelijk niet de kern. Het leuk of goed kunnen praten met mensen. Dat is de kern van het verhaal. Sociaal kunnen zijn.
Dat hele stuk oooooh het is een vrouw aaaah eng moet gewoon ophouden. Het maakt namelijk qua aanspreken of gesprek niet uit.quote:
Geen zin in, ik wil eens vrouwen leren kennen zonder het gevoel te hebben dat ik ze versier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom wil je niet dat het aan voelt als versieren?
Het is een logisch gevolg ipv het tegenovergestelde wat hier gesteld werd. Het moet je idd niets uit maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk ja? Dat mensen ook graag bij je zijn. Staat haaks op je uitspraak "het moet je niks uit maken wat anderen vinden" he. Volgens je eigen uitspraak moet dat alles niks uit maken of zelfs belangrijk voor je zijn. Dat is het kennelijk voor je wel zo. Anders had je het niet zo expliciet vermeld. Zoals je het nu omschrijft gebruik je dus de vrouwen plus aantallen om je zelf een bepaalde status aan te meten. Namelijk, populair en gewild bij andere mensen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dan mis je dus stap 1. Versieren is niet alleen 'even dit doen' of 'dat zeggen'. Versieren is een houding, risico's durven nemen, misschien zelfs non-chalant zijn. En nog belangrijker, onafhankelijkheid van een persoon. Maar er zijn veel stappen in dit verhaal. Maak ze in de juiste volgorde. Begin niet bij 6 als 1,2,3,4 & 5 niet in orde zijn (hier noem ik gewoon random nummers).
Zoveel waarheid.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Je moet het stukje vrouwen aanspreken los laten. Dag is namelijk niet de kern. Het leuk of goed kunnen praten met mensen. Dat is de kern van het verhaal. Sociaal kunnen zijn.
Het moet inderdaad ophouden, maar het is lastig voor mannen die al op een achterstand zitten. Vooral als ze in de omgekeerde situatie hebben gezeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hele stuk oooooh het is een vrouw aaaah eng moet gewoon ophouden. Het maakt namelijk qua aanspreken of gesprek niet uit.
Des te meer voldoening zul je krijgen als je er komtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het moet inderdaad ophouden, maar het is lastig voor mannen die al op een achterstand zitten. Vooral als ze in de omgekeerde situatie hebben gezeten.
Dit!.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen zin in, ik wil eens vrouwen leren kennen zonder het gevoel te hebben dat ik ze versier.
Uiteraard, vrije tijd, teamsport hobbys, bestuursfunctie bij sportclub oid, bijbaantje waar je veel met mensen te maken hebt. Etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dit!.
Heb al lang op fok zitten zwerven zonder echt te posten dus bij deze een van mijn eerste posts.
Is er trouwens ook een andere manier om goed aan je social skills en zo te werken zonder specifiek, vrouwen te moeten versieren?.
Dat zegt meer over jou, dan over de communities.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
dan had ik toch gelijk, heb zelf een vriend die zwaar in de PUA community zit en zegt dat anders is als je het niet via vrouwen doet of zo.
Trouwens PUA communities zoals RSD hameren er altijd op dat je doormiddel van vrouwen te versieren succes op alle vlakken in je leven krijgt, maar ik zie bijvoorbeeld niet echt communities (voor zover ik weet), die confidence en zo promoten zonder dat het je doel word om zoveel mogelijk vrouwen te versieren/aanspreken/bevruchten.
Dat begrijp ik wel ja, ik ben zelf nooit gefriendzoned gelukkig..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
Als je leerd om als vrienden om te gaan, dan krijg je wat je doet: meer vriendschappen. Ik ken ook mensen die heel sociaal zijn en met iedereen kunnen opschieten, maar geen enkel vrouw die diegene wilt. Er zijn ook aso's die aan de lopende band vrouwen kunnen krijgen. Dusja.
Ja nja het is ook MIJN visie dan, ik vind het persoonlijk niet leuk om assertief vrouwen te gaan versieren, maar ja als mensen daar gelukkig van worden moeten ze het doen toch?. ik vroeg het me gewoon afquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:29 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou, dan over de communities.
Ga ik zeker ff checken bedankt!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:
The power of now, eckhart tolle. Mega community mbt meditatie
Er is maar een klein percentage die er iets in ziet, en een nog veel kleiner percentage die er ook echt zijn leven mee verandert. Het is allemaal mogelijk thoughquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja nja het is ook MIJN visie dan, ik vind het persoonlijk niet leuk om assertief vrouwen te gaan versieren, maar ja als mensen daar gelukkig van worden moeten ze het doen toch?. ik vroeg het me gewoon af.
Geen probleem.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ga ik zeker ff checken bedankt!
Ja nouja, zoals ik al zei.. ik ben niet echt van het assertief versieren, maar ik merk wel dat ik al zeker sinds 7 maanden niet meer echt denk van "Wow ik zou haar wel willen vol knallen met 1 miljard kleine just_some_random_dude's"...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen probleem.
Overigens, als je een leuke vrouw ziet en je wilt haar, dan maakt het niet uit of je op je werk bent of in de stad. Heb je dat te weinig -> minder masturberen
Was het deze? Een zeer goed filmpje vind ik!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja nouja, zoals ik al zei.. ik ben niet echt van het assertief versieren, maar ik merk wel dat ik al zeker sinds 7 maanden niet meer echt denk van "Wow ik zou haar wel willen vol knallen met 1 miljard kleine just_some_random_dude's"...
Denk dat het toch maar eens tijd word om een no fap periode in te gaan..
Grappig dat je dat zegt trouwens, had gister op youtube even iets gecheckt over hoe schadelijk porno kan zijn voor je brein. Het blijkt dus dat porno je hersenen op lange termijn veranderd, en redelijk veel mannen geen behoefte meer hebben aan echte sex aangezien ze al die hotties op hun scherm kunnen krijgen wanneer ze maar willen.
oke even voor de zekerheid, wat beweerd men hier dan wel? Want jij koppelt vaak genoeg vrouwen versieren, de aantallen vrouwen aan succes. En zoals je net deed aan populair en gewild willen zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een logisch gevolg ipv het tegenovergestelde wat hier gesteld werd. Het moet je idd niets uit maken.
dat klopt zeker, maar net als heel veel dingen is al het begin moeilijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het moet inderdaad ophouden, maar het is lastig voor mannen die al op een achterstand zitten. Vooral als ze in de omgekeerde situatie hebben gezeten.
De meest mensen hier zijn niet eens sociaal en kunnen bijna niet een goed gesprek houden. Laat ze daar eerst eens aan werken. Je zit nu alweer veel een paar stappen verder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:25 schreef firefly3 het volgende:
Als je leerd om als vrienden om te gaan, dan krijg je wat je doet: meer vriendschappen. Ik ken ook mensen die heel sociaal zijn en met iedereen kunnen opschieten, maar geen enkel vrouw die diegene wilt. Er zijn ook aso's die aan de lopende band vrouwen kunnen krijgen. Dusja.
Geen idee wie dit is, maar neem aan een PUA topper? Je bent je er van bewust dat veel onzekere mensen graag mee liften op de successen van anderen omdat ze het zelf niet kunnen en dus bij een succesvol persoon blijven plakken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:29 schreef firefly3 het volgende:
Tony robbins heeft een mega community om zich heen, het gaat over zelfontwikkeling op andere gebieden.
Ok man, speciaal voor jou. Ik zit met een groot specifiek vraagstuk, wat precies in dit topic thuis hoort.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow excuus, ik dacht dat ik in het algemene versierentopic was aanbeland en niet in dat PUA topic
Okee, ik speel met je mee met jouw vage verhaal.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ok man, speciaal voor jou. Ik zit met een groot specifiek vraagstuk, wat precies in dit topic thuis hoort.
Vandaag, sprak een leuk slowaaks meisje in m'n karateles me aan. Ze vroeg of ik mee wilde lopen met haar naar de metro, omdat met mij praten goed voor haar engels was. Ze toonde veel interesse in me door veel te praten, en het was erg gezellig. Ze nodigde me uit om morgen naar een feest te gaan met haar en een paar vriendinnen, en zei dat ik haar moest toevoegen op facebook.
Ze heeft alleen nog niks tegen me gezegd op de chat! Misschien vind ze me helemaal niet leuk, en gebruikt ze me alleen maar om engels te leren. Bovendien ben ik veel te nerveus om met onbekende meisjes naar een feestje te gaan. Ze komt er dan vast achter dat ik heel onzeker ben. Hoe kan ik het afzeggen morgen zonder dat ik een slechte indruk op haar maak?
Voor een semester, Erasmussquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:54 schreef Just_some_random_dude het volgende:
true true!.
Okay, woon je dan nu in Praag?, ja klopt als ik op vakantie was (met vrienden), dan stond ik idd soms verbaasd van me zelf als ik met vrouwen ging praten.
