Dan is de iPhone 7s al zowat uitquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Volgend jaar loopt mijn abo af, misschien koop ik hem wel.
Ja, maar die is dan te duur voor mij. Ik heb de iPhone 4S ook een jaar nadat hij uit was gekocht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan is de iPhone 7s al zowat uit. Zou liever voor Samsung gaan en niet per se door de gelijkenis met de Turkse kuststad. Vooral qua surfen is de Galaxy volgens mij al veel relaxer dan iPhone.
Ik heb hierdoor eens ruzie met iemand gekregenquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.
Zulke mensen moeten dood.
Nu pas thuis. Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Succces.
Ik ga geld uitgeven vanavond. Koopavond.![]()
En morgen weer werken.
Nothink. Ben niet gegaan, was aan het regenen. Ik ga morgen na werk denk ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu pas thuis. Wat heb je gehaald?
Ja ga zo wel gelijk slapen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nothink. Ben niet gegaan, was aan het regenen. Ik ga morgen na werk denk ik.
En hoe ging het? Toch nog een einde gekomen aan alles.
Zo vaak.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ga zo wel gelijk slapen.
Ben je ooit in de Beverwijkse bazaar geweest?
quote:
Wtf, echt serieus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb hierdoor eens ruzie met iemand gekregen![]()
Het was een uur of 2 's nachts en we besloten wat te gaan eten, idd paar keer gevraagd of niemand anders meer wilde..
Ik krijg m'n broodje, wilt diegene een hap. Oké, een hap kan wel dacht ik. Toen er aan de 3e hap begonnen werd vroeg ik wat geïrriteerd of ik het terug mocht en reikte mijn hand uit.
Opeens werd diegene razend woestging helemaal nergens over
![]()
Ik had geen avondeten gehad (keek al de hele dag uit op dit broodje) en was al wat chagrijnig dus dit maakte het nog ergerhele ruzie, iedereen keek ons aan
![]()
Paar dagen later wel goedgemaakt, maar ik kan nooit meer daar eten.
Proeven is inderdaad wat anders. Trakteren ook.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
Een hap om te proeven vind ik niet erg trouwens, de mensen waarmee ik omga gaan sowieso iets automatisch zelf halen als ze proeven en het lekker blijken te vinden - dus niet verder eten van mijn eten.![]()
Ik ga binnenkort weer en wilde vragen wat jij daar altijd haalt.quote:
Ik eet ook niet van het gedeelte waar al aan gegeten is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso mensen die een hap nemen van andermans brood. Gadverdamme man.
Ja maar een hap kost al 20%, dan nog 10% weggooien omdat je geen speeksel wilt mengen via je voedsel en dan is 30% weg. Wtf man.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik eet ook niet van het gedeelte waar al aan gegeten is.
Oh en IK moest mij verontschuldigenniet gedaan overigens.
Heb je zijn dochter lastig gevallen ofzo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb anderhalve weekend bij de zwarte markt gewerkt (shoarma boer) en ben toen op staande voet ontslagen.
Tja, kan het echt niet eten, word al misselijk als ik eraan denk. Alleen van m'n ouders + broertje kan... maar liever niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:10 schreef expans het volgende:
[..]
Ja maar een hap kost al 20%, dan nog 10% weggooien omdat je geen speeksel wilt mengen via je voedsel en dan is 30% weg. Wtf man.
Ik eet alleen iets van andere mensen als het kan en als het te delen is, zoals een pizza oid.
Haha nee, ik was niet zo goed in dat ober gebeuren en kon niet goed opschieten met de eigenaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb je zijn dochter lastig gevallen ofzo?
quote:combat the Syrian Kurdish movement PYD, which occupies part of the border between Syria and Turkey, Turkey has encouraged the formation of a jihadist brigade made up almost exclusively of Kurds, the Katibat al-Taliban (KaT). The movement’s fighters, most of whom are impoverished young Kurds, receive nearly $1000 when they sign up to join. They are then sent to fight the PYD on the border along with the Free Syrian Army (FSA) and Jabhat al-Nusra jihadists. Several of them were killed in an attack on the town of Tell Hala at the end of July.
Some KaT fighters are former members of the Kurdish separatist organisation PKK who converted to Islam in Turkish prisons, while others come from religious schools established in Kurdistan by followers of Imam Fethullah Gülen.
The PDKS, another Kurdish fighting movement, which is close to Massoud Barzani, is also fighting the PYD in the border regions between Turkey, Syria and Iraq. *klopt niet*
quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:52 schreef xaban06 het volgende:
Ja post eens de originele foto's. Valt niet veel te zeggen zo.
Maar Golf zou ik sowieso niet doen.
Audi A3 zou ik ook niet doen eigenlijk, maar indien het een sportback versie is: doen.
Wat je in eerste instantie post komt niet overeen met deze foto's. Geen soortback dus. Dan zou ik verder zoeken, maar zeker niet voor de golf gaan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Ik neig eerlijk gezegd uit naar de Audi, maar de Golf is ook niet verkeerd.. Teminste nadat je de lelijke velgen gedumpt hebt uiteraard.. En een GTI bumpersetje rondom..
Als wij gaan (1x per twee jaar ongeveer), gaan we altijd met de hele familie. Ooms, tantes, neefjes en nichtjes etc..:D Ik ga dus vooral voor gezelligheid. En verder koop ik er alleen eten en fruit. Is leuk al die standjes met eten uit alle landen. Heb er twee jaar terug nog heerlijke Indiaase fudge/helva gekocht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer en wilde vragen wat jij daar altijd haalt.
En smaakt naar poep.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat is Durian.
Ja ik wil weer lekkere olijven met beyaz peynir en pepertjes .
Is leuk. Ze verkopen zoveeeelquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef xminator het volgende:
Beverwijkse bazaar moet je vermijden echt een kutplek
Neeheeeej, er lopen daar te veel idioten rond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is leuk. Ze verkopen zoveeeel
Er lopen overal teveel idioten rond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Neeheeeej, er lopen daar te veel idioten rond.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er lopen overal teveel idioten rond.
Voor mij nog minderquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:51 schreef Ayca het volgende:
Make-up is er ook wel goedkoop, en soms zijn er dingen die niet meer gemaakt worden. Verder groente en fruit idden vlees.
Maar voor mij is het maar een half uurtje rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |