SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dus als alles ging zoals het ging had je het niet uitgemaakt. Je dacht pas aan uitmaken toen ze kwam met de mededeling over haar ouders en je maakte het toen ook uit.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zou het niet uitgemaakt hebben nee. Ik wilde afwachten, wellicht dat ik wel verliefd zou worden. Dat wilde ik graag. Misschien te graag. Als ik na een paar maanden nog steeds niet verliefd zou zijn, dan zou ik het wél hebben uitgemaakt.
Weet je wat een signaal is waarmee afgeeft dat de kans groot is lang bij elkaar te blijven? Met een söz, nişan en/of düğün.quote:Dat ze van mij verlangde om kennis te maken met haar ouders heeft mij doen besluiten om er direct mee te kappen omdat ik van mening ben dat je daarmee een signaal afgeeft dat er een grote kans is dat je bij elkaar blijft. Ik wist echter niet of die kans wel zo groot was, want ik had al mijn twijfels.
Dit is gewoon poep, zolang jij duidelijk bent richting haar, geef je geen hoop. Zolang jij vanaf het begin duidelijk zegt dat ze geen hoop moet krijgen omdat je haar ouders ziet, geef jij geen valse hoop en ben je juist duidelijk.quote:Met zo'n kennismaking geef je de ander ook hoop, en ik wilde haar niet (onbewust) valse hoop geven.
Ik ben maar één keer echt verliefd geworden en dat was magisch. Je ziet elkaar voor het eerst en het voelt speciaal, je hebt in één keer zo een klik zo raar.. Het leek alsof we elkaar al jaren en jaren kenden. Heel raar gevoel was dat, gewoon een puzzel die in elkaar viel..quote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef zarGon het volgende:
Kijk, ik weet niet hoe verliefdheid bij jou of de mannen hier werkt. Ik ben nog nooit meteen gevallen voor een meisje, er ging altijd tijd overheen. Ik viel dan ook niet op het uiterlijk, maar om bepaalde eigenschappen van die persoon. Het uiterlijk helpt natuurlijk wel, maar een persoon waar je verliefd op bent wordt vanzelf nog mooier.
Hoe liep dit af?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer echt verliefd geworden en dat was magisch. Je ziet elkaar voor het eerst en het voelt speciaal, je hebt in één keer zo een klik zo raar.. Het leek alsof we elkaar al jaren en jaren kenden. Heel raar gevoel was dat, gewoon een puzzel die in elkaar viel..
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
4 jarig relatie, alleen heb spijt dat ik haar op een jonge leeftijd heb ontmoet.
Waarom is het uitgegaan?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:50 schreef xminator het volgende:
[..]
4 jarig relatie, alleen heb spijt dat ik haar op een jonge leeftijd heb ontmoet.
Vier keer, dacht ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben twee/drie keer verliefd geweest. Alle keren liep het shit af.
Overigens was dit jaren terug en worden mensen gemiddeld maar zo'n 2 keer in hun leven verliefd. Mijn kansen zijn voorbij en op.
Dan hadden we de volgende stap kunnen nemen op een leeftijd waarin wij beiden er klaar voor waren (klaar met opleiding, werken en iets volwassener zijn). Neyse, wil er eigenlijk verder niet op ingaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:52 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat zou er anders zijn dan als je haar later had ontmoet?
Why not? Verliefdheid is toch verliefdheid?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vier keer, dacht ik.
Maar ja, kalverliefde moet je niet meetellen..
In mijn hoofd zat ik al te spelen met het idee om het uit te maken, maar had besloten om het aan te kijken (haar aan het lijntje te houden dus, sorryquote:Op donderdag 12 september 2013 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aha, dus als alles ging zoals het ging had je het niet uitgemaakt. Je dacht pas aan uitmaken toen ze kwam met de mededeling over haar ouders en je maakte het toen ook uit.
Als dit zo is, dan maakte je het uit vanwege haar ouders.
Mijn beeld van zo'n ontmoeting is misschien behoorlijk vertekend door mijn familie. Dat is een mogelijkheid.quote:Weet je wat een signaal is waarmee afgeeft dat de kans groot is lang bij elkaar te blijven? Met een söz, nişan en/of düğün.
Een kennismaking is een kennismaking, daar hangen verder verplichtingen aan. Geen enkele. Daarmee geef je niet aan dat je al toekomstplannen hebt, daar geef je niet mee aan dat je gaat trouwen met hun dochter. Alleen dat je interesse hebt in hun dochter (wat ook zo is).
Zo zie ik het tenminste. Vooral als ze al heel snel willen ontmoeten. Zolang jij duidelijk bent (eventueel richting de ouders), kunnen ze niets eisen van je. En mocht het uitlopen tot een fiasco, dan kun je altijd nog zeggen dat het niet meer klikt.
Ik vind - nogmaals - dat je te zwaar weegt aan zo'n ontmoeting.
[..]
Dus ik had moeten zeggen dat ik niet verliefd op haar ben maar wel bereid ben haar ouders te ontmoeten? Juist...quote:Dit is gewoon poep, zolang jij duidelijk bent richting haar, geef je geen hoop. Zolang jij vanaf het begin duidelijk zegt dat ze geen hoop moet krijgen omdat je haar ouders ziet, geef jij geen valse hoop en ben je juist duidelijk.
Zonde om je daardoor helemaal af te sluiten.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
Een jongen heeft mij zo een jaar aan het lijntje gehouden. Ik haat liefde en relaties sindsdien.
Oh, dan heb ik ook geen kans meer op verliefdheid.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben twee/drie keer verliefd geweest. Alle keren liep het shit af.
Overigens was dit jaren terug en worden mensen gemiddeld maar zo'n 2 keer in hun leven verliefd. Mijn kansen zijn voorbij en op.
Mag ik jouw mening als dame?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
Een jongen heeft mij zo een jaar aan het lijntje gehouden. Ik haat liefde en relaties sindsdien.
Nah, ik ben er zeker voorzichtiger door geworden en ik zal nooit meer zelf achter een jongen rennen, maar de hoofdreden dat ik niks met relaties heb is dat ik simpelweg niet verliefd word. En ik ben hier heel zwart-wit in, of ik vind een jongen leuk (hoşlanmak/verliefdheid) of niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonde om je daardoor helemaal af te sluiten.
Je bouwt je zin zo op dat het in jouw voordeel werkt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Vind jij het slecht van me dat ik ervoor heb gekozen haar niet aan het lijntje te houden?
Het is kut hoe het is gelopen en bepaalde dingen had je anders kunnen aanpakken, maar als je iemand niet leuk vindt, dan houdt het gewoon op. Ik had je iig niet gehaat als ik haar was geweest.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mag ik jouw mening als dame?Vind jij het slecht van me dat ik ervoor heb gekozen haar niet aan het lijntje te houden?
Truequote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer echt verliefd geworden en dat was magisch. Je ziet elkaar voor het eerst en het voelt speciaal, je hebt in één keer zo een klik zo raar.. Het leek alsof we elkaar al jaren en jaren kenden. Heel raar gevoel was dat, gewoon een puzzel die in elkaar viel..
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik ben geen normaal mens, dat je het weet.
Welnee. Je bent soms een heethoofd en soms opvliegerig, maar dat zijn geen rare afwijkingen.quote:
Ik had zo'n moment op 29-08-2013 op het station.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had zo'n moment op 29-08-2013 op het station.
Zo kaalquote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Gewoon simpele en snelle 'pizza' maken:
[ afbeelding ]
Een wrap/durum nemen, daarbovenop tomatensaus en dan ingrediënten naar keuze erop plaatsen. Vervolgens 6/8 minuutjes in de oven en smullen maar. Zo simpel en lekkerder/gezonder dan diepvriespizza.
Het is niet voor niets een snelle pizza :p.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo kaal
Ik zal straks mijn homemade (heartattack) pizza posten.
Vind je?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bouwt je zin zo op dat het in jouw voordeel werkt..
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is kut hoe het is gelopen en bepaalde dingen had je anders kunnen aanpakken, maar als je iemand niet leuk vindt, dan houdt het gewoon op. Ik had je iig niet gehaat als ik haar was geweest.
Het is niet normaal dat je jezelf niet normaal vindt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik ben geen normaal mens, dat je het weet.
Zij heeft geen broers. Als zij zwanger is, dan is ze dat in ieder geval niet van mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Syl is in een busje getrokken door broers omdat hij een zwanger meisje blijft negeren en is nu aan het trouwen?
Syl... Waar ben je?
Internet.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me. Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
In Amsterdam gebruiken wij dat woord ook niet, moet nu meteen aan een aflevering van Jambers denkenquote:
Valla ik dus ook, vandaar dat ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In Amsterdam gebruiken wij dat woord ook niet, moet nu meteen aan een aflevering van Jambers denken
Trouwerijen, sjanzen als gekken die ongehuwde Turken! Helemaal buiten bij het roken.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me. Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
Maar daar draaien de bruiloften om...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trouwerijen, sjanzen als gekken die ongehuwde Turken!
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Zulke reclame's ontvang ik nietquote:
Geen idee, ik doe niet aan internetdating.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke reclame's ontvang ik niet
Is het wat TM?
Zag gisteren dat autistische meisje ook op een Turkse datingsite, weet iemand welke dat is?
Ik zeg nergens dat jij zegt dat hij dat nodig heeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:39 schreef xminator het volgende:
Ik zeg nergens dat hij dat nodig heeft
Yo dawg...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij zegt dat hij dat nodig heeft.
Haal mijn foto daar weg a.u.bquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Is toch voor de Turkse gemeenschap, wat is deze:
[ afbeelding ]
Snap niet dat mensne zoiets op site zetten van hun zelf zoquote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef xminator het volgende:
Heb hem weggehaald!
Zo een foto op een Turkse datingsite plaatsen is vragen om problemen (zal vast een fake profiel zijn):
[ afbeelding ]
Ja ik zie het ookquote:Op donderdag 12 september 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie alleen maar oude kiro's op die site.
(even mijn fake facebook profiel gebruikt)
Ik kan de dames niet zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook. Allemaal 40+. Ik denk dat je als normaal uitziende jongen registreert, je best veel dames kan scoren daaro..
Oh vergeten te vragen. Dit was je avondeten en je had er genoeg aan?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Gewoon simpele en snelle 'pizza' maken:
[ afbeelding ]
Een wrap/durum nemen, daarbovenop tomatensaus en dan ingrediënten naar keuze erop plaatsen. Vervolgens 6/8 minuutjes in de oven en smullen maar. Zo simpel en lekkerder/gezonder dan diepvriespizza.
Ik behoor juist tot de domme van dit topic bacim.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef turksekaas het volgende:
[..]
neden diye sormak je bent toch zo slim
Was mijn ontbijt/lunch, zijn wel gemaakt met mini-wraps dus had er 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh vergeten te vragen. Dit was je avondeten en je had er genoeg aan?
ojaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik behoor juist tot de domme van dit topic bacim.
Ah oke. Ik maak altijd gewoon een quesadilla.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Was mijn ontbijt/lunch, zijn wel gemaakt met mini-wraps dus had er 2.
Stress, moe of beiden?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens mijn ooglid trilt zo hard.
Gewoon een mishash van dingen in je koelkast die op moeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:18 schreef xminator het volgende:
Heb dat nog nooit gemaakt, volgende keer eens proberen dan maar. Nog enige tips?
Ik heb daar regelmatig last van. Is best grappig.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens mijn ooglid trilt zo hard.
Ga slapen dan!quote:
Wat is mishashquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon een mishash van dingen in je koelkast die op moeten.
Zema witte Turk hiero.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Turks van zamane gençlik doet mij verdriet.
Mix.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga slapen dan!
[..]
Wat is mishash
Borte is duidelijk niet een van de dommere hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
sigare boregi!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan ook. Turken maken toch hashash boregi?
Jep, is heerlijk hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan ook. Turken maken toch hashash boregi?
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borte is duidelijk niet een van de dommere hier.THE JOKE IS ON YOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dunnow zal wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, is heerlijk hoormaar hashesh is toch opium en niet wiet?
Wacht maar als je ooit nachtdienst hebt en het rond 3/4 uur 's nachts is. Maakt dan niet uit hoeveel je hebt geslapen..quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat hoe hard je ook vecht tegen je biologische klok, je het gevecht niet zult winnen. Ben klaarwakker terwijl ik om half 4 wakker was en 8 uur heb werkt. Heb zelfs spierpijn van het werk, maar mijn ogen willen echt niet sluiten.
ik maak zoveel toekomstplannen in de douche, je wilt niet weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm douche ook voor mij, kee.
Wel een warme douche. Anders kan ik helemaal niet slapen.
Heb jij ooit nachtdienst gedraaid dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wacht maar als je ooit nachtdienst hebt en het rond 3/4 uur 's nachts is. Maakt dan niet uit hoeveel je hebt geslapen..
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seedquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:
Ja, ama komt van poppy/opium plantjes. Uiteraard de niet 'giftige'/bewerkte deel ervan.
Aha dus hashash is gewoon maanzaadquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seed
Nou
Ja nuquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb jij ooit nachtdienst gedraaid dan?
Turkije is nog grootste producent ook (bijna helft van de wereldproductie).quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seed
Nou
Yes en als je er te veel van eet kan het verdovend werken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha dus hashash is gewoon maanzaad![]()
Ook de zaadjes bevatten de alkaloïden die in opium zitten, alleen in dusdanig lage concentraties dat je er geen effect van ondervindt. Maar als je thee zou zetten van een paar honderd gram zaadjes zou je de dosis dusdanig verhogen dat je het kan voelen (ik raad het af, moeilijk om zo de dosering te bepalen).quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:
Ja, ama komt van poppy/opium plantjes. Uiteraard de niet 'giftige'/bewerkte deel ervan.
Geen idee of je het meent of sarcastisch bezig bent, maar thanks!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind jou echt wijs, zarGon.
Ik ben (vroeger vooral) ook vaak cins genoemd.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
Iedereen IRL zegt dat ik 'cins' ben.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is de leven en hont en kad.
En chanant.
quote:
Ze hadden mijn steun al een week geledenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Helaas zijn zulke ideeën niet haalbaar, het levert simpelweg minder geld op. Maar wel enorm tof om te zien.
Wanneer ik in de douche ben denk ik niet naquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik maak zoveel toekomstplannen in de douche, je wilt niet weten.
[ afbeelding ]
kop van dat kind.
normaal wel dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wanneer ik in de douche ben denk ik niet na
Heb je geen Apple-oplader? (Krijg je erbij bij een iPhone toch?)quote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
Jongens met verstand van iPhones/telefoons, ik heb een vraagje.
Mijn telefoon doet heel moeilijk met laden. De kabel is een echte apple kabel, maar de oplader zelf is gewoon zo'n usb oplader. Als ik hem hierop aansluit dan laadt hij niet (we hebben er drie thuis en hij doet het bij alle drie niet), hij laat wel zien dat hij is aangesloten, maar van laden komt niks terecht. Alleen als ik de kabel aansluit op pc's en laptops doet hij het (ongeacht het merk). Maar zelfs dan is het vaag, want ik hoef de telefoon ook maar een millimeter te verplaatsen en hij koppelt los (waarna hij wel weer verbinding maakt en verder gaat met laden).
Wat zou er mis kunnen zijn denk jullie?
dat doet pijn.quote:
oke, vertel me dan iets zinnigs.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dat doet pijn.
Ik ben heel gedachte vol .
Ja, dit, check eerst of het aan de kabel ligt of aan je iPhone. Ligt het aan je kabel, bestel dan een nieuwe uit China voor een paar euro.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je geen Apple-oplader? (Krijg je erbij bij een iPhone toch?)
In het ergste geval is er intern iets mis (de plek waar je hem inplugt kan van binnen kapot zijn bijvoorbeeld). Heb je dat even goed schoongepuft en zo? Er zijn vast andere mensen met een iToestel in je buurt, probeer het eens met hun kabel en oplader. Dat zou ik eerst doen voordat ik beslis om een nieuwe kabel/oplader te kopen.
Ik heb altijd een vraag die ik naar mezelf vraag namelijk:quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke, vertel me dan iets zinnigs.
Ik gebruik altijd een naaldje of iets anders klein om het schoon te makenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dit, check eerst of het aan de kabel ligt of aan je iPhone. Ligt het aan je kabel, bestel dan een nieuwe uit China voor een paar euro.
quote:
Too fuck*d up?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb altijd een vraag die ik naar mezelf vraag namelijk:
Wat is het verschil tussen de duivel en mij?
Maar uiteindelijk kom ik bij de conclusie dat de duivel zulke dingen zich niet zou afvragen.
hhhhhmquote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb altijd een vraag die ik naar mezelf vraag namelijk:
Wat is het verschil tussen de duivel en mij?
Maar uiteindelijk kom ik bij de conclusie dat de duivel zulke dingen zich niet zou afvragen.
Je pen0r?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een naaldje of iets anders klein om het schoon te maken
A penor is a special type of penis that wears a sombrero. The sombrero can differ in size and color.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
A penor is a special type of penis that wears a sombrero. The sombrero can differ in size and color.
Anne: I had sex with Matty last night.
Grace: So, is it true? Does he really have a penor?
Anne: Yeah, it's really colorful, too.
Grace: I WISH my boyfriend had a penor.
School, via via (ouders/vrienden/kennissen), moskee, internet, sportschool, noem het maar op.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me.
Ja, en de jongens die zo'n dancingganger zijn, zijn natuurlijk geen sletjes?quote:Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
A penor is a special type of penis that wears a sombrero. The sombrero can differ in size and color.
Ah, een atoompik?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Srs.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef zarGon het volgende:
Geen idee of je het meent of sarcastisch bezig bent, maar thanks!
oke oke nog iets dat mij altijd dwars zit:quote:
Penerkafa.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:10 schreef zarGon het volgende:
Op FOK! heet 't een pener. Moet telkens aan kaas denken als ik het hoor. Penerkafa.
Ik ben nog nooit hier in NL naar discotheek geweest. En maar 1x naar kroeg, was met basisschool groep 8 reünie, etentje vooraf.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
School, via via (ouders/vrienden/kennissen), moskee, internet, sportschool, noem het maar op.
[..]
Ja, en de jongens die zo'n dancingganger zijn, zijn natuurlijk geen sletjes?.
Soort zoekt soort, als je er eentje wil als jezelf weet je waar je moet kijken. Vooral in Nederland waar de Turken verspreid zijn over het hele land, er is vast ook een Turkse gemeenschap bij jou in de buurt.
(
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
oke oke nog iets dat mij altijd dwars zit:
Hoe zou men zich gedragen als ik dood ga
Whehe!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/(...)03330&type=2&theater
Moet je morgen werken? Op zulke momenten is het juist leuk om bijvoorbeeld een paar kopjes koffie te gaan drinken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat hoe hard je ook vecht tegen je biologische klok, je het gevecht niet zult winnen. Ben klaarwakker terwijl ik om half 4 wakker was en 8 uur heb werkt. Heb zelfs spierpijn van het werk, maar mijn ogen willen echt niet sluiten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm douche ook voor mij, kee.
Wel een warme douche. Anders kan ik helemaal niet slapen.
Ik kan gewoon niet tegen spellingsfouten en grammatica fouten.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je nieuw bent op FOK!
Tazzz jij bent die nieuwe meisje, jij moet even rustig doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen spellingsfouten en grammatica fouten.
Astagfirullahquote:Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Meerdere meisjes onder de douche..
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik bedoel er niet seksueels mee. Hell, m'n vriendin leest mee.quote:
Dat is gemeen. Levo heeft daar gewoon moeite mee en kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
bij ons ziet ie er wel anders uit maar,quote:Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein dit is wietborek.
[ afbeelding ]
Kub?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef Julis het volgende:
Goed, ik kijk wat Yavuz allemaal hier voor reacties plaatst.
this you brah?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik bedoel er niet seksueels mee. Hell, m'n vriendin leest mee.
Wat ik bedoel is... Meisjeslichamen zijn nice, weet je. Zacht, teder, gaaf. En dat er dan een veelvoud aan die machtigprachtige wezens is... Oefff.
Oh?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
ja wou net segge heb dislecty daar moet je repsekterenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is gemeen. Levo heeft daar gewoon moeite mee en kan er niets aan doen.
Iedereen weet het en houdt er rekening mee en dan doe je zo.
Zijn dat beelden uit Nederland, ja?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe Nederlandse natuurdocumentaire die zo te zien niet onder doet voor een BBC-documentaire...
Mooie beelden!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe Nederlandse natuurdocumentaire die zo te zien niet onder doet voor een BBC-documentaire...
Mooie beelden!
Kijk nog eens goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord grammatica?
Ze was serieus.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord grammatica?
dude i ben einde met manga :'D enjoy it,quote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef expans het volgende:
Ik heb vandaag afleveringen gekeken van Attack on A Titan...
Het begon leuk totdat ik er achter kwam dat die Titans dus gewoon naakte halfmensen waren ipv monsters oid... Japan does it again.
Wat upload jij allemaalquote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Youtube Analytics zijn wel nice om te zien. In één jaar tijd heb ik 670.000 minuten verspild van andere mensen
https://www.youtube.com/analytics.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Youtube Analytics zijn wel nice om te zien. In één jaar tijd heb ik 670.000 minuten verspild van andere mensen
Ik upload al jaren niets meer..quote:
Ja van anderen, hoe kan ik binnen één jaar tijd meer dan 1 jaar naar filmpjes gekeken hebbenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/analytics.
Waar zie je dat precies?
Edit: Oh, van anderen.. Ik dacht van jezelf. Dat lijkt me ook wel leuk om te zien, hoeveel minuten je hebt verspilt op YouTube.
Volgens mij zitten er in geen andere slowchatreeks zoveel taalliefhebbers als hier. Al verbeteren we elkaar hier minder tegenwoordig, de Nederlandse taal wordt hier op een juiste manier gebezigd.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
YOU COME AT THE KING, YOU BEST NOT MISS
Ik denk dat allochtonen eerder een analytische blik op taal werpen omdat het voor hun nooit vanzelfsprekend was. Daardoor maken ze minder onnodige fouten die Nederlanders wel maken doordat ze puur op gevoel afgaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in geen andere slowchatreeks zoveel taalliefhebbers als hier. Al verbeteren we elkaar hier minder tegenwoordig, de Nederlandse taal wordt hier op een juiste manier gebezigd.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat allochtonen eerder een analytische blik op taal werpen omdat het voor hun hen nooit vanzelfsprekend was. Daardoor maken ze minder onnodige fouten die Nederlanders wel maken doordat ze puur op gevoel afgaan.
shut the fack up nigguh.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Julis het volgende:
Als ik puur op gevoel ga op het gebied van taal dan typ ik denk ik net zoals PWF.
Nonchalant taalgebruik heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Julis het volgende:
Als ik puur op gevoel ga op het gebied van taal dan typ ik denk ik net zoals PWF.
Kijk dan, gewoon een kunstwerk dit. Als je het hardop uitspreekt is het speelse poëzie.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
shut the fack up nigguh.
Is toch niet erg? Jij bent gewoon een gevoelige jongen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
shut the fack up nigguh.
Hun of hen?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat allochtonen eerder een analytische blik op taal werpen omdat het voor hun nooit vanzelfsprekend was. Daardoor maken ze minder onnodige fouten die Nederlanders wel maken doordat ze puur op gevoel afgaan.
Dat welquote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk dan, gewoon een kunstwerk dit. Als je het hardop uitspreekt is het speelse poëzie.
Ik sprak het hardop uit na het lezen van die post; moest lachen na het lezen jouw post.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk dan, gewoon een kunstwerk dit. Als je het hardop uitspreekt is het speelse poëzie.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik sprak het hardop uit na het lezen van die post; moest lachen na het lezen jouw post..
'Niggah' is een tof woord op uit te spreken..
ik zag die foto ook zojuist en moest hardop lachen om een binnenpretje van mezelf: "durmak yok yola devam"quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe Taksim. Ziet er wel tof uit..
niet verder gaan jij.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Jij bent gewoon een gevoelige jongen.
Ik weet waar je woontquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:08 schreef Julis het volgende:
Ey, weet je. Ik vind je PI eng. Waarom gebruik je telkens die PI?
Ik las dat je geeneens een fatsoenlijke ereader app voor de surface hebtquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:46 schreef expans het volgende:
Audi = lelijk, golf = mocro met pet in racedriver houding.
Zeg Zargon, die Surface RT die je doorlinkte paar topics terug klinkt goed. Heb je hem zelf ook? Twijfel een beetje door het OS en app aanbod maar ik ga dat ding toch alleen maar gebruiken voor browsen en als ereader. En alles erop kunnen aansluiten dmv usb klinkt sweet.
Ipad is te duur en enig verschil met m'n telefoon is dat die groter is.
Hmm, ik lees nu gewoon via dropbox op m'n tel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik las dat je geeneens een fatsoenlijke ereader app voor de surface hebt.
Ik converteer het naar PDF via Calibre. Max 1 min werk, daarna op dropbox gooien en tada. En je kunt ze ook downloaden voor offline gebruik mocht er geen internet beschikbaar zijn.quote:
Nope, heb 'm zelf niet. Ik wilde 'm kopen voor m'n pa (hij kijkt Flash-films en de browser speelt Flash af) was er vooral daarom in geïnteresseerd. Vanaf gezien omdat 1) weinig apps 2) geen volwaardige Windows 3) de opvolger, Surface 2, wordt op 23 september uit de doeken gedaan. Apps kunnen me gestolen worden, wat me echt tegenhoudt is het OS (RT).quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:46 schreef expans het volgende:
Zeg Zargon, die Surface RT die je doorlinkte paar topics terug klinkt goed. Heb je hem zelf ook? Twijfel een beetje door het OS en app aanbod maar ik ga dat ding toch alleen maar gebruiken voor browsen en als ereader. En alles erop kunnen aansluiten dmv usb klinkt sweet.
Of dat iemand je begroet of aanspreekt, maar je niet weet waar je die persoon van kent maar die wel bekend voorkomt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:52 schreef Levolution het volgende:
In dezelfde categorie:
Dat moment waarop iemand heel enthousiast jouw kant op zwaait, maar jij diegene niet herkent omdat je bijziend bent en geen bril op hebt, en niet zeker weet of hij naar jou of iemand anders zwaait en je dus twijfelt of je terug moeten zwaaien en je je later afvraagt of je de juiste keuze hebt gemaakt door wel of niet terug te zwaaien.
Dit gevoel had ik ook de hele dag. Wat heb jij allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens, wat een lange dag
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders hebben pizza besteld, ik had geen zin toen ze bestelden dus wou niks, maar nu het er is wil ik wel. Zijn jullie ook zo wispelturig in alles wat jullie doen?
Ik heb toch niet gezegd dat ik toch ga eten? Overigens heb ik ook een tyfushekel aan dat soort mensen en doe ik het absoluut niet bij anderen (ouders niet meegeteld).quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.
Zulke mensen moeten dood.
Was ook niet voor jou bedoeld, moest er gewoon aan denken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik toch ga eten? Overigens heb ik ook een tyfushekel aan dat soort mensen en doe ik het absoluut niet bij anderen (ouders niet meegeteld).
Stage en arbeiden tot vanavond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit gevoel had ik ook de hele dag. Wat heb jij allemaal gedaan?
Succces.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stage en arbeiden tot vanavond.
ja he zo irritant.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.
Moderne Slavernijquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stage en arbeiden tot vanavond.
'This is about how close as America gets having a royal baby, Iphone unrevealing a new iPhone'quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'This is about how close as America gets having a royal baby, Iphone unrevealing a new iPhone'
Dan is de iPhone 7s al zowat uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Volgend jaar loopt mijn abo af, misschien koop ik hem wel.
Ja, maar die is dan te duur voor mij. Ik heb de iPhone 4S ook een jaar nadat hij uit was gekocht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan is de iPhone 7s al zowat uit. Zou liever voor Samsung gaan en niet per se door de gelijkenis met de Turkse kuststad. Vooral qua surfen is de Galaxy volgens mij al veel relaxer dan iPhone.
Ik heb hierdoor eens ruzie met iemand gekregenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nu pas thuis. Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Succces.
Ik ga geld uitgeven vanavond. Koopavond.![]()
En morgen weer werken.
Nothink. Ben niet gegaan, was aan het regenen. Ik ga morgen na werk denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu pas thuis. Wat heb je gehaald?
Ja ga zo wel gelijk slapen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nothink. Ben niet gegaan, was aan het regenen. Ik ga morgen na werk denk ik.
En hoe ging het? Toch nog een einde gekomen aan alles.
Zo vaak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ga zo wel gelijk slapen.
Ben je ooit in de Beverwijkse bazaar geweest?
quote:
Wtf, echt serieus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb hierdoor eens ruzie met iemand gekregen![]()
Het was een uur of 2 's nachts en we besloten wat te gaan eten, idd paar keer gevraagd of niemand anders meer wilde..
Ik krijg m'n broodje, wilt diegene een hap. Oké, een hap kan wel dacht ik. Toen er aan de 3e hap begonnen werd vroeg ik wat geïrriteerd of ik het terug mocht en reikte mijn hand uit.
Opeens werd diegene razend woestging helemaal nergens over
![]()
Ik had geen avondeten gehad (keek al de hele dag uit op dit broodje) en was al wat chagrijnig dus dit maakte het nog ergerhele ruzie, iedereen keek ons aan
![]()
Paar dagen later wel goedgemaakt, maar ik kan nooit meer daar eten.
Proeven is inderdaad wat anders. Trakteren ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Een hap om te proeven vind ik niet erg trouwens, de mensen waarmee ik omga gaan sowieso iets automatisch zelf halen als ze proeven en het lekker blijken te vinden - dus niet verder eten van mijn eten.![]()
Ik ga binnenkort weer en wilde vragen wat jij daar altijd haalt.quote:
Ik eet ook niet van het gedeelte waar al aan gegeten is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso mensen die een hap nemen van andermans brood. Gadverdamme man.
Ja maar een hap kost al 20%, dan nog 10% weggooien omdat je geen speeksel wilt mengen via je voedsel en dan is 30% weg. Wtf man.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik eet ook niet van het gedeelte waar al aan gegeten is.
Oh en IK moest mij verontschuldigenniet gedaan overigens.
Heb je zijn dochter lastig gevallen ofzo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb anderhalve weekend bij de zwarte markt gewerkt (shoarma boer) en ben toen op staande voet ontslagen.
Tja, kan het echt niet eten, word al misselijk als ik eraan denk. Alleen van m'n ouders + broertje kan... maar liever niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef expans het volgende:
[..]
Ja maar een hap kost al 20%, dan nog 10% weggooien omdat je geen speeksel wilt mengen via je voedsel en dan is 30% weg. Wtf man.
Ik eet alleen iets van andere mensen als het kan en als het te delen is, zoals een pizza oid.
Haha nee, ik was niet zo goed in dat ober gebeuren en kon niet goed opschieten met de eigenaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je zijn dochter lastig gevallen ofzo?
quote:combat the Syrian Kurdish movement PYD, which occupies part of the border between Syria and Turkey, Turkey has encouraged the formation of a jihadist brigade made up almost exclusively of Kurds, the Katibat al-Taliban (KaT). The movement’s fighters, most of whom are impoverished young Kurds, receive nearly $1000 when they sign up to join. They are then sent to fight the PYD on the border along with the Free Syrian Army (FSA) and Jabhat al-Nusra jihadists. Several of them were killed in an attack on the town of Tell Hala at the end of July.
Some KaT fighters are former members of the Kurdish separatist organisation PKK who converted to Islam in Turkish prisons, while others come from religious schools established in Kurdistan by followers of Imam Fethullah Gülen.
The PDKS, another Kurdish fighting movement, which is close to Massoud Barzani, is also fighting the PYD in the border regions between Turkey, Syria and Iraq. *klopt niet*
quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:52 schreef xaban06 het volgende:
Ja post eens de originele foto's. Valt niet veel te zeggen zo.
Maar Golf zou ik sowieso niet doen.
Audi A3 zou ik ook niet doen eigenlijk, maar indien het een sportback versie is: doen.
Wat je in eerste instantie post komt niet overeen met deze foto's. Geen soortback dus. Dan zou ik verder zoeken, maar zeker niet voor de golf gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik neig eerlijk gezegd uit naar de Audi, maar de Golf is ook niet verkeerd.. Teminste nadat je de lelijke velgen gedumpt hebt uiteraard.. En een GTI bumpersetje rondom..
Als wij gaan (1x per twee jaar ongeveer), gaan we altijd met de hele familie. Ooms, tantes, neefjes en nichtjes etc..:D Ik ga dus vooral voor gezelligheid. En verder koop ik er alleen eten en fruit. Is leuk al die standjes met eten uit alle landen. Heb er twee jaar terug nog heerlijke Indiaase fudge/helva gekocht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer en wilde vragen wat jij daar altijd haalt.
En smaakt naar poep.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat is Durian.
Ja ik wil weer lekkere olijven met beyaz peynir en pepertjes .
Is leuk. Ze verkopen zoveeeelquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef xminator het volgende:
Beverwijkse bazaar moet je vermijden echt een kutplek
Neeheeeej, er lopen daar te veel idioten rond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is leuk. Ze verkopen zoveeeel
Er lopen overal teveel idioten rond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Neeheeeej, er lopen daar te veel idioten rond.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er lopen overal teveel idioten rond.
Voor mij nog minderquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:51 schreef Ayca het volgende:
Make-up is er ook wel goedkoop, en soms zijn er dingen die niet meer gemaakt worden. Verder groente en fruit idden vlees.
Maar voor mij is het maar een half uurtje rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |