Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh? Neejoh
Ik drink wel gewoon mijn bier leeg tegenwoordig with no hard feelings.
Okequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dus onbegonnen werk ?
Werkt het ook niet als je een pino pak aantrekt ofzo?
Ik zou wel eens met pino willen praten namelijk, moet wel werken.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.
Maar ik heb niet gescoord als paard, dit paard vond zijn bier te goed smaken.
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik wil ook over mijn neus geaaid worden.
Okidoki, pratende pino.
Verder nog iets?
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.
Ander recent voorbeeld, er was duidelijk iemand jarig in de bar, dus gevraagd wie de jarige was, daar met een uitgestoken hand en een glimlach op afgestapt en het gesprek ging redelijk vanzelf, beetje brutaal haar leeftijd gevraagd hoewel ze zichzelf daarvoor al had voorgesteld terwijl mijn intentie alleen 'de felicitatie' was.
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ook
Een jarige pino die praat.![]()
Wat is de leugen in dit verhaal?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de leugen in dit verhaal?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!
Wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat veel stabiele relaties via vrienden ontstaan omdat de kans groter is dat je veel gemeen hebt met gezamenlijke vrienden omdat ze ook overeenkomsten hebben met de vriend(in) die als 'brug' fungeert. Een andere optie is neven en nichten om andere redenen. Vele wegen leiden naar Rome.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel % van de mensen heeft zijn vriendin eigenlijk waar leren kennen?
Uitgaan scoort toch heel slecht?
Wat voorn boeken lees jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat veel stabiele relaties via vrienden ontstaan omdat de kans groter is dat je veel gemeen hebt met gezamenlijke vrienden omdat ze ook overeenkomsten hebben met de vriend(in) die als 'brug' fungeert. Een andere optie is neven en nichten om andere redenen. Vele wegen leiden naar Rome.
Via een activiteitenvereniging of club, en werk in een sociale omgeving. Werk je samen met dames achter de bar, dan gaat het snel, kan ik je vertellen. Als vrienden én als pino's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Okay... Ik wil wel wat vrouwen leren kennen denk ik..
Niet uit het oogpunt versieren ook, dus in principe is de kroeg / uitgaan dan uitgesloten.
Ik werk als pakketen bezorger, schaats 1x per week en studeer niet, ben 21 jaar.
Heeft nog iemand daar tips voor?
Voor mij voelt het overigens al akelig snel ''versieren'' als ik moeite doe om te praten met iemand dan krijg ik dat gevoel al.
Wat is een pino?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Via een activiteitenvereniging of club, en werk in een sociale omgeving. Werk je samen met dames achter de bar, dan gaat het snel, kan ik je vertellen. Als vrienden én als pino's.
Vooral niet naar firefly luisteren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Okay... Ik wil wel wat vrouwen leren kennen denk ik..
Niet uit het oogpunt versieren ook, dus in principe is de kroeg / uitgaan dan uitgesloten.
Ik werk als pakketen bezorger, schaats 1x per week en studeer niet, ben 21 jaar.
Heeft nog iemand daar tips voor?
Voor mij voelt het overigens al akelig snel ''versieren'' als ik moeite doe om te praten met iemand dan krijg ik dat gevoel al.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral niet naar firefly luisteren.
Ja, dat gedrag doet me denken aan een bepaald vuurvliegje dat steeds achter mij aan stalkte en in elk topic waarin ik "toevallig" al gereageerd had (op de op mijn gebruikelijke serieuze manier), er een van kinderlijk niveau persoonlijk bedoelde kleuteropmerking achteraan moest gooien die gelukkig steeds door de modjes weer weggemodereerd werden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Barbusse, je stalkt me al een tijdje in diverse topics met huilsmileys enz. Als je emoties af moet tappen van een forum is er iets niet goed. De laatste keer dat je "normaal" deed kan ik niet herinneren. Soms lijkt het gemiddelde leeftijd hier wel 16 ofzo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Barbusse, je stalkt me al een tijdje in diverse topics met huilsmileys enz. Als je emoties af moet tappen van een forum is er iets niet goed. De laatste keer dat je "normaal" deed kan ik niet herinneren. Soms lijkt het gemiddelde leeftijd hier wel 16 ofzo.
Ok.quote:
Dat was ook mijn ervaring!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.
Vuurvliegje is een irritante troll die ieder weerwoord weerlegt met de bewering dat degene die het weerwoord geeft dan wel onzeker zal zijn en geen vrouw kan krijgen omdat hij nooit uit zijn comfort zone durft te stappen of te lui zou zijn om aan "verbetering van zichzelf te werken", whatever the fuck that means. En wat aantoonbaar onzin is. Echter, ga je serieus in op zijn posts krijg je in het beste geval geen reactie en in het slechtste geval een herhaling van wat hij al gezegd heeft.
Hence, and henceforth the
Ga nou jezelf verbeteren door 296519756 chickies te batsen jonguh, zo kom je er nooit he? Je durft zeker niet he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring!
Hij gaf een keer als weerwoord tegen mij dat ik achter mijn computer thuis zat blah blah terwijl ik op dat moment 600+km verderop zat!![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga nou jezelf verbeteren door 296519756 chickies te batsen jonguh, zo kom je er nooit he? Je durft zeker niet he?![]()
Zonder sarcasme kan je met dergelijke enthousiasme ongetwijfeld ver komen. Gok ik zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef habitue het volgende:
Niet 5 keer per week uitgaan om 17 jarige dronken studentes te scorenWil je nou groeien ofniet?
Ik ben vorig jaar van een all-in completion rate van 2% naar 5.25% gegaan. Zo kom je nogeens ergens in het leven. Nog 340000 approaches dan sta ik in de pua hall of fame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |