Als je zo praat als in dat eerste gesprek niet nee, maar met zo een gesprek kan je bij weinig meisjes succes boekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, nee. Bij Turkse dames moet ik al helemaal niet aankomen ben ik bang.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesprek van eergister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...
En nu??
Het gaat helemaal fout.wat een kansloos gesprek van jou kant
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Stiggie het volgende:
[..]Wat een kansloos gesprek van jouw kant.
Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je moet gewoon eenvoudige complimentjes geven, dat werkt altijd.
Niet "je bent echt lekker" maar "knap".
Tevens nooit zelf over sex beginnen, als een meisje echt geil is en ze ziet je zitten zal ze zelf hints geven, daar moet je op inspelen. Als jij begint lijk je net een freak.
Sure, en het ene meisje die zal er nog een stapje bovenop gooien ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..
Ik wil echt heel graag ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik denk dat jij het TE graag wilt..
ik heb zelf namelijk ook gemerkt, dat zodra ik er met de mindset in ga om een vrouw te versieren, ik altijd kei en keihard faal.
Maar af en toe kom ik in zo een soort fase dat ik helemaal niks achter het gesprek zoek, en gewoon aan het kloten ben en echt een connectie opbouw met die meid en dan voordat ik het weet is het sexueel aan het worden (en dan heb ik er vaak spijt van dat ik er op in ga, omdat ik dat meisje dan niet per se wou versieren)
Wat ik eigenlijk wil zeggen is...
Ga gewoon met de intentie om echt meiden te leren kennen waar mee je kan lachen, net zoals met je vrienden en dan komt het vanzelf wel.
Bij mij werkt het andersom.quote:
Ik wil ze niet leren kennen, ik voel me alleen fysiek aangetrokken tot ze, niet emotioneel. Ik wil ook geen relatie e.d.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij mij werkt het andersom.
Als het plain versieren was zou het gemakkelijk gaan, maar ik wil iets gelijkwaardigs en met wat meer liefde erin zegmaar.
Dan voelt het kut om te versieren want dat voelt dan weer te oppervlakkig oid
Naja fuck it, iemand aanspreken om iemand te leren kennen is een goede tip denk ik, ook voor mij.
Dan is het toch juist simpel? Ik bedoel, dan heb je alle vrijheid om ze te manipuleren wat dat betreft zonder er nare gevoelens bij te voelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil ze niet leren kennen, ik voel me alleen fysiek aangetrokken tot ze, niet emotioneel. Ik wil ook geen relatie e.d.
Het draait ook voornamelijk om zelf vertrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb echt enorm de indruk dat als je als man met half zelfvertrouwen een dame aanspreekt dat ze je snoeihard negeren.
De dagen dat ik goed in mijn vel zit en extraverte jongen speel is het 180* anders.
Ik vind dat gewoon achterlijk oppervlakkig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Het draait ook voornamelijk om zelf vertrouwen.
Hey ik begrijp je 100% man, dat hele concept van dat je de juiste dingen moet zeggen en als man altijd de eerste stap moet doen vind ik ook belachelijk!.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon achterlijk oppervlakkig.
Maargoed, vrouwen ''moeten'' versiert worden, dus je moet de juiste snaren ''bespelen'' als man.
If you dont, nothing happens.
Voelt zo fucking stom dit alles bij elkaar.
A oppervlakkig en B je moet er moeite voor doen.
Alsof je met een apparaat bezig bent waar je X tijd in moet stoppen en dat je dan een cadeautje krijgt oid.
Maargoed, tegelijkertijd zit dat biologische mechanisme zo bij een gemiddelde vent in elkaar dat hij sowieso erg graag vrouwelijke aandacht krijgt, zo ook bij mij, alleen om er dus moeite voor te doen wordt nogal ernstig belemmerd door dat verneukte beeld.
Ik heb een tijdje nogal bedreven sociaal gedaan in het uitgaansleven tegen vrouwen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Mag ik vragen hoe jij aan dat verneukte beeld bent gekomen?.
Weetje wat ik dan heel simpel denk, als je niet in staat bent om op normaal niveau gewoon te praten met mensen en mensen dus simpelweg eerst gaat leren kennen voordat je iets laat gebeuren dat je dan een stuk makkelijker bent dan wanneer je dus wel eerst gewoon normaal iemand een beetje leert kennen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ohhh, ja nou weetje wat het probleem is... veel vrouwen zullen nooit veel interesse in de man tonen omdat het dan misschien overkomt alsof ze te makkelijk zou zijn.
Heb je nooit een meid leren kennen die je nniet direct wou versieren, maar meer bij dacht van gewoon gezellig lullen?.
ik heb ook het zelfde denk ik, ik heb dan ook nooit met een meid die ik in club heb leren kennen een diepe connectie gemaakt, vind het allemaal te oppervlakkig en vind het meer een plaats om slap te lullen en misschien een ONS te regelen.
Misschien zou je eens moeten overwegen om op andere plekken vrouwen te leren kennen, waar het belangrijker is om een diepe connectie te bouwen door middel van een gesprek voordat je het kan laten escaleren tot meer dan dat.
Ik zeg niet dat ik met een chagrijnige kutkop sta hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Dat laatste wat je zegt nja, ik weet dat jij het ook niet leuk vind om op meiden af te stappen, maar stel dat je toch zou moeten doen he, zou jij dan ooit op een meid afstaan waarvan je kan zien dat ze het niet leuk vind om er te zijn op dat moment?, en die dus waarschijnlijk niet gezellig gaat doen?.
True.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weetje wat ik dan heel simpel denk, als je niet in staat bent om op normaal niveau gewoon te praten met mensen en mensen dus simpelweg eerst gaat leren kennen voordat je iets laat gebeuren dat je dan een stuk makkelijker bent dan wanneer je dus wel eerst gewoon normaal iemand een beetje leert kennen.
Dan nog kan ik niet 'manipuleren' weet niet eens hoe zoiets moet en wat het inhoud.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is het toch juist simpel? Ik bedoel, dan heb je alle vrijheid om ze te manipuleren wat dat betreft zonder er nare gevoelens bij te voelen.
En uiteindelijk is dat ''manipuleren'' nog eens aantrekkelijk gedrag vertonen ook.
Ik heb er persoonlijk niet zoveel ideetjes over. Ik ben misschien ook niet het standaard vrouwtje waar je reactie van wilt. Mannen hoeven van mij namelijk helemaal niet zoveel moeite te doen. Als de klik er is, is 'ie er. Als een kerel zich heel anders voor doet dan hij is gaat het uiteindelijk toch niet werken. Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 06:10 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed, wat is de point of view van een vrouw hierover?
Dat doet een kerel niet door 100% zichzelf te zijn, hij zal er altijd een stapje erbovenop moeten doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.
Hij zal hoe dan ook moeten escaleren, met wat praten kom je er niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is
Heb bij mijn huidige kerel het idee dat hij tot nu toe niet heel veel er bovenop heeft gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat doet een kerel niet door 100% zichzelf te zijn, hij zal er altijd een stapje erbovenop moeten doen.
[..]
Ik praat eigenlijk over een stap minder ver.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk niet zoveel ideetjes over. Ik ben misschien ook niet het standaard vrouwtje waar je reactie van wilt. Mannen hoeven van mij namelijk helemaal niet zoveel moeite te doen. Als de klik er is, is 'ie er. Als een kerel zich heel anders voor doet dan hij is gaat het uiteindelijk toch niet werken. Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.
Zo'n sneue manipulerende gast heb ik één keer gehad en daar heb ik gelukkig veel van geleerd en ik herken ze nu wel denk ik.Ik wil gewoon liever iemand die echt is, niet iemand die zich steeds verstopt achter een leuk maskertje.
Als je verliefd bent ga je de negatieve puntjes uiteindelijk toch wel als iets moois zien (tenzij het natuurlijk totaal horkgedrag is zoals op de vorige paginadan knap je vantevoren als het goed is al af vanuit je eigen instinct ). Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is (en dus niet te hard probeert, ik weet niet waar dat verschil zit, maar dat merk je echt wel) dan dat ik het idee moet hebben dat iemand alleen maar met me praat omdat hij me als een soort 'prooi' ziet ofzo.
![]()
Maarja, ik ben dus ook niet zo'n ONS persoon. Saai he.
uiterlijk is het visite kaartje, zie het als een restaurant, als het van buiten niet echt aantrekkelijk uit ziet, neem ik aan dat je ook niet naar binnen gaat om daar te eten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik praat eigenlijk over een stap minder ver.
Als je eenmaal praat maakt het in principe geen reet meer uit, ik weet alleen uit ervaring dat je appearance nogal hard wordt beoordeeld om uberhaupt gezellig te gaan praten.
Je hoeft niet gelijk binnen te eten als de kok iets aan je vraagt en je er een praatje mee maaktquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
uiterlijk is het visite kaartje, zie het als een restaurant, als het van buiten niet echt aantrekkelijk uit ziet, neem ik aan dat je ook niet naar binnen gaat om daar te eten.
ik zou de kok negeren als hij me dan zou aanspreken hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk binnen te eten als de kok iets aan je vraagt en je er een praatje mee maakt
Wat je in de pick up wereld steeds beter begint te leren is om jezelf geheel los te koppelen van eindresultaat en juist niet te voeden van vrouwelijk aandacht. Je moet er hard voor gaan maar tegelijkertijd moet het je niets uit maken. Dat vinden vrouwen juist aantrekkelijk, een man die gaat voor wat hij wilt en toch geheel op eigen benen kan staan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Aldus de persoon die er alles aan doet om aandacht van vrouwen te krijgen, inclusief de wekker zetten om half 1 's nachts om geforceerd nog een paar uurtjes te gaan stappen als onderdeel van het 'game plan'!
Dat jij op afhankelijke aandacht smekende (onzekere) jongens valt is misschien een uitzonderingquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, wacht, hier komen we weer op het punt waar jij mij gaat uitleggen wat álle vrouwen willen!
Ik haak weer af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |