SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!![]()
Stop godverdomme eens met dat lapohunten. Laat diegene die het topic sluit nou gewoon een nieuw deel maken.
Hommo's.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Want? er zijn allemaal leaked gameplaybvideos en al. Hoe kun je niet ontopic gaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Haha, ligt erg gevoelig bij jou merk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Stop godverdomme eens met dat lapohunten. Laat diegene die het topic sluit nou gewoon een nieuw deel maken.
Hommo's.
"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Laatste topic was geen lapohunt hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hommo's....jij bedoelt topickapen
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
je ziet het zelf gebeuren mensen gaan toch off topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want? er zijn allemaal leaked gameplaybvideos en al. Hoe kun je niet ontopic gaan?![]()
Er is zoiets als een FOK!etiquette.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ligt erg gevoelig bij jou merk ik.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Blijkbaar gaat dat al tientallen topics niet goed danquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want? er zijn allemaal leaked gameplaybvideos en al. Hoe kun je niet ontopic gaan?![]()
![]()
Dat moeten ze niet doen. Er is genoeg beleefd gevraagd niet te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef hiddit het volgende:
[..]
je ziet het zelf gebeuren mensen gaan toch off topicOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er is zoiets als een FOK!etiquette.
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Geen GTA SC...laat deze gewoon open klaar. Niks anders erbij, deze open en dan kleine SC toe staan?quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
dat is waar ja,quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet doen. Er is genoeg beleefd gevraagd niet te doen.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hommo's.
LapoTrauma gehad denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ligt erg gevoelig bij jou merk ik.![]()
Zijn die er nog jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Er is zoiets als een FOK!etiquette.?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik hoop dat ze de AI qua Autorijden hebben verbeterd, ik irriteerde me mateloos aan de AI die je gewoon ramt als je stopt voor een stoplicht..Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ja! Ik heb er zin an!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, heeft iemand nog wat te melden over GTA V?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Valt toch niet meer tegen te houden. 2 opties, sc van maken of dicht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet doen. Er is genoeg beleefd gevraagd niet te doen.![]()
http://nl.twitch.tv/hurkies
Deze persoon zegt dat hij het spel over ander half uur heeft en dan gaat spelen.![]()
AI is behoorlijk verandert. Zie ook hoe de politie behoorlijk agressief is geworden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef m0j0 het volgende:
Ik hoop dat ze de AI qua Autorijden hebben verbeterd, ik irriteerde me mateloos aan de AI die je gewoon ramt als je stopt voor een stoplicht..Every war is different, every war is the same.![]()
Stoppen voor een stoplicht in GTAquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef m0j0 het volgende:
Ik hoop dat ze de AI qua Autorijden hebben verbeterd, ik irriteerde me mateloos aan de AI die je gewoon ramt als je stopt voor een stoplicht..
Feyenoord Rotterdam![]()
In Mafia kreeg je een bekeuring wanneer je door rood reed of te hard reedquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stoppen voor een stoplicht in GTA![]()
![]()
Met de politie mod in Gta 4?, yup.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stoppen voor een stoplicht in GTAOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Netjes rijden vond ik soms wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stoppen voor een stoplicht in GTA
Elke keer als iemand dan tegen mijn auto aan reed kreeg diegene wel wat shotgunhagel door de voorruit, waarna ik er snel vandoor moest vanwege de polizei.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Verkoopt Gameshop Twente hem echt al?
Als dat zo is roggel ik die shit wel heb daar gewerkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wel eens geprobeerd, maar geen geduld voor neequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Stoppen voor een stoplicht in GTA
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Bart Smit is al na Zaterdag opgeschovenGiggity giggity giggity!![]()
Hij stond op vandaag binnenkomen bij track en trace, en nu zaterdag dus we schuiven gewoon naar Dinsdag nuquote:I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Nah niks zeker, alleen 1 iemand die het zegt op een forumquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat zo is roggel ik die shit wel heb daar gewerkt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik ga zo effe die kant op. Als gst het al verkoopt cancel ik de bol preorderquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat zo is roggel ik die shit wel heb daar gewerkt.![]()
Dat laatste gifje met die quad is mooiDood slaan en overrijden met z'n eigen voertuig, dat is GTA in een notendop
![]()
aha, Dat was BIJNA een dikke vette Yes geweest!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij stond op vandaag binnenkomen bij track en trace, en nu zaterdag dus we schuiven gewoon naar Dinsdag nuGiggity giggity giggity!![]()
Ik krijg gewoon flashbacks naar de Fok forums voor de release van GTA 4.. daar werden mensen ook half nederland doorgestuurd.. en nergens was ie te koop.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah niks zeker, alleen 1 iemand die het zegt op een forumOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ze gaan het natuurlijk niet aan de grote klok hangenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef HostiHawaii het volgende:
He XethaX:
http://www.gameshoptwente(...)179&&editie_id=45139
Jammer joh!
Nah kom me al niet voorstellen volgens mij worden ze gewoon klaar gemaakt qua codes voor verzending had leuk geweest welquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef remcheese het volgende:
[..]
aha, Dat was BIJNA een dikke vette Yes geweest!I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Bart Smit is al na Zaterdag opgeschovenEvery war is different, every war is the same.![]()
Ook niet uitleveren, trust me.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze gaan het natuurlijk niet aan de grote klok hangen
Ze hebben ze vandaag binnen gekregen waarschijnlijk en straks staat XethaX daar om teleurgesteld weer af te druipen.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Vanaf maandag 16.00 uur de eerste reviews, dan loopt het embargo af.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Goh, dat is nogal logischquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ook niet uitleveren, trust me.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanaf maandag 16.00 uur de eerste reviews, dan loopt het embargo af.![]()
![]()
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)Feyenoord Rotterdam![]()
Doe even verslagquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga zo effe die kant op. Als gst het al verkoopt cancel ik de bol preorder
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is meer omdat XethaX ervan overtuigd is dat hij hem vandaag gaat hebben, maar dat word een flinke domper voor hem.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)![]()
Zolang mensen geen fake brief van Rockstar gaan posten ben ik tevreden.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Jazeker. Ben toen nog naar de nachtrelease gegaan in Gouda bij een gamewinkel die gerund wordt door 2 pottenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)Toen ik om een uur of 2 thuis was, was ik te moe om nog te spelen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Denk wel net iets meer nu eigenlijk, vooral omdat IV voor het gros toch wat tegenviel en dit een game lijkt te worden waar alles in zit. (lees: nagenoeg perfect is)quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was er met GTA IV ook zo'n dikke hype eigenlijk? (Nooit gespeeld, had toen nog geen console enz.)![]()
vroeger woonde ik daar om de hoekquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!![]()
![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Trebo het volgende:
Je zal maar aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht wonen
post dan pics...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!Every war is different, every war is the same.![]()
In Amsterdam heb je dan weer een Utrechstestraat, maar daar zit geen NED gameshop voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Trebo het volgende:
Je zal maar aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht wonen![]()
Oke.quote:Haha.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jazeker. Ben toen nog naar de nachtrelease gegaan in Gouda bij een gamewinkel die gerund wordt door 2 pottenToen ik om een uur of 2 thuis was, was ik te moe om nog te spelen
Ik ben zelf nog nooit naar een nachtrelease geweest. Lijkt me eigenlijk wel eens leuk om te kijken wat voor volk daar rondloopt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gaat niet eens om de winkel.. in Rotterdam heb je de Ajaxstraatquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je dan weer een Utrechstestraat, maar daar zit geen NED gameshop voor zover ik weet.![]()
![]()
Hihi alsof ze het er om doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je dan weer een Utrechstestraat, maar daar zit geen NED gameshop voor zover ik weet.![]()
Denk dat je voor niks gaatquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ga zo effe die kant op. Als gst het al verkoopt cancel ik de bol preorderTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Tuurlijk knul, en mijn pa is Mark Rutte.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!
hmm valt wel mee kwa volk wat er rond loopt. Game beursen zoals gamescom zijn erger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Haha.Ik ben zelf nog nooit naar een nachtrelease geweest. Lijkt me eigenlijk wel eens leuk om te kijken wat voor volk daar rondloopt.
Every war is different, every war is the same.![]()
Stel je voor dat je Amsterdam moet zeggen heh..quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef Nielsch het volgende:
We noemen de Amsterdamsestraatweg hier trouwens gewoon Straatweg of ASW.![]()
![]()
Ik sta op het punt om op het fietsje te springen nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wow, ik wist niet dat hij een dochter had.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, en mijn pa is Mark Rutte.
If not now, then when.![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om op het fietsje te springen nu.
zolang ze geen pics posten ben je gewoon gek in je kop dat je dat doet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om op het fietsje te springen nu.Every war is different, every war is the same.![]()
En een zoonquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat hij een dochter had.
Wat een lul die pa van jouquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Jamaar jamaar...Nielsch is betrouwbaar
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik ga zo dadelijk naar de Gamemania om oude spellen in te leveren. Kijken of ik hem voor ¤ 20,- om kan kopen.
Het is dan ook NEDGAME en die gaan echt niet onder de toonbank door verkopen, trust me. Lies, all lies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Hihi alsof ze het er om doen.
Roy (de bolle die daar werkt), gaat daar ECHT niet aan meedoen.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zolang mensen geen fake brief van Rockstar gaan posten ben ik tevreden.![]()
Die was ik vergetenOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Hengelo!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als dat zo is roggel ik die shit wel heb daar gewerkt.![]()
![]()
En dat weet je, omdat?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Nielsch het volgende:
De GameNED op de Amsterdamsestraatweg in Utreg verkoopt hem van onder de toonbank!!!![]()
Is wel bij mijn in de buurt btw, zou er zo heen kunnen gaan
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Doe eens en DM mij erna, kan ik nog even opt bankje blijven zittenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dat weet je, omdat?![]()
Is wel bij mijn in de buurt btw, zou er zo heen kunnen gaan
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
True story bro!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze gaan het natuurlijk niet aan de grote klok hangen![]()
![]()
Gewoon het hoofdkantoor van de MediaMarkt opbellen en zeggen dat Saturn hem al verkoopt.If not now, then when.![]()
Haha, zelfde concern!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon het hoofdkantoor van de MediaMarkt opbellen en zeggen dat Saturn hem al verkoopt."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Baas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Donjes het volgende:
http://nl.twitch.tv/bigdaddyluke88
HD stream![]()
![]()
speelt wel missiesquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Donjes het volgende:
HD stream![]()
Eindbaas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Donjes het volgende:
HD stream![]()
Hij is aan het laden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Donjes het volgende:
HD stream
WTF die vent begint nu met het speldat wil ik niet eens zien.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu eerst de eerste missie en cutscenes. Dat wil ik niet zien.quote:In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Eerste keer dat die 't spel speelt, waarschijnlijk gaat hij dalijk free-roamen omdat hij eerst door de starting missie heen moet![]()
Werkte het?quote:Precies.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nu eerst de eerste missie en cutscenes. Dat wil ik niet zien.
Ik wél. PC gamer he.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nu eerst de eerste missie en cutscenes. Dat wil ik niet zien.![]()
![]()
Mooi, ik heb dus net op tijd weggekliktquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nu eerst de eerste missie en cutscenes. Dat wil ik niet zien.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef byah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, maar heel de hele gamer community ontploftequote:
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
waren er eigenlijk nog retailers die het geloofde en daardoor verkochten?quote:Every war is different, every war is the same.![]()
Zeg ff wanneer die stream gaat freeroamen.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Doen wequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zeg ff wanneer die stream gaat freeroamen.![]()
![]()
Good Guy Stream.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:30 schreef Zipportal het volgende:
Hij speelt de missie uit en gaat free roamen, daarom kanaal offline nu voor even.If not now, then when.![]()
Pics or it didnt happen.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Edit: post nummer 5000quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door _NZT_ op 13-09-2013 12:42:12 ]Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
This channel had been closed
Browse Games
Dit kanaal is gesloten vanwege overtreding van de gebruikersvoorwaarden![]()
This channel had been closed
Browse Games
Dit kanaal is gesloten vanwege overtreding van de gebruikersvoorwaarden
![]()
![]()
Iemand op de Facebook van jsticks11 uit Nederland beweert dat hij gebeld is dat de nachtreleases niet door gaan in Nederland ivm productieproblemen.![]()
Onzin natuurlijk!"Thats how we roll in the Shire!"![]()
is al offlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:33 schreef johnnyblaze11 het volgende:
HIJ GAAT ZO FREEROAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dit kanaal is gesloten vanwege overtreding van de gebruikersvoorwaardenOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ja toch fok uitspraken ftwquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
wuuht: Hallon ik ben fan FOK! 450 coppies gta v dat was echt fantastisch![]()
![]()
"This channel had been closed"
Dat is snel
Oke apart. ingame heb je een menu "Facebook"
Wat is dat twitch eigenlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Donjes het volgende:
wie gebruikt ook twitch voor dit soort dingen![]()
![]()
Nope, productieproblemen zijn waarquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:34 schreef Giester het volgende:
Iemand op de Facebook van jsticks11 uit Nederland beweert dat hij gebeld is dat de nachtreleases niet door gaan in Nederland ivm productieproblemen.![]()
Onzin natuurlijk!
Muhahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is snel
ja hoe kan dat het had 50 viewers sws iemand heeft de twitch staff ff getipt. maar ook hoe dom op de bekendste stream site die shit gaan streamenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is snel![]()
![]()
https://mega.co.nz/#!ZR0R(...)DLnQGZGpixS_wmZCGuWE
Aanrader. Weet iemand op welke console dit gespeeld is? HD materiaal btw.![]()
Maar daar hebben de pre-orders (die niet een week van te voren hebben besteld) geen last van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, productieproblemen zijn waarIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja hoe kan dat het had 50 viewers sws iemand heeft de twitch staff ff getipt. maar ook hoe dom op de bekendste stream site die shit gaan streamen![]()
![]()
![]()
Ummm er zijn productie problemen. Xbox 360 variantie 1/3 minder geleverd dan aanvankelijk de bedoeling was.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:34 schreef Giester het volgende:
Onzin natuurlijk!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dit ziet er toch goed uit man!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allemaal Xbox 360.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Aanrader. Weet iemand op welke console dit gespeeld is? HD materiaal btw.![]()
Ja, maar niet dat nachtleveringen niet door gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, productieproblemen zijn waar
Die pre-orders zijn al in Nederland."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Twitch zal er wel als een gek opzitten...niemand zit te wachten op een claim van rockstar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja hoe kan dat het had 50 viewers sws iemand heeft de twitch staff ff getipt. maar ook hoe dom op de bekendste stream site die shit gaan streamenIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Zelfde die ik net post?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Aanrader. Weet iemand op welke console dit gespeeld is? HD materiaal btw.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
krijgen ze in Amerika geen boete dat al die mensen met die streams etc daarvandaan komen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
uber hoek!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef Puzom het volgende:
Dit ziet er toch goed uit man!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Erg bekende streaming site voor gamesquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Wat is dat twitch eigenlijk![]()
+1quote:Nog beter dan verwacht!!
Hier een 1080p gameplay video:
https://mega.co.nz/#!ZckU(...)xRK9QLA03AQ5NM_8RYk4![]()
Echte gamers smokenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:38 schreef Skwish het volgende:
Zijn het allemaal wiethoofden die GTA V eerder bemachtigen?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef Puzom het volgende:
Dit ziet er toch goed uit man!!Dit is zeker niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muhahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik sta in gst as we speak maar geen gta v in de schappen of onder de toonbank.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik sta in gst as we speak maar geen gta v in de schappen of onder de toonbank.
Ze hebben ze niet eens op voorraad momenteel. Maandag pas.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Fuck die hd video
verkeer valt wel enorm tegen, maar dat kan het tijdstip ingame zijn
Welke stream nu?![]()
Wie gaat ff helpen distributiecentrum overvallenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Heb daar jaren gewerkt, weet precies wat de deal is daar
Ze hebben ze niet eens op voorraad momenteel. Maandag pas.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef byah het volgende:
Beste spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn er hier al mensen die gebeld hebben naar verschillende winkels? Ik zit momenteel op werk, dus kan niet zoveel uithalen, maar ben benieuwd of er toch mensen de game kunnen scoren vandaag of morgen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
over een uur en 8min word ik vrijgelaten en ga ik mijne ophalenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef kaos- het volgende:
Zijn er hier al mensen die gebeld hebben naar verschillende winkels? Ik zit momenteel op werk, dus kan niet zoveel uithalen, maar ben benieuwd of er toch mensen de game kunnen scoren vandaag of morgen.![]()
![]()
Geen enkele winkel verkoopt hem. Sterker nog bijna niemand heeft hem binnen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef kaos- het volgende:
Zijn er hier al mensen die gebeld hebben naar verschillende winkels? Ik zit momenteel op werk, dus kan niet zoveel uithalen, maar ben benieuwd of er toch mensen de game kunnen scoren vandaag of morgen.![]()
Als je belt weet je zeker dat ze zeggen dat ze niet verkopen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef kaos- het volgende:
Fapfapfapfap... Wel handig om geen obvious titel te kiezen voor de video.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Giester, ik ben bang dat we onze bivakmutsenv van zolder moeten halen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Je ziet wel dat ze flink hebben moeten inleveren kwa verkeer en props om het speelbaar te houden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Aanrader. Weet iemand op welke console dit gespeeld is? HD materiaal btw.
Rijden voelt meer arcade aan lijkt mij wat ik wel wel een pluspunt vind.![]()
![]()
Serieus? Wil je hem vertellen dat het een enorme teringflikker isquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
![]()
Check post van byah, niets mis met het verkeer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef Skwish het volgende:
[..]
Je ziet wel dat ze flink hebben moeten inleveren kwa verkeer en props om het speelbaar te houden.
Rijden voelt meer arcade aan lijkt mij wat ik wel wel een pluspunt vind.![]()
Dit is iemand uit Turkije, kan het gebed op de achtergrond horen.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Maat van me werkt bij distributiecentrum... hij kan er een meenemen voor me
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
Maat van me werkt bij distributiecentrum... hij kan er een meenemen voor me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
Maat van me werkt bij distributiecentrum... hij kan er een meenemen voor me![]()
![]()
Een echte eindbaas heeft gewoon een direct contact binnen R*.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
Erg leuk filmpje.quote:
Die gangmembers rennen ook een heel eind achter je aan en gaan je daarna omstebeurt proberen te slaan
Ik heb gehoord dat de buurman van mijn vaders oom heeft gezegd dat hij iemand kende die bij Intertoys werkt en dat alles vanmiddag al uitgepakt gaat worden om in de schappen gelegd te worden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef _NZT_ het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de buurman van mijn vaders oom heeft gezegd dat hij iemand kende die bij Intertoys werkt en dat alles vanmiddag al uitgepakt gaat worden om in de schappen gelegd te worden.
Schade ziet er prima uit voor mij.quote:
Dat paneel wat er af dondert
17 sept jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
..... alles vanmiddag al uitgepakt gaat worden om in de schappen gelegd te worden.![]()
![]()
Je doet alsof Rockstar de maffia is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Twitch zal er wel als een gek opzitten...niemand zit te wachten op een claim van rockstar.
Als hij van dat viaduct afknalt, check hoe dat grote bord verkreukeldquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:59 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Schade ziet er prima uit voor mij.
Dat paneel wat er af dondertDeze details
![]()
![]()
Denken dat dat niet zo isquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je doet alsof Rockstar de maffia is.
Lijkt me niet.......maar ja mocht Rockstar toestemming geven voor een vroegere verkoop.......:Dquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Pakspul het volgende:
Heeft het nou nog zin om morgen naar de winkel te gaan of zal het spel er nog niet zijn?
Ik ga morgen wel even de stad in...you never know![]()
Pics or it didn't happen.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat mountains.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISO?quote:If not now, then when.![]()
Ben benieuwd hoe het maken van bochten gaat. Lijkt in dit filmpje tegen te vallen, maar dat kan natuurlijk ook aan de speler liggenquote:Dit gaat echt zo vet worden hoe dan ook.
Too much is never enough!![]()
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis Nikoquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen reet aan!![]()
![]()
Ik hoop wel dat er dinsdagochtend nog wel een aantal in vrije verkoop zijn.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
waarom zou je zo'n kleurloze oost-europese immigrant missenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis NikoOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Mr T ingameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Het is wel goed om te zien dat Rockstar nog steeds lekker gaat in deze afbrokkelende industrie.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tja toch veel uren mee doorgebracht in GTA IVquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
waarom zou je zo'n kleurloze oost-europese immigrant missen![]()
![]()
Nou als er iemand is die ik niet gaan missen is het de familie Bellic.. 1 loopt te zeiken "I should'nt do that", en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet.................zit veel leaks te kijken..............mis NikoOm deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Dan mis ik nog sneller CJ en Tommy.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef Puzom het volgende:
[..]
Tja toch veel uren mee doorgebracht in GTA IVIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Afbrokkelende industrie lolwhutquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
deze afbrokkelende industrie."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Opgenomen met een aardappel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
HAHA truequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Nou als er iemand is die ik niet gaan missen is het de familie Bellic.. 1 loopt te zeiken "I should'nt do that", en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef m0j0 het volgende:
en de ander heeft kennelijk niemand anders waar hij mee kan gaan bowlen..
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Schijt wereld. Lege bende, kut consoles van 7 jaar terug.
Dit had gewoon direct naar de PC gemoeten.![]()
![]()
Dit had gewoon direct naar de PC gemoeten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
En dan zeker weten dat er piraatjes bezig gaan. Kijk hoe het nu gaat, laat staan met een pc-versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
Dit had gewoon direct naar de PC gemoeten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Little Jacob,quote:
Packie,
Johnny Klebitz,
Tony Prince,
Yusuf Amir
Dat zijn lui die ik zal missen om verschillende redenen..Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ben je bios dat je hem nog niet kan spelen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:10 schreef Zipportal het volgende:
http://i.imgur.com/J1uLwC0.jpg![]()
Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbijquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Haha.. Zelfs online is het al tyfus druk
toch jammer dat online pas 1 oktober komt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Haha.. Zelfs online is het al tyfus druk![]()
![]()
Zal zo even kijken, komt goed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbij![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Haha.. Zelfs online is het al tyfus druk
Die boottrailer.quote:Dat wordt sowieso in het water rijden en boten vervoeren.
![]()
Hoe wil hij dat doen? Screenshot oke, maar fokbriefje erbij gaat nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbij
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
toch jammer dat online pas 1 oktober komt.![]()
![]()
![]()
Uh-huhquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!![]()
Domste give away everquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef NoNickOne het volgende:
Haha.. Zelfs online is het al tyfus drukleuk dat GTA online pas 1 oktober komt
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Zal zo even kijken, komt goed.
foto van doosje met briefje met foknaam, beeldscherm in beeld en stukje van mn penis in een hoekje van de foto.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar niet druk genoeg om jou bezig te houden. Elk ander zou zijn gamen ipv fokken zonder enige screenshot met FOK!briefje erbij![]()
foto van scherm met briefje. hoe easy...quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe wil hij dat doen? Screenshot oke, maar fokbriefje erbij gaat nietEvery war is different, every war is the same.![]()
Ja, dat ziet er allemaal goed uit. Maar er is weinig verkeer, weinig mensen op straten. En dit komt heel goed naar voren, wanneer je op de vlucht bent voor de politie.quote:
Daarbij zit nog steeds die kut bug erin. Als je bijvoorbeeld op een Sanchez rijd, zie je opeens meer van dat soort brommers om je heen.![]()
Oke. Ga lekker spelen. of wieberen met die onzin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!
Blijft toch altijd verbazingwekkend imo bij grote releases, van die figuren die of doen alsof ze de game al hebben of downloaders die ''stoer'' doen dat ze al spelen....Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ja dat hebben we de afgelopen dagen genoeg gezien he? en 1tje was er echtquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
foto van scherm met briefje. hoe easy...
Bro Science IT departmentquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:14 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Cracked servers bro, Rockstar heeft de strijd verloren EINZEINZ!!!!
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben noobs aan het ownen Gquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Ga lekker spelen. of wieberen met die onzin.![]()
Little Jacob.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Little Jacob,
Packie,
Johnny Klebitz,
Tony Prince,
Yusuf Amir
Dat zijn lui die ik zal missen om verschillende redenen..Dat vond ik zo'n held
![]()
![]()
Ja, vind ik ook. En ondertussen FOK!en. Neuk dan nog Cameron Diaz of zo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Blijft toch altijd verbazingwekkend imo bij grote releases, van die figuren die of doen alsof ze de game al hebben of downloaders die ''stoer'' doen dat ze al spelen....Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
![]()
Gonna light those motherfuckers up like a birthday cakeRockstar op zijn beste, heerlijk dat ze echt hun best hebben gedaan.
![]()
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Confetti het volgende:
Hij is 'binnen' maar no way dat ik xbox live op het spel zet
Vingers jeuken wel als de tering![]()
Alstu, al snap ik 't niet helemaal met alle gifjes zonder spoilers hier.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Anders flikker je het in spoiler...thnx
Goed plan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef kaos- het volgende:
Giester, ik ben bang dat we onze bivakmutsenv van zolder moeten halen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Die ontploffende autoquote:
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Liefste alles in spoiler jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alstu, al snap ik 't niet helemaal met alle gifjes zonder spoilers hier.
Elk karakter heeft een eigen speciale krachtquote:
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: