400 man.quote:
Ja,dat is wel logisch dan.quote:
Krijg ik een knal voor me harses, laten we dat maar niet doen :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Kijk, zo moet je het doen
http://9gag.com/gag/aKzDqoW
Pimpen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hoe gaat het hier, al iemand begonnen met pimpen?
Lange tenen ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
I knowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.quote:
Combi van die drie denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Re het volgende:
ben er wel mee eens dat we maar weer eens moeten gaan evalueren wat er hier weer mis aan het gaan is... te weinig vers bloed, te weinig progressie of teveel "know it all"s ?
Ik ben een wenkbrauwenman en deze zijn inderdaad niet heel fantastischquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Ik ben nog aan het "oefenen"quote:
Goed bezigquote:
Bah wat een lelijk mens toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Als jullie nou eens allemaal iets gaan doen, kunnen we dit topic sluiten ;-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topic loopt een beetje dood, maar komt wel weer tot leven als een figuur zich meldt
Ben je daar nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een ''als versierd worden nooit gebeurt'' advies, zeg, hoe laat men vrouwen initiatief nemen? Dat ik mijzelf met mijn bier kan bezighouden en het vanzelf wel komt.
Huh? Neejohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds mee bezig.Let it goooo.
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh? Neejoh
Ik drink wel gewoon mijn bier leeg tegenwoordig with no hard feelings.
Okequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dus onbegonnen werk ?
Werkt het ook niet als je een pino pak aantrekt ofzo?
Ik zou wel eens met pino willen praten namelijk, moet wel werken.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.
Maar ik heb niet gescoord als paard, dit paard vond zijn bier te goed smaken.
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik wil ook over mijn neus geaaid worden.
Okidoki, pratende pino.
Verder nog iets?
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.
Ander recent voorbeeld, er was duidelijk iemand jarig in de bar, dus gevraagd wie de jarige was, daar met een uitgestoken hand en een glimlach op afgestapt en het gesprek ging redelijk vanzelf, beetje brutaal haar leeftijd gevraagd hoewel ze zichzelf daarvoor al had voorgesteld terwijl mijn intentie alleen 'de felicitatie' was.
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ook
Een jarige pino die praat.![]()
Wat is de leugen in dit verhaal?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de leugen in dit verhaal?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |