Ik ben nog nooit hier in NL naar discotheek geweest. En maar 1x naar kroeg, was met basisschool groep 8 reünie, etentje vooraf.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
School, via via (ouders/vrienden/kennissen), moskee, internet, sportschool, noem het maar op.
[..]
Ja, en de jongens die zo'n dancingganger zijn, zijn natuurlijk geen sletjes?.
Soort zoekt soort, als je er eentje wil als jezelf weet je waar je moet kijken. Vooral in Nederland waar de Turken verspreid zijn over het hele land, er is vast ook een Turkse gemeenschap bij jou in de buurt.
(
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
oke oke nog iets dat mij altijd dwars zit:
Hoe zou men zich gedragen als ik dood ga
Whehe!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:03 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/(...)03330&type=2&theater
Moet je morgen werken? Op zulke momenten is het juist leuk om bijvoorbeeld een paar kopjes koffie te gaan drinken.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat hoe hard je ook vecht tegen je biologische klok, je het gevecht niet zult winnen. Ben klaarwakker terwijl ik om half 4 wakker was en 8 uur heb werkt. Heb zelfs spierpijn van het werk, maar mijn ogen willen echt niet sluiten.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Jfm douche ook voor mij, kee.
Wel een warme douche. Anders kan ik helemaal niet slapen.
Ik kan gewoon niet tegen spellingsfouten en grammatica fouten.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je nieuw bent op FOK!
Tazzz jij bent die nieuwe meisje, jij moet even rustig doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet tegen spellingsfouten en grammatica fouten.
Astagfirullahquote:Op donderdag 12 september 2013 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..].
Meerdere meisjes onder de douche..
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik bedoel er niet seksueels mee. Hell, m'n vriendin leest mee.quote:
Dat is gemeen. Levo heeft daar gewoon moeite mee en kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
bij ons ziet ie er wel anders uit maar,quote:Op donderdag 12 september 2013 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein dit is wietborek.
[ afbeelding ]
Kub?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef Julis het volgende:
Goed, ik kijk wat Yavuz allemaal hier voor reacties plaatst.
this you brah?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik bedoel er niet seksueels mee. Hell, m'n vriendin leest mee.
Wat ik bedoel is... Meisjeslichamen zijn nice, weet je. Zacht, teder, gaaf. En dat er dan een veelvoud aan die machtigprachtige wezens is... Oefff.
Oh?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
ja wou net segge heb dislecty daar moet je repsekterenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is gemeen. Levo heeft daar gewoon moeite mee en kan er niets aan doen.
Iedereen weet het en houdt er rekening mee en dan doe je zo.
Zijn dat beelden uit Nederland, ja?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe Nederlandse natuurdocumentaire die zo te zien niet onder doet voor een BBC-documentaire...
Mooie beelden!
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Nieuwe Nederlandse natuurdocumentaire die zo te zien niet onder doet voor een BBC-documentaire...
Mooie beelden!
Kijk nog eens goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord grammatica?
Ze was serieus.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord grammatica?
dude i ben einde met manga :'D enjoy it,quote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef expans het volgende:
Ik heb vandaag afleveringen gekeken van Attack on A Titan...
Het begon leuk totdat ik er achter kwam dat die Titans dus gewoon naakte halfmensen waren ipv monsters oid... Japan does it again.
Wat upload jij allemaalquote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Youtube Analytics zijn wel nice om te zien. In één jaar tijd heb ik 670.000 minuten verspild van andere mensen
https://www.youtube.com/analytics.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:35 schreef xminator het volgende:
Youtube Analytics zijn wel nice om te zien. In één jaar tijd heb ik 670.000 minuten verspild van andere mensen
Ik upload al jaren niets meer..quote:
Ja van anderen, hoe kan ik binnen één jaar tijd meer dan 1 jaar naar filmpjes gekeken hebbenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/analytics.
Waar zie je dat precies?
Edit: Oh, van anderen.. Ik dacht van jezelf. Dat lijkt me ook wel leuk om te zien, hoeveel minuten je hebt verspilt op YouTube.
Volgens mij zitten er in geen andere slowchatreeks zoveel taalliefhebbers als hier. Al verbeteren we elkaar hier minder tegenwoordig, de Nederlandse taal wordt hier op een juiste manier gebezigd.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
YOU COME AT THE KING, YOU BEST NOT MISS
Ik denk dat allochtonen eerder een analytische blik op taal werpen omdat het voor hun nooit vanzelfsprekend was. Daardoor maken ze minder onnodige fouten die Nederlanders wel maken doordat ze puur op gevoel afgaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er in geen andere slowchatreeks zoveel taalliefhebbers als hier. Al verbeteren we elkaar hier minder tegenwoordig, de Nederlandse taal wordt hier op een juiste manier gebezigd.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat allochtonen eerder een analytische blik op taal werpen omdat het voor hun hen nooit vanzelfsprekend was. Daardoor maken ze minder onnodige fouten die Nederlanders wel maken doordat ze puur op gevoel afgaan.
shut the fack up nigguh.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Julis het volgende:
Als ik puur op gevoel ga op het gebied van taal dan typ ik denk ik net zoals PWF.
Nonchalant taalgebruik heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Julis het volgende:
Als ik puur op gevoel ga op het gebied van taal dan typ ik denk ik net zoals PWF.
Kijk dan, gewoon een kunstwerk dit. Als je het hardop uitspreekt is het speelse poëzie.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
shut the fack up nigguh.
Is toch niet erg? Jij bent gewoon een gevoelige jongen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
shut the fack up nigguh.
Hun of hen?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik denk dat allochtonen eerder een analytische blik op taal werpen omdat het voor hun nooit vanzelfsprekend was. Daardoor maken ze minder onnodige fouten die Nederlanders wel maken doordat ze puur op gevoel afgaan.
Dat welquote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk dan, gewoon een kunstwerk dit. Als je het hardop uitspreekt is het speelse poëzie.
Ik sprak het hardop uit na het lezen van die post; moest lachen na het lezen jouw post.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk dan, gewoon een kunstwerk dit. Als je het hardop uitspreekt is het speelse poëzie.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik sprak het hardop uit na het lezen van die post; moest lachen na het lezen jouw post..
'Niggah' is een tof woord op uit te spreken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |