400 man.quote:
Ja,dat is wel logisch dan.quote:
Krijg ik een knal voor me harses, laten we dat maar niet doen :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Kijk, zo moet je het doen
http://9gag.com/gag/aKzDqoW
Pimpen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hoe gaat het hier, al iemand begonnen met pimpen?
Lange tenen ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
I knowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.quote:
Combi van die drie denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Re het volgende:
ben er wel mee eens dat we maar weer eens moeten gaan evalueren wat er hier weer mis aan het gaan is... te weinig vers bloed, te weinig progressie of teveel "know it all"s ?
Ik ben een wenkbrauwenman en deze zijn inderdaad niet heel fantastischquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Ik ben nog aan het "oefenen"quote:
Goed bezigquote:
Bah wat een lelijk mens toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Als jullie nou eens allemaal iets gaan doen, kunnen we dit topic sluiten ;-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topic loopt een beetje dood, maar komt wel weer tot leven als een figuur zich meldt
Ben je daar nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een ''als versierd worden nooit gebeurt'' advies, zeg, hoe laat men vrouwen initiatief nemen? Dat ik mijzelf met mijn bier kan bezighouden en het vanzelf wel komt.
Huh? Neejohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds mee bezig.Let it goooo.
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh? Neejoh
Ik drink wel gewoon mijn bier leeg tegenwoordig with no hard feelings.
Okequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, je hebt het er nog steeds over, dus ik denk van wel.
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Dus onbegonnen werk ?
Werkt het ook niet als je een pino pak aantrekt ofzo?
Ik zou wel eens met pino willen praten namelijk, moet wel werken.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat, als je met een paardenmasker op naar een gala gaat, je opvalt, men aait bijvoorbeeld over je neus, maar zelfs als paard moet je wel je bek open durven trekken, stel dat iemand je Pino wel relax vind, niemand wil een Pino die zijn snavel niet open trekt.
Maar ik heb niet gescoord als paard, dit paard vond zijn bier te goed smaken.
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik wil ook over mijn neus geaaid worden.
Okidoki, pratende pino.
Verder nog iets?
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben geen echte autoriteit. Zelfvertrouwen, glimlach, dat soort dingen ... ballen hebben. Het is voor mijn gevoel in elk geval geen hogere wetenschap. In mijn geval moet ik durven handelen naar signalen die ik krijg omdat ik (nu) wel in staat denk te zijn om een boeiend gesprek met iemand te voeren als diegene daarvoor open staat. Maar ik ervaar op dit moment geen echte drang, ik zie het wel.
Ander recent voorbeeld, er was duidelijk iemand jarig in de bar, dus gevraagd wie de jarige was, daar met een uitgestoken hand en een glimlach op afgestapt en het gesprek ging redelijk vanzelf, beetje brutaal haar leeftijd gevraagd hoewel ze zichzelf daarvoor al had voorgesteld terwijl mijn intentie alleen 'de felicitatie' was.
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, dus als ik gewoon doe alsof ik jarig ben dan werkt dat waarschijnlijk ook
Een jarige pino die praat.![]()
Wat is de leugen in dit verhaal?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja maar wil je op basis van een leugen versierd worden? Ik denk het niet.
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is de leugen in dit verhaal?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Doen alsof je jarig bent natuurlijk!
Wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat veel stabiele relaties via vrienden ontstaan omdat de kans groter is dat je veel gemeen hebt met gezamenlijke vrienden omdat ze ook overeenkomsten hebben met de vriend(in) die als 'brug' fungeert. Een andere optie is neven en nichten om andere redenen. Vele wegen leiden naar Rome.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel % van de mensen heeft zijn vriendin eigenlijk waar leren kennen?
Uitgaan scoort toch heel slecht?
Wat voorn boeken lees jij?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wat ik een keer in een boek heb gelezen is dat veel stabiele relaties via vrienden ontstaan omdat de kans groter is dat je veel gemeen hebt met gezamenlijke vrienden omdat ze ook overeenkomsten hebben met de vriend(in) die als 'brug' fungeert. Een andere optie is neven en nichten om andere redenen. Vele wegen leiden naar Rome.
Via een activiteitenvereniging of club, en werk in een sociale omgeving. Werk je samen met dames achter de bar, dan gaat het snel, kan ik je vertellen. Als vrienden én als pino's.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Okay... Ik wil wel wat vrouwen leren kennen denk ik..
Niet uit het oogpunt versieren ook, dus in principe is de kroeg / uitgaan dan uitgesloten.
Ik werk als pakketen bezorger, schaats 1x per week en studeer niet, ben 21 jaar.
Heeft nog iemand daar tips voor?
Voor mij voelt het overigens al akelig snel ''versieren'' als ik moeite doe om te praten met iemand dan krijg ik dat gevoel al.
Wat is een pino?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Via een activiteitenvereniging of club, en werk in een sociale omgeving. Werk je samen met dames achter de bar, dan gaat het snel, kan ik je vertellen. Als vrienden én als pino's.
Vooral niet naar firefly luisteren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm
Okay... Ik wil wel wat vrouwen leren kennen denk ik..
Niet uit het oogpunt versieren ook, dus in principe is de kroeg / uitgaan dan uitgesloten.
Ik werk als pakketen bezorger, schaats 1x per week en studeer niet, ben 21 jaar.
Heeft nog iemand daar tips voor?
Voor mij voelt het overigens al akelig snel ''versieren'' als ik moeite doe om te praten met iemand dan krijg ik dat gevoel al.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral niet naar firefly luisteren.
Ja, dat gedrag doet me denken aan een bepaald vuurvliegje dat steeds achter mij aan stalkte en in elk topic waarin ik "toevallig" al gereageerd had (op de op mijn gebruikelijke serieuze manier), er een van kinderlijk niveau persoonlijk bedoelde kleuteropmerking achteraan moest gooien die gelukkig steeds door de modjes weer weggemodereerd werden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Barbusse, je stalkt me al een tijdje in diverse topics met huilsmileys enz. Als je emoties af moet tappen van een forum is er iets niet goed. De laatste keer dat je "normaal" deed kan ik niet herinneren. Soms lijkt het gemiddelde leeftijd hier wel 16 ofzo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
Barbusse, je stalkt me al een tijdje in diverse topics met huilsmileys enz. Als je emoties af moet tappen van een forum is er iets niet goed. De laatste keer dat je "normaal" deed kan ik niet herinneren. Soms lijkt het gemiddelde leeftijd hier wel 16 ofzo.
Ok.quote:
Dat was ook mijn ervaring!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok.
Vuurvliegje is een irritante troll die ieder weerwoord weerlegt met de bewering dat degene die het weerwoord geeft dan wel onzeker zal zijn en geen vrouw kan krijgen omdat hij nooit uit zijn comfort zone durft te stappen of te lui zou zijn om aan "verbetering van zichzelf te werken", whatever the fuck that means. En wat aantoonbaar onzin is. Echter, ga je serieus in op zijn posts krijg je in het beste geval geen reactie en in het slechtste geval een herhaling van wat hij al gezegd heeft.
Hence, and henceforth the
Ga nou jezelf verbeteren door 296519756 chickies te batsen jonguh, zo kom je er nooit he? Je durft zeker niet he?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ervaring!
Hij gaf een keer als weerwoord tegen mij dat ik achter mijn computer thuis zat blah blah terwijl ik op dat moment 600+km verderop zat!![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga nou jezelf verbeteren door 296519756 chickies te batsen jonguh, zo kom je er nooit he? Je durft zeker niet he?![]()
Zonder sarcasme kan je met dergelijke enthousiasme ongetwijfeld ver komen. Gok ik zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:39 schreef habitue het volgende:
Niet 5 keer per week uitgaan om 17 jarige dronken studentes te scorenWil je nou groeien ofniet?
Ik ben vorig jaar van een all-in completion rate van 2% naar 5.25% gegaan. Zo kom je nogeens ergens in het leven. Nog 340000 approaches dan sta ik in de pua hall of fame
Of je word de dorpsgek die niemand serieus neemtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zonder sarcasme kan je met dergelijke enthousiasme ongetwijfeld ver komen. Gok ik zo.
Ik ben snel geneigd om in iets de kern van waarheid te zien, dat bedoel ik te zeggen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of je word de dorpsgek die niemand serieus neemt
Het punt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben snel geneigd om in iets de kern van waarheid te zien, dat bedoel ik te zeggen.
Probleem -> oplossing.
Dat punt is reeds gemaakt door mijn moeder. Haar andere punt was: het komt wel, je hebt nu toch nog geen haast?quote:
De angst is dat ieder gesprekje gelijk voelt als versieren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:45 schreef firefly3 het volgende:
Je moet heel eerlijk tegen jezelf zijn. Ben je bang voor (publiekelijke) afwijzingen? Ben je bang dat ze in je ogen ziet dat je haar ziet zitten? Bang dat ze misschien niet door je gestoord wordr? Bang om gevoel in woorden kenbaar te maken? Bang dat ze een vriendje heeft? Daarna kan je er pas aan werken
Waarom wil je niet dat het aan voelt als versieren? Ik weet het, het is vrij persoonlijk. Als je igg deze vragen voor jezelf steld kan je het overwinnen door een situatie te scheppen dat deze gevoelens versterkt. Dan stellen de normale situaties niets/weinig meer voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De angst is dat ieder gesprekje gelijk voelt als versieren.
Bang dat de buitenwereld je niet serieus neemt als je iets teveel vrouwen aanspreekt? Ik zie hier ook een verborgen angstquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of je word de dorpsgek die niemand serieus neemt
Daar worden je moeder en je werkgever vast heel blij mee. De meeste mensen hier willen dat niet. Ze willen gewoon een relatie.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bang dat de buitenwereld je niet serieus neemt als je iets teveel vrouwen aanspreekt? Ik zie hier ook een verborgen angst
Als je een tijdje vrouwen aanspreekt is er niets aan de hand en zeggen ze vaak hoi tegen je, weten ze je naam (en weet je niet meer wie dat was) en dat soort dingen. Verder wordt je populairder in je omgeving, mensen willen bij je in de buurt zijn enzo.
Is dat zo belangrijk ja? Dat mensen ook graag bij je zijn. Staat haaks op je uitspraak "het moet je niks uit maken wat anderen vinden" he. Volgens je eigen uitspraak moet dat alles niks uit maken of zelfs belangrijk voor je zijn. Dat is het kennelijk voor je wel zo. Anders had je het niet zo expliciet vermeld. Zoals je het nu omschrijft gebruik je dus de vrouwen plus aantallen om je zelf een bepaalde status aan te meten. Namelijk, populair en gewild bij andere mensen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bang dat de buitenwereld je niet serieus neemt als je iets teveel vrouwen aanspreekt? Ik zie hier ook een verborgen angst
Als je een tijdje vrouwen aanspreekt is er niets aan de hand en zeggen ze vaak hoi tegen je, weten ze je naam (en weet je niet meer wie dat was) en dat soort dingen. Verder wordt je populairder in je omgeving, mensen willen bij je in de buurt zijn enzo.
Dat is ook een mooi streven, echt waar. Maar een relatie krijgen is veel meer dan 'oh ja, ik ben klaar voor een relatie, nou... doe die maar', zeker als je niet goed contact kan leggen met vrouwen. Makkelijk contact leggen met vrouwen zal je zoveel verder helpen in het krijgen van een relatie. Niets komt vanzelf, maar soms moet je net wat meer uit jezelf halen om ergens te komen. Veel mensen hier moeten niet als doel hebben 'een relatie krijgen' maar 'met meer zelfvertrouwen en makkelijker contact zoeken met vrouwen'. Daarna zou het doel pas moeten zijn 'een relatie krijgen'.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar worden je moeder en je werkgever vast heel blij mee. De meeste mensen hier willen dat niet. Ze willen gewoon een relatie.
Is contact leggen wel hetzelfde als versieren? Contact leggen is eigenlijk heel makkelijk te doen. Als je dat niet kan, dan heb je een heel ander probleem. Waarschijnlijk kan je dan niet alleen versieren, maar dan ben je misschien ook nog eens heel verlegen. Volgens kan daar ook beter een apart topic over geopend worden, aangezien dit een "licht topic" is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is ook een mooi streven, echt waar. Maar een relatie krijgen is veel meer dan 'oh ja, ik ben klaar voor een relatie, nou... doe die maar', zeker als je niet goed contact kan leggen met vrouwen. Makkelijk contact leggen met vrouwen zal je zoveel verder helpen in het krijgen van een relatie. Niets komt vanzelf, maar soms moet je net wat meer uit jezelf halen om ergens te komen. Veel mensen hier moeten niet als doel hebben 'een relatie krijgen' maar 'met meer zelfvertrouwen en makkelijker contact zoeken met vrouwen'. Daarna zou het doel pas moeten zijn 'een relatie krijgen'.
Dat je dit allemaal typed geeft aan dat je probleem interpretatie is. Nu ken ik je enigzins en weet ik je probleem ook, maar het is voor jou erg moeilijk om te interpreteren wat iemand bedoeld. Hierdoor zeg je nu iets wat totaal afwijkt van waar mijn punt over gaat. (Lex, wil jij nu zeggen dat je niet verlegen bent als je met een leuke meid praat?)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:46 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Is contact leggen wel hetzelfde als versieren? Contact leggen is eigenlijk heel makkelijk te doen. Als je dat niet kan, dan heb je een heel ander probleem. Waarschijnlijk kan je dan niet alleen versieren, maar dan ben je misschien ook nog eens heel verlegen. Volgens kan daar ook beter een apart topic over geopend worden, aangezien dit een "licht topic" is.
Wat ik wil zeggen is dat ik, als ik verlegen ben, sowieso geen contact maak met meiden. Dan val ik volledig weg.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat je dit allemaal typed geeft aan dat je probleem interpretatie is. Nu ken ik je enigzins en weet ik je probleem ook, maar het is voor jou erg moeilijk om te interpreteren wat iemand bedoeld. Hierdoor zeg je nu iets wat totaal afwijkt van waar mijn punt over gaat. (Lex, wil jij nu zeggen dat je niet verlegen bent als je met een leuke meid praat?)
De één heeft moeite met het contact leggen met mensen, de ander kan een gesprek niet draaiende/sturende houden en weer een ander wil te graag... te snel...
Het zijn allemaal oorzaken van het moeite hebben met versieren.
Dan mis je dus stap 1. Versieren is niet alleen 'even dit doen' of 'dat zeggen'. Versieren is een houding, risico's durven nemen, misschien zelfs non-chalant zijn. En nog belangrijker, onafhankelijkheid van een persoon. Maar er zijn veel stappen in dit verhaal. Maak ze in de juiste volgorde. Begin niet bij 6 als 1,2,3,4 & 5 niet in orde zijn (hier noem ik gewoon random nummers).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat ik, als ik verlegen ben, sowieso geen contact maak met meiden. Dan val ik volledig weg.
Dat ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Je moet het stukje vrouwen aanspreken los laten. Dag is namelijk niet de kern. Het leuk of goed kunnen praten met mensen. Dat is de kern van het verhaal. Sociaal kunnen zijn.
Dat hele stuk oooooh het is een vrouw aaaah eng moet gewoon ophouden. Het maakt namelijk qua aanspreken of gesprek niet uit.quote:
Geen zin in, ik wil eens vrouwen leren kennen zonder het gevoel te hebben dat ik ze versier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom wil je niet dat het aan voelt als versieren?
Het is een logisch gevolg ipv het tegenovergestelde wat hier gesteld werd. Het moet je idd niets uit maken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat zo belangrijk ja? Dat mensen ook graag bij je zijn. Staat haaks op je uitspraak "het moet je niks uit maken wat anderen vinden" he. Volgens je eigen uitspraak moet dat alles niks uit maken of zelfs belangrijk voor je zijn. Dat is het kennelijk voor je wel zo. Anders had je het niet zo expliciet vermeld. Zoals je het nu omschrijft gebruik je dus de vrouwen plus aantallen om je zelf een bepaalde status aan te meten. Namelijk, populair en gewild bij andere mensen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dan mis je dus stap 1. Versieren is niet alleen 'even dit doen' of 'dat zeggen'. Versieren is een houding, risico's durven nemen, misschien zelfs non-chalant zijn. En nog belangrijker, onafhankelijkheid van een persoon. Maar er zijn veel stappen in dit verhaal. Maak ze in de juiste volgorde. Begin niet bij 6 als 1,2,3,4 & 5 niet in orde zijn (hier noem ik gewoon random nummers).
Zoveel waarheid.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Je moet het stukje vrouwen aanspreken los laten. Dag is namelijk niet de kern. Het leuk of goed kunnen praten met mensen. Dat is de kern van het verhaal. Sociaal kunnen zijn.
Het moet inderdaad ophouden, maar het is lastig voor mannen die al op een achterstand zitten. Vooral als ze in de omgekeerde situatie hebben gezeten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat hele stuk oooooh het is een vrouw aaaah eng moet gewoon ophouden. Het maakt namelijk qua aanspreken of gesprek niet uit.
Des te meer voldoening zul je krijgen als je er komtquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het moet inderdaad ophouden, maar het is lastig voor mannen die al op een achterstand zitten. Vooral als ze in de omgekeerde situatie hebben gezeten.
Dit!.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen zin in, ik wil eens vrouwen leren kennen zonder het gevoel te hebben dat ik ze versier.
Uiteraard, vrije tijd, teamsport hobbys, bestuursfunctie bij sportclub oid, bijbaantje waar je veel met mensen te maken hebt. Etc.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:14 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dit!.
Heb al lang op fok zitten zwerven zonder echt te posten dus bij deze een van mijn eerste posts.
Is er trouwens ook een andere manier om goed aan je social skills en zo te werken zonder specifiek, vrouwen te moeten versieren?.
Dat zegt meer over jou, dan over de communities.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
dan had ik toch gelijk, heb zelf een vriend die zwaar in de PUA community zit en zegt dat anders is als je het niet via vrouwen doet of zo.
Trouwens PUA communities zoals RSD hameren er altijd op dat je doormiddel van vrouwen te versieren succes op alle vlakken in je leven krijgt, maar ik zie bijvoorbeeld niet echt communities (voor zover ik weet), die confidence en zo promoten zonder dat het je doel word om zoveel mogelijk vrouwen te versieren/aanspreken/bevruchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |