ik zag die foto ook zojuist en moest hardop lachen om een binnenpretje van mezelf: "durmak yok yola devam"quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe Taksim. Ziet er wel tof uit..
niet verder gaan jij.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Jij bent gewoon een gevoelige jongen.
Ik weet waar je woontquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:08 schreef Julis het volgende:
Ey, weet je. Ik vind je PI eng. Waarom gebruik je telkens die PI?
Ik las dat je geeneens een fatsoenlijke ereader app voor de surface hebtquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:46 schreef expans het volgende:
Audi = lelijk, golf = mocro met pet in racedriver houding.
Zeg Zargon, die Surface RT die je doorlinkte paar topics terug klinkt goed. Heb je hem zelf ook? Twijfel een beetje door het OS en app aanbod maar ik ga dat ding toch alleen maar gebruiken voor browsen en als ereader. En alles erop kunnen aansluiten dmv usb klinkt sweet.
Ipad is te duur en enig verschil met m'n telefoon is dat die groter is.
Hmm, ik lees nu gewoon via dropbox op m'n tel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik las dat je geeneens een fatsoenlijke ereader app voor de surface hebt.
Ik converteer het naar PDF via Calibre. Max 1 min werk, daarna op dropbox gooien en tada. En je kunt ze ook downloaden voor offline gebruik mocht er geen internet beschikbaar zijn.quote:
Nope, heb 'm zelf niet. Ik wilde 'm kopen voor m'n pa (hij kijkt Flash-films en de browser speelt Flash af) was er vooral daarom in geïnteresseerd. Vanaf gezien omdat 1) weinig apps 2) geen volwaardige Windows 3) de opvolger, Surface 2, wordt op 23 september uit de doeken gedaan. Apps kunnen me gestolen worden, wat me echt tegenhoudt is het OS (RT).quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:46 schreef expans het volgende:
Zeg Zargon, die Surface RT die je doorlinkte paar topics terug klinkt goed. Heb je hem zelf ook? Twijfel een beetje door het OS en app aanbod maar ik ga dat ding toch alleen maar gebruiken voor browsen en als ereader. En alles erop kunnen aansluiten dmv usb klinkt sweet.
Of dat iemand je begroet of aanspreekt, maar je niet weet waar je die persoon van kent maar die wel bekend voorkomt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:52 schreef Levolution het volgende:
In dezelfde categorie:
Dat moment waarop iemand heel enthousiast jouw kant op zwaait, maar jij diegene niet herkent omdat je bijziend bent en geen bril op hebt, en niet zeker weet of hij naar jou of iemand anders zwaait en je dus twijfelt of je terug moeten zwaaien en je je later afvraagt of je de juiste keuze hebt gemaakt door wel of niet terug te zwaaien.
Dit gevoel had ik ook de hele dag. Wat heb jij allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh jongens, wat een lange dag
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:08 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders hebben pizza besteld, ik had geen zin toen ze bestelden dus wou niks, maar nu het er is wil ik wel. Zijn jullie ook zo wispelturig in alles wat jullie doen?
Ik heb toch niet gezegd dat ik toch ga eten? Overigens heb ik ook een tyfushekel aan dat soort mensen en doe ik het absoluut niet bij anderen (ouders niet meegeteld).quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.
Zulke mensen moeten dood.
Was ook niet voor jou bedoeld, moest er gewoon aan denken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik toch ga eten? Overigens heb ik ook een tyfushekel aan dat soort mensen en doe ik het absoluut niet bij anderen (ouders niet meegeteld).
Stage en arbeiden tot vanavond.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit gevoel had ik ook de hele dag. Wat heb jij allemaal gedaan?
Succces.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stage en arbeiden tot vanavond.
ja he zo irritant.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat zulke mensen, die eerst niks willen ook al vraag je het 3x en dan alsnog meesnoepen.
Zulke mensen moeten dood.
Moderne Slavernijquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Stage en arbeiden tot vanavond.
'This is about how close as America gets having a royal baby, Iphone unrevealing a new iPhone'quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'This is about how close as America gets having a royal baby, Iphone unrevealing a new iPhone'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |