Welnee. Je bent soms een heethoofd en soms opvliegerig, maar dat zijn geen rare afwijkingen.quote:
Ik had zo'n moment op 29-08-2013 op het station.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik had zo'n moment op 29-08-2013 op het station.
Zo kaalquote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef xminator het volgende:
Gewoon simpele en snelle 'pizza' maken:
[ afbeelding ]
Een wrap/durum nemen, daarbovenop tomatensaus en dan ingrediënten naar keuze erop plaatsen. Vervolgens 6/8 minuutjes in de oven en smullen maar. Zo simpel en lekkerder/gezonder dan diepvriespizza.
Het is niet voor niets een snelle pizza :p.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo kaal
Ik zal straks mijn homemade (heartattack) pizza posten.
Vind je?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bouwt je zin zo op dat het in jouw voordeel werkt..
quote:Op donderdag 12 september 2013 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is kut hoe het is gelopen en bepaalde dingen had je anders kunnen aanpakken, maar als je iemand niet leuk vindt, dan houdt het gewoon op. Ik had je iig niet gehaat als ik haar was geweest.
Het is niet normaal dat je jezelf niet normaal vindt.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Oh en ik ben geen normaal mens, dat je het weet.
Zij heeft geen broers. Als zij zwanger is, dan is ze dat in ieder geval niet van mij.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Syl is in een busje getrokken door broers omdat hij een zwanger meisje blijft negeren en is nu aan het trouwen?
Syl... Waar ben je?
Internet.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me. Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
In Amsterdam gebruiken wij dat woord ook niet, moet nu meteen aan een aflevering van Jambers denkenquote:
Valla ik dus ook, vandaar dat ik moest lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In Amsterdam gebruiken wij dat woord ook niet, moet nu meteen aan een aflevering van Jambers denken
Trouwerijen, sjanzen als gekken die ongehuwde Turken! Helemaal buiten bij het roken.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me. Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
Maar daar draaien de bruiloften om...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trouwerijen, sjanzen als gekken die ongehuwde Turken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |