quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me. Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
Zulke reclame's ontvang ik nietquote:
Geen idee, ik doe niet aan internetdating.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Zulke reclame's ontvang ik niet
Is het wat TM?
Zag gisteren dat autistische meisje ook op een Turkse datingsite, weet iemand welke dat is?
Ik zeg nergens dat jij zegt dat hij dat nodig heeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:39 schreef xminator het volgende:
Ik zeg nergens dat hij dat nodig heeft
Yo dawg...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat jij zegt dat hij dat nodig heeft.
Haal mijn foto daar weg a.u.bquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef xminator het volgende:
Is toch voor de Turkse gemeenschap, wat is deze:
[ afbeelding ]
Snap niet dat mensne zoiets op site zetten van hun zelf zoquote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef xminator het volgende:
Heb hem weggehaald!
Zo een foto op een Turkse datingsite plaatsen is vragen om problemen (zal vast een fake profiel zijn):
[ afbeelding ]
Ja ik zie het ookquote:Op donderdag 12 september 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie alleen maar oude kiro's op die site.
(even mijn fake facebook profiel gebruikt)
Ik kan de dames niet zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook. Allemaal 40+. Ik denk dat je als normaal uitziende jongen registreert, je best veel dames kan scoren daaro..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |