abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132321118
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja, nee. Bij Turkse dames moet ik al helemaal niet aankomen ben ik bang. :')
Als je zo praat als in dat eerste gesprek niet nee, maar met zo een gesprek kan je bij weinig meisjes succes boeken :').
pi_132333248
Hajoh, online dating, dat vraagt erom om misbruikt te worden :') :')
Rustig aan.
pi_132333963
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesprek van eergister:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...

En nu??

Het gaat helemaal fout.
_O- wat een kansloos gesprek van jou kant
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_132334313
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:01 schreef Stiggie het volgende:

[..]

_O- Wat een kansloos gesprek van jouw kant.
Rustig aan.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:08:21 #221
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132334367
Dimachaerus je probeert jezelf te verhevenen boven de normale zaken die mensen doen (foto's vragen, geven e.d.) maar bent daarbij heel tactloos. Je bent niet meer dan zo'n meid (of gewoon welk persoon dan ook).. niet als je zo tegen ze praat.. Gewoon normaal doen en ze zullen eerder ook normaal tegen jou doen.
we dan
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:15:47 #222
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132334738
quote:
99s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Susteren het volgende:

[..]

Je moet gewoon eenvoudige complimentjes geven, dat werkt altijd.

Niet "je bent echt lekker" maar "knap".

Tevens nooit zelf over sex beginnen, als een meisje echt geil is en ze ziet je zitten zal ze zelf hints geven, daar moet je op inspelen. Als jij begint lijk je net een freak.
Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..
we dan
pi_132334881
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als een meid je een freak vindt als je over seks begint dan heb je een grotere kans om ook een freak te zijn.. staat los van het onderwerp an sich. Als je normaal denkt, niet forceert, beetje normale timingsgevoel hebt, kan ombuigen naar humor als dat nodig is e.d. kan je het over alles hebben..
Sure, en het ene meisje die zal er nog een stapje bovenop gooien ook.
Rustig aan.
pi_132335773
Misschien te moeilijk, nvm.
Rustig aan.
pi_132338889
ik denk dat jij het TE graag wilt..

ik heb zelf namelijk ook gemerkt, dat zodra ik er met de mindset in ga om een vrouw te versieren, ik altijd kei en keihard faal.

Maar af en toe kom ik in zo een soort fase dat ik helemaal niks achter het gesprek zoek, en gewoon aan het kloten ben en echt een connectie opbouw met die meid en dan voordat ik het weet is het sexueel aan het worden (en dan heb ik er vaak spijt van dat ik er op in ga, omdat ik dat meisje dan niet per se wou versieren _O- )

Wat ik eigenlijk wil zeggen is...

Ga gewoon met de intentie om echt meiden te leren kennen waar mee je kan lachen, net zoals met je vrienden en dan komt het vanzelf wel.
Waz met jou!
pi_132339963
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik denk dat jij het TE graag wilt..

ik heb zelf namelijk ook gemerkt, dat zodra ik er met de mindset in ga om een vrouw te versieren, ik altijd kei en keihard faal.

Maar af en toe kom ik in zo een soort fase dat ik helemaal niks achter het gesprek zoek, en gewoon aan het kloten ben en echt een connectie opbouw met die meid en dan voordat ik het weet is het sexueel aan het worden (en dan heb ik er vaak spijt van dat ik er op in ga, omdat ik dat meisje dan niet per se wou versieren _O- )

Wat ik eigenlijk wil zeggen is...

Ga gewoon met de intentie om echt meiden te leren kennen waar mee je kan lachen, net zoals met je vrienden en dan komt het vanzelf wel.
Ik wil echt heel graag ja.
pi_132340443
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik wil echt heel graag ja.
Bij mij werkt het andersom.

Als het plain versieren was zou het gemakkelijk gaan, maar ik wil iets gelijkwaardigs en met wat meer liefde erin zegmaar.

Dan voelt het kut om te versieren want dat voelt dan weer te oppervlakkig oid :P
Naja fuck it, iemand aanspreken om iemand te leren kennen is een goede tip denk ik, ook voor mij.
Rustig aan.
pi_132340933
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bij mij werkt het andersom.

Als het plain versieren was zou het gemakkelijk gaan, maar ik wil iets gelijkwaardigs en met wat meer liefde erin zegmaar.

Dan voelt het kut om te versieren want dat voelt dan weer te oppervlakkig oid :P
Naja fuck it, iemand aanspreken om iemand te leren kennen is een goede tip denk ik, ook voor mij.
Ik wil ze niet leren kennen, ik voel me alleen fysiek aangetrokken tot ze, niet emotioneel. Ik wil ook geen relatie e.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 22:54:05 ]
pi_132350520
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik wil ze niet leren kennen, ik voel me alleen fysiek aangetrokken tot ze, niet emotioneel. Ik wil ook geen relatie e.d.
Dan is het toch juist simpel? Ik bedoel, dan heb je alle vrijheid om ze te manipuleren wat dat betreft zonder er nare gevoelens bij te voelen.
En uiteindelijk is dat ''manipuleren'' nog eens aantrekkelijk gedrag vertonen ook. :')
Rustig aan.
pi_132350539
Ik heb echt enorm de indruk dat als je als man met half zelfvertrouwen een dame aanspreekt dat ze je snoeihard negeren.

De dagen dat ik goed in mijn vel zit en extraverte jongen speel is het 180* anders.
Rustig aan.
pi_132350574
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 05:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb echt enorm de indruk dat als je als man met half zelfvertrouwen een dame aanspreekt dat ze je snoeihard negeren.

De dagen dat ik goed in mijn vel zit en extraverte jongen speel is het 180* anders.
Het draait ook voornamelijk om zelf vertrouwen.

Ik ben tot het besef gekomen dat wanneer ik MDMA gebruik, ik echt een super baas ben in het versieren.. maar ja dat komt dan ook omdat ik zo zeker ben van me zelf dat als er 10 gespierde arische knakkers voor me staan ik nog steeds zou zeggen "kom dan!!" :').

Heb vrienden die zeker niet de knapste zijn, sommige dun ongetrained of sommige juist weer mollig richting dik, maar hun geloven in zichzelf en dat stralen ze uit en hun krijgen daarom ook meer chimeids dan mij.

Ik dacht vroeger dat als ik zwaar zou trainen, ik ook een smoothboy zou worden.. maar helaas, zit ik hier dan.. wel sportschool type maar vaak ben ik de gene die zonder meisje naar huis gaat _O- .
Waz met jou!
pi_132350584
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Het draait ook voornamelijk om zelf vertrouwen.
Ik vind dat gewoon achterlijk oppervlakkig.

Maargoed, vrouwen ''moeten'' versiert worden, dus je moet de juiste snaren ''bespelen'' als man.
If you dont, nothing happens.
Voelt zo fucking stom dit alles bij elkaar.
A oppervlakkig en B je moet er moeite voor doen.

Alsof je met een apparaat bezig bent waar je X tijd in moet stoppen en dat je dan een cadeautje krijgt oid.

Maargoed, tegelijkertijd zit dat biologische mechanisme zo bij een gemiddelde vent in elkaar dat hij sowieso erg graag vrouwelijke aandacht krijgt, zo ook bij mij, alleen om er dus moeite voor te doen wordt nogal ernstig belemmerd door dat verneukte beeld.

Maargoed, wat is de point of view van een vrouw hierover?

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 20-10-2013 06:16:56 ]
Rustig aan.
pi_132350601
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind dat gewoon achterlijk oppervlakkig.

Maargoed, vrouwen ''moeten'' versiert worden, dus je moet de juiste snaren ''bespelen'' als man.
If you dont, nothing happens.
Voelt zo fucking stom dit alles bij elkaar.
A oppervlakkig en B je moet er moeite voor doen.

Alsof je met een apparaat bezig bent waar je X tijd in moet stoppen en dat je dan een cadeautje krijgt oid.

Maargoed, tegelijkertijd zit dat biologische mechanisme zo bij een gemiddelde vent in elkaar dat hij sowieso erg graag vrouwelijke aandacht krijgt, zo ook bij mij, alleen om er dus moeite voor te doen wordt nogal ernstig belemmerd door dat verneukte beeld.
Hey ik begrijp je 100% man, dat hele concept van dat je de juiste dingen moet zeggen en als man altijd de eerste stap moet doen vind ik ook belachelijk!.

Helaas is het hebben van een beetje zelfvertrouwen niet genoeg!, ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar je word kei en keihard afgewezen, dus heb ik me pogingen gestaakt en laat ik de vrouwen maar op mij afkomen (wat overigens wel lukt).

Mag ik vragen hoe jij aan dat verneukte beeld bent gekomen?.
Waz met jou!
pi_132350608
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Mag ik vragen hoe jij aan dat verneukte beeld bent gekomen?.
Ik heb een tijdje nogal bedreven sociaal gedaan in het uitgaansleven tegen vrouwen.
Zo nu en dan (nouja best wel vaak eigenlijk) werd er toen wel gezoend, ik begrijp dat vanuit een vrouw gezien ook wel dat ik op dat moment gewoon erg aantrekkelijk was, ik wou wat van mijn leven maken en deed geinteresseerd, dat is gewoon aantrekkelijk, maargoed.

Er is alleen dus nooit diepgang in gekomen, ik heb nooit een vrouw goed leren kennen... en in principe kwam alle moeite om contact te maken altijd van mij af.

En als je dan niemand aanspreekt en wat minder in je vel zit gebeurt er niks en ziet niemand je staan.
Rustig aan.
pi_132350619
ohhh, ja nou weetje wat het probleem is... veel vrouwen zullen nooit veel interesse in de man tonen omdat het dan misschien overkomt alsof ze te makkelijk zou zijn.

Heb je nooit een meid leren kennen die je nniet direct wou versieren, maar meer bij dacht van gewoon gezellig lullen?.

ik heb ook het zelfde denk ik, ik heb dan ook nooit met een meid die ik in club heb leren kennen een diepe connectie gemaakt, vind het allemaal te oppervlakkig en vind het meer een plaats om slap te lullen en misschien een ONS te regelen.

Misschien zou je eens moeten overwegen om op andere plekken vrouwen te leren kennen, waar het belangrijker is om een diepe connectie te bouwen door middel van een gesprek voordat je het kan laten escaleren tot meer dan dat.

Dat laatste wat je zegt nja, ik weet dat jij het ook niet leuk vind om op meiden af te stappen, maar stel dat je toch zou moeten doen he, zou jij dan ooit op een meid afstaan waarvan je kan zien dat ze het niet leuk vind om er te zijn op dat moment?, en die dus waarschijnlijk niet gezellig gaat doen?.
Waz met jou!
pi_132350629
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ohhh, ja nou weetje wat het probleem is... veel vrouwen zullen nooit veel interesse in de man tonen omdat het dan misschien overkomt alsof ze te makkelijk zou zijn.

Heb je nooit een meid leren kennen die je nniet direct wou versieren, maar meer bij dacht van gewoon gezellig lullen?.

ik heb ook het zelfde denk ik, ik heb dan ook nooit met een meid die ik in club heb leren kennen een diepe connectie gemaakt, vind het allemaal te oppervlakkig en vind het meer een plaats om slap te lullen en misschien een ONS te regelen.

Misschien zou je eens moeten overwegen om op andere plekken vrouwen te leren kennen, waar het belangrijker is om een diepe connectie te bouwen door middel van een gesprek voordat je het kan laten escaleren tot meer dan dat.
Weetje wat ik dan heel simpel denk, als je niet in staat bent om op normaal niveau gewoon te praten met mensen en mensen dus simpelweg eerst gaat leren kennen voordat je iets laat gebeuren dat je dan een stuk makkelijker bent dan wanneer je dus wel eerst gewoon normaal iemand een beetje leert kennen.
Rustig aan.
pi_132350645
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Dat laatste wat je zegt nja, ik weet dat jij het ook niet leuk vind om op meiden af te stappen, maar stel dat je toch zou moeten doen he, zou jij dan ooit op een meid afstaan waarvan je kan zien dat ze het niet leuk vind om er te zijn op dat moment?, en die dus waarschijnlijk niet gezellig gaat doen?.
Ik zeg niet dat ik met een chagrijnige kutkop sta hoor ;)
Maar ik draai niet mijn volle potentie dat mag duidelijk zijn.

Ik denk juist dat de dames die zich een klein beetje afzonderen juist meer kans maken, die staan lekker alleen wat het dus makkelijker maakt om 1-1 met haar te praten.
Rustig aan.
pi_132350685
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weetje wat ik dan heel simpel denk, als je niet in staat bent om op normaal niveau gewoon te praten met mensen en mensen dus simpelweg eerst gaat leren kennen voordat je iets laat gebeuren dat je dan een stuk makkelijker bent dan wanneer je dus wel eerst gewoon normaal iemand een beetje leert kennen.
True.

Maar ja wij lopen hier te klagen, maar einde van de dag, zitten wij nog met onze pik in onze hand!.

Het zal nooit veranderen, dat de man de eerste stap moet zetten, en een soort "toneel" in onze ogen moet spelen om haar te veroveren.

Ik heb wel eens gehad dat ik een meid aan het versieren was, en helemaal leuk zat te doen en halverwege echt dacht van, "waar ben ik mee bezig", ik voelde me dan ook totaal niet mezelf, ook al had ik succes met die meid.

inmiddels ben ik een paar jaar ouder (maar alsnog best jong, bijna 23), Maar heb ik wat PUA dingen gelezen, zelf even geoefend en wat dingen lopen analyseren die ik in het verleden met vrouwen heb gedaan en zo, en ben ik tot de conclusie gekomen dat, dat momenten waarop ik het meeste lol had en schijt aan alles, de meiden van zelf op mij afkwamen.
Waz met jou!
pi_132350875
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 05:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan is het toch juist simpel? Ik bedoel, dan heb je alle vrijheid om ze te manipuleren wat dat betreft zonder er nare gevoelens bij te voelen.
En uiteindelijk is dat ''manipuleren'' nog eens aantrekkelijk gedrag vertonen ook. :')
Dan nog kan ik niet 'manipuleren' weet niet eens hoe zoiets moet en wat het inhoud. :P Ik denk dat ik er ook te oprecht voor ben.
pi_132353417
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 06:10 schreef kingtoppie het volgende:

Maargoed, wat is de point of view van een vrouw hierover?
Ik heb er persoonlijk niet zoveel ideetjes over. Ik ben misschien ook niet het standaard vrouwtje waar je reactie van wilt. Mannen hoeven van mij namelijk helemaal niet zoveel moeite te doen. Als de klik er is, is 'ie er. Als een kerel zich heel anders voor doet dan hij is gaat het uiteindelijk toch niet werken. Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.

Zo'n sneue manipulerende gast heb ik één keer gehad en daar heb ik gelukkig veel van geleerd en ik herken ze nu wel denk ik. :r Ik wil gewoon liever iemand die echt is, niet iemand die zich steeds verstopt achter een leuk maskertje.

Als je verliefd bent ga je de negatieve puntjes uiteindelijk toch wel als iets moois zien (tenzij het natuurlijk totaal horkgedrag is zoals op de vorige pagina :') dan knap je vantevoren als het goed is al af vanuit je eigen instinct ). Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is (en dus niet te hard probeert, ik weet niet waar dat verschil zit, maar dat merk je echt wel) dan dat ik het idee moet hebben dat iemand alleen maar met me praat omdat hij me als een soort 'prooi' ziet ofzo. -O-

Maarja, ik ben dus ook niet zo'n ONS persoon. Saai he. :{w
pi_132353671
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:50 schreef blondetrien het volgende:
Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.
Dat doet een kerel niet door 100% zichzelf te zijn, hij zal er altijd een stapje erbovenop moeten doen.

quote:
Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is
Hij zal hoe dan ook moeten escaleren, met wat praten kom je er niet.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 12:02:01 ]
pi_132354065
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat doet een kerel niet door 100% zichzelf te zijn, hij zal er altijd een stapje erbovenop moeten doen.

[..]
Heb bij mijn huidige kerel het idee dat hij tot nu toe niet heel veel er bovenop heeft gedaan. :) Was ook echt standaard te laat op dates enzo. :') "Ik kom er nu aan" :') Drie uur later. "Morgen om tien uur op het station" :') Trein gemist. Achjaaa :7
pi_132355589
quote:

[..]

Ik heb er persoonlijk niet zoveel ideetjes over. Ik ben misschien ook niet het standaard vrouwtje waar je reactie van wilt. Mannen hoeven van mij namelijk helemaal niet zoveel moeite te doen. Als de klik er is, is 'ie er. Als een kerel zich heel anders voor doet dan hij is gaat het uiteindelijk toch niet werken. Het enige dat ik wil is iemand die een bepaald gevoel bij mij losmaakt.

Zo'n sneue manipulerende gast heb ik één keer gehad en daar heb ik gelukkig veel van geleerd en ik herken ze nu wel denk ik. :r Ik wil gewoon liever iemand die echt is, niet iemand die zich steeds verstopt achter een leuk maskertje.

Als je verliefd bent ga je de negatieve puntjes uiteindelijk toch wel als iets moois zien (tenzij het natuurlijk totaal horkgedrag is zoals op de vorige pagina :') dan knap je vantevoren als het goed is al af vanuit je eigen instinct ). Ik vind het ook leuker overkomen als iemand oprecht in me geïnteresseerd is (en dus niet te hard probeert, ik weet niet waar dat verschil zit, maar dat merk je echt wel) dan dat ik het idee moet hebben dat iemand alleen maar met me praat omdat hij me als een soort 'prooi' ziet ofzo. -O-

Maarja, ik ben dus ook niet zo'n ONS persoon. Saai he. :{w
Ik praat eigenlijk over een stap minder ver.

Als je eenmaal praat maakt het in principe geen reet meer uit, ik weet alleen uit ervaring dat je appearance nogal hard wordt beoordeeld om uberhaupt gezellig te gaan praten.
Rustig aan.
pi_132363286
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik praat eigenlijk over een stap minder ver.

Als je eenmaal praat maakt het in principe geen reet meer uit, ik weet alleen uit ervaring dat je appearance nogal hard wordt beoordeeld om uberhaupt gezellig te gaan praten.
uiterlijk is het visite kaartje, zie het als een restaurant, als het van buiten niet echt aantrekkelijk uit ziet, neem ik aan dat je ook niet naar binnen gaat om daar te eten.
Waz met jou!
pi_132363391
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

uiterlijk is het visite kaartje, zie het als een restaurant, als het van buiten niet echt aantrekkelijk uit ziet, neem ik aan dat je ook niet naar binnen gaat om daar te eten.
Je hoeft niet gelijk binnen te eten als de kok iets aan je vraagt en je er een praatje mee maakt :P
Rustig aan.
pi_132363816
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk binnen te eten als de kok iets aan je vraagt en je er een praatje mee maakt :P
ik zou de kok negeren als hij me dan zou aanspreken hoor :P :{w
Waz met jou!
pi_132400834
Pas als je energie geeft aan een vrouw zonder maar iets terug te willen ben je pas een man. Telkens maar dat positieve aandacht willen van vrouwen is alsof je zelf niet compleet bent. Niets erger voor een vrouw dan een emotie aftappende man omdat hij zijn shit niet op orde heeft :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132400996
Aldus de persoon die er alles aan doet om aandacht van vrouwen te krijgen, inclusief de wekker zetten om half 1 's nachts om geforceerd nog een paar uurtjes te gaan stappen als onderdeel van het 'game plan' :D!
Ja doei.
pi_132401446
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Aldus de persoon die er alles aan doet om aandacht van vrouwen te krijgen, inclusief de wekker zetten om half 1 's nachts om geforceerd nog een paar uurtjes te gaan stappen als onderdeel van het 'game plan' :D!
Wat je in de pick up wereld steeds beter begint te leren is om jezelf geheel los te koppelen van eindresultaat en juist niet te voeden van vrouwelijk aandacht. Je moet er hard voor gaan maar tegelijkertijd moet het je niets uit maken. Dat vinden vrouwen juist aantrekkelijk, een man die gaat voor wat hij wilt en toch geheel op eigen benen kan staan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132401459
Oh ja, wacht, hier komen we weer op het punt waar jij mij gaat uitleggen wat álle vrouwen willen!

Ik haak weer af. :W
Ja doei.
pi_132401502
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, wacht, hier komen we weer op het punt waar jij mij gaat uitleggen wat álle vrouwen willen!

Ik haak weer af. :W
Dat jij op afhankelijke aandacht smekende (onzekere) jongens valt is misschien een uitzondering ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 21-10-2013 18:12:34 ]
pi_132403836
Tijdje aan het sms'en met een dame, alleen is het afgelopen weekend wat rustig geweest.
Dacht net dus zal weer eens wat sturen, dus stuurde ik:
Ik ben de kok vanavond, toevallig zin in een diner voor 2 met mij ;-) ? ze woont redelijk ver van me af dus weet helaas vrijwel zeker dat ze nooit gaat komen op een doordeweekse avond maar was benieuwd naar haar reactie.

Nu stuurde ze dus terug: Ja!.. Zal ik een sexy jurk aan doen?

En heel raar maar nu twijfel ik dus wat ik terug moet sturen.
Gewoon luchtig op antwoorden: Ja!.. maar schiet wel op want het is bijna klaar!
Of zeggen dat ze die jurk daar niet voor nodig heeft?

tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')