Laatst verkocht helaas. In het voorjaar neem ik die van m'n broer over, maar daar heb ik momenteel weinig aan omdat hij schade heeft geredenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt een motor. Chick magnet. Gebruik dat ding!
Helpt toch niet. Alles wat tegen het "ik ben goed genoeg" principe in gaat kan zelfs tegen je werken. Geen enkele vrouw zal vallen omdat diegene op een motor zit, ze kijken allemaal naar de persoon daarop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Laatst verkocht helaas. In het voorjaar neem ik die van m'n broer over, maar daar heb ik momenteel weinig aan omdat hij schade heeft gereden
Jammer joh. 1 van de vele voorbeelden uit verschillende onderzoeken onder duizenden vrouwen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Helpt toch niet. Alles wat tegen het "ik ben goed genoeg" principe in gaat kan zelfs tegen je werken. Geen enkele vrouw zal vallen omdat diegene op een motor zit, ze kijken allemaal naar de persoon daarop.
Gelukkig bleek ook uit de zelfde onderzoeken dat vrouwen die een relatie wilde het geen reet uitmaakt. Echter de vrouwen die alleen een "pleziertje" wilde keken juist wel naar die dure auto.quote:Mannen bleken geld uit te geven aan luxe artikelen om vrouwen te imponeren en versieren. Vrouwen doen dit niet om indruk te maken op mannen. De onderzoekers ontdekten dat vrouwen een man die ervoor koos een dure sportwagen te kopen, zoals bijvoorbeeld een Porsche, aantrekkelijker vinden dan dezelfde man die geen luxe auto koopt, zoals bijvoorbeeld een Honda Civic.
Heeft niets met de auto te maken maar met de uitstraling van diegene in de auto. "wetenschappelijke onderzoekjes" zoals deze zeggen niets. De pua community test het van aanspreken totaan seks of vriendin. Zo ver gaan die onderzoekjes niet en zijn waarschijnlijk enquetes die men moet invullen enzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jammer joh. 1 van de vele voorbeelden uit verschillende onderzoeken onder duizenden vrouwen.
[..]
Gelukkig bleek ook uit de zelfde onderzoeken dat vrouwen die een relatie wilde het geen reet uitmaakt. Echter de vrouwen die alleen een "pleziertje" wilde keken juist wel naar die dure auto.
Je uitspraak dat geen enkele vrouw kijkt naar de motor is dus ongegrond zo blijkt uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken. Hangt alleen af wat de vrouw in de meeste gevallen als doel heeft.
Ps,
Vrouwen kunnen ook juist de motor zien als een gedeelde passie wat weer in je voordeel kan werken.
Het zijn wetenschappelijke onderzoeken. Vandaar de term wetenschappelijk bewezenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heeft niets met de auto te maken maar met de uitstraling van diegene in de auto. "wetenschappelijke onderzoekjes" zoals deze zeggen niets. De pua community test het van aanspreken totaan seks of vriendin. Zo ver gaan die onderzoekjes niet en zijn waarschijnlijk enquetes die men moet invullen enzo.
Haal anders je kop uit het zand. Je weet wat wetenschappelijk bewezen is he? Onafhankelijk meerdere onderzoeken met constant de zelfde uitkomsten en zo veel mogelijke variabelen uitgesloten. Dat is wetenschappelijk bewezen. Kei harde tastbare bewijzen. Niks anders dan feiten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
Ga het uitproberen, duizenden mannen zijn je al voor geweest. Als het werkte zat de helft van de pick up community te sparen voor een dure auto. Vrouwen delen het bed om jij als persoon. Valt me van je tegen dat je de basis niet snapt. Je kunt jezelf zo presenteren als je wilt, maar als jij die persoon niet bent dan gebeurd er niets.
Dat is dan weer niet waar en een grove misvatting omtrent wetenschap..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haal anders je kop uit het zand. Je weet wat wetenschappelijk bewezen is he? Onafhankelijk meerdere onderzoeken met constant de zelfde uitkomsten en zo veel mogelijke variabelen uitgesloten. Dat is wetenschappelijk bewezen. Kei harde tastbare bewijzen. Niks anders dan feiten.
Maar prima, lekker blijven geloven in je eigen verhaaltjes en kei harde tastbare feiten negeren. En dan pretendeer notabene jij dat je open moet staan voor nieuwe dingen. Iets wat je zelf totaal niet doet
*poef* weer een stukje van je al rap slinkende geloofwaardigheid verdwenen. Kwestie van tijd tot je een karikatuur bent geworden.
Ik ga weer verder, kusje
Als iets bij meerdere herhalingen hetzelfde eindresultaat geeft dan stelt men dat dat wetenschappelijk is bewezen (zwaartekracht bijvoorbeeld). Niks is met 100% zekerheid te zeggen, zwaartekracht zou ook nu miljarden jaren random toevallig hetzelfde patroon kunnen volgen en morgen zogenaamd omgekeerd zijn, maar daar komen waarschijnlijkheids berekeningen naar boven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar en een grove misvatting omtrent wetenschap..Wetenschap bewijst niets 100%, maar kan voor een gestelde selectie/subgroep bepaalde zaken als 'zeer aannemelijk' neerzetten. Elk onderzoek (van alfa tot gamma tot beta) is onderhevig aan selectie en filtering van bepaalde variabelen als 'afwijkingen', en het ligt aan de onderzoeker/onderzoeksgroep waar de grens van 'afwijking' gelegd wordt en welke dataset er gebruikt wordt
Klopt 100% is niks. Echter zijn het tastbare bewijzen tot tegendeel bewezen is. Dat is wetenschappelijk bewezen. Een prima middel om argumenten tastbaar te onderbouwenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet waar en een grove misvatting omtrent wetenschap..Wetenschap bewijst niets 100%, maar kan voor een gestelde selectie/subgroep bepaalde zaken als 'zeer aannemelijk' neerzetten. Elk onderzoek (van alfa tot gamma tot beta) is onderhevig aan selectie en filtering van bepaalde variabelen als 'afwijkingen', en het ligt aan de onderzoeker/onderzoeksgroep waar de grens van 'afwijking' gelegd wordt en welke dataset er gebruikt wordt
Heel veel redenen, maar de belangrijkste: Ze vinden zichzelf niet goed genoeg. De maatschappij om ons heen versterkt dit door de ''Just buy our product and you will be happy'' mentaliteit. Verder is het gros gewoon niet bereid om ergens echt voor te gaan. Mensen stoppen met dieten, ookal weten ze dat ze te dik zijn, nemen genoegen met een modaal inkomen 1800 eu per maand, nemen die semi aantrekkelijke vrouw omdat ze denken niet beter te kunnen krijgen, het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hmm interesting.
Ik heb me eigenlijk al best lang zitten afvragen he, hoe het komt dat de meerderheid van de mannen niet eens zo heel goed in het versierspel is (inclusief mij).
Zou het gebrek aan ervaring zijn?, opvoeding?, gewoon pure onzekerheid? (maar waarom zouden die smooth mocros en kempi's dan wel goed zijn?).
De meeste van ons komen in (sex)relaties door puur geluk, we laten het echt afhankelijk zijn van ALLE andere factoren behalve onszelf.
Zo ben ik serieus nog nooit in mijn hele leven op een meid afgestapt die ik niet ken, haar nummer weten te regelen, een date mee hebben en daarmee het bed in te belanden, wel heb ik dan talloze kansen gehad (die ik vaak heb gemist) maar ook vaak dat ik alleen dus via vrienden een meid leer kennen,school of werk (beetje de veilige omgevingen).
en zo ken ik met mij nog talloze voorbeelden (lees: bijna elke andere man/jongen die ik ken).
Je zou toch denken dat het instinct van de man zou zijn om te versieren dus ze daar automatisch goed in zouden zijn?, en waarom zijn vrouwen dan wel altijd goed met hun hints te geven en zo?.
De pu community heeft veel meer in de praktijk getoetst dan die wetenschappers hoor. Hoe hebben zij het getoetst overigens? Beetje random vragen stellen aan vrouwen kom je niet aan harde cijfers maar gewoon goedkope enquetes waarbij mensen dingen invullen naar wat ze op dat moment (denken) wat ze zouden doen. Dus vertelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt 100% is niks. Echter zijn het tastbare bewijzen tot tegendeel bewezen is. Dat is wetenschappelijk bewezen. Een prima middel om argumenten tastbaar te onderbouwen
Ga werken in een supermarkt of iets vergelijkbaars. Ontmoet je zat leuke dames.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Werkt dit topic een beetje voor mensen?
Ik ben een 17 jarige jongen in 5 vwo. Ik ga nooit uit en doe niet zoveel, hoe ontmoet ik nieuwe mensen/meisjes? Hoe zit het eigenlijk met meisjes uit mijn klas, hoe begin ik daar een gesprek mee?!
Je komt over als een gelovige. Jouw geloof is de enige waarheid en de enige waarheid is jouw geloof.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De pu community heeft veel meer in de praktijk getoetst dan die wetenschappers hoor. Hoe hebben zij het getoetst overigens?
Dit is alvast een goeie tip ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ga werken in een supermarkt of iets vergelijkbaars. Ontmoet je zat leuke dames.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesprek van eergister:Gast, "ik wil nu zien wat ik binnen 5 dagen in bed heb liggen" ????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond toch maar weer aangesproken met: "hey", ik kreeg een: "hey" terug. Daarna ze ik: "what's up", ze had het berichtje gelezen maar niets terug gestuurd. Even later gevraagd wat voor studie ze deed en ik kreeg vanochtend een berichtje terug...
En nu??
Het gaat helemaal fout.x100000
Hoezo wanhopig...
Hoe je nieuwe mensen ontmoet? In de klas bijvoorbeeld of op schoolfeesten (als jouw school ze heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi. Werkt dit topic een beetje voor mensen?
Ik ben een 17 jarige jongen in 5 vwo. Ik ga nooit uit en doe niet zoveel, hoe ontmoet ik nieuwe mensen/meisjes? Hoe zit het eigenlijk met meisjes uit mijn klas, hoe begin ik daar een gesprek mee?!
De wetenschapper is hierbij de gelovige, lijkt me sterk dat ze het (objectief) gemeten hebben aan de hand van bedpartners. En je bent zelf een goed gelovige als je alle "wetenschappelijke" papers moet geloven. Hoe veel papers zijn er wel niet uitgekomen dat er wel of geen water op mars was? Honderden wetenschappelijke artikelen die elkaar tegen spraken. Gebruik je hersenen in plaats van omdat het van mijn mond komt het als onzin te bestempelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je komt over als een gelovige. Jouw geloof is de enige waarheid en de enige waarheid is jouw geloof.
Jouw verweer is door te benadrukken dat jouw geloof toch beter om wat voor vage reden dan ook of door de messenger te (trachten te) spietsen.
Sowieso, nooit een discussie beginnen over het geloof met een gelovige, dan kun je namelijk door blijven lullen tot sint juttemis.
[..]
Dit is alvast een goeie tip ja.
Is praten over schooldingen/proefwerken niet 'nerdig'? Ik dacht dat mensen dat niet zo leuke onderwerpen vondenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe je nieuwe mensen ontmoet? In de klas bijvoorbeeld of op schoolfeesten (als jouw school ze heeft). Gewoon aanspreken, er zijn talloze onderwerpen te bedenken zoals hoe goed/slecht dat ene proefwerk wel niet voor je ging.
Krijg je een negatieve respons, dan gewoon verder geen aandacht aan besteden (of je er in elk geval niet zo druk om maken). Krijg je een goeie respons, dan staat de deur voor je open (of in elk geval is ie dan niet op het nachtslot gedraaid)
Heb je verder wel vrienden?
De wetenschap is het beste geloof dat er is. Als je denkt dat objectief meten geen onderdeel van de wetenschap is, dan heb je nog een hoop te leren firefly.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De wetenschapper is hierbij de gelovige, lijkt me sterk dat ze het (objectief) gemeten hebben aan de hand van bedpartners. En je bent zelf een goed gelovige als je alle "wetenschappelijke" papers moet geloven. Hoe veel papers zijn er wel niet uitgekomen dat er wel of geen water op mars was? Honderden wetenschappelijke artikelen die elkaar tegen spraken. Gebruik je hersenen in plaats van omdat het van mijn mond komt het als onzin te bestempelen.
Nerdig? Praten meisjes in jouw klas dan verder nooit over hoe moeilijk dit proefwerk was of dat ze dat proefwerk zo goed voorbereid hebben enzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is praten over schooldingen/proefwerken niet 'nerdig'? Ik dacht dat mensen dat niet zo leuke onderwerpen vonden![]()
Ik heb wel vrienden, maar meeste zijn wel gamevrienden of vrienden waarmee ik alleen blow/chill die niet uitgaan.
Hmm de supermarkt, zou best kunnen, maar lijkt me niet echt een leuke baan en verdient ook niet echt goed. Maar als er leuke meisjes zijn dan zou het misschien wel leuker zijn ja. Ik zal er over na denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |