Oh maar ik heb zat meisjes aangesproken hoor maar dit is geen direct gevolg daaruit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Vind jij het niet fijn met een meisje te zijn? Beetje intiem zijn? Maakt me gewoon gelukkig.
Dat gevoel is voor mij juist iets om het wel te doen. En het is maar goed dat niet alles zo makkelijk gaat en het een beetje weerstand heeft, dan is de verovering des te leuker en voldoenenderquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh maar ik heb zat meisjes aangesproken hoor maar dit is geen direct gevolg daaruit.
Punt is dat dat voor mij zeker niet zo voelt ook omdat het eigenlijk nooit gebeurt is op die manier.
Dus nee daaraan denken maakt het voor mij alleen maar minder leuk waardoor ik er geen zin meer in heb.
Ik heb het niet zo op ''veroveren''quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dat gevoel is voor mij juist iets om het wel te doen. En het is maar goed dat niet alles zo makkelijk gaat en het een beetje weerstand heeft, dan is de verovering des te leuker en voldoenender
nope in mijn tijd was het leer of lakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Haha, ik daag mezelf al genoeg uit de laatste tijd.
Een swimsuit volstaat niet zeker
Het is echt niet altijd leuk. Heb genoeg kutavonden achter de rug, en honderden afwijzingen. Echter, wanneer je dan na al dat werken wakker wordt met dat veel te mooie meisje in je armen, is het het allemaal heel erg waard. Kan je beter voldoening dan lol noemen denk ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk de lol vandaan uit het versieren?
Voor (laat ik maar wat namen invullen) Pope of dope en firefly lijkt het vooral een bezigheid van ''zelfontwikkeling'' eigenlijk door veel oefenen met vrouwen in staat zijn om aantrekkingskracht uit te oefenen + een stukje zelfvertrouwen dan allicht wat erbij komt kijken.
Voor anderen?
Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Justsomedude. Begin met het focussen met geven zonder er dingen voor terug te verwachten. Als een chick niet wil praten/moeilijk doet, dan is dat toch haar probleem? Waarom zou JIJ je lust om vrouwen te versieren daar door laten verneuken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op ''veroveren''
Ik wil een leuk iemand ontmoeten waarbij het wederzijds klikt.
''veroveren'' klinkt voor mij alsof het allemaal van 1 kant komt en er dan uiteindelijk ''ingegeven'' wordt oid.
Klinkt gewoon kut.
Succes er mee man. Veel plezier in Miami. Geniet van het mooie weerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik schiet er niks mee op. Heb ook wel gemerkt dat ik dat pas doe sinds dat ik in Miami ben, als ik in Nederland ben is de sfeer gewoon chill. Tijd voor verandering!.
Haha, als een leuke chick er heel enthousiast over is en me meevraagt zal ik er geen nee tegen zeggen, maar om het zelf te gaan hypen bij m'n vrienden gaat hem waarschijnlijk niet wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nope in mijn tijd was het leer of lak
Als jij bedoelt dat het een beetje geforceerd over komt of zo, dan heb ik precies het zelfde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''veroveren'' klinkt voor mij alsof het allemaal van 1 kant komt en er dan uiteindelijk ''ingegeven'' wordt oid.
Klinkt gewoon kut.
Thanks!, dat komt helemaal goed!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Succes er mee man. Veel plezier in Miami. Geniet van het mooie weer
Ja als jij niks doet en zij niks doet blijf je de rest van je leven alleen. 99 van de 100 keer ben jij toch degene die haar over de drempel moet trekken. Ook als ze jou ook helemaal super vindt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klinkt gewoon kut.
Nouja in zekere zin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 06:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als jij bedoelt dat het een beetje geforceerd over komt of zo, dan heb ik precies het zelfde.
Ik heb namelijk ook liever dat ik iemand ontmoet via werk/college en dan normaal ga praten, en voordat ik doorheb waar ik mee bezig ben, dan ben ik aan het flirten en gaat het natuurlijk.
Als je zo random op iemand afstapt, dan is het van oh diegene is wel leuk, even kijken of het klikt en dan gaat het voor mij niet meer natuurlijk.
heb jij dat ook?
Daar heb ik geen last van hoor, dat soort ongein zou ik nooit op mezelf projecteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Justsomedude. Begin met het focussen met geven zonder er dingen voor terug te verwachten. Als een chick niet wil praten/moeilijk doet, dan is dat toch haar probleem? Waarom zou JIJ je lust om vrouwen te versieren daar door laten verneuken?
Ja alleen de motivatie is nogal problematisch he -.-quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Hoe vaker je het doet hoe normaler het voor je voelt. En kt, je weet wat je moet doen, daar hadden we het al een keer over
Sja dan heeft diegene wss geen intresse of is altijd heel stil en droog. Let it be.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Blegh, kan er slecht tegen als je een gesprek uit een persoon moet trekken, laat maar weer zitten -.-
Ik geloof meer in dat als ze je aandacht lijkt te waarderen dat je daar moeite in ''zou'' moeten stoppen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sja dan heeft diegene wss geen intresse of is altijd heel stil en droog. Let it be.als ze intresse heeft komt ze wel weer naar jou toe.
Sja je zei eerder al; het moet wel wederzijds zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof meer in dat als ze je aandacht lijkt te waarderen dat je daar moeite in ''zou'' moeten stoppen.
Input wordt vrijwel altijd in het begin verwacht van de man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Sja je zei eerder al; het moet wel wederzijds zijndan mag er ook wederzijds enige input gegeven worden.
ik snap wat je bedoelt!, ik heb zelf namelijk ook het zelfde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja in zekere zin.
Het ligt er nogal dik bovenop dat je iemand aanspreekt omdat je je tot wat je ziet aangetrokken voelt.
Tis niet echt ''gewoon een praatje maken'' als je meters voor iemand aflegt.
En als iemand naast je staat en je gaat een praatje maken is het al een ander verhaal, maar dan nog... Een praatje maken is heel iets anders dan moeite doen om iemand te leren kennen... De tijd is totaal niet ruim ook, je bent beide met iets bezig op die momenten waardoor je in principe ook erg snel iets moet duidelijk maken (dat je haar wel ziet zitten) in principe is het mensen die je niet kent uitvragen voor een date, wat voor mij wel raar voelt.
Komt daarnaast weer kijken dat het allemaal een beetje ongewoon voelt sowieso om mensen waar je in principe niks mee hebt behalve dat je allebei op hetzelfde moment in de appie heyn staat opeens te willen leren kennen. (waarom die drang voor iemand waar je niks van weet eigenlijk?)
Misschien is dat lichamelijk en seksueel gezien allemaal een heel ander verhaal, maar ik durf niet zo te denken dat ik gewoon iemand het bed in ga lullen... Ik ben daar in principe niet naar opzoek.
Samenvatting: Te weinig drang om iemand te leren kennen als ik haar niet al een klein beetje ken.
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom sommen jullie niet de tips op in de OP elke keer zodat er in ieder geval wat meer nuttigs is dan slechts de tips geven aan één persoon zelf... (afgezien van de mogelijkheid om alle delen door te nemen natuurlijk)
''whatsup cutie'' is ook echt zo een openingszin dat je gewoon een klap op je hoofd verdient overigensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Godshand het volgende:
Altijd bij je principes blijven, zoals deze gast:
Wel een typisch voorbeeld van als een knappe man dat zegt dan is het zelfverzekerd en als een lelijkerd dat had gedaan was het opdringerig en engquote:
Dit is een soort van vertellen dat er geen manier is om een meisje te krijgen zonder op hardcore versiertour te gaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).
Jammergenoeg posten daar niet zoveel mensen omdat het geen maatschappelijk geaccepteerde levenswijze is.
Wat wil je liever, nu een vriendin en als het uitgaat begin je op nul waarbij je heel lang moet wachten, of je gaat keihard zoveel mogelijk interne angsten wissen waardoor je gedurende je gehele leven 200% meer kans maakt op een leuke meid?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit is een soort van vertellen dat er geen manier is om een meisje te krijgen zonder op hardcore versiertour te gaan
Eerder omdat sociale omgang tussen mensen zo persoonlijk is dat meer dan gouden clichés geen nut hebben om te plaatsen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, er bestaat geen handleiding voor dit soort omstandigheden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).
Dat zou je ook kunnen zeggen, ja...quote:Jammergenoeg posten daar niet zoveel mensen omdat het geen maatschappelijk geaccepteerde levenswijze is.
Gouden tips in de OP hoeven ook niet. Maar als er in ieder geval iets stond over dat je je netjes moet kleden en verzorgen. En zulke basic dingen. En misschien wat minder basic dingen ook. Gewoon richtlijnen waar veel personen hetzelfde over denken.. En bij kleding dan wat linkjes naar verschillende kleding die meiden mooi vinden voor mannen en omgekeerd e.d. (als voorbeeld). Er is genoeg voor te bedenken wat nog wel een praktisch nut heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Eerder omdat sociale omgang tussen mensen zo persoonlijk is dat meer dan gouden clichés geen nut hebben om te plaatsen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, er bestaat geen handleiding voor dit soort omstandigheden.
[..]
Dat zou je ook kunnen zeggen, ja...
Interne angsten zegt die.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat wil je liever, nu een vriendin en als het uitgaat begin je op nul waarbij je heel lang moet wachten, of je gaat keihard zoveel mogelijk interne angsten wissen waardoor je gedurende je gehele leven 200% meer kans maakt op een leuke meid?
Volgens mij heb je best wel de angst om jezelf emotioneel open te stellenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Interne angsten zegt die.
Zo serieus neem ik mezelf niet.
Dat is geen angst, dat is meer een moeite die ik niet neem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je best wel de angst om jezelf emotioneel open te stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |