Wat je in eerste instantie post komt niet overeen met deze foto's. Geen soortback dus. Dan zou ik verder zoeken, maar zeker niet voor de golf gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik neig eerlijk gezegd uit naar de Audi, maar de Golf is ook niet verkeerd.. Teminste nadat je de lelijke velgen gedumpt hebt uiteraard.. En een GTI bumpersetje rondom..
Als wij gaan (1x per twee jaar ongeveer), gaan we altijd met de hele familie. Ooms, tantes, neefjes en nichtjes etc..:D Ik ga dus vooral voor gezelligheid. En verder koop ik er alleen eten en fruit. Is leuk al die standjes met eten uit alle landen. Heb er twee jaar terug nog heerlijke Indiaase fudge/helva gekocht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer en wilde vragen wat jij daar altijd haalt.
En smaakt naar poep.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat is Durian.
Ja ik wil weer lekkere olijven met beyaz peynir en pepertjes .
Is leuk. Ze verkopen zoveeeelquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef xminator het volgende:
Beverwijkse bazaar moet je vermijden echt een kutplek
Neeheeeej, er lopen daar te veel idioten rond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is leuk. Ze verkopen zoveeeel
Er lopen overal teveel idioten rond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Neeheeeej, er lopen daar te veel idioten rond.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er lopen overal teveel idioten rond.
Voor mij nog minderquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:51 schreef Ayca het volgende:
Make-up is er ook wel goedkoop, en soms zijn er dingen die niet meer gemaakt worden. Verder groente en fruit idden vlees.
Maar voor mij is het maar een half uurtje rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |