abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:51:53 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132320163
Volgens mij ben je een troll, niemand kan denk ik echt zo sneu zijn. Wat niet wegneemt dat je evengoed sneu bent door vrouwen lastig te vallen met die domme opmerkingen, al is het voor de grap.
Gourmetten of steengrillen?
pi_132320257
Iedereen denkt dat ik een troll ben maar helaas.. Dit is het zelfde meisje van die OkC printscreens. Ik liep toen vast en had wat hulp gekregen van FOK! maar dit heeft niet echt goed uitgepakt.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:57:06 #203
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132320293
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Iedereen denkt dat ik een troll ben maar helaas.. Dit is het zelfde meisje van die OkC printscreens. Ik liep toen vast en had wat hulp gekregen van FOK! maar dit heeft niet echt goed uitgepakt.
Tering, je moet echt meer smooth zijn gast :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_132320325
Joh, dat weet ik ook wel maar dat lukt me blijkbaar niet? :')

Zijn vrouwen daadwerkelijk gevoelig voor mooie worden als: "prinsesje" "mijn allerliefste" "wil je nooit meer kwijt" lijkt mij van niet toch?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:01:28 #205
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_132320434
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:

Zijn vrouwen daadwerkelijk gevoelig voor mooie worden als: "prinsesje" "mijn allerliefste" "wil je nooit meer kwijt" lijkt mij van niet toch?
Je moet gewoon eenvoudige complimentjes geven, dat werkt altijd.

Niet "je bent echt lekker" maar "knap".

Tevens nooit zelf over sex beginnen, als een meisje echt geil is en ze ziet je zitten zal ze zelf hints geven, daar moet je op inspelen. Als jij begint lijk je net een freak.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_132320500
Jezus Dimachaerus ... :{
Even wat puntjes voor je gesprek.

Waarom typeer je iemand die gewoon een foto wil zien als oppervlakkig? Wat is er oppervlakkig aan willen weten waar je mee omgaat? Komt niet erg aardig over (en geeft me het idee van onzeker/rugzakje?).

Die opmerking over in bed liggen vind ik ook vrij lomp en verder vind ik je voor zover ik zie in die paar zinnen nogal dwingend over komen ("jij wilde oppervlakkig doen, nu wil ik een foto van jou zien..." - kan je best willen, maar kan je ook vragen he! Als je het wat aardiger zegt krijg je hem misschien :? ), doe effe rustig joh. -O-
pi_132320534
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:

Er is natuurlijk ook nog een soort middenweg tussen lomp en een galante prins uit een sprookjesboek :P
pi_132320568
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:04 schreef blondetrien het volgende:
Jezus Dimachaerus ... :{
Even wat puntjes voor je gesprek.

Waarom typeer je iemand die gewoon een foto wil zien als oppervlakkig? Wat is er oppervlakkig aan willen weten waar je mee omgaat? Komt niet erg aardig over (en geeft me het idee van onzeker/rugzakje?).

Die opmerking over in bed liggen vind ik ook vrij lomp en verder vind ik je voor zover ik zie in die paar zinnen nogal dwingend over komen ("jij wilde oppervlakkig doen, nu wil ik een foto van jou zien..." - kan je best willen, maar kan je ook vragen he! Als je het wat aardiger zegt krijg je hem misschien :? ), doe effe rustig joh. -O-
Oh op mijn profiel had ik gewoon een gezicht foto hoor, ik vond het raar dat ze opeens over een foto begon. Ik wil dan ook wel een foto terug zien. Waarom mag zij mij wel vleeschkeuren en ik haar niet?

Ik kwam idd wel TE pushy over.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 12:08:03 ]
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:08:32 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132320586
In mijn ervaring kun je beter gewoon normaal/leuk doen ipv meteen van die 'geile insinuaties'te maken. Zeker als je van jezelf al niet zo'n hosselaar bent kom je daar echt niet mee weg, iedereen vind je dan een sukkel. (Zoals nu)

Gewoon wat koetjes en kalfjes, wat ze vandaag gaat doen. Of ze nog gaat dansen vanavond. In welk land die foto is gemaakt. (Intussen grapjes maken of dingen grappig zeggen) En op het eind zal ze zelf vaak wel hinten richting een date. Maar niet zo pusherig, dat schrikt iedereen af.
pi_132320611
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:08 schreef Silenus het volgende:
Gewoon wat koetjes en kalfjes, wat ze vandaag gaat doen. Of ze nog gaat dansen vanavond. In welk land die foto is gemaakt. (Intussen grapjes maken of dingen grappig zeggen)
Ik heb een aantal dagen deze aanpak gehanteerd maar alles kwam van mijn kant en het liep daarna dus dood. Dus dit keer wat anders geprobeerd maar nu zit ik weer teveel aan het verkeerde eind van het spectrum.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:11:55 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132320650
Die 'over vijf dagen in mn bed'-opmerking werkt alleen als je echt onwijs lekker bent en dan alleen nog bij hele gare sletjes. Dus laat die shit sowieso achterwege.

Je hoeft de vragen ook niet gortdroog te houden, dat is idd saai. Maar als jij bijv uit Den Haag komt (ik noem maar wat), en zij zegt: daar kom ik eigenlijk nooit...dan kun jij zeggen: nouja, zonde! mooie stad! Ik ben te boeken voor rondleidingen! ;)

Of weet ik veel, maak gewoon een matig grapje en dat vinden ze vaak wel leuk.
pi_132320808
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Oh op mijn profiel had ik gewoon een gezicht foto hoor, ik vond het raar dat ze opeens over een foto begon. Ik wil dan ook wel een foto terug zien. Waarom mag zij mij wel vleeschkeuren en ik haar niet?

Ik kwam idd wel TE pushy over.
Op het moment dat iemand mij oppervlakkig zou noemen omdat ik een foto wil zien zegt dat voor mij al dusdanig veel over die persoon dat het van mij niet meer zou hoeven..... de eerste belediging al binnen, nog voor een date? Zou je dat zelf aantrekkelijk vinden? Ze kent je niet, dus ja, in dat geval zou ik het ook lekker afkappen, kan immers nog makkelijk. Vind het al heel wat dat ze gewoon doorpraat met je eigenlijk. :{

Je mag natuurlijk best vleeschkeuren, maar als je nog enigszins op date wilt zul je dat wel iets anders moeten gaan brengen ben ik bang :N

Verder zitten vrouwen nou eenmaal niet per se op sexuele toespelingen te wachten, dus die zou ik lekker voor me houden tenzij je iemand spreekt waarvan je zeker weet dat ze daar op zit te wachten.

Als je al je gesprekken zo voert zou ik echt je methode gaan aanpassen, misschien ben je in het echt een hele aardige jongen maar als ik dit binnen zou krijgen... 8)7 Als je echt zo bent zoals je je in dat bericht profileert moet je dat natuurlijk gewoon blijven doen, weten de dames wel meteen waar ze aan toe zijn. Kan het me eigenlijk niet voorstellen. :{
pi_132320838
Heb nog een ander gesprek met iemand anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dit komt toch ontzettend boring en lame over? :O
pi_132320852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef blondetrien het volgende:
Ze kent je niet, dus ja, in dat geval zou ik het ook lekker afkappen, kan immers nog makkelijk. Vind het al heel wat dat ze gewoon doorpraat met je eigenlijk.
Het was dan ook een goeie pic. :9
pi_132320961
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb nog een ander gesprek met iemand anders.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dit komt toch ontzettend boring en lame over? :O
_O-

Jij was toch Turks? Heb je het weleens bij Turkse dames geprobeerd?
pi_132321037
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:28 schreef xminator het volgende:

[..]

_O-

Jij was toch Turks? Heb je het weleens bij Turkse dames geprobeerd?
Ja, nee. Bij Turkse dames moet ik al helemaal niet aankomen ben ik bang. :')
pi_132321118
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja, nee. Bij Turkse dames moet ik al helemaal niet aankomen ben ik bang. :')
Als je zo praat als in dat eerste gesprek niet nee, maar met zo een gesprek kan je bij weinig meisjes succes boeken :').
pi_132333248
Hajoh, online dating, dat vraagt erom om misbruikt te worden :') :')
Rustig aan.
pi_132333963
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesprek van eergister:

SPOILER
Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...

En nu??

Het gaat helemaal fout.
_O- wat een kansloos gesprek van jou kant
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_132334313
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Stiggie het volgende:

[..]

_O- Wat een kansloos gesprek van jouw kant.
Rustig aan.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:08:21 #221
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132334367
Dimachaerus je probeert jezelf te verhevenen boven de normale zaken die mensen doen (foto's vragen, geven e.d.) maar bent daarbij heel tactloos. Je bent niet meer dan zo'n meid (of gewoon welk persoon dan ook).. niet als je zo tegen ze praat.. Gewoon normaal doen en ze zullen eerder ook normaal tegen jou doen.
we dan
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:15:47 #222
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132334738
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Susteren het volgende:

[..]

Je moet gewoon eenvoudige complimentjes geven, dat werkt altijd.

Niet "je bent echt lekker" maar "knap".

Tevens nooit zelf over sex beginnen, als een meisje echt geil is en ze ziet je zitten zal ze zelf hints geven, daar moet je op inspelen. Als jij begint lijk je net een freak.
Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..
we dan
pi_132334881
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..
Sure, en het ene meisje die zal er nog een stapje bovenop gooien ook.
Rustig aan.
pi_132335773
Misschien te moeilijk, nvm.
Rustig aan.
pi_132338889
ik denk dat jij het TE graag wilt..

ik heb zelf namelijk ook gemerkt, dat zodra ik er met de mindset in ga om een vrouw te versieren, ik altijd kei en keihard faal.

Maar af en toe kom ik in zo een soort fase dat ik helemaal niks achter het gesprek zoek, en gewoon aan het kloten ben en echt een connectie opbouw met die meid en dan voordat ik het weet is het sexueel aan het worden (en dan heb ik er vaak spijt van dat ik er op in ga, omdat ik dat meisje dan niet per se wou versieren _O- )

Wat ik eigenlijk wil zeggen is...

Ga gewoon met de intentie om echt meiden te leren kennen waar mee je kan lachen, net zoals met je vrienden en dan komt het vanzelf wel.
Waz met jou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')