400 man.quote:
Ja,dat is wel logisch dan.quote:
Krijg ik een knal voor me harses, laten we dat maar niet doen :pquote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Comp_Lex het volgende:
Kijk, zo moet je het doen
http://9gag.com/gag/aKzDqoW
Pimpen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hoe gaat het hier, al iemand begonnen met pimpen?
Lange tenen ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
I knowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
He bah, en vast ook nog puntige knieen
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.quote:
Combi van die drie denk ik zo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:34 schreef Re het volgende:
ben er wel mee eens dat we maar weer eens moeten gaan evalueren wat er hier weer mis aan het gaan is... te weinig vers bloed, te weinig progressie of teveel "know it all"s ?
Ik ben een wenkbrauwenman en deze zijn inderdaad niet heel fantastischquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Ik ben nog aan het "oefenen"quote:
Goed bezigquote:
Bah wat een lelijk mens toch.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die french manicure-nepnagels zijn wel klachtwaardig.
Als jullie nou eens allemaal iets gaan doen, kunnen we dit topic sluiten ;-)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Topic loopt een beetje dood, maar komt wel weer tot leven als een figuur zich meldt
Ben je daar nog steeds mee bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil een ''als versierd worden nooit gebeurt'' advies, zeg, hoe laat men vrouwen initiatief nemen? Dat ik mijzelf met mijn bier kan bezighouden en het vanzelf wel komt.
Huh? Neejohquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds mee bezig.Let it goooo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |