Jep, is heerlijk hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan ook. Turken maken toch hashash boregi?
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borte is duidelijk niet een van de dommere hier.THE JOKE IS ON YOUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dunnow zal wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, is heerlijk hoormaar hashesh is toch opium en niet wiet?
Wacht maar als je ooit nachtdienst hebt en het rond 3/4 uur 's nachts is. Maakt dan niet uit hoeveel je hebt geslapen..quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat hoe hard je ook vecht tegen je biologische klok, je het gevecht niet zult winnen. Ben klaarwakker terwijl ik om half 4 wakker was en 8 uur heb werkt. Heb zelfs spierpijn van het werk, maar mijn ogen willen echt niet sluiten.
ik maak zoveel toekomstplannen in de douche, je wilt niet weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm douche ook voor mij, kee.
Wel een warme douche. Anders kan ik helemaal niet slapen.
Heb jij ooit nachtdienst gedraaid dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wacht maar als je ooit nachtdienst hebt en het rond 3/4 uur 's nachts is. Maakt dan niet uit hoeveel je hebt geslapen..
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seedquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:
Ja, ama komt van poppy/opium plantjes. Uiteraard de niet 'giftige'/bewerkte deel ervan.
Aha dus hashash is gewoon maanzaadquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seed
Nou
Ja nuquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb jij ooit nachtdienst gedraaid dan?
Turkije is nog grootste producent ook (bijna helft van de wereldproductie).quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Poppy_seed
Nou
Yes en als je er te veel van eet kan het verdovend werken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Aha dus hashash is gewoon maanzaad![]()
Ook de zaadjes bevatten de alkaloïden die in opium zitten, alleen in dusdanig lage concentraties dat je er geen effect van ondervindt. Maar als je thee zou zetten van een paar honderd gram zaadjes zou je de dosis dusdanig verhogen dat je het kan voelen (ik raad het af, moeilijk om zo de dosering te bepalen).quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef xminator het volgende:
Ja, ama komt van poppy/opium plantjes. Uiteraard de niet 'giftige'/bewerkte deel ervan.
Geen idee of je het meent of sarcastisch bezig bent, maar thanks!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik vind jou echt wijs, zarGon.
Ik ben (vroeger vooral) ook vaak cins genoemd.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:35 schreef Bortecinem het volgende:
Iedereen IRL zegt dat ik 'cins' ben.
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is de leven en hont en kad.
En chanant.
quote:
Ze hadden mijn steun al een week geledenquote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..].
Helaas zijn zulke ideeën niet haalbaar, het levert simpelweg minder geld op. Maar wel enorm tof om te zien.
Wanneer ik in de douche ben denk ik niet naquote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik maak zoveel toekomstplannen in de douche, je wilt niet weten.
[ afbeelding ]
kop van dat kind.
normaal wel dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wanneer ik in de douche ben denk ik niet na
Heb je geen Apple-oplader? (Krijg je erbij bij een iPhone toch?)quote:Op donderdag 12 september 2013 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
Jongens met verstand van iPhones/telefoons, ik heb een vraagje.
Mijn telefoon doet heel moeilijk met laden. De kabel is een echte apple kabel, maar de oplader zelf is gewoon zo'n usb oplader. Als ik hem hierop aansluit dan laadt hij niet (we hebben er drie thuis en hij doet het bij alle drie niet), hij laat wel zien dat hij is aangesloten, maar van laden komt niks terecht. Alleen als ik de kabel aansluit op pc's en laptops doet hij het (ongeacht het merk). Maar zelfs dan is het vaag, want ik hoef de telefoon ook maar een millimeter te verplaatsen en hij koppelt los (waarna hij wel weer verbinding maakt en verder gaat met laden).
Wat zou er mis kunnen zijn denk jullie?
dat doet pijn.quote:
oke, vertel me dan iets zinnigs.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dat doet pijn.
Ik ben heel gedachte vol .
Ja, dit, check eerst of het aan de kabel ligt of aan je iPhone. Ligt het aan je kabel, bestel dan een nieuwe uit China voor een paar euro.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je geen Apple-oplader? (Krijg je erbij bij een iPhone toch?)
In het ergste geval is er intern iets mis (de plek waar je hem inplugt kan van binnen kapot zijn bijvoorbeeld). Heb je dat even goed schoongepuft en zo? Er zijn vast andere mensen met een iToestel in je buurt, probeer het eens met hun kabel en oplader. Dat zou ik eerst doen voordat ik beslis om een nieuwe kabel/oplader te kopen.
Ik heb altijd een vraag die ik naar mezelf vraag namelijk:quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
oke, vertel me dan iets zinnigs.
Ik gebruik altijd een naaldje of iets anders klein om het schoon te makenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, dit, check eerst of het aan de kabel ligt of aan je iPhone. Ligt het aan je kabel, bestel dan een nieuwe uit China voor een paar euro.
quote:
Too fuck*d up?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb altijd een vraag die ik naar mezelf vraag namelijk:
Wat is het verschil tussen de duivel en mij?
Maar uiteindelijk kom ik bij de conclusie dat de duivel zulke dingen zich niet zou afvragen.
hhhhhmquote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik heb altijd een vraag die ik naar mezelf vraag namelijk:
Wat is het verschil tussen de duivel en mij?
Maar uiteindelijk kom ik bij de conclusie dat de duivel zulke dingen zich niet zou afvragen.
Je pen0r?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een naaldje of iets anders klein om het schoon te maken
A penor is a special type of penis that wears a sombrero. The sombrero can differ in size and color.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
A penor is a special type of penis that wears a sombrero. The sombrero can differ in size and color.
Anne: I had sex with Matty last night.
Grace: So, is it true? Does he really have a penor?
Anne: Yeah, it's really colorful, too.
Grace: I WISH my boyfriend had a penor.
School, via via (ouders/vrienden/kennissen), moskee, internet, sportschool, noem het maar op.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je eigenlijk in contact komen met Turkse meisjes? Alleen via school lijkt me.
Ja, en de jongens die zo'n dancingganger zijn, zijn natuurlijk geen sletjes?quote:Vast ook wel in de dancing maar dat zullen waarschijnlijk sletjes zijn.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
A penor is a special type of penis that wears a sombrero. The sombrero can differ in size and color.
Ah, een atoompik?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Srs.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef zarGon het volgende:
Geen idee of je het meent of sarcastisch bezig bent, maar thanks!
oke oke nog iets dat mij altijd dwars zit:quote:
Penerkafa.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:10 schreef zarGon het volgende:
Op FOK! heet 't een pener. Moet telkens aan kaas denken als ik het hoor. Penerkafa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |