abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132241967
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Vind jij het niet fijn met een meisje te zijn? Beetje intiem zijn? Maakt me gewoon gelukkig.
Oh maar ik heb zat meisjes aangesproken hoor maar dit is geen direct gevolg daaruit.
Punt is dat dat voor mij zeker niet zo voelt ook omdat het eigenlijk nooit gebeurt is op die manier.

Dus nee daaraan denken maakt het voor mij alleen maar minder leuk waardoor ik er geen zin meer in heb.
Rustig aan.
pi_132242557
En het gevoel dat men niet echt zit te wachten om te praten.. Veel mensen kijken gewoon weg en leven nogal in hun eigen wereldje. (en de mensen die wel praten zijn van de oudere generatie vaak)
Rustig aan.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:29:29 #147
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132243833
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oh maar ik heb zat meisjes aangesproken hoor maar dit is geen direct gevolg daaruit.
Punt is dat dat voor mij zeker niet zo voelt ook omdat het eigenlijk nooit gebeurt is op die manier.

Dus nee daaraan denken maakt het voor mij alleen maar minder leuk waardoor ik er geen zin meer in heb.
Dat gevoel is voor mij juist iets om het wel te doen. En het is maar goed dat niet alles zo makkelijk gaat en het een beetje weerstand heeft, dan is de verovering des te leuker en voldoenender :D
pi_132243938
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Dat gevoel is voor mij juist iets om het wel te doen. En het is maar goed dat niet alles zo makkelijk gaat en het een beetje weerstand heeft, dan is de verovering des te leuker en voldoenender :D
Ik heb het niet zo op ''veroveren''

Ik wil een leuk iemand ontmoeten waarbij het wederzijds klikt.
''veroveren'' klinkt voor mij alsof het allemaal van 1 kant komt en er dan uiteindelijk ''ingegeven'' wordt oid.

Klinkt gewoon kut.
Rustig aan.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:39:24 #149
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132244313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Haha, ik daag mezelf al genoeg uit de laatste tijd.

Een swimsuit volstaat niet zeker ;)
nope in mijn tijd was het leer of lak :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:49:55 #150
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132248606
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk de lol vandaan uit het versieren?

Voor (laat ik maar wat namen invullen) Pope of dope en firefly lijkt het vooral een bezigheid van ''zelfontwikkeling'' eigenlijk door veel oefenen met vrouwen in staat zijn om aantrekkingskracht uit te oefenen + een stukje zelfvertrouwen dan allicht wat erbij komt kijken.

Voor anderen?
Het is echt niet altijd leuk. Heb genoeg kutavonden achter de rug, en honderden afwijzingen. Echter, wanneer je dan na al dat werken wakker wordt met dat veel te mooie meisje in je armen, is het het allemaal heel erg waard. Kan je beter voldoening dan lol noemen denk ik ;)

Dat stukje zelfvertrouwen kun je veranderen in een boost wat je naar mijn weten op geen enkel ander vlak kunt krijgen. Aantrekkingskracht is iets universeels, je bent evolutionair gemaakt om je zaad te verdelen. Het voelt goed als je dit onder de knie hebt, en dit straalt ook veel uit naar de manier waarop je denkt, hoe je je voelt, en andere aspecten van je leven.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''veroveren'' klinkt voor mij alsof het allemaal van 1 kant komt en er dan uiteindelijk ''ingegeven'' wordt oid.

Klinkt gewoon kut.
Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Justsomedude. Begin met het focussen met geven zonder er dingen voor terug te verwachten. Als een chick niet wil praten/moeilijk doet, dan is dat toch haar probleem? Waarom zou JIJ je lust om vrouwen te versieren daar door laten verneuken?

Haal de druk bij jezelf weg. Het is niet zo dat elke keer dat je een vrouw aanspreekt een stukje van je ziel sterft.. ;-) Er zit geen limiet aan het aantal vrouwen dat je aan kunt spreken. Tuurlijk is afgewezen worden kut, maar, is die ene veel te toffe keigave 1 op de 10.000 chick al dat werk niet gewoon 100% waard? Voor mij wel in ieder geval.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:53:11 #151
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132248662
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik schiet er niks mee op. Heb ook wel gemerkt dat ik dat pas doe sinds dat ik in Miami ben, als ik in Nederland ben is de sfeer gewoon chill. Tijd voor verandering! :D.
Succes er mee man. Veel plezier in Miami. Geniet van het mooie weer ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nope in mijn tijd was het leer of lak :D
Haha, als een leuke chick er heel enthousiast over is en me meevraagt zal ik er geen nee tegen zeggen, maar om het zelf te gaan hypen bij m'n vrienden gaat hem waarschijnlijk niet worden :D
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_132250183
quote:

[..]

Klinkt gewoon kut.
Als jij bedoelt dat het een beetje geforceerd over komt of zo, dan heb ik precies het zelfde.

Ik heb namelijk ook liever dat ik iemand ontmoet via werk/college en dan normaal ga praten, en voordat ik doorheb waar ik mee bezig ben, dan ben ik aan het flirten en gaat het natuurlijk.

Als je zo random op iemand afstapt, dan is het van oh diegene is wel leuk, even kijken of het klikt en dan gaat het voor mij niet meer natuurlijk.

heb jij dat ook?
Waz met jou!
pi_132250187
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Succes er mee man. Veel plezier in Miami. Geniet van het mooie weer ;)

Thanks!, dat komt helemaal goed! w/
Waz met jou!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:54:28 #154
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132263890
quote:

[..]

Klinkt gewoon kut.
Ja als jij niks doet en zij niks doet blijf je de rest van je leven alleen. 99 van de 100 keer ben jij toch degene die haar over de drempel moet trekken. Ook als ze jou ook helemaal super vindt.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:55:56 #155
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132263936
Waarom sommen jullie niet de tips op in de OP elke keer zodat er in ieder geval wat meer nuttigs is dan slechts de tips geven aan één persoon zelf... (afgezien van de mogelijkheid om alle delen door te nemen natuurlijk)
we dan
pi_132265168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 06:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Als jij bedoelt dat het een beetje geforceerd over komt of zo, dan heb ik precies het zelfde.

Ik heb namelijk ook liever dat ik iemand ontmoet via werk/college en dan normaal ga praten, en voordat ik doorheb waar ik mee bezig ben, dan ben ik aan het flirten en gaat het natuurlijk.

Als je zo random op iemand afstapt, dan is het van oh diegene is wel leuk, even kijken of het klikt en dan gaat het voor mij niet meer natuurlijk.

heb jij dat ook?
Nouja in zekere zin.

Het ligt er nogal dik bovenop dat je iemand aanspreekt omdat je je tot wat je ziet aangetrokken voelt.
Tis niet echt ''gewoon een praatje maken'' als je meters voor iemand aflegt.

En als iemand naast je staat en je gaat een praatje maken is het al een ander verhaal, maar dan nog... Een praatje maken is heel iets anders dan moeite doen om iemand te leren kennen... De tijd is totaal niet ruim ook, je bent beide met iets bezig op die momenten waardoor je in principe ook erg snel iets moet duidelijk maken (dat je haar wel ziet zitten) in principe is het mensen die je niet kent uitvragen voor een date, wat voor mij wel raar voelt.

Komt daarnaast weer kijken dat het allemaal een beetje ongewoon voelt sowieso om mensen waar je in principe niks mee hebt behalve dat je allebei op hetzelfde moment in de appie heyn staat opeens te willen leren kennen. (waarom die drang voor iemand waar je niks van weet eigenlijk?)

Misschien is dat lichamelijk en seksueel gezien allemaal een heel ander verhaal, maar ik durf niet zo te denken dat ik gewoon iemand het bed in ga lullen... Ik ben daar in principe niet naar opzoek.

Samenvatting: Te weinig drang om iemand te leren kennen als ik haar niet al een klein beetje ken.
Rustig aan.
pi_132265287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Justsomedude. Begin met het focussen met geven zonder er dingen voor terug te verwachten. Als een chick niet wil praten/moeilijk doet, dan is dat toch haar probleem? Waarom zou JIJ je lust om vrouwen te versieren daar door laten verneuken?

Daar heb ik geen last van hoor, dat soort ongein zou ik nooit op mezelf projecteren.

De lol is wakker worden met een leuk meisje laat ik maar zeggen.. Ja prima.. Maar ik moet mezelf er dan even overheen zetten dat vragen om een date prima is terwijl ik iemand nauwelijks ken.

[ Bericht 11% gewijzigd door kingtoppie op 17-10-2013 16:46:30 ]
Rustig aan.
pi_132267953
Hoe vaker je het doet hoe normaler het voor je voelt. En kt, je weet wat je moet doen, daar hadden we het al een keer over :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132268955
Ik plan geen "daygame" in. Ik heb er een gewoonte gemaakt om altijd met vrouwen te praten als ik buiten ben. Ongeacht of ik wel of niet op ze val. Voor hetzelfde geldt ben je morgen dood en heb je al die jaren voorzichtig gedaan ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132273750
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Hoe vaker je het doet hoe normaler het voor je voelt. En kt, je weet wat je moet doen, daar hadden we het al een keer over :P
Ja alleen de motivatie is nogal problematisch he -.-
Rustig aan.
pi_132274604
Blegh, kan er slecht tegen als je een gesprek uit een persoon moet trekken, laat maar weer zitten -.-
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:55:55 #162
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132274865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
Blegh, kan er slecht tegen als je een gesprek uit een persoon moet trekken, laat maar weer zitten -.-
Sja dan heeft diegene wss geen intresse of is altijd heel stil en droog. Let it be. :P als ze intresse heeft komt ze wel weer naar jou toe.
pi_132275182
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:55 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Sja dan heeft diegene wss geen intresse of is altijd heel stil en droog. Let it be. :P als ze intresse heeft komt ze wel weer naar jou toe.
Ik geloof meer in dat als ze je aandacht lijkt te waarderen dat je daar moeite in ''zou'' moeten stoppen.
Rustig aan.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:06:18 #164
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132275446
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik geloof meer in dat als ze je aandacht lijkt te waarderen dat je daar moeite in ''zou'' moeten stoppen.
Sja je zei eerder al; het moet wel wederzijds zijn :P dan mag er ook wederzijds enige input gegeven worden.
pi_132275480
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:06 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Sja je zei eerder al; het moet wel wederzijds zijn :P dan mag er ook wederzijds enige input gegeven worden.
Input wordt vrijwel altijd in het begin verwacht van de man.
Rustig aan.
pi_132275518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja in zekere zin.

Het ligt er nogal dik bovenop dat je iemand aanspreekt omdat je je tot wat je ziet aangetrokken voelt.
Tis niet echt ''gewoon een praatje maken'' als je meters voor iemand aflegt.

En als iemand naast je staat en je gaat een praatje maken is het al een ander verhaal, maar dan nog... Een praatje maken is heel iets anders dan moeite doen om iemand te leren kennen... De tijd is totaal niet ruim ook, je bent beide met iets bezig op die momenten waardoor je in principe ook erg snel iets moet duidelijk maken (dat je haar wel ziet zitten) in principe is het mensen die je niet kent uitvragen voor een date, wat voor mij wel raar voelt.

Komt daarnaast weer kijken dat het allemaal een beetje ongewoon voelt sowieso om mensen waar je in principe niks mee hebt behalve dat je allebei op hetzelfde moment in de appie heyn staat opeens te willen leren kennen. (waarom die drang voor iemand waar je niks van weet eigenlijk?)

Misschien is dat lichamelijk en seksueel gezien allemaal een heel ander verhaal, maar ik durf niet zo te denken dat ik gewoon iemand het bed in ga lullen... Ik ben daar in principe niet naar opzoek.

Samenvatting: Te weinig drang om iemand te leren kennen als ik haar niet al een klein beetje ken.
ik snap wat je bedoelt!, ik heb zelf namelijk ook het zelfde.

gezellig praten okay, en als ik er zeg maar in word getrokken en pas later merk van dat ik aan het flirten ben dan is het cool.

Maar inderdaad, ik heb ook niet echt de behoefte om een meid te leren kennen die je niet al een beetje kent.. maar aan de andere kant, kan je ook niet weten of je die meid wel wilt leren kennen als je haar niet een beetje probeert te kennen.
Waz met jou!
pi_132275612
Vrouwen die echt gek op je zijn kunnen dichtklappen en kijken je alleen aan, omdat ze verlegen zijn op dat moment. Aan jou de taak om man te zijn en van jezelf ook vrolijk kan blijven, in plaats van een reactie uit haar moet halen om jezelf compleet of blij te kunnen voelen. Als je niet van haar aanwezigheid kan genieten tja
pi_132279536
Altijd bij je principes blijven, zoals deze gast:

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:48:10 #169
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132280233

2:18 tot 2:25 Ik ga stuk :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:56:33 #170
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132280578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom sommen jullie niet de tips op in de OP elke keer zodat er in ieder geval wat meer nuttigs is dan slechts de tips geven aan één persoon zelf... (afgezien van de mogelijkheid om alle delen door te nemen natuurlijk)
Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).

Jammergenoeg posten daar niet zoveel mensen omdat het geen maatschappelijk geaccepteerde levenswijze is.
pi_132281132
quote:
4s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef Godshand het volgende:
Altijd bij je principes blijven, zoals deze gast:

''whatsup cutie'' is ook echt zo een openingszin dat je gewoon een klap op je hoofd verdient overigens :)

Maargoed wel leuk filmpje verder.
Rustig aan.
pi_132281303
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef Ambicioso het volgende:

2:18 tot 2:25 Ik ga stuk :P
Wel een typisch voorbeeld van als een knappe man dat zegt dan is het zelfverzekerd en als een lelijkerd dat had gedaan was het opdringerig en eng :P
Maargoed, hij heeft genoeg schijt aan de wereld om lekker aan te kloten :) Dat is dan weer wel mooi.
Titel klopt verder ook voor geen kant, hij neemt duidelijk het initiatief om te zoenen.

Verder heeft hij puntige knieen.
Rustig aan.
pi_132281596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Over het algemeen willen mensen gewoon hun verhaal hier droppen en bevestigd zien dat ze niet de enige zijn. Veranderen lijkt ze wel wat, de offers maken is echter een ander verhaal. Daarom staan er geen tips in de OP. Als we die er wel in zouden stoppen zou het een pickup topic worden, en dat willen mensen hier liever niet (lol).

Jammergenoeg posten daar niet zoveel mensen omdat het geen maatschappelijk geaccepteerde levenswijze is.
Dit is een soort van vertellen dat er geen manier is om een meisje te krijgen zonder op hardcore versiertour te gaan :P
Rustig aan.
pi_132285423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit is een soort van vertellen dat er geen manier is om een meisje te krijgen zonder op hardcore versiertour te gaan :P
Wat wil je liever, nu een vriendin en als het uitgaat begin je op nul waarbij je heel lang moet wachten, of je gaat keihard zoveel mogelijk interne angsten wissen waardoor je gedurende je gehele leven 200% meer kans maakt op een leuke meid?
pi_132286272
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Eerder omdat sociale omgang tussen mensen zo persoonlijk is dat meer dan gouden clichés geen nut hebben om te plaatsen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, er bestaat geen handleiding voor dit soort omstandigheden.

quote:
Dat zou je ook kunnen zeggen, ja...
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:02:00 #176
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132287350
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Eerder omdat sociale omgang tussen mensen zo persoonlijk is dat meer dan gouden clichés geen nut hebben om te plaatsen. Hoe graag sommigen het ook zouden willen, er bestaat geen handleiding voor dit soort omstandigheden.

[..]

Dat zou je ook kunnen zeggen, ja...
Gouden tips in de OP hoeven ook niet. Maar als er in ieder geval iets stond over dat je je netjes moet kleden en verzorgen. En zulke basic dingen. En misschien wat minder basic dingen ook. Gewoon richtlijnen waar veel personen hetzelfde over denken.. En bij kleding dan wat linkjes naar verschillende kleding die meiden mooi vinden voor mannen en omgekeerd e.d. (als voorbeeld). Er is genoeg voor te bedenken wat nog wel een praktisch nut heeft.

Bedoel het is voor ieder persoon verschillend (het advies e.d.) maar er zijn genoeg raakvlakken ook... die kan je toch uiteindelijk wel opsommen.. Maar ja als niemand daar behoefte aan heeft of wil doen dan gebeurt dat niet nee :P Is ook niet erg, maar vroeg het me wat af. Gezien de hoeveelheid reeksen
we dan
pi_132296855
Soms komen mensen zelfs nog triester over als ze extra hun best doen om zich mooi te kleden en dingen te verdoezelen, dat zie je meteen. Vooral vrouwen voelen dat meteen aan. En nee, een pak zorgt er niet voor dat je ineens ballen hebt lol.
pi_132302784
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat wil je liever, nu een vriendin en als het uitgaat begin je op nul waarbij je heel lang moet wachten, of je gaat keihard zoveel mogelijk interne angsten wissen waardoor je gedurende je gehele leven 200% meer kans maakt op een leuke meid?
Interne angsten zegt die. :')
Zo serieus neem ik mezelf niet.
Rustig aan.
pi_132303174
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Interne angsten zegt die. :')
Zo serieus neem ik mezelf niet.
Volgens mij heb je best wel de angst om jezelf emotioneel open te stellen
pi_132303223
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je best wel de angst om jezelf emotioneel open te stellen
Dat is geen angst, dat is meer een moeite die ik niet neem.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')