Ik ben een jaar geleden verhuisd naar Miami om te studeren, en ik sta nu een jaar drooghahah, maar ik merk toch wel tenminste voor mij dan, dat de meeste vrouwen hier (voor zover ik dan met ze praat) echt een bitchy houding hebben van "kijk mij lekker zijn, met mijn McChicken vetrolletje over me broek, OF de ik zeg geen hoi terug omdat ik veel squats doe in de gym en een afgetrainde bil heb. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
Terwijl ik in Amsterdam, juist heel makkelijk gezellige gesprekken aan kon gaan (zonder bijbedoelingen), en het lijkt alsof de meiden daar over het algemeen aardiger zijn en beter tegen een grapje kunnen dan hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah dat heb ik wel gemerkt ja!, heb vaak dodelijke latina blikken naar me toe gekregen nadat ik wat had gezegdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Voor een semester, Erasmuss
Ben er zelf nooit geweest, maar 1 ding kan ik je wel vertellen. Hollands sarcasme komt niet over bij Amerikanen, haha. Op dat aspect zul je jezelf dus een beetje in moeten houden ;-)
Ik vraag me af, hoe vaak heb je het al geprobeerd?
Volgens debeterebob wordt je niet serieus genomen als je vrouwen benaderd, daar gaf ik antwoord op.(Hij zei namelijk dat je dan als dorpsgek gezien gaat worden)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke even voor de zekerheid, wat beweerd men hier dan wel? Want jij koppelt vaak genoeg vrouwen versieren, de aantallen vrouwen aan succes. En zoals je net deed aan populair en gewild willen zijn.
Com plex gaf laatst aan dat hij gewoon vrouwelijke vriendschappen had soms en king toppie zat een tijdje terug ook nog in de slaapkamer van een vrouw. Dus vriendschappen is echt niet het probleem, wel het verschuilen hierachter.quote:[..]
dat klopt zeker, maar net als heel veel dingen is al het begin moeilijk
[..]
De meest mensen hier zijn niet eens sociaal en kunnen bijna niet een goed gesprek houden. Laat ze daar eerst eens aan werken. Je zit nu alweer veel een paar stappen verder.
Nee geen PUA, wat Gray zegt.quote:[..]
Geen idee wie dit is, maar neem aan een PUA topper? Je bent je er van bewust dat veel onzekere mensen graag mee liften op de successen van anderen omdat ze het zelf niet kunnen en dus bij een succesvol persoon blijven plakken.
Ik heb geen vrienden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:19 schreef firefly3 het volgende:
Com plex gaf laatst aan dat hij gewoon vrouwelijke vriendschappen had soms en king toppie zat een tijdje terug ook nog in de slaapkamer van een vrouw. Dus vriendschappen is echt niet het probleem, wel het verschuilen hierachter.
Wow, wat een verhaal.. ;-) Waarschijnlijk heb je in het begin gewoon wat pech gehad met vrouwen die toevallig een rotdag hadden, waardoor je langzamerhand begint te geloven dat iedereen zo is. Op het moment dat je in je hoofd hebt zitten dat het in Amerika lastiger is gaat je brein daar bewijs voor zoeken, en wordt dat effect dus versterkt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahah dat heb ik wel gemerkt ja!, heb vaak dodelijke latina blikken naar me toe gekregen nadat ik wat had gezegd![]()
..
ik hou de tel niet bij, meestal probeerde ik in de lift wat small talk te houden. ( je weet wel de buren en zo leren kennen, meiden die ook in het gebouw wonen), maar meestal resulteerde dit in dat ik vriendelijk en energiek "hey" zei, en ik een blik naar me toe kreeg van, ik ga echt niks terug zeggen, of ze negeerden het compleet.
De wat oudere dames ( soms milfs) die reageren meestal wel positief op mij.. maar ja ik weet het niet, ik heb liever een meid van mijn eigen leeftijd.
nja heb redelijk wat geprobeerd in bars en zo, vooral van de wat oudere vrouwen nummers gekregen van de leeftijden 35 - 52(en die 52 jarige kwam mij versieren nadat ik ff met haar dochter had lopen praten
), of dat dat de man van een van die vrouwen mij ineens smst van "Ja haar man hier, SMS haar niet!"
.
Tot nu toe maar 3 meiden van mijn leeftijd die echt leuk meededen, waarvan 1 echt zo een Miami high class meisje was waar de hele bar op aan het geilen was, ik even kort met haar gepraat, ze ging er van door en ik vroeg haar nummer, dag later gesmst maar nooit iets terug gekregen.
nummer 2, een meisje op de bus halte die verdwaald was. Spontaan meegenomen op een date a la minute, vond ze in het begin eng om mee te gaan met iemand die ze pas 5 minuten kende, maar wel gezellig gehad. Nummer gekregen en Facebook, in het begin veel praten .. maar helaas blijkt ze maagd te zijn en extreem gelovig. Merkte wel dat de aantrekking kracht er was omdat ik het gewoon in haar ogen zag, maar ik heb geen zin om me te binden aan zo een meisje dus NEXT.
nummer 3 is een teen mom van 18 met een kind van 4.. die fanatiek naakt fotos ging sturen na elkaar een tijdje te hebben leren kennen en echt zat aan te dringen om af te spreken, maar ja ik heb geen zin in ongelukjes en dat ik dat ze misschien zwanger word en geen abortus pleegt, of mij opzadelt met dat kind van haar.. verder is ze wel relaxed en denk ik dat ik haar als vriendin ga houden om misschien via haar andere meiden te ontmoeten. (alhoewel ik wel echt merk dat ze probeert te verkomen dat ik haar vriendinnen leer kennen dus tjah)
En nog een paar meiden in Malls/supermarkten die me fanatiek probeerde te versieren waar me ouders bij waren, en dat vind ik nogal awkward, heeft mede te maken door het verleden, heel veel gezeik gehad door meiden dus doe het liever niet als me ouders erbij zijn.
En nog een paar meiden die zich zowat op me schoot wierpen, maar die ik niet aantrekkelijk genoeg vond om iets mee te doen.
Dat is inderdaad onzin. Echter is er wel een hele dunne lijn tussen vrouwen aanspreken en hopeloos alle vrouwen aanspreken. Hangt natuurlijk van de manier waarop de persoon in kwestie het doet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens debeterebob wordt je niet serieus genomen als je vrouwen benaderd, daar gaf ik antwoord op.(Hij zei namelijk dat je dan als dorpsgek gezien gaat worden)
Ik kreeg tijd het idee dat hij juist niks of bijna niks had. Maar buiten dat is de basis communicatief vaardig zijn ongeacht man of vrouw.quote:Com plex gaf laatst aan dat hij gewoon vrouwelijke vriendschappen had soms en king toppie zat een tijdje terug ook nog in de slaapkamer van een vrouw. Dus vriendschappen is echt niet het probleem, wel het verschuilen hierachter.
Zal eens google.quote:Nee geen PUA, wat Gray zegt.
Wat is hier zo speciaal aan dan? Ik zie niks nieuws.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Afgelopen week lieten ze me dit zien, ''the next big thing'' daar:
Dunno, al is het wel een beetje over de top. Gaat meer even om m´n punt te bevestigen dat het nooit moeilijk kan zijn om hier een vrouw te regelen ;-)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is hier zo speciaal aan dan? Ik zie niks nieuws.
hahah toen ik dat zag dacht ik echt van.. wow.. and i'm sitting at home masturbating...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dunno, al is het wel een beetje over de top. Gaat meer even om m´n punt te bevestigen dat het nooit moeilijk kan zijn om hier een vrouw te regelen ;-)
Filmpje lijkt een combo tussen pornstar feest en Wasteland.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dunno, al is het wel een beetje over de top. Gaat meer even om m´n punt te bevestigen dat het nooit moeilijk kan zijn om hier een vrouw te regelen ;-)
Ok, in ieder geval niet geloven dat je "eerst moet leren vrouwen als vriendschap moet kunnen krijgen en super sociaal moet zijn voordat je vrouwen kunt krijgen". Uiteraard een zeer belangrijk aspect, maar dat komt vanzelf wel als je ervaring op doet.quote:
En de keuze is to PUA or not to PUA?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, in ieder geval niet geloven dat je "eerst moet leren vrouwen als vriendschap moet kunnen krijgen en super sociaal moet zijn voordat je vrouwen kunt krijgen". Uiteraard een zeer belangrijk aspect, maar dat komt vanzelf wel als je ervaring op doet.
Het is namelijk geen lineair traject. Zolang je een relatie enz ziet als iets in een verre toekomst, verklein je je kansen omdat je er minder voor open staat.
Dus m.a.w. praat met alle vrouwen op de manier hoe jij je echt voelt. Is dat vriendschappelijk, laat dan de interactie vriendschappelijk zijn. Voel je je aangetrokken tot haar, volg dan ook letterlijk je gevoel met de dingen die je denkt zegt en doet.
Hoe meer ervaring je opbouwt hoe sneller alles gaat. Aan jou de keuze of je 20 jaar groei in 4 jaar wilt proppen.
Een bootcamp zou zeker helpen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de keuze is to PUA or not to PUA?
Ik weet niet hoe ik mijn gevoelens moet beschrijven in wat ik denk, zeg en doe.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, in ieder geval niet geloven dat je "eerst moet leren vrouwen als vriendschap moet kunnen krijgen en super sociaal moet zijn voordat je vrouwen kunt krijgen". Uiteraard een zeer belangrijk aspect, maar dat komt vanzelf wel als je ervaring op doet.
Het is namelijk geen lineair traject. Zolang je een relatie enz ziet als iets in een verre toekomst, verklein je je kansen omdat je er minder voor open staat.
Dus m.a.w. praat met alle vrouwen op de manier hoe jij je echt voelt. Is dat vriendschappelijk, laat dan de interactie vriendschappelijk zijn. Voel je je aangetrokken tot haar, volg dan ook letterlijk je gevoel met de dingen die je denkt zegt en doet.
Hoe meer ervaring je opbouwt hoe sneller alles gaat. Aan jou de keuze of je 20 jaar groei in 4 jaar wilt proppen.
Hoe meer het allemaal op 1 lijn zit, hoe meer je jezelf bent op dat moment. Als je iets wilt zeggen bijvoorbeeld, zeg het meteen ipv dingen weg te filteren. Als je erover denkt om naar een vrouw toe te lopen, doe het ook daadwerkelijk. Doe je het niet, maar je denkt er wel over, dan zit je niet op 1 lijn met jezelf. Hetzelfde als dat je blijft praten terwijl je eigenlijk denkt om haar te zoenen. Als je moe bent bijvoorbeeld, verberg het niet door opgewekt proberen over te komen. En dat is zo'n beetje de grootste valkuil met "versiertips" en oude pick up stijl, dat je op een bepaalde manier "moet proberen over te komen". Dat is roeien tegen de stroom in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:51 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mijn gevoelens moet beschrijven in wat ik denk, zeg en doe.
Heb een aftermovie gezien, denk dat ik voor dit soort stuff iets te 'gewoon' ben. Misschien als ik over een jaartje een nymfomane vriendin heb ;-)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Filmpje lijkt een combo tussen pornstar feest en Wasteland.
Zoek eens op wasteland 2013 legendarisch feest waar je eens geweest moet zijn.
Daar heb ik hier gelukkig geen kans voor. Bunk met 2 andere gasten. Komende maanden worden 1 grote pornoffquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah toen ik dat zag dacht ik echt van.. wow.. and i'm sitting at home masturbating...![]()
nee true je kan gelijk hebben over dat beeld dat ik heb gekregen van de Miami girls, maar moet wel zeggen dat ik in NY meer succes had, mensen die ik hier leer kennen (Amerikanen), die zeggen ook dat Miami eigenlijk niet eens bij Amerika zou moeten horen omdat het zo anders is door de latino cultuur.
Yes precies!, sorry voor de late reactie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Was het deze? Een zeer goed filmpje vind ik!![]()
Dat is opzicht wel een goede, alhoewel ik meestal in het begin wel aardig probeerde te doen, heb ik toch iets van als de meerderheid toch een kapsones houding opzet en niet vriendelijk doet, dan ga ik ook gewoon koud doen tegen iedereen totdat ze het verdienen dat ik aardig tegen hun doe. (misschien een foute instelling maar ga er aan werken)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Daar heb ik hier gelukkig geen kans voor. Bunk met 2 andere gasten. Komende maanden worden 1 grote pornoffDe 30 day challenges blijven maar komen..
Zou als ik jou was focussen op wat jij aan je omgeving geeft, in plaats van focussen wat de omgeving jou geeft. Zeg geen gedag omdat je wil dat ze je aardig vindt, maar gewoon omdat jij een vriendelijke gast bent. Het geeft mij persoonlijk een erg goed gevoel als ik waarde kan bieden aan mensen om me heen, ookal krijg ik er niets voor terug.
Misschien gewoon die kapsones wijven even vollebak uitblaffen voor verzuurde kutsnol.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is opzicht wel een goede, alhoewel ik meestal in het begin wel aardig probeerde te doen, heb ik toch iets van als de meerderheid toch een kapsones houding opzet en niet vriendelijk doet, dan ga ik ook gewoon koud doen tegen iedereen totdat ze het verdienen dat ik aardig tegen hun doe. (misschien een foute instelling maar ga er aan werken)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb een aftermovie gezien, denk dat ik voor dit soort stuff iets te 'gewoon' ben. Misschien als ik over een jaartje een nymfomane vriendin heb ;-)
Haha, ik daag mezelf al genoeg uit de laatste tijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]ik hoor een uitdaging
![]()
Het is inderdaad wel aardig gek. Maar moet wel zeggen dat als je er bent er snel aan gewent bent en je hoeft niet mee te doen natuurlijk. Je moet ook alleen even over het drempeltje kleding verplichting heen
Het is heel begrijpelijk, maar schiet je er iets mee op? Geeft het je een goed gevoel om mensen chagorijnig aan te kijken en kortaf te doen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is opzicht wel een goede, alhoewel ik meestal in het begin wel aardig probeerde te doen, heb ik toch iets van als de meerderheid toch een kapsones houding opzet en niet vriendelijk doet, dan ga ik ook gewoon koud doen tegen iedereen totdat ze het verdienen dat ik aardig tegen hun doe. (misschien een foute instelling maar ga er aan werken)
Je hebt gelijk, ik schiet er niks mee op. Heb ook wel gemerkt dat ik dat pas doe sinds dat ik in Miami ben, als ik in Nederland ben is de sfeer gewoon chill. Tijd voor verandering!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is heel begrijpelijk, maar schiet je er iets mee op? Geeft het je een goed gevoel om mensen chagorijnig aan te kijken en kortaf te doen?
Vind jij het niet fijn met een meisje te zijn? Beetje intiem zijn? Maakt me gewoon gelukkig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk de lol vandaan uit het versieren?
Voor (laat ik maar wat namen invullen) Pope of dope en firefly lijkt het vooral een bezigheid van ''zelfontwikkeling'' eigenlijk door veel oefenen met vrouwen in staat zijn om aantrekkingskracht uit te oefenen + een stukje zelfvertrouwen dan allicht wat erbij komt kijken.
Voor anderen?
Oh maar ik heb zat meisjes aangesproken hoor maar dit is geen direct gevolg daaruit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Vind jij het niet fijn met een meisje te zijn? Beetje intiem zijn? Maakt me gewoon gelukkig.
Dat gevoel is voor mij juist iets om het wel te doen. En het is maar goed dat niet alles zo makkelijk gaat en het een beetje weerstand heeft, dan is de verovering des te leuker en voldoenenderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh maar ik heb zat meisjes aangesproken hoor maar dit is geen direct gevolg daaruit.
Punt is dat dat voor mij zeker niet zo voelt ook omdat het eigenlijk nooit gebeurt is op die manier.
Dus nee daaraan denken maakt het voor mij alleen maar minder leuk waardoor ik er geen zin meer in heb.
Ik heb het niet zo op ''veroveren''quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat gevoel is voor mij juist iets om het wel te doen. En het is maar goed dat niet alles zo makkelijk gaat en het een beetje weerstand heeft, dan is de verovering des te leuker en voldoenender
nope in mijn tijd was het leer of lakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Haha, ik daag mezelf al genoeg uit de laatste tijd.
Een swimsuit volstaat niet zeker
Het is echt niet altijd leuk. Heb genoeg kutavonden achter de rug, en honderden afwijzingen. Echter, wanneer je dan na al dat werken wakker wordt met dat veel te mooie meisje in je armen, is het het allemaal heel erg waard. Kan je beter voldoening dan lol noemen denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk de lol vandaan uit het versieren?
Voor (laat ik maar wat namen invullen) Pope of dope en firefly lijkt het vooral een bezigheid van ''zelfontwikkeling'' eigenlijk door veel oefenen met vrouwen in staat zijn om aantrekkingskracht uit te oefenen + een stukje zelfvertrouwen dan allicht wat erbij komt kijken.
Voor anderen?
Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Justsomedude. Begin met het focussen met geven zonder er dingen voor terug te verwachten. Als een chick niet wil praten/moeilijk doet, dan is dat toch haar probleem? Waarom zou JIJ je lust om vrouwen te versieren daar door laten verneuken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op ''veroveren''
Ik wil een leuk iemand ontmoeten waarbij het wederzijds klikt.
''veroveren'' klinkt voor mij alsof het allemaal van 1 kant komt en er dan uiteindelijk ''ingegeven'' wordt oid.
Klinkt gewoon kut.
Succes er mee man. Veel plezier in Miami. Geniet van het mooie weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik schiet er niks mee op. Heb ook wel gemerkt dat ik dat pas doe sinds dat ik in Miami ben, als ik in Nederland ben is de sfeer gewoon chill. Tijd voor verandering!.
Haha, als een leuke chick er heel enthousiast over is en me meevraagt zal ik er geen nee tegen zeggen, maar om het zelf te gaan hypen bij m'n vrienden gaat hem waarschijnlijk niet wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nope in mijn tijd was het leer of lak
Als jij bedoelt dat het een beetje geforceerd over komt of zo, dan heb ik precies het zelfde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''veroveren'' klinkt voor mij alsof het allemaal van 1 kant komt en er dan uiteindelijk ''ingegeven'' wordt oid.
Klinkt gewoon kut.
Thanks!, dat komt helemaal goed!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Succes er mee man. Veel plezier in Miami. Geniet van het mooie weer
Ja als jij niks doet en zij niks doet blijf je de rest van je leven alleen. 99 van de 100 keer ben jij toch degene die haar over de drempel moet trekken. Ook als ze jou ook helemaal super vindt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt gewoon kut.
Nouja in zekere zin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als jij bedoelt dat het een beetje geforceerd over komt of zo, dan heb ik precies het zelfde.
Ik heb namelijk ook liever dat ik iemand ontmoet via werk/college en dan normaal ga praten, en voordat ik doorheb waar ik mee bezig ben, dan ben ik aan het flirten en gaat het natuurlijk.
Als je zo random op iemand afstapt, dan is het van oh diegene is wel leuk, even kijken of het klikt en dan gaat het voor mij niet meer natuurlijk.
heb jij dat ook?
Daar heb ik geen last van hoor, dat soort ongein zou ik nooit op mezelf projecteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Justsomedude. Begin met het focussen met geven zonder er dingen voor terug te verwachten. Als een chick niet wil praten/moeilijk doet, dan is dat toch haar probleem? Waarom zou JIJ je lust om vrouwen te versieren daar door laten verneuken?
Ja alleen de motivatie is nogal problematisch he -.-quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Hoe vaker je het doet hoe normaler het voor je voelt. En kt, je weet wat je moet doen, daar hadden we het al een keer over
Sja dan heeft diegene wss geen intresse of is altijd heel stil en droog. Let it be.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Blegh, kan er slecht tegen als je een gesprek uit een persoon moet trekken, laat maar weer zitten -.-
Ik geloof meer in dat als ze je aandacht lijkt te waarderen dat je daar moeite in ''zou'' moeten stoppen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sja dan heeft diegene wss geen intresse of is altijd heel stil en droog. Let it be.als ze intresse heeft komt ze wel weer naar jou toe.
Sja je zei eerder al; het moet wel wederzijds zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof meer in dat als ze je aandacht lijkt te waarderen dat je daar moeite in ''zou'' moeten stoppen.
Input wordt vrijwel altijd in het begin verwacht van de man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sja je zei eerder al; het moet wel wederzijds zijndan mag er ook wederzijds enige input gegeven worden.
ik snap wat je bedoelt!, ik heb zelf namelijk ook het zelfde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja in zekere zin.
Het ligt er nogal dik bovenop dat je iemand aanspreekt omdat je je tot wat je ziet aangetrokken voelt.
Tis niet echt ''gewoon een praatje maken'' als je meters voor iemand aflegt.
En als iemand naast je staat en je gaat een praatje maken is het al een ander verhaal, maar dan nog... Een praatje maken is heel iets anders dan moeite doen om iemand te leren kennen... De tijd is totaal niet ruim ook, je bent beide met iets bezig op die momenten waardoor je in principe ook erg snel iets moet duidelijk maken (dat je haar wel ziet zitten) in principe is het mensen die je niet kent uitvragen voor een date, wat voor mij wel raar voelt.
Komt daarnaast weer kijken dat het allemaal een beetje ongewoon voelt sowieso om mensen waar je in principe niks mee hebt behalve dat je allebei op hetzelfde moment in de appie heyn staat opeens te willen leren kennen. (waarom die drang voor iemand waar je niks van weet eigenlijk?)
Misschien is dat lichamelijk en seksueel gezien allemaal een heel ander verhaal, maar ik durf niet zo te denken dat ik gewoon iemand het bed in ga lullen... Ik ben daar in principe niet naar opzoek.
Samenvatting: Te weinig drang om iemand te leren kennen als ik haar niet al een klein beetje ken.
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom sommen jullie niet de tips op in de OP elke keer zodat er in ieder geval wat meer nuttigs is dan slechts de tips geven aan één persoon zelf... (afgezien van de mogelijkheid om alle delen door te nemen natuurlijk)
''whatsup cutie'' is ook echt zo een openingszin dat je gewoon een klap op je hoofd verdient overigensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Godshand het volgende:
Altijd bij je principes blijven, zoals deze gast:
Wel een typisch voorbeeld van als een knappe man dat zegt dan is het zelfverzekerd en als een lelijkerd dat had gedaan was het opdringerig en engquote:
Dit is een soort van vertellen dat er geen manier is om een meisje te krijgen zonder op hardcore versiertour te gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).
Jammergenoeg posten daar niet zoveel mensen omdat het geen maatschappelijk geaccepteerde levenswijze is.
Wat wil je liever, nu een vriendin en als het uitgaat begin je op nul waarbij je heel lang moet wachten, of je gaat keihard zoveel mogelijk interne angsten wissen waardoor je gedurende je gehele leven 200% meer kans maakt op een leuke meid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit is een soort van vertellen dat er geen manier is om een meisje te krijgen zonder op hardcore versiertour te gaan
Eerder omdat sociale omgang tussen mensen zo persoonlijk is dat meer dan gouden clichés geen nut hebben om te plaatsen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, er bestaat geen handleiding voor dit soort omstandigheden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).
Dat zou je ook kunnen zeggen, ja...quote:Jammergenoeg posten daar niet zoveel mensen omdat het geen maatschappelijk geaccepteerde levenswijze is.
Gouden tips in de OP hoeven ook niet. Maar als er in ieder geval iets stond over dat je je netjes moet kleden en verzorgen. En zulke basic dingen. En misschien wat minder basic dingen ook. Gewoon richtlijnen waar veel personen hetzelfde over denken.. En bij kleding dan wat linkjes naar verschillende kleding die meiden mooi vinden voor mannen en omgekeerd e.d. (als voorbeeld). Er is genoeg voor te bedenken wat nog wel een praktisch nut heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Eerder omdat sociale omgang tussen mensen zo persoonlijk is dat meer dan gouden clichés geen nut hebben om te plaatsen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, er bestaat geen handleiding voor dit soort omstandigheden.
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen, ja...
Interne angsten zegt die.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat wil je liever, nu een vriendin en als het uitgaat begin je op nul waarbij je heel lang moet wachten, of je gaat keihard zoveel mogelijk interne angsten wissen waardoor je gedurende je gehele leven 200% meer kans maakt op een leuke meid?
Volgens mij heb je best wel de angst om jezelf emotioneel open te stellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Interne angsten zegt die.
Zo serieus neem ik mezelf niet.
Dat is geen angst, dat is meer een moeite die ik niet neem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je best wel de angst om jezelf emotioneel open te stellen
Het kost je moeite omdat je er een angst voor hebt;) Het moet je geen moeite kosten om je zo open te stellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen angst, dat is meer een moeite die ik niet neem.
Uhhuh, ik ben doodsbang.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kost je moeite omdat je er een angst voor hebt;) Het moet je geen moeite kosten om je zo open te stellen
Je hoeft niet perse de hele tijd extravert te zijn om een hechte connectie te kunnen krijgen met een vrouw. Je rationaliseert het dat je "er geen zin in hebt", maar het "geen zin erin hebben" komt vooral door het negatieve. Niets leukers dan een connectie opbouwen met een vrouw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uhhuh, ik ben doodsbang.
Dat is jouw mening, die nogal gemakkelijk onderuit te werpen is door te stellen dat niet iedereen een extraverte persoonlijkheid heeft.
Dat je ergens negatief over denkt maakt je ergens niet bang voor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse de hele tijd extravert te zijn om een hechte connectie te kunnen krijgen met een vrouw. Je rationaliseert het dat je "er geen zin in hebt", maar het "geen zin erin hebben" komt vooral door het negatieve. Niets leukers dan een connectie opbouwen met een vrouw.
Maar ondertussen een hele overdosis aan porno en dromen over een leuke meid die je tegen komtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je ergens negatief over denkt maakt je ergens niet bang voor.
En waarom eigenlijk negatief gelijk?
Als je ergens niet positief over denkt maakt het niet gelijk dat je ergens negatief over denkt.
Keb gewoon problemen om ergens warm van te draaien.
Wat heeft dat te maken met ergens niet positief over denken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar ondertussen een hele overdosis aan porno en dromen over een leuke meid die je tegen komtDat de ene helft onderdrukt wordt omdat je met een voet buiten de deur stapt is puur door angsten. (ook onbewust)
1) Je seksuele interesse in vrouwen opvoerenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met ergens niet positief over denken?
Ja ik denk er niet positief over en ik mis om die reden alle kans om een leuke vrouw te ontmoeten.
Hoe wil je dat oplossen?
Hoe wil je dat positief maken?
Na 2 dagen no-fap is de drang om porno te kijken gigantisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1) Je seksuele interesse in vrouwen opvoeren
2) Positieve ervaringen opbouwen door het gewoon te doen, zoals pope of dope zegt "niet proberen waarde af te pakken van een vrouw". Leer ervan te genieten om een glimlach op de gezicht van een vrouw te toveren. Als je dat niet wilt, tja
Zal heel goed werken denk ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef Susteren het volgende:
Instagram Flirt Guide
Wat je moet doen ik het volgende:
• 1 - Pak een foto waar je goed en duidelijk opstaat als profielfoto, zodat ze meteen zien wie je bent. Neem alsjeblieft niet je huisdier of iets dergelijks als foto.
• 2 - Zoek op Instagram naar tags als #dutch #dutchgirl of #[je woonplaats], aan een meid uit Sidney heb je namelijk natuurlijk weinig.
• 3 - Like 2 of 3 foto's. Meer dan 1 omdat je interesse anders niet opvalt, niet meer dan 3 omdat het anders stalkerig overkomt.
• 4 - Wanneer je dit bij een stuk of 5 meiden doet zullen waarschijnlijk 1 of 2 jouw profiel bezoeken en ook een paar foto's liken. Dit kan 2 redenen hebben: ze geven gewoon likebacks (meestal liken ze dan gewoon je laatste foto's), óf ze kunnen interesse in je hebben. Indien dit het geval is liken ze vaak ook oudere foto's (hiervoor moet je immers naar beneden scrollen).
• 5 - Nu komt het belangrijkste: geef GEEN likes terug, maar comment op een foto met een complimentje. Houd het simpel en netjes, dit kan bijvoorbeeld "Prachtig!" of "Mooi hoor!" zijn. Doe het bij een foto waar geen borsten of blote benen te zien zijn, anders lijkt het of je verkeerde intenties hebt.
• 6 - Als een meisje niet in je geinteresseerd is zal ze waarschijnlijk "Dankjewel" of iets dergelijks zeggen, maar als ze hierna op een foto van jouw een compliment geeft kan de volgende move van je het vragen van d'r nummer of Facebook zijn.
• 7 - Succes en have fun!
Jep, doe dit al een paar maanden zo, best een paar leuke meisjes door ontmoet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal heel goed werken denk ik eigenlijk.
Zelf verzonnen?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, doe dit al een paar maanden zo, best een paar leuke meisjes door ontmoet!
Niemand blijven hangen vvan die dames eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, doe dit al een paar maanden zo, best een paar leuke meisjes door ontmoet!
Nope helaasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niemand blijven hangen vvan die dames eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...
En nu??
Het gaat helemaal fout.
Tering, je moet echt meer smooth zijn gastquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Iedereen denkt dat ik een troll ben maar helaas.. Dit is het zelfde meisje van die OkC printscreens. Ik liep toen vast en had wat hulp gekregen van FOK! maar dit heeft niet echt goed uitgepakt.
Je moet gewoon eenvoudige complimentjes geven, dat werkt altijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Joh, dat weet ik ook wel maar dat lukt me blijkbaar niet?
Zijn vrouwen daadwerkelijk gevoelig voor mooie worden als: "prinsesje" "mijn allerliefste" "wil je nooit meer kwijt" lijkt mij van niet toch?
Er is natuurlijk ook nog een soort middenweg tussen lomp en een galante prins uit een sprookjesboekquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Joh, dat weet ik ook wel maar dat lukt me blijkbaar niet?
Zijn vrouwen daadwerkelijk gevoelig voor mooie worden als: "prinsesje" "mijn allerliefste" "wil je nooit meer kwijt" lijkt mij van niet toch?
Oh op mijn profiel had ik gewoon een gezicht foto hoor, ik vond het raar dat ze opeens over een foto begon. Ik wil dan ook wel een foto terug zien. Waarom mag zij mij wel vleeschkeuren en ik haar niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:04 schreef blondetrien het volgende:
Jezus Dimachaerus ...![]()
Even wat puntjes voor je gesprek.
Waarom typeer je iemand die gewoon een foto wil zien als oppervlakkig? Wat is er oppervlakkig aan willen weten waar je mee omgaat? Komt niet erg aardig over (en geeft me het idee van onzeker/rugzakje?).
Die opmerking over in bed liggen vind ik ook vrij lomp en verder vind ik je voor zover ik zie in die paar zinnen nogal dwingend over komen ("jij wilde oppervlakkig doen, nu wil ik een foto van jou zien..." - kan je best willen, maar kan je ook vragen he! Als je het wat aardiger zegt krijg je hem misschien), doe effe rustig joh.
Ik heb een aantal dagen deze aanpak gehanteerd maar alles kwam van mijn kant en het liep daarna dus dood. Dus dit keer wat anders geprobeerd maar nu zit ik weer teveel aan het verkeerde eind van het spectrum.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
Gewoon wat koetjes en kalfjes, wat ze vandaag gaat doen. Of ze nog gaat dansen vanavond. In welk land die foto is gemaakt. (Intussen grapjes maken of dingen grappig zeggen)
Op het moment dat iemand mij oppervlakkig zou noemen omdat ik een foto wil zien zegt dat voor mij al dusdanig veel over die persoon dat het van mij niet meer zou hoeven..... de eerste belediging al binnen, nog voor een date? Zou je dat zelf aantrekkelijk vinden? Ze kent je niet, dus ja, in dat geval zou ik het ook lekker afkappen, kan immers nog makkelijk. Vind het al heel wat dat ze gewoon doorpraat met je eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh op mijn profiel had ik gewoon een gezicht foto hoor, ik vond het raar dat ze opeens over een foto begon. Ik wil dan ook wel een foto terug zien. Waarom mag zij mij wel vleeschkeuren en ik haar niet?
Ik kwam idd wel TE pushy over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit komt toch ontzettend boring en lame over?![]()
Het was dan ook een goeie pic.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef blondetrien het volgende:
Ze kent je niet, dus ja, in dat geval zou ik het ook lekker afkappen, kan immers nog makkelijk. Vind het al heel wat dat ze gewoon doorpraat met je eigenlijk.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb nog een ander gesprek met iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit komt toch ontzettend boring en lame over?![]()
Jij was toch Turks? Heb je het weleens bij Turkse dames geprobeerd?
Ja, nee. Bij Turkse dames moet ik al helemaal niet aankomen ben ik bang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:28 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Jij was toch Turks? Heb je het weleens bij Turkse dames geprobeerd?
Als je zo praat als in dat eerste gesprek niet nee, maar met zo een gesprek kan je bij weinig meisjes succes boekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, nee. Bij Turkse dames moet ik al helemaal niet aankomen ben ik bang.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesprek van eergister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...
En nu??
Het gaat helemaal fout.wat een kansloos gesprek van jou kant
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Stiggie het volgende:
[..]Wat een kansloos gesprek van jouw kant.
Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je moet gewoon eenvoudige complimentjes geven, dat werkt altijd.
Niet "je bent echt lekker" maar "knap".
Tevens nooit zelf over sex beginnen, als een meisje echt geil is en ze ziet je zitten zal ze zelf hints geven, daar moet je op inspelen. Als jij begint lijk je net een freak.
Sure, en het ene meisje die zal er nog een stapje bovenop gooien ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..
Ik wil echt heel graag ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik denk dat jij het TE graag wilt..
ik heb zelf namelijk ook gemerkt, dat zodra ik er met de mindset in ga om een vrouw te versieren, ik altijd kei en keihard faal.
Maar af en toe kom ik in zo een soort fase dat ik helemaal niks achter het gesprek zoek, en gewoon aan het kloten ben en echt een connectie opbouw met die meid en dan voordat ik het weet is het sexueel aan het worden (en dan heb ik er vaak spijt van dat ik er op in ga, omdat ik dat meisje dan niet per se wou versieren)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is...
Ga gewoon met de intentie om echt meiden te leren kennen waar mee je kan lachen, net zoals met je vrienden en dan komt het vanzelf wel.
Bij mij werkt het andersom.quote:
Ik wil ze niet leren kennen, ik voel me alleen fysiek aangetrokken tot ze, niet emotioneel. Ik wil ook geen relatie e.d.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij werkt het andersom.
Als het plain versieren was zou het gemakkelijk gaan, maar ik wil iets gelijkwaardigs en met wat meer liefde erin zegmaar.
Dan voelt het kut om te versieren want dat voelt dan weer te oppervlakkig oid
Naja fuck it, iemand aanspreken om iemand te leren kennen is een goede tip denk ik, ook voor mij.
Dan is het toch juist simpel? Ik bedoel, dan heb je alle vrijheid om ze te manipuleren wat dat betreft zonder er nare gevoelens bij te voelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil ze niet leren kennen, ik voel me alleen fysiek aangetrokken tot ze, niet emotioneel. Ik wil ook geen relatie e.d.
Het draait ook voornamelijk om zelf vertrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb echt enorm de indruk dat als je als man met half zelfvertrouwen een dame aanspreekt dat ze je snoeihard negeren.
De dagen dat ik goed in mijn vel zit en extraverte jongen speel is het 180* anders.
Ik vind dat gewoon achterlijk oppervlakkig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Het draait ook voornamelijk om zelf vertrouwen.
Hey ik begrijp je 100% man, dat hele concept van dat je de juiste dingen moet zeggen en als man altijd de eerste stap moet doen vind ik ook belachelijk!.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon achterlijk oppervlakkig.
Maargoed, vrouwen ''moeten'' versiert worden, dus je moet de juiste snaren ''bespelen'' als man.
If you dont, nothing happens.
Voelt zo fucking stom dit alles bij elkaar.
A oppervlakkig en B je moet er moeite voor doen.
Alsof je met een apparaat bezig bent waar je X tijd in moet stoppen en dat je dan een cadeautje krijgt oid.
Maargoed, tegelijkertijd zit dat biologische mechanisme zo bij een gemiddelde vent in elkaar dat hij sowieso erg graag vrouwelijke aandacht krijgt, zo ook bij mij, alleen om er dus moeite voor te doen wordt nogal ernstig belemmerd door dat verneukte beeld.
Ik heb een tijdje nogal bedreven sociaal gedaan in het uitgaansleven tegen vrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Mag ik vragen hoe jij aan dat verneukte beeld bent gekomen?.
Weetje wat ik dan heel simpel denk, als je niet in staat bent om op normaal niveau gewoon te praten met mensen en mensen dus simpelweg eerst gaat leren kennen voordat je iets laat gebeuren dat je dan een stuk makkelijker bent dan wanneer je dus wel eerst gewoon normaal iemand een beetje leert kennen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ohhh, ja nou weetje wat het probleem is... veel vrouwen zullen nooit veel interesse in de man tonen omdat het dan misschien overkomt alsof ze te makkelijk zou zijn.
Heb je nooit een meid leren kennen die je nniet direct wou versieren, maar meer bij dacht van gewoon gezellig lullen?.
ik heb ook het zelfde denk ik, ik heb dan ook nooit met een meid die ik in club heb leren kennen een diepe connectie gemaakt, vind het allemaal te oppervlakkig en vind het meer een plaats om slap te lullen en misschien een ONS te regelen.
Misschien zou je eens moeten overwegen om op andere plekken vrouwen te leren kennen, waar het belangrijker is om een diepe connectie te bouwen door middel van een gesprek voordat je het kan laten escaleren tot meer dan dat.
Ik zeg niet dat ik met een chagrijnige kutkop sta hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Dat laatste wat je zegt nja, ik weet dat jij het ook niet leuk vind om op meiden af te stappen, maar stel dat je toch zou moeten doen he, zou jij dan ooit op een meid afstaan waarvan je kan zien dat ze het niet leuk vind om er te zijn op dat moment?, en die dus waarschijnlijk niet gezellig gaat doen?.
True.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat ik dan heel simpel denk, als je niet in staat bent om op normaal niveau gewoon te praten met mensen en mensen dus simpelweg eerst gaat leren kennen voordat je iets laat gebeuren dat je dan een stuk makkelijker bent dan wanneer je dus wel eerst gewoon normaal iemand een beetje leert kennen.
Dan nog kan ik niet 'manipuleren' weet niet eens hoe zoiets moet en wat het inhoud.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is het toch juist simpel? Ik bedoel, dan heb je alle vrijheid om ze te manipuleren wat dat betreft zonder er nare gevoelens bij te voelen.
En uiteindelijk is dat ''manipuleren'' nog eens aantrekkelijk gedrag vertonen ook.
Ik heb er persoonlijk niet zoveel ideetjes over. Ik ben misschien ook niet het standaard vrouwtje waar je reactie van wilt. Mannen hoeven van mij namelijk helemaal niet zoveel moeite te doen. Als de klik er is, is 'ie er. Als een kerel zich heel anders voor doet dan hij is gaat het uiteindelijk toch niet werken. Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:10 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed, wat is de point of view van een vrouw hierover?
Dat doet een kerel niet door 100% zichzelf te zijn, hij zal er altijd een stapje erbovenop moeten doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.
Hij zal hoe dan ook moeten escaleren, met wat praten kom je er niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is
Heb bij mijn huidige kerel het idee dat hij tot nu toe niet heel veel er bovenop heeft gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat doet een kerel niet door 100% zichzelf te zijn, hij zal er altijd een stapje erbovenop moeten doen.
[..]
Ik praat eigenlijk over een stap minder ver.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk niet zoveel ideetjes over. Ik ben misschien ook niet het standaard vrouwtje waar je reactie van wilt. Mannen hoeven van mij namelijk helemaal niet zoveel moeite te doen. Als de klik er is, is 'ie er. Als een kerel zich heel anders voor doet dan hij is gaat het uiteindelijk toch niet werken. Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.
Zo'n sneue manipulerende gast heb ik één keer gehad en daar heb ik gelukkig veel van geleerd en ik herken ze nu wel denk ik.Ik wil gewoon liever iemand die echt is, niet iemand die zich steeds verstopt achter een leuk maskertje.
Als je verliefd bent ga je de negatieve puntjes uiteindelijk toch wel als iets moois zien (tenzij het natuurlijk totaal horkgedrag is zoals op de vorige paginadan knap je vantevoren als het goed is al af vanuit je eigen instinct ). Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is (en dus niet te hard probeert, ik weet niet waar dat verschil zit, maar dat merk je echt wel) dan dat ik het idee moet hebben dat iemand alleen maar met me praat omdat hij me als een soort 'prooi' ziet ofzo.
![]()
Maarja, ik ben dus ook niet zo'n ONS persoon. Saai he.
uiterlijk is het visite kaartje, zie het als een restaurant, als het van buiten niet echt aantrekkelijk uit ziet, neem ik aan dat je ook niet naar binnen gaat om daar te eten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik praat eigenlijk over een stap minder ver.
Als je eenmaal praat maakt het in principe geen reet meer uit, ik weet alleen uit ervaring dat je appearance nogal hard wordt beoordeeld om uberhaupt gezellig te gaan praten.
Je hoeft niet gelijk binnen te eten als de kok iets aan je vraagt en je er een praatje mee maaktquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
uiterlijk is het visite kaartje, zie het als een restaurant, als het van buiten niet echt aantrekkelijk uit ziet, neem ik aan dat je ook niet naar binnen gaat om daar te eten.
ik zou de kok negeren als hij me dan zou aanspreken hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk binnen te eten als de kok iets aan je vraagt en je er een praatje mee maakt
Wat je in de pick up wereld steeds beter begint te leren is om jezelf geheel los te koppelen van eindresultaat en juist niet te voeden van vrouwelijk aandacht. Je moet er hard voor gaan maar tegelijkertijd moet het je niets uit maken. Dat vinden vrouwen juist aantrekkelijk, een man die gaat voor wat hij wilt en toch geheel op eigen benen kan staan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Aldus de persoon die er alles aan doet om aandacht van vrouwen te krijgen, inclusief de wekker zetten om half 1 's nachts om geforceerd nog een paar uurtjes te gaan stappen als onderdeel van het 'game plan'!
Dat jij op afhankelijke aandacht smekende (onzekere) jongens valt is misschien een uitzonderingquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, wacht, hier komen we weer op het punt waar jij mij gaat uitleggen wat álle vrouwen willen!
Ik haak weer af.
Ze maakt het vrij uitdagend door te zeggen of ze een sexy jurk moet aantrekken en jij maakt het gesprek zo aseksueel mogelijk. Je kunt vrij weinig fout of goed doen in een berichtje, maar dit klinkt alsof ze een leuke dvdtje mee neemtquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
"Klinkt meer dan goed! Leuk! Tot zo!"
Het maakt niks uit wat je zegt, want ze vind je duidelijk al leuk. Ze komt naar jou toe en trekt iets geils aan, je bent al binnen man. Voorbeeldje wat mij zo te binnen schiet: ''Goed idee! Niet te sexy though, ik moet me nog wel kunnen concentreren op het koken ;-) ''quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:15 schreef Dirkos1987 het volgende:
Tijdje aan het sms'en met een dame, alleen is het afgelopen weekend wat rustig geweest.
Dacht net dus zal weer eens wat sturen, dus stuurde ik:
Ik ben de kok vanavond, toevallig zin in een diner voor 2 met mij ;-) ? ze woont redelijk ver van me af dus weet helaas vrijwel zeker dat ze nooit gaat komen op een doordeweekse avond maar was benieuwd naar haar reactie.
Nu stuurde ze dus terug: Ja!.. Zal ik een sexy jurk aan doen?
En heel raar maar nu twijfel ik dus wat ik terug moet sturen.
Gewoon luchtig op antwoorden: Ja!.. maar schiet wel op want het is bijna klaar!
Of zeggen dat ze die jurk daar niet voor nodig heeft?
tips?
Ik wel, je lafheid en bang voor afwijzing. Geen zorgen, iedereen heeft het. Heb een truukje voor je om het wat minder ''eng'' te maken. Volgende keer dat een vrouw naar je kijkt (neem aan dat je dat bedoelt), open haar nonverbaal. Zwaai eventjes, hef je drankje, wijs naar haar, whatever. Doe iig iets wat een reactie uitlokt. Aan haar reactie kan je precies zien hoe ze gaat reageren als je er op af zou stappen, dus hoef je nergens meer bang voor te zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:26 schreef ArnosL het volgende:
Ik voel me een faalhaas. Afgelopen weekend weer eens een aantal vrouwen laten gaan die overduidelijk om m'n aandacht vroegen, maar iets houdt me tegen om op ze af te stappen.
Vrienden weten het ook dat ik het moeilijk vind om op iemand af te stappen en helpen ook wel eens om me in contact te brengen met leuke vrouwen, maar iets houdt me tegen. Ik weet alleen niet wat.
Goeie, binnenkort maar eens uitproberen. Kieken wat het wordtquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik wel, je lafheid en bang voor afwijzing. Geen zorgen, iedereen heeft het. Heb een truukje voor je om het wat minder ''eng'' te maken. Volgende keer dat een vrouw naar je kijkt (neem aan dat je dat bedoelt), open haar nonverbaal. Zwaai eventjes, hef je drankje, wijs naar haar, whatever. Doe iig iets wat een reactie uitlokt. Aan haar reactie kan je precies zien hoe ze gaat reageren als je er op af zou stappen, dus hoef je nergens meer bang voor te zijn
Hmm interestingquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik wel, je lafheid en bang voor afwijzing. Geen zorgen, iedereen heeft het. Heb een truukje voor je om het wat minder ''eng'' te maken. Volgende keer dat een vrouw naar je kijkt (neem aan dat je dat bedoelt), open haar nonverbaal. Zwaai eventjes, hef je drankje, wijs naar haar, whatever. Doe iig iets wat een reactie uitlokt. Aan haar reactie kan je precies zien hoe ze gaat reageren als je er op af zou stappen, dus hoef je nergens meer bang voor te zijn
Whut?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm interesting.
Ik heb me eigenlijk al best lang zitten afvragen he, hoe het komt dat de meerderheid van de mannen niet eens zo heel goed in het versierspel is (inclusief mij).
Zou het gebrek aan ervaring zijn?, opvoeding?, gewoon pure onzekerheid? (maar waarom zouden die smooth mocros en kempi's dan wel goed zijn?).
De meeste van ons komen in (sex)relaties door puur geluk, we laten het echt afhankelijk zijn van ALLE andere factoren behalve onszelf.
Zo ben ik serieus nog nooit in mijn hele leven op een meid afgestapt die ik niet ken, haar nummer weten te regelen, een date mee hebben en daarmee het bed in te belanden, wel heb ik dan talloze kansen gehad (die ik vaak heb gemist) maar ook vaak dat ik alleen dus via vrienden een meid leer kennen,school of werk (beetje de veilige omgevingen).
en zo ken ik met mij nog talloze voorbeelden (lees: bijna elke andere man/jongen die ik ken).
Je zou toch denken dat het instinct van de man zou zijn om te versieren dus ze daar automatisch goed in zouden zijn?, en waarom zijn vrouwen dan wel altijd goed met hun hints te geven en zo?.
Je hebt een motor. Chick magnet. Gebruik dat ding!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Goeie, binnenkort maar eens uitproberen. Kieken wat het wordt
Vlag over 't hoofd in de mond en neuken voor 't vaderland!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
Dat zou mij eigenlijk best kunnen helpen met versieren:
Hoe zorg ik ervoor dat ik het ''goed'' ga vinden om een vrouw te versieren zonder dat haar innerlijk uitmaakt?
Ja dat helpt niet, ik voel me er nu nog steeds niet goed over om dat dan te doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vlag over 't hoofd in de mond en neuken voor 't vaderland!
Zak over de kop vlag in de kont bedoel je zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vlag over 't hoofd in de mond en neuken voor 't vaderland!
Dan lees je er maar over heen meid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
*geen aardige woorden*
Die jolige woorden van je vind ik vervelend meneer 3vouddinges.
Is een optie, maar allicht doe je iets met de info.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan lees je er maar over heen meid.
Computer says no.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is een optie, maar allicht doe je iets met de info.
ging im het innerlijk wat niet mee mocht tellen, dus dan maar gaggen met eev vlagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zak over de kop vlag in de kont bedoel je zeker
Heel slimquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ging im het innerlijk wat niet mee mocht tellen, dus dan maar gaggen met eev vlagdoor een zak kun je nog heen praten
Je hebt toch ballen? Toon ze dan. Figuurlijk gesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel slim
Maar ehh, het probleem ligt niet bij de meisjes maar bij mezelf, ik zou dat nooit kunnen doen
Daar ben ik veel te onschuldig voor.
Dat is het probleeeeeheeemzhmmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch ballen? Toon ze dan. Figuurlijk gesproken.
Minder porno totdat je moraal een beetje veranderd for fuck sakequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het probleeeeeheeemzhmm
Die ballen heb ik best, mijn moraal zit (op dit punt) in de weg, het voelt niet goed om op grond van iemands uiterlijk iemand uit te vragen.
Laatst verkocht helaas. In het voorjaar neem ik die van m'n broer over, maar daar heb ik momenteel weinig aan omdat hij schade heeft geredenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt een motor. Chick magnet. Gebruik dat ding!
Helpt toch niet. Alles wat tegen het "ik ben goed genoeg" principe in gaat kan zelfs tegen je werken. Geen enkele vrouw zal vallen omdat diegene op een motor zit, ze kijken allemaal naar de persoon daarop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Laatst verkocht helaas. In het voorjaar neem ik die van m'n broer over, maar daar heb ik momenteel weinig aan omdat hij schade heeft gereden
Jammer joh. 1 van de vele voorbeelden uit verschillende onderzoeken onder duizenden vrouwen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Helpt toch niet. Alles wat tegen het "ik ben goed genoeg" principe in gaat kan zelfs tegen je werken. Geen enkele vrouw zal vallen omdat diegene op een motor zit, ze kijken allemaal naar de persoon daarop.
Gelukkig bleek ook uit de zelfde onderzoeken dat vrouwen die een relatie wilde het geen reet uitmaakt. Echter de vrouwen die alleen een "pleziertje" wilde keken juist wel naar die dure auto.quote:Mannen bleken geld uit te geven aan luxe artikelen om vrouwen te imponeren en versieren. Vrouwen doen dit niet om indruk te maken op mannen. De onderzoekers ontdekten dat vrouwen een man die ervoor koos een dure sportwagen te kopen, zoals bijvoorbeeld een Porsche, aantrekkelijker vinden dan dezelfde man die geen luxe auto koopt, zoals bijvoorbeeld een Honda Civic.
Heeft niets met de auto te maken maar met de uitstraling van diegene in de auto. "wetenschappelijke onderzoekjes" zoals deze zeggen niets. De pua community test het van aanspreken totaan seks of vriendin. Zo ver gaan die onderzoekjes niet en zijn waarschijnlijk enquetes die men moet invullen enzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer joh. 1 van de vele voorbeelden uit verschillende onderzoeken onder duizenden vrouwen.
[..]
Gelukkig bleek ook uit de zelfde onderzoeken dat vrouwen die een relatie wilde het geen reet uitmaakt. Echter de vrouwen die alleen een "pleziertje" wilde keken juist wel naar die dure auto.
Je uitspraak dat geen enkele vrouw kijkt naar de motor is dus ongegrond zo blijkt uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken. Hangt alleen af wat de vrouw in de meeste gevallen als doel heeft.
Ps,
Vrouwen kunnen ook juist de motor zien als een gedeelde passie wat weer in je voordeel kan werken.
Het zijn wetenschappelijke onderzoeken. Vandaar de term wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heeft niets met de auto te maken maar met de uitstraling van diegene in de auto. "wetenschappelijke onderzoekjes" zoals deze zeggen niets. De pua community test het van aanspreken totaan seks of vriendin. Zo ver gaan die onderzoekjes niet en zijn waarschijnlijk enquetes die men moet invullen enzo.
Haal anders je kop uit het zand. Je weet wat wetenschappelijk bewezen is he? Onafhankelijk meerdere onderzoeken met constant de zelfde uitkomsten en zo veel mogelijke variabelen uitgesloten. Dat is wetenschappelijk bewezen. Kei harde tastbare bewijzen. Niks anders dan feiten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
Ga het uitproberen, duizenden mannen zijn je al voor geweest. Als het werkte zat de helft van de pick up community te sparen voor een dure auto. Vrouwen delen het bed om jij als persoon. Valt me van je tegen dat je de basis niet snapt. Je kunt jezelf zo presenteren als je wilt, maar als jij die persoon niet bent dan gebeurd er niets.
Dat is dan weer niet waar en een grove misvatting omtrent wetenschap..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haal anders je kop uit het zand. Je weet wat wetenschappelijk bewezen is he? Onafhankelijk meerdere onderzoeken met constant de zelfde uitkomsten en zo veel mogelijke variabelen uitgesloten. Dat is wetenschappelijk bewezen. Kei harde tastbare bewijzen. Niks anders dan feiten.
Maar prima, lekker blijven geloven in je eigen verhaaltjes en kei harde tastbare feiten negeren. En dan pretendeer notabene jij dat je open moet staan voor nieuwe dingen. Iets wat je zelf totaal niet doet
*poef* weer een stukje van je al rap slinkende geloofwaardigheid verdwenen. Kwestie van tijd tot je een karikatuur bent geworden.
Ik ga weer verder, kusje
Als iets bij meerdere herhalingen hetzelfde eindresultaat geeft dan stelt men dat dat wetenschappelijk is bewezen (zwaartekracht bijvoorbeeld). Niks is met 100% zekerheid te zeggen, zwaartekracht zou ook nu miljarden jaren random toevallig hetzelfde patroon kunnen volgen en morgen zogenaamd omgekeerd zijn, maar daar komen waarschijnlijkheids berekeningen naar boven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar en een grove misvatting omtrent wetenschap..Wetenschap bewijst niets 100%, maar kan voor een gestelde selectie/subgroep bepaalde zaken als 'zeer aannemelijk' neerzetten. Elk onderzoek (van alfa tot gamma tot beta) is onderhevig aan selectie en filtering van bepaalde variabelen als 'afwijkingen', en het ligt aan de onderzoeker/onderzoeksgroep waar de grens van 'afwijking' gelegd wordt en welke dataset er gebruikt wordt
Klopt 100% is niks. Echter zijn het tastbare bewijzen tot tegendeel bewezen is. Dat is wetenschappelijk bewezen. Een prima middel om argumenten tastbaar te onderbouwenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar en een grove misvatting omtrent wetenschap..Wetenschap bewijst niets 100%, maar kan voor een gestelde selectie/subgroep bepaalde zaken als 'zeer aannemelijk' neerzetten. Elk onderzoek (van alfa tot gamma tot beta) is onderhevig aan selectie en filtering van bepaalde variabelen als 'afwijkingen', en het ligt aan de onderzoeker/onderzoeksgroep waar de grens van 'afwijking' gelegd wordt en welke dataset er gebruikt wordt
Heel veel redenen, maar de belangrijkste: Ze vinden zichzelf niet goed genoeg. De maatschappij om ons heen versterkt dit door de ''Just buy our product and you will be happy'' mentaliteit. Verder is het gros gewoon niet bereid om ergens echt voor te gaan. Mensen stoppen met dieten, ookal weten ze dat ze te dik zijn, nemen genoegen met een modaal inkomen 1800 eu per maand, nemen die semi aantrekkelijke vrouw omdat ze denken niet beter te kunnen krijgen, het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm interesting.
Ik heb me eigenlijk al best lang zitten afvragen he, hoe het komt dat de meerderheid van de mannen niet eens zo heel goed in het versierspel is (inclusief mij).
Zou het gebrek aan ervaring zijn?, opvoeding?, gewoon pure onzekerheid? (maar waarom zouden die smooth mocros en kempi's dan wel goed zijn?).
De meeste van ons komen in (sex)relaties door puur geluk, we laten het echt afhankelijk zijn van ALLE andere factoren behalve onszelf.
Zo ben ik serieus nog nooit in mijn hele leven op een meid afgestapt die ik niet ken, haar nummer weten te regelen, een date mee hebben en daarmee het bed in te belanden, wel heb ik dan talloze kansen gehad (die ik vaak heb gemist) maar ook vaak dat ik alleen dus via vrienden een meid leer kennen,school of werk (beetje de veilige omgevingen).
en zo ken ik met mij nog talloze voorbeelden (lees: bijna elke andere man/jongen die ik ken).
Je zou toch denken dat het instinct van de man zou zijn om te versieren dus ze daar automatisch goed in zouden zijn?, en waarom zijn vrouwen dan wel altijd goed met hun hints te geven en zo?.
De pu community heeft veel meer in de praktijk getoetst dan die wetenschappers hoor. Hoe hebben zij het getoetst overigens? Beetje random vragen stellen aan vrouwen kom je niet aan harde cijfers maar gewoon goedkope enquetes waarbij mensen dingen invullen naar wat ze op dat moment (denken) wat ze zouden doen. Dus vertelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt 100% is niks. Echter zijn het tastbare bewijzen tot tegendeel bewezen is. Dat is wetenschappelijk bewezen. Een prima middel om argumenten tastbaar te onderbouwen
Ga werken in een supermarkt of iets vergelijkbaars. Ontmoet je zat leuke dames.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Werkt dit topic een beetje voor mensen?
Ik ben een 17 jarige jongen in 5 vwo. Ik ga nooit uit en doe niet zoveel, hoe ontmoet ik nieuwe mensen/meisjes? Hoe zit het eigenlijk met meisjes uit mijn klas, hoe begin ik daar een gesprek mee?!
Je komt over als een gelovige. Jouw geloof is de enige waarheid en de enige waarheid is jouw geloof.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De pu community heeft veel meer in de praktijk getoetst dan die wetenschappers hoor. Hoe hebben zij het getoetst overigens?
Dit is alvast een goeie tip ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ga werken in een supermarkt of iets vergelijkbaars. Ontmoet je zat leuke dames.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesprek van eergister:Gast, "ik wil nu zien wat ik binnen 5 dagen in bed heb liggen" ????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...
En nu??
Het gaat helemaal fout.x100000
Hoezo wanhopig...
Hoe je nieuwe mensen ontmoet? In de klas bijvoorbeeld of op schoolfeesten (als jouw school ze heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Werkt dit topic een beetje voor mensen?
Ik ben een 17 jarige jongen in 5 vwo. Ik ga nooit uit en doe niet zoveel, hoe ontmoet ik nieuwe mensen/meisjes? Hoe zit het eigenlijk met meisjes uit mijn klas, hoe begin ik daar een gesprek mee?!
De wetenschapper is hierbij de gelovige, lijkt me sterk dat ze het (objectief) gemeten hebben aan de hand van bedpartners. En je bent zelf een goed gelovige als je alle "wetenschappelijke" papers moet geloven. Hoe veel papers zijn er wel niet uitgekomen dat er wel of geen water op mars was? Honderden wetenschappelijke artikelen die elkaar tegen spraken. Gebruik je hersenen in plaats van omdat het van mijn mond komt het als onzin te bestempelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je komt over als een gelovige. Jouw geloof is de enige waarheid en de enige waarheid is jouw geloof.
Jouw verweer is door te benadrukken dat jouw geloof toch beter om wat voor vage reden dan ook of door de messenger te (trachten te) spietsen.
Sowieso, nooit een discussie beginnen over het geloof met een gelovige, dan kun je namelijk door blijven lullen tot sint juttemis.
[..]
Dit is alvast een goeie tip ja.
Is praten over schooldingen/proefwerken niet 'nerdig'? Ik dacht dat mensen dat niet zo leuke onderwerpen vondenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe je nieuwe mensen ontmoet? In de klas bijvoorbeeld of op schoolfeesten (als jouw school ze heeft). Gewoon aanspreken, er zijn talloze onderwerpen te bedenken zoals hoe goed/slecht dat ene proefwerk wel niet voor je ging.
Krijg je een negatieve respons, dan gewoon verder geen aandacht aan besteden (of je er in elk geval niet zo druk om maken). Krijg je een goeie respons, dan staat de deur voor je open (of in elk geval is ie dan niet op het nachtslot gedraaid)
Heb je verder wel vrienden?
De wetenschap is het beste geloof dat er is. Als je denkt dat objectief meten geen onderdeel van de wetenschap is, dan heb je nog een hoop te leren firefly.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De wetenschapper is hierbij de gelovige, lijkt me sterk dat ze het (objectief) gemeten hebben aan de hand van bedpartners. En je bent zelf een goed gelovige als je alle "wetenschappelijke" papers moet geloven. Hoe veel papers zijn er wel niet uitgekomen dat er wel of geen water op mars was? Honderden wetenschappelijke artikelen die elkaar tegen spraken. Gebruik je hersenen in plaats van omdat het van mijn mond komt het als onzin te bestempelen.
Nerdig? Praten meisjes in jouw klas dan verder nooit over hoe moeilijk dit proefwerk was of dat ze dat proefwerk zo goed voorbereid hebben enzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is praten over schooldingen/proefwerken niet 'nerdig'? Ik dacht dat mensen dat niet zo leuke onderwerpen vonden![]()
Ik heb wel vrienden, maar meeste zijn wel gamevrienden of vrienden waarmee ik alleen blow/chill die niet uitgaan.
Hmm de supermarkt, zou best kunnen, maar lijkt me niet echt een leuke baan en verdient ook niet echt goed. Maar als er leuke meisjes zijn dan zou het misschien wel leuker zijn ja. Ik zal er over na denken.
Klopt helemaal over dat het werk niet geweldig is en het niet geweldig verdient, ik heb zelf sinds kort een ander baantje ernaast. Maar ik blijf lekker in de winkel hangen gewoon voor de mensen die er werken. Te leuk om op te geven. Doe er je voordeel mee. Als je het niks vindt kun je altijd snel kappen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hmm de supermarkt, zou best kunnen, maar lijkt me niet echt een leuke baan en verdient ook niet echt goed. Maar als er leuke meisjes zijn dan zou het misschien wel leuker zijn ja. Ik zal er over na denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |