Oh vergeten te vragen. Dit was je avondeten en je had er genoeg aan?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Gewoon simpele en snelle 'pizza' maken:
[ afbeelding ]
Een wrap/durum nemen, daarbovenop tomatensaus en dan ingrediënten naar keuze erop plaatsen. Vervolgens 6/8 minuutjes in de oven en smullen maar. Zo simpel en lekkerder/gezonder dan diepvriespizza.
Ik behoor juist tot de domme van dit topic bacim.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef turksekaas het volgende:
[..]
neden diye sormak je bent toch zo slim
Was mijn ontbijt/lunch, zijn wel gemaakt met mini-wraps dus had er 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh vergeten te vragen. Dit was je avondeten en je had er genoeg aan?
ojaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik behoor juist tot de domme van dit topic bacim.
Ah oke. Ik maak altijd gewoon een quesadilla.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Was mijn ontbijt/lunch, zijn wel gemaakt met mini-wraps dus had er 2.
Stress, moe of beiden?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens mijn ooglid trilt zo hard.
Gewoon een mishash van dingen in je koelkast die op moeten.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:18 schreef xminator het volgende:
Heb dat nog nooit gemaakt, volgende keer eens proberen dan maar. Nog enige tips?
Ik heb daar regelmatig last van. Is best grappig.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens mijn ooglid trilt zo hard.
Ga slapen dan!quote:
Wat is mishashquote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon een mishash van dingen in je koelkast die op moeten.
Zema witte Turk hiero.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Het Turks van zamane gençlik doet mij verdriet.
Mix.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga slapen dan!
[..]
Wat is mishash
Borte is duidelijk niet een van de dommere hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
sigare boregi!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan ook. Turken maken toch hashash boregi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |