quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me. Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
Zulke reclame's ontvang ik nietquote:
Geen idee, ik doe niet aan internetdating.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke reclame's ontvang ik niet
Is het wat TM?
Zag gisteren dat autistische meisje ook op een Turkse datingsite, weet iemand welke dat is?
Ik zeg nergens dat jij zegt dat hij dat nodig heeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:39 schreef xminator het volgende:
Ik zeg nergens dat hij dat nodig heeft
Yo dawg...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij zegt dat hij dat nodig heeft.
Haal mijn foto daar weg a.u.bquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Is toch voor de Turkse gemeenschap, wat is deze:
[ afbeelding ]
Snap niet dat mensne zoiets op site zetten van hun zelf zoquote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef xminator het volgende:
Heb hem weggehaald!
Zo een foto op een Turkse datingsite plaatsen is vragen om problemen (zal vast een fake profiel zijn):
[ afbeelding ]
Ja ik zie het ookquote:Op donderdag 12 september 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie alleen maar oude kiro's op die site.
(even mijn fake facebook profiel gebruikt)
Ik kan de dames niet zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook. Allemaal 40+. Ik denk dat je als normaal uitziende jongen registreert, je best veel dames kan scoren daaro..
Oh vergeten te vragen. Dit was je avondeten en je had er genoeg aan?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Gewoon simpele en snelle 'pizza' maken:
[ afbeelding ]
Een wrap/durum nemen, daarbovenop tomatensaus en dan ingrediënten naar keuze erop plaatsen. Vervolgens 6/8 minuutjes in de oven en smullen maar. Zo simpel en lekkerder/gezonder dan diepvriespizza.
Ik behoor juist tot de domme van dit topic bacim.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef turksekaas het volgende:
[..]
neden diye sormak je bent toch zo slim
Was mijn ontbijt/lunch, zijn wel gemaakt met mini-wraps dus had er 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh vergeten te vragen. Dit was je avondeten en je had er genoeg aan?
ojaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik behoor juist tot de domme van dit topic bacim.
Ah oke. Ik maak altijd gewoon een quesadilla.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Was mijn ontbijt/lunch, zijn wel gemaakt met mini-wraps dus had er 2.
Stress, moe of beiden?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens mijn ooglid trilt zo hard.
Gewoon een mishash van dingen in je koelkast die op moeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:18 schreef xminator het volgende:
Heb dat nog nooit gemaakt, volgende keer eens proberen dan maar. Nog enige tips?
Ik heb daar regelmatig last van. Is best grappig.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens mijn ooglid trilt zo hard.
Ga slapen dan!quote:
Wat is mishashquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon een mishash van dingen in je koelkast die op moeten.
Zema witte Turk hiero.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Turks van zamane gençlik doet mij verdriet.
Mix.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga slapen dan!
[..]
Wat is mishash
Borte is duidelijk niet een van de dommere hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
sigare boregi!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan ook. Turken maken toch hashash boregi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